noshtna_ptica Публикувано: 9 юни, 2014 Сподели Публикувано: 9 юни, 2014 Благодаря много! Ще действам смело. 1 Връзка към коментар
atrencheva Публикувано: 9 юни, 2014 Сподели Публикувано: 9 юни, 2014 Ами от ПИБ казват че са изтеглени, но е видим звънях на booking казаха, че ще проверят . Но усещането е кофти, да си напишат какво ще вземат и няма да имам нищо против. Връзка към коментар
Mary Публикувано: 9 юни, 2014 Сподели Публикувано: 9 юни, 2014 В почти всички предложения е написано, че си запазват правото да блокират суми предварително. Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 10 юни, 2014 Сподели Публикувано: 10 юни, 2014 Имах същия случай в Лондон, банките не правят разлика между блокирани и изтеглени, изчакай си извлечението, или поне да минат няколко дни, да се отрази транзакцията в онлайн банкирането. И мен от ОББ ме уверяваха, че са изтеглени, писах на букинг, те ми отгоаориха, че са само блокирани, от хотела им отговорили така, и накрая наистина парите си останаха в картата. Т.е. не бяха изтеглени, явно из Европа ни се носи славата българска, защото само тук ми проверяват картата, а докато разбера, че нашите банки не знаят как така хотелите блокират, а не теглят много нерви изпотроших. Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 10 юни, 2014 Сподели Публикувано: 10 юни, 2014 (редактирано) Да ви попитам и аз каква сума ви взима от картата при резервация през booking. Направих резервация за Тел Авив Today you'll pay € 0 You'll pay when you stay at Gordon Inn (גורדון אין) FREE cancellation before 13 January 2015 23:59 [CEST] Cancellation cost: from 14 January 2015 00:00 [Tel Aviv] : US$ 65 Cancel your booking Prepayment: No deposit will be charged. и сега виждам, че са ми дръпнали от кредитната около 67$, сумата на цялата резервация е 320$. Тия и на мен ми дърпаха депозит. Давай дебитната, а не кредитната карта при резервацията. Така се хващат за палците, а ти търсиш друго настаняване, което спазва правилата. Редактирано 10 юни, 2014 от Hollywood Връзка към коментар
Oshko Публикувано: 10 юни, 2014 Сподели Публикувано: 10 юни, 2014 Ами от ПИБ казват че са изтеглени, но е видим звънях на booking казаха, че ще проверят . Но усещането е кофти, да си напишат какво ще вземат и няма да имам нищо против. Според мен недей да хабиш нерви, това са нормални неща, накрая всичко ще е наред, винаги е така. Аз колко пъти съм се нервирал, но постепенно, с опита, виждаш, че хората са коректни, ние сме прекалено мнителни. 7 Връзка към коментар
Bookeran Публикувано: 1 август, 2014 Сподели Публикувано: 1 август, 2014 Здравейте, имам лек проблем с букинга. Направих резервация за един хотел като не бях видял, че при анулация искат цялата сума. Имах още една резервация в същия хотел за няколки дни по-рано, която не можах да потвърдя и исках да анулирам нея, но анулирах другата и сега ми пише, че дължа сумата за стая, която не съм ползвал и има 20 дни до датата на пристигане. Работата е там, че правя нещата с дебитна карта и сега умишлено съм изтеглил парите от нея, за са не могаъ да ги вземат. Въпросът ми е, ако някой знае, какви последствия може да има? Да ми закрият акаунта в буукинга (джиниъс съм) или могат да си търсят парите по съдебен път някакъв? От картата няма как да ги вземат и а няма да ги преведа. Другият вариант е да ми оправят резервацията и тя да остане, но ме интерресува какво ще стане ако кажат, че не могат да я оправят, съответно аз не я платя, а те си искат парите и в същото време ми кажат, че нямам резервация? Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 1 август, 2014 Сподели Публикувано: 1 август, 2014 Пиши и се разбери с хотела, аз така направих когато ми анулираха полета. Разбрах 3 часа преди полета. Беше невъзможно да анулирам първата и третата нощувка през Букинг, втората я бях платила и изгоря. Писах на хотелите, единия в Израел, другия в Йордания. Този в Израел ми отговори, че ще се опита да настани други хора на нашето място и не си дръпна парите, а този в Йордания не знам какво направи, отговори ми, че няма проблеми, че разбират и те не си взеха парите. Връзка към коментар
Bookeran Публикувано: 1 август, 2014 Сподели Публикувано: 1 август, 2014 Благодаря за отговора. Аз вече писах на хотела и те разбира се казаха, че не могат да направят нищо ако букинга не се свърже с тях. Съответно бях писал и на букинга и те казват, че трябва да питат хотела дали можело и т.н. въртят нещата, като накрая сигурно ше се разберем, но кой знае след колко дни ще е това. Основно ме интересува какви биха били последствията ако пише в букинга, че дължа сума за анулирана резервация след три седмици и аз не я платя, тъй като съм изтеглил парите от картата. Просто ще ми закрият сметката или е възможно от хотела/букинга да се заниват с юридически глупости за 250€ (от които реално не го лишавам, тъй като ще си дадат стаята) и да имам проблеми с властите, когато пристигна в съответната държава? Може да звучи малко крайно, но в днешно време съдят хората за какви ли не неща, така че искам да съм подсигурен.. Благодаря предварително. Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 1 август, 2014 Сподели Публикувано: 1 август, 2014 Проблеми най-вероятно няма да имаш, ако не са изтеглили парите и няма как да ги изтеглят няма да те съдят и прочие... Не съм адвокат, но ми се струва, че никой няма да се занимава, като просто може да даде стаята, има време дотогава, особено пък проблеми с властите няма да имаш. Все пак е добре да се потрудиш да се разбереш с тях, но ако не се раздвижат нещата ги зарежи... 1 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 1 август, 2014 Сподели Публикувано: 1 август, 2014 Винаги, когато не могат да си вземат парите ще изпратят подканящ имейл да смениш или потвърдиш номера на картата. Какви са последствията, ако игнорираш този имейл за предплатени резервации вече не знам. Имейла, който би получил е нещо такова: Dear ..., We have been contacted by the ..... informing us that the credit card details you provided with booking .... have not been accepted. Please provide new, correct or alternative information within 24 hours by clicking on the My Booking link below: To login you will need the pincode provided to you in your confirmation. If this information is not received within 24 hours, the hotel can cancel your reservation without further notice. We take credit card details at the time of booking to guarantee the reservation in the event of a late cancellation, or a no show. All payments are performed by the hotel. Please feel free to contact us with any questions. Thank you again for using Booking.com. Kind regards, Booking.com Моя случай беше леко подобен на твоя. Нямах достатъчно пари в картата и си мислех, че не е бил припейд хотела, а той беше. Преведох пари по картата, писах им имейл, пуснаха си втора транзакция и всичко беше ОК. Съмнявам се да те съдят, съмнявам се да има и някакви последствия за профила ти. Дали няма начин чрез банката ти да си изискат парите? Нямам представа. Лично аз ако бях хотел, ако засека подобен тарикатлък бих пробвал да чарджвам картата през 2 седмици, докато някой път има пари в нея и си ги взема. Връзка към коментар
Bookeran Публикувано: 1 август, 2014 Сподели Публикувано: 1 август, 2014 Благодаря! Получавал съм такъв имейл и знам за него. Иначе от моя страна съм направил всичко, за да възстановят резервацията и съм ок да отида. Просто ги чакам, но исках да знам ако се направят на интересни и кажат, че не става как да процедирам. Ще пиша като има развитие, за да знаят и други хора ако изпаднат в подобни ситуации макар, че това са индивидуални неща и опира до хотела, времето оставащо до датата на пристигане и т.н. Връзка към коментар
Еmilia Публикувано: 2 август, 2014 Сподели Публикувано: 2 август, 2014 Лично аз ако бях хотел, ако засека подобен тарикатлък бих пробвал да чарджвам картата през 2 седмици, докато някой път има пари в нея и си ги взема. Само че от дебитна карта не могат да теглят пари. Аз имах подобен случай за Люксембург - въвеждах една след друга 5 дебитни карти, но не успяха - писахме си, помолих да изчакат, за да си извадя кредитна и чак тогава платих. Връзка към коментар
Roje Публикувано: 2 август, 2014 Сподели Публикувано: 2 август, 2014 Само че от дебитна карта не могат да теглят пари. Аз имах подобен случай за Люксембург - въвеждах една след друга 5 дебитни карти, но не успяха - писахме си, помолих да изчакат, за да си извадя кредитна и чак тогава платих. E тва пък как го измисли, че от дебитна карта не могат да теглят пари . Аз като нямам кредитна карта как в цял свят плащам самолети и хотели само с две дебитни карти. Ще си изтеглят не ами... Bookeran, проблеми за профила ти в Букинг няма да има никакви, нооо за дебитната ти карта те съветвам да не вкарваш пари и да я забравиш, че ще я ползваш поне докато се разбереш с хотела. Казвам го не щото така ми се струва по пътя на логиката, а от личен опит Бях забравил да анулирам в Букинг един хотел във Венеция от пътуване, което трябваше да е март, но го отложихме сега за август. Няколко дни преди пътуването получих емейл от хотела, че според условията на резервацията трябва да си изтеглят парите от картата ми,но няма налична сума. Тогава се сетих, че просто съм го забравил този хотел и опитах да им напиша едно прочувствено писмо как няма да пътувам, благодаря им за вниманието и още купища дрън дрън. Получих отговор, че всичко това е много хубаво, но си искат парите по условията на резервацията. И по картата ми стои в минус сумата от 276 евро, която им дължа. Т.е. като има пари ще си ги изтеглят. Отидох в Банката и им казах, че от Италия от някакъв хотел са се опитали да изтеглят 276 евро и искам да ми блокират картата и да ми дадат нова като канселират тази сума, която стои. Направиха го, издадоха ми нова карта, но блокираната сума от хотела си стои в нея. Казаха, че ако този хотел не се съгласи да я махне те нищо не могат да направят, но ще се опитат да направят рекламации на тази сума. След няколко неуспешни опита най-накрая в края на юни успяха с рекламацията и сумата бе премахната от блокирани суми. Тоест след три месеца Ето и доказателството от това от страницата на онлайн банкирането ми. Само съм премахнал целите номера на картата 152069.........EUR 276.08 EUR Приход (КТ) СПЕЧЕЛЕНИ 2 БР РЕКЛАМАЦИИ С КАРТА 404256621...... РОСЕН ТУРЛАКОВ CPD 04.06.14 204.68+71.40/Мемори ален ордер 24.06.2014 10:50:58 24.06.2014 3 Връзка към коментар
Гост Публикувано: 2 август, 2014 Сподели Публикувано: 2 август, 2014 Здравейте! И аз с въпрос - вероятно тъп. Пътуването до Катания е уредено, стигнах до фазата "хотел" и се вкарах във филм. Принципно хотелът е уреден, трябваше само да пратя букинг форма с данни, пращам данните на дебитна карта Маестро (не важи, дайте друга) след нея дебитна Виза електрон и пак ми отказват резервация "I’m very sorry but when we try to verify the credit card the message is authorization denied". Изобщо не сме стигали до етапа могат ли да ми предложат тройна стая, за каквато помолих. Минавайки през всички фази на бяс (защото редовно използвам дебитна карта за резервации, нямам кредитна), решавам да си потърся сама хотел, намирам, резервирам през booking.com (за първи път ми е) със същата дебитна Виза, ще плащам при пристигане в хотела и имам време до 2 дни преди пристигане да я отменя. И сега се питам колко голям е риска нещо да се прецака и пристигайки в хотела, те да не са чули за моята резервация. Всъщност риск не мога да поема никакъв. Да пиша на хотела и да ги питам ли...??? Връзка към коментар
Duke Публикувано: 2 август, 2014 Сподели Публикувано: 2 август, 2014 Като изключим последното мнение, по-горе има две страници писания на тема "Как да прецакаме резервационната система/конкретен хотел при положение, че не изпълняваме клаузите на сключения по време на резервацията доброволно от нас договор..." Момчета и момичета, дайте да започнем да пишем по тема "Как най-сетне се научихме да спазваме правилата и да изпълняваме поетите от нас ангажименти..." Не за друго, но пътят е напред, а не назад... 7 Връзка към коментар
L'espoir Публикувано: 2 август, 2014 Сподели Публикувано: 2 август, 2014 Надя, От опита, който имам с Booking, дебитна карта не върши работа. Най-добре се свържи с хотела и им пиши. Няма начин, те да не са получили данните за резервацията ти в Booking, ако е успешна. Аз винаги се презастраховам като правя резервация. Пиша директно на хотела, давам номера на резервацията и ги моля да ми потвърдят, дали всичко е наред. Дано да не я отхвърлят, заради картата. Всъщност, като се замисля, единствената причина, поради която си направих кредитна карта е точно Booking-a. Успех! Връзка към коментар
Георги Публикувано: 2 август, 2014 Сподели Публикувано: 2 август, 2014 Само че от дебитна карта не могат да теглят пари. Аз имах подобен случай за Люксембург - въвеждах една след друга 5 дебитни карти, но не успяха - писахме си, помолих да изчакат, за да си извадя кредитна и чак тогава платих. Това зависи от хотела дали приема или не дебитни карти. Ако приемат ще я чарджнат, ако не приемат то дори да има наличност вътре пак няма да стане. А защо някои хотели приемат, а някои не мисля става очевидно от тази породена дискусия Здравейте! И аз с въпрос - вероятно тъп. Пътуването до Катания е уредено, стигнах до фазата "хотел" и се вкарах във филм. Принципно хотелът е уреден, трябваше само да пратя букинг форма с данни, пращам данните на дебитна карта Маестро (не важи, дайте друга) след нея дебитна Виза електрон и пак ми отказват резервация "I’m very sorry but when we try to verify the credit card the message is authorization denied". Изобщо не сме стигали до етапа могат ли да ми предложат тройна стая, за каквато помолих. Минавайки през всички фази на бяс (защото редовно използвам дебитна карта за резервации, нямам кредитна), решавам да си потърся сама хотел, намирам, резервирам през booking.com (за първи път ми е) със същата дебитна Виза, ще плащам при пристигане в хотела и имам време до 2 дни преди пристигане да я отменя. И сега се питам колко голям е риска нещо да се прецака и пристигайки в хотела, те да не са чули за моята резервация. Всъщност риск не мога да поема никакъв. Да пиша на хотела и да ги питам ли...??? Пиши и ги питай. Този конкретен хотел е решил, че не приема дебитни карти. Кажи им - така и така, имала съм проблеми с плащането с тази карта, може ли да потвърдите, че всичко е наред. Ако не друго ще имаш писмено потвърждение и така на място не би станал проблем. Като изключим последното мнение, по-горе има две страници писания на тема "Как да прецакаме резервационната система/конкретен хотел при положение, че не изпълняваме клаузите на сключения по време на резервацията доброволно от нас договор..." Момчета и момичета, дайте да започнем да пишем по тема "Как най-сетне се научихме да спазваме правилата и да изпълняваме поетите от нас ангажименти..." Не за друго, но пътят е напред, а не назад... Абсолютно съм съгласен. Това ми позволява съвестта ми да е тотално чиста, когато се възползвам от грешки и съмнително ниски цени, все пак сключвам договор, който очаквам другата страна да спази, но това трябва да важи и за обратната страна 3 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 2 август, 2014 Сподели Публикувано: 2 август, 2014 (редактирано) Как ще ти дръпнат парите от дебитната? И споко, не си се подписвал никъде на хартия. Редактирано 2 август, 2014 от Hollywood Връзка към коментар
Duke Публикувано: 2 август, 2014 Сподели Публикувано: 2 август, 2014 И споко, не си се подписвал никъде на хартия. В конкретния случай обаче това няма значение, защото по време на резервационния процес си изразил изрично съгласие с условията на търговеца или казано по друг начин си подписал виртуален договор с него, който те обвързва по абсолютно същия начин по който те обвързва и всеки друг договор... 1 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 2 август, 2014 Сподели Публикувано: 2 август, 2014 Как ще ти дръпнат парите от дебитната? И споко, не си се подписвал никъде на хартия. Както ги дърпат Уиз например, проблем няма. А онлайн договора си е абсолютно нормален договор. Сега дали някое малко хотелче в кой знае коя държава ще тръгне да се съди за 200 евро с човек в съвсем друга държава е отделен въпрос, но имат правото. А и вероятно целия диспут ще мине през банката и при предоставените документи е ясно тя в чия полза ще реши, пък нека не е договор 1 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 2 август, 2014 Сподели Публикувано: 2 август, 2014 (редактирано) Както ги дърпат Уиз например, проблем няма. А онлайн договора си е абсолютно нормален договор. Сега дали някое малко хотелче в кой знае коя държава ще тръгне да се съди за 200 евро с човек в съвсем друга държава е отделен въпрос, но имат правото. А и вероятно целия диспут ще мине през банката и при предоставените документи е ясно тя в чия полза ще реши, пък нека не е договор Нека да докажат , че той е направил резервацията или някой друг с гепени данни и т.н. Врати колко щеш, а без подпис всичко е въздух.....има един шоколад LZ Редактирано 2 август, 2014 от Hollywood Връзка към коментар
Duke Публикувано: 2 август, 2014 Сподели Публикувано: 2 август, 2014 Не си прав. Процесът по резервация е именно затова процес, защото изисква лично (а не автоматично) предприемане на последователни стъпки, които в своята съвкупност завършват и потвърждават самата резервация. Това е все едно внимателно да прочетеш договор и накрая да го подпишеш с ясното съзнание за извършеното действие. В този случай номерът "не бях аз" не минава, защото дори и някой друг да е извършил резервацията вместо теб от твоето PC и с твоите лични данни, това въобще не касае системата/хотела. От тяхна гледна точка има сключена сделка. Твоят изход е да търсиш съдебна отговорност от онзи, който е използвал твоите данни, за да извърши резервацията/транзакцията. При кредитните карти е малко по-различно, говорили сме по темата. Това последното обаче не е проблем на системата/хотела. Дано да съм се изразил ясно, че ми е трудно да пиша с други думи за специфична материя... Връзка към коментар
noshtna_ptica Публикувано: 2 август, 2014 Сподели Публикувано: 2 август, 2014 Мога да споделя опит от една кръгла глупачка - сиреч аз... Последна нощувка с Букинг в Милано, на другата сутрин тръгваме в 5 за летището. Исках вечерта да платя на хотела, но те бяха категорични - на сутринта! На сутринта аха да платя с кр. карта, но не става - неосъществен трансфер. Плащам в брой, но вече 30 мин. са минали - сънен администратор, развален англоиталиански.... НА всичкото отгоре трябва тепърва да попълваме бланки за настаняване, а изпускаме самолета... С две думи - плащам в брой и бягам - без касова бележка и никакъв платежен документ. Единствено е ясно, че въпросните 100 евро ще са блокирани още 30-на дни, а после ще ги отблокират... В Бг вече си давам сметка какъв глупак съм, да не говорим, че не съм съвсем сигурна дали наистина при опитите за плащане с кр. карта трансферът е бил осъществен или неосъществен... Всичко свърши добре, в банката ме посъветваха да проведа кореспонденция с хотела, от която да е ясно, че съм платила, предоставих им я и ми отблокираха предсрочно парите. Но във връзка с парения и кашата, да попитам: Има ли някаква причина в хотела да ми отказват плащане вечерта, за да не се повтори ситуацията? Връзка към коментар
Duke Публикувано: 2 август, 2014 Сподели Публикувано: 2 август, 2014 Но във връзка с парения и кашата, да попитам: Има ли някаква причина в хотела да ми отказват плащане вечерта, за да не се повтори ситуацията? Не, няма причина! Ако е посочено, че рецепцията на хотела работи 24h или ако действието се развива в работното време на рецепцията, няма как да ти откажат заплащане на услугата. Някои хотели имат специфични правила за часовете на настаняване и напускане, това също трябва да се има предвид. Аз винаги плащам вечерта преди ранен полет, именно, за да не се случват подобни неща... 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега