Прескочи до съдържание

Проблем с Booking.com


Meidj

Препоръчани мнения

И още нещо като удобство на кредитната. Повечето кредитни карти активират автоматична застраховка при транзакция свързана с пътуване в чужбина. Да си призная честно, никога не съм разчитал само на тази застраховка и задължително правя медицински застраховки на всички пътуващи, но все пак това също е опция, безплатна при това...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Ще използвам темата да отправя едно питане. Ако си блокирам картата и имам в букинг.ком резервация с плащане на място (т.е. картата ми е само за гаранция) - ще имам ли проблем с резервацията? В смисъл, по някакъв начин излиза ли им на тях, че тази карта вече не съществува и съответно какво трябва да направя?

Редактирано от Zany
Връзка към мнение

Да видим първо какво ще правим - дали ще я блокираме, защото днес мъжът ми получава смс, че му е изтеглен 1 долар някъде от Хюстън. Сега, не, че проблема е за единия долар, но лично за мен това е индикация, че се опитват да злоупотребят с картата  :huh: !

Връзка към мнение

Да , може booking или направо хотела.

Пишеш им на costumer service относно резервация еди кой си номер за еди кога си  , че има промяна в картата ти. Те най-вероятно ще проверят новата и всичко ще е ОК.

Връзка към мнение

получава смс, че му е изтеглен 1 долар някъде от Хюстън. 

Проверете си отново много внимателно какво и с кой сте резервирали последните 20 дена с мъжа ти. Хюстън, почти 100% съм сигурен, че щатската експидиа изписва транзакцията от там. Както примерно при букване на IBERIA през трипста, в смс-а пишеше, че сумата е изтеглена от Las Vegas.

И сравнително често ми се е случвало, точно този един долар, да се тегли от expedia.com още преди да се извърши плащането (като авторизация), но реално смс-а за него закъснява по незнайни причини доста след основното плащане. 

Щом експидиа извършват транзакции през Хюстън, много е вероятно да има и други компании, които да го правят. И като обобщение може да се изведе, че на някой от големите букинг сайтове (самолетни билети или нощувки), плащанията им се регистрират именно през Хюстън или Вегас, заради особености на местните закони (знаете че всеки щат си има отделна данъчна политика и закони). Както HW през Dublin, пак поради същата причина - облекчени данъчни закони. ;)

 

Няма нищо обезпокоително, просто до сега не сте обръщали внимание, или за първи път сте резервирали от такъв сайт, затова ви се е сторило съмнително. Не изключвам и опит за измама, но в порядъка на не повече от 3% вероятност. И друго - ако някой е решил да ви бомби картата, едва ли ще си играе първо с един долар, че да ви привлече вниманието, и след това да не може да изтегли дневния лимит на веднъж. Поне нормалната престъпна логика би била такава. Не съм ли прав? ;)

Редактирано от wilks
  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Като се чудите дали кредитна или дебитна, що не си извадите чардж карта - хем носи сигурно лого, хем на практика е дебитна, а не кредитна и пак отваря всички врати.

Връзка към мнение

Hostelworld са си наистина в Дъблин и винаги са били там ... имат и български служители в съпорта ;)

 

Иначе например резервациите през Orbitz ми излизат в Чикаго , expedia.de - Франкфурт , gomio.com - Барселона , hostebookers - Лондон , изненадата беше logitravel - ES.

Редактирано от stenk
Връзка към мнение

И на мен първо това ми мина през ума. През последният месец сме правили резервация през букинг и отел.ком. Букинг - ясно , те си теглят точната сума от картата когато е с предварително плащане, а от отел.ком транзакцията минава през Истанбул, дори го пиша в мейла с потвърждението, нищо, че седалището май им е в Щатите. Както и да е, ние я блокирахме за по-сигурно и без това изтичаше в края на годината. Притеснението ми идваше от това, че една позната беше споделила, че именно по този начин им източили картата - първо пробвали с малка сума /някакви центове/, а след това дръпнали вече по-голяма сума...

Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Забелязъл съм в букинга и друга ситуация . Свободно анулиране например до един ден преди пристигане  Такса за анулиране преди този период нула . Депозит една нощувка при резервацията . Не ми става ясно означава ли,  че ако резервираш , ефективно ще ти удържат една нощувка и после ако анулираш в безплатния период ще ти върнат парите от депозита ? 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Да, ще ти върнат парите по картата с която си платил. Блокират сума от кредитната карта, до момента на твойто пристигане или непристигане в хотела. Ако след това те накарат да си платиш в брой, задължително изискай документ за извършеното плащане / поне за твоя сигурност/.

Връзка към мнение

Аз пък се сетих една друга ситуация. Преди време резервирах в един хотел от типа "не се изисква кредитна карта при резервацията". В същото време при неявяване искаха пълната сума на първата нощувка. Интересно ми е как ще си гарантират плащането, като не съм оставил кредитна карта при резервацията?!

 

В същото време при една скорошна резервация ми искаха кредитна карта при резервацията, но пък хотелът не изискваше никакви такси при неявяване. На тях пък защо им е била кредитната карта?!?

Връзка към мнение

Забелязъл съм в букинга и друга ситуация . Свободно анулиране например до един ден преди пристигане  Такса за анулиране преди този период нула . Депозит една нощувка при резервацията . Не ми става ясно означава ли,  че ако резервираш , ефективно ще ти удържат една нощувка и после ако анулираш в безплатния период ще ти върнат парите от депозита ? 

 

Когата имаш:

 

БЕЗПЛАТНО анулиране, плащате по време на престоя си

Депозит няма да бъде поискан.

Правила и условия за анулиране:

При анулиране до 3 дни преди пристигане, такса не се изисква.При анулиране по-късно или в случай на непристигане, 100 процента от цената за първата нощ ще бъдат изискани за плащане.

 

 

При тези условия никаква сума не ти се блокира по картата. Демек преди тези 3 дни или колкото са дедени там по условие 1,5 и т.н. може да си отмениш резервацията и да си вземеш нещо по-изгодно и добро. 

Редактирано от Hollywood
Връзка към мнение

Депозит една нощувка при резервацията .

 

 

Не съм попадал на такъв казус .  Само на -  плащане веднага или резервацията която Hollywood посочи.

Връзка към мнение

Това не е точно така и всичко зависи от политиката на хотела. Дори горното да е упоменато в системата им за резервиране (ето ви пример)

post-21-0-01485000-1376726789.jpg ,

може да е включено и това:

post-21-0-49074800-1376726957_thumb.jpg ,

което както и да го погледнеш означава, че искаш или не ти гарантираш резервацията си с кредитна карта, от която хотела си гарантира твоето пристигане с блокиране на средства дали ще е за първата нощувка само или за целия престой също зависи от хотела. Така че си четете внимателно условията при резервиране.

 

ПС. stenk e отговорил преди мен, но моето мнение е свързано с отговора  на Холивуд.

Редактирано от Polina
Връзка към мнение

Аз пък се сетих една друга ситуация. Преди време резервирах в един хотел от типа "не се изисква кредитна карта при резервацията". В същото време при неявяване искаха пълната сума на първата нощувка. Интересно ми е как ще си гарантират плащането, като не съм оставил кредитна карта при резервацията?!

 

В същото време при една скорошна резервация ми искаха кредитна карта при резервацията, но пък хотелът не изискваше никакви такси при неявяване. На тях пък защо им е била кредитната карта?!?

 

Очевидно ако не се иска кредитна карта няма как да ти вземат пари :) Мисля, че просто е нещо като недоглеждане в системата, това че за неявяване дължиш първа нощувка е стандартно съобщение за абсолютно всички сайтове, вече допълнително се добавят останалите условия, от рода на, че няма нужда от кредитна карта...

Връзка към мнение

Очевидно ако не се иска кредитна карта няма как да ти вземат пари :) Мисля, че просто е нещо като недоглеждане в системата, това че за неявяване дължиш първа нощувка е стандартно съобщение за абсолютно всички сайтове, вече допълнително се добавят останалите условия, от рода на, че няма нужда от кредитна карта...

 

Интересно ми е дали имат право да ти дръпнат парите от картата, която си предоставил в профила си? Или примерно от последната използвана карта?!

 

Иначе в ситуацията от по-горе се наложи да отменя резервацията си в последния момент и писах едновременно на Booking и хотела. Ето как ми отговориха от Booking: 

 

Dear Customer,

 

 

Thank you for contacting Booking.com.

 

We have approached the Hotel on your behalf to seek their approval to cancel your reservation.

 

We are delighted to confirm that the hotel has agreed to allow you to cancel without penalty. You will receive an email confirming this shortly.

 

Please note that this kind of flexibility is exceptional, because the rate booked for this reservation was non-refundable. This means that normally the reservation cannot be modified or cancelled without penalty. However, our co-operation with the Hotel has resulted in an outcome in which we are happy to present to you.

 

We are glad to have been of service and hope to be your choice for future online reservations.

 

Please feel free to contact us with any additional questions.

 

Kind regards

Връзка към мнение

Някой друг да е Genius в booking,com . И да има екстри които съм изпуснал :) ? Когато търся хотели понякога дава отстъпка, но за скъпичките хотели .

 

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Връзка към мнение

Някой друг да е Genius в booking,com . И да има екстри които съм изпуснал :) ? Когато търся хотели понякога дава отстъпка, но за скъпичките хотели .

 

 

Аз съм ъпгрейднат до Genius също, но за съжаление не мога да се възползвам от 10%-вата отстъпка през линка на "Магеланци". Може би е някакъв бъг в системата, но щом опитам да вляза в Booking през линка на Жоро и опцията Genius изчезва от профила ми в резервационната система. Преди малко не успях да допринеса към общото благо при последната ми резервация, но 10% са си 10% и се надявам Георги да ме разбере...

Връзка към мнение

Аз съм ъпгрейднат до Genius също, но за съжаление не мога да се възползвам от 10%-вата отстъпка през линка на "Магеланци". Може би е някакъв бъг в системата, но щом опитам да вляза в Booking през линка на Жоро и опцията Genius изчезва от профила ми в резервационната система. Преди малко не успях да допринеса към общото благо при последната ми резервация, но 10% са си 10% и се надявам Георги да ме разбере...

 

Предполагам, че не е бъг. Affiliates линка, наистина не дава достъп до Genius-a.

Апропо той е валиден до средата на ноември. Може би и те ще пуснат някаква програма за лоялни клиенти.

Връзка към мнение

Интересно ми е дали имат право да ти дръпнат парите от картата, която си предоставил в профила си? Или примерно от последната използвана карта?!

 

Иначе в ситуацията от по-горе се наложи да отменя резервацията си в последния момент и писах едновременно на Booking и хотела. Ето как ми отговориха от Booking: 

 

Dear Customer,

 

 

Thank you for contacting Booking.com.

 

We have approached the Hotel on your behalf to seek their approval to cancel your reservation.

 

We are delighted to confirm that the hotel has agreed to allow you to cancel without penalty. You will receive an email confirming this shortly.

 

Please note that this kind of flexibility is exceptional, because the rate booked for this reservation was non-refundable. This means that normally the reservation cannot be modified or cancelled without penalty. However, our co-operation with the Hotel has resulted in an outcome in which we are happy to present to you.

 

We are glad to have been of service and hope to be your choice for future online reservations.

 

Please feel free to contact us with any additional questions.

 

Kind regards

 

Нямат право да ти дърпат пари от картата, без изрично твое разрешение. Някакви разминавания по други резервации не могат да им дадат такова разрешение. Колкото до имейла, според мен звучи малко като рекламен шаблон какви са пичове, ясно е че ако резервацията е без кредитна карта, няма какво да се направи срещу отмяната и :)

 

 

 

За affiliate линковете няма НИКАКЪВ проблем, ползвайте си което е най-евтино и подходящо. Просто ако съвпадат с линковете тук ще е от взаимна полза, ако например имате специфични отстъпки или в същия сайт или в друг, проблеми няма :) Ще проверя как точно стоят нещата с genius-а. 

 

Ще отделя дискусията за кредитните карти и авиокомпаниите в отделна тема, че се омешиха...

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.