Djulka Публикувано: 23 септември, 2019 Публикувано: 23 септември, 2019 преди 25 минути , boogy83 каза: То не зависи ли от типа резервация която правиш? Аз обикновено им давам, плащане на място и там не ги бърка каква карта ще им дам и дали е тази която съм обявил при резервацията или не... Не всеки хотел предлага тази опция. Повечето, които съм резервирала, са с безплатно канселиране до няколко дни (не си спомням колко точно) преди датата на резервацията. Ако не канселирам до тази дата, след това си ме таксуват на 100%. Останалите нямат безплатно канселиране, за това и не са ми дали дата, на която ще си дръпнат парите, а пише, че може да го направят "по всяко време". преди 5 минути , neuromancer каза: По принцип да, ама някой беше писал, че не му пратили, а направо анулирали. Но все пак в момента картата в валидна и не би трябвало да има проблеми Точно така. На моя приятелка така й анулираха самолетен билет от Щатите до България, без дори да я уведомят. Голям шок беше. За това и ми е притеснено, още повече, че в имейлите пише да си проверя статуса на резервациите.
Ivko Публикувано: 23 септември, 2019 Публикувано: 23 септември, 2019 Преди 1 час, Djulka каза: Получих обаче и имейл за всяка резервация, където също пише, че данните успешно са променени, а въпросните хотели сега ще прегледат промяната и ако искам, да се обадя на всеки хотел по отделно, за да проверя статуса на резервацията ми. Тези имейли идват винаги от букинг когато променяш картата. Те са фиктивни и означават,че хотела получава веднага известие за промяна на картата и ще я проверят дали е валидна или има пари в нея според условията на резврвацията. Възможно е и да я преорторизират за до проверят това. Канселация няма как никой да ти направи,а ако има проблем с картата ти пращат имейл с който ти казват до 24 часа имаш време да реагираш и тогава ако искаш звъниш в хотела и на момента проверяват какъв е проблема. 1
iMari Публикувано: 23 септември, 2019 Публикувано: 23 септември, 2019 Не знам дали е споменавано,но виждам,че booking вече предлага и полети.Цените са с надценка,освен някои от най-евтините,но знае ли човек,може да се появи (не)очаквана промоция 🙂
stanislavpp Публикувано: 23 септември, 2019 Публикувано: 23 септември, 2019 От няколко месеца я има опцията за полети , все пак са собственици на Каяк и са прибавили тяхната търсачка към собственият интерфейс . 3
Алекс Публикувано: 23 септември, 2019 Публикувано: 23 септември, 2019 преди 8 часа, Djulka каза: Имам проблем. Банковата ми карта е блокирана от банката, тъй като някой е опитал да направи неоторизирана транзакция. Ще се наложи да си извадя нова карта. Проблемът обаче е: какво да правя с всичките резервации на хотели, които имам и които все още не са си дръпнали парите? Да се обадя да говоря с всеки хотел по отделно или направо с booking трябва да се свържа? Посъветвайте ме, моля, че направо ще гръмна от притеснение. 😢 Аз редовно нямам наличност по картата, която давам в букинг след като веднъж един хотел в Барселона ми блокира пари за нощувки за след година напред. Ако някой реши да блокира сума или да тегли плащане ми изпраща мейл за неуспешен опит и да си актуализирам данните. Актуализирам и готово. Досега не ми се е случвало да ми отменят резервация. 3
Djulka Публикувано: 23 септември, 2019 Публикувано: 23 септември, 2019 преди 38 минути , Алекс каза: Аз редовно нямам наличност по картата, която давам в букинг след като веднъж един хотел в Барселона ми блокира пари за нощувки за след година напред. Ако някой реши да блокира сума или да тегли плащане ми изпраща мейл за неуспешен опит и да си актуализирам данните. Актуализирам и готово. Досега не ми се е случвало да ми отменят резервация. Вече актуализирах данните, надявам се всичко да е наред. Благодаря на всички за съветите. 🙂 1
rik4o Публикувано: 25 септември, 2019 Автор Публикувано: 25 септември, 2019 Имам малък проблем. Казусът е следният: От турски хотел не са си изтеглили парите за една от нощувките ми през месец август. Доколкото разбрах, са ги дръпнали от картата на друг свой гост. И логично сега, след като са разбрали грешката си, искат да им платя. Аз естествено също искам да си платя ползваната услуга, но проблемът е, че не става през резервацията в Booking. Попитах Booking и те ми отговориха, че може да стане с директна договорка с хотела. От хотела ми пратиха банковите си данни за превод в турска банка, а като алтернатива ми предложиха да им върна email с данните от моята кредитна карта. Как да постъпя? Не ми изглежда разумно да "размахвам" пълните данни на кредитната си карта, а преводът може би ще има такса за международен превод. Така, без вина виновен, ще се наложи да си "доплатя" за нощувката. Как да постъпя? Едит: Имам карта Револют.
chandni Публикувано: 25 септември, 2019 Публикувано: 25 септември, 2019 преди 6 минути , rik4o каза: Едит: Имам карта Револют. Защо задаваш отговори...? 🙂 Да ти дадат сметка и им ги преведи с Revolut без такса и без риск. 4
Гост Публикувано: 25 септември, 2019 Публикувано: 25 септември, 2019 преди 6 минути , rik4o каза: Едит: Имам карта Револют. Създай си виртуална карта с точната сума и я изтрий след употреба.
userkata Публикувано: 25 септември, 2019 Публикувано: 25 септември, 2019 преди 7 минути , rik4o каза: Имам малък проблем. Казусът е следният: От турски хотел не са си изтеглили парите за една от нощувките ми през месец август. Доколкото разбрах, са ги дръпнали от картата на друг свой гост. И логично сега, след като са разбрали грешката си, искат да им платя. Аз естествено също искам да си платя ползваната услуга, но проблемът е, че не става през резервацията в Booking. Попитах Booking и те ми отговориха, че може да стане с директна договорка с хотела. От хотела ми пратиха банковите си данни за превод в турска банка, а като алтернатива ми предложиха да им върна email с данните от моята кредитна карта. Как да постъпя? Не ми изглежда разумно да "размахвам" пълните данни на кредитната си карта, а преводът може би ще има такса за международен превод. Така, без вина виновен, ще се наложи да си "доплатя" за нощувката. Как да постъпя? Едит: Имам карта Револют. аз съм плащала стока с револют с банков превод и беше безгрижно, и без такси за мен. 1
rik4o Публикувано: 25 септември, 2019 Автор Публикувано: 25 септември, 2019 преди 1 минута , chandni каза: им ги преведи с Revolut без такса и без риск Не съм превеждал "международно" досега през Revolut и исках да се уверя, че това е решението Благодаря, @chandni! 2
rik4o Публикувано: 25 септември, 2019 Автор Публикувано: 25 септември, 2019 преди 5 минути , Rainy каза: Създай си виртуална карта с точната сума и я изтрий след употреба. Точно по "виртуалката" очаквам награда от 25 долара... за същата нощувка. 😉 преди 5 минути , userkata каза: аз съм плащала стока с револют с банков превод и беше безгрижно, и без такси за мен. Действаам и си свиркам с уста. 🙂
Гост Гост 23*6 Публикувано: 25 септември, 2019 Публикувано: 25 септември, 2019 14 minutes ago, rik4o said: Как да постъпя? Отричай всичко 😉 . Както каза наскоро проф. Пантев: "Ако се родиш беден, умираш прост ...." 🙂
temporary Публикувано: 29 септември, 2019 Публикувано: 29 септември, 2019 Някой има ли вече опит с безплатните таксита от букинг?
Eva eva Публикувано: 29 септември, 2019 Публикувано: 29 септември, 2019 Здравейте, сигурно сте коментирали - има ли смисъл да се занимавам с връщане на цена, когато намеря по-изгоден хотел на друг сайт? Ще върнат ли нещо от букинг?
bobole4e Публикувано: 29 септември, 2019 Публикувано: 29 септември, 2019 преди 25 минути , temporary каза: Някой има ли вече опит с безплатните таксита от букинг? Аз имам букнато безплатно такси за 26.10 - ще пиша след това как е било. Засега имам само смс с потвърждение. Очаквам преди полета да пратят още инструкции, така поне пише-24ч преди полета ще пишат пак. преди 3 минути , Eva eva каза: Здравейте, сигурно сте коментирали - има ли смисъл да се занимавам с връщане на цена, когато намеря по-изгоден хотел на друг сайт? Ще върнат ли нещо от букинг? Да, разбира се - връщат разликата. Направи снимки на по -ниската оферта и им пиши. 1
koliob Публикувано: 6 октомври, 2019 Публикувано: 6 октомври, 2019 Напоследък има една приятна опция при резервации с безплатна отмяна за някои хотели. На последния екран излиза възможност за плащане с карта или Paypal при цена, намалена с 9%. Тази опция естествено я няма за всички настанявания. Кръстили са я "Early payment benefit". Ето един пример: И цената с безплатна отмяна става с една идея по-ниска от тази без отмяна (290 срещу 297).. Тази опция всъшност е нещо като отстъпката, която се получаваше преди време с линковете на Easyjet и Revolut за 8-10% намаление. Още тогава имаше един бъг, който повече от шест месеца не е отстранен и позволява това да се използва за значително по-големи намаления (до почти 100%). Единственото, което ще спомена е, че отстъпката остава константа като абсолютна сума при промяна в датите на резервацията. Не бих желал да отговарям на евентуални въпроси, свързани с този пост. 20
iMari Публикувано: 10 октомври, 2019 Публикувано: 10 октомври, 2019 За хотела,който ме интересуваше излезе цена booking basic и реших да пробвам какво е това.Намерих линк за 25$ от приятел с идеята да го ползвам за последно.Но в условията под booking basic излезе надпис,че тази оферта не може да се комбинира с линк от приятел.Също така,че нито хотела,нито букинг могат да издадат фактура за сумата и е не може да имаме спец.изисквания за стаята.Всъщност цената беше същата,която предлагаха на рецепция,но идеята беше да ползваме Дайнърс,а само в букинг излезе тази опция.Направих резервацията и на финалният екран пишеше,че тя ще бъде приета или отхвърлена до 24 часа,но до 5 мин ще пратят мейл със скриншот с номера на резервацията и Пин кода.След като по-голамата част от тези 24ч. минаха,а нито пари изтеглиха,нито получих скриншот или потвърждение,звъннах на букинг.Една мила дама ми каза,че няма и да има потвърждение,защото хотела е отхвърлил резервацията още в самото начало.Това били оферти,които хотелите пускали и не давали обяснение на букинг,защо отхвърлят резервацията.Увери ме,че пари нито ще теглят,нито ще блокират.Та моето мнение за booking basic е,че не ми се занимава с глупости 🙂 По-добре,че отхвърлиха резервацията,защото направих нова през cheaptickets за малко по-ниска цена на база all inclusive срещу HB в букинг 😘 Ако все пак решите да се възползвате от тази оферта,имайте предвид,че се чака 24ч и може да отхвърлят резервацията без какъвто и да е ангажимент. 4
Eagleman Публикувано: 10 октомври, 2019 Публикувано: 10 октомври, 2019 36 minutes ago, Мари Николова said: За хотела,който ме интересуваше излезе цена booking basic и реших да пробвам какво е това.Намерих линк за 25$ от приятел с идеята да го ползвам за последно.Но в условията под booking basic излезе надпис,че тази оферта не може да се комбинира с линк от приятел.Също така,че нито хотела,нито букинг могат да издадат фактура за сумата и е не може да имаме спец.изисквания за стаята.Всъщност цената беше същата,която предлагаха на рецепция,но идеята беше да ползваме Дайнърс,а само в букинг излезе тази опция.Направих резервацията и на финалният екран пишеше,че тя ще бъде приета или отхвърлена до 24 часа,но до 5 мин ще пратят мейл със скриншот с номера на резервацията и Пин кода.След като по-голамата част от тези 24ч. минаха,а нито пари изтеглиха,нито получих скриншот или потвърждение,звъннах на букинг.Една мила дама ми каза,че няма и да има потвърждение,защото хотела е отхвърлил резервацията още в самото начало.Това били оферти,които хотелите пускали и не давали обяснение на букинг,защо отхвърлят резервацията.Увери ме,че пари нито ще теглят,нито ще блокират.Та моето мнение за booking basic е,че не ми се занимава с глупости 🙂 По-добре,че отхвърлиха резервацията,защото направих нова през cheaptickets за малко по-ниска цена на база all inclusive срещу HB в букинг 😘 Ако все пак решите да се възползвате от тази оферта,имайте предвид,че се чака 24ч и може да отхвърлят резервацията без какъвто и да е ангажимент. Booking Basic представлява следното нещо: Въпреки, че хотелът си е качил цени, на които да продава, Booking решава без съгласието на обекта, да купува директно от Wholesaler (Travco, Hotelbeds, ...) и да предлага тези цени директно на крайни клиенти или в някои случаи с много малка надценка. Хотелът няма никакъв контрол върху конкретната резервация и това обяснение от Booking е смешно :). Няма как да се издаде фактура, защото за хотела това е нетна цена, която не трябва да се вижда от крайни клиенти. Поради същите причини не могат да се ползват и отстъпките от рефералната програма, защото Booking ще продава стаята на загуба.
Eagleman Публикувано: 10 октомври, 2019 Публикувано: 10 октомври, 2019 On 9/29/2019 at 10:32 PM, bobole4e said: Аз имам букнато безплатно такси за 26.10 - ще пиша след това как е било. Засега имам само смс с потвърждение. Очаквам преди полета да пратят още инструкции, така поне пише-24ч преди полета ще пишат пак. Да, разбира се - връщат разликата. Направи снимки на по -ниската оферта и им пиши. Има ли значение от кой сайт се праща screenshot?
bobole4e Публикувано: 10 октомври, 2019 Публикувано: 10 октомври, 2019 преди 29 минути , Eagleman каза: Има ли значение от кой сайт се праща screenshot? В какъв смисъл от кой сайт? Пращаш снимка оттам, откъдето си намерил офертата по-евтино. Ако е на повече места...прати снимки отвсякъде 🙂 .Снимките се пращат на букинг, аз съм ползвала форма за контакт в самия сайт, има опция за прикачване на файлове.
Eagleman Публикувано: 10 октомври, 2019 Публикувано: 10 октомври, 2019 13 minutes ago, bobole4e said: В какъв смисъл от кой сайт? Пращаш снимка оттам, откъдето си намерил офертата по-евтино. Ако е на повече места...прати снимки отвсякъде 🙂 .Снимките се пращат на букинг, аз съм ползвала форма за контакт в самия сайт, има опция за прикачване на файлове. Супер. Намерил съм тук едни сайтове за тази цел.
Jorro Публикувано: 10 октомври, 2019 Публикувано: 10 октомври, 2019 Тъй като не видях някой да ги е написал едно място - това са градовете, в които booking.com предлагат безплатно такси, ако резервацията ви е над определена сума. The offer is only available in: Amsterdam, Athens, Brussels, Bucharest, Budapest, Denpasar, Dublin, Dubrovnik, Edinburgh, Florence, Hanoi, Krakow, Lima, Lisbon, Madrid, Malaga, Manchester, Naples, Nice, Porto, Prague, Riga, Seville, Sofia, Valencia, Vienna Важно: Опцията не е налична, ако ползвате реферал линк напр. на wizz или TCB...така, че ако искате да ви излезе отворете си booking.com директно. 15
Myraya Публикувано: 19 октомври, 2019 Публикувано: 19 октомври, 2019 Някой ползвал ли е тази възможност на booking? Ние връщаме разликата в цената Намерили сте по-ниска цена? Ще ви върнем разликата! Имам резервацияс право на безплатно анулиране и в agoda намерих по-ниска цена за абсолютно същите условия. Какво ще ме посъветвате, да анулирам и да си няправя нова в agoda или да се разправям с booking? Май първото изглежда по-лесно.
aleksandrina Публикувано: 19 октомври, 2019 Публикувано: 19 октомври, 2019 Да, писано е за това. Пуснете в търсачката на форума : "Ние връщаме разликата в цената" и ще излязат резултати. С една дума- връщат. 2
Препоръчани мнения
Публикувано от Ivko,
телефони за връзка
Препоръчано от neuromancer
3 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега