Прескочи до съдържание

Booking.com - полезни опции, съвети, възможности и трикове при търсене


rik4o

Препоръчани мнения

преди 4 минути , aleksandrina каза:

На мен пък в "Моите награди" ми излиза надпис, че не отговарям на условията. 😞

Кое не ми оговаря- не знам. Едни 10% трябваше да ми изплатят. Писах им за наградата, че имаше объркване, все едно аз съм препоръчала някой, сега не съм отговаряла...

Е, при мен сума време пишеше, че съм се препоръчал сам, вчера го гледах и се беше оправило, ама пари все така няма 🙂

То е много бъгава цялата работа, и оправят едно, развалят друго

Нищо не им пиша, че ще стане по-зле

Връзка към коментар
5 minutes ago, neuromancer said:

То е много бъгава цялата работа, и оправят едно, развалят друго

Нищо не им пиша, че ще стане по-зле

Наградата ви не може да бъде заявена, защото информацията, която сте въвели, не отговаря на нашите Правила и Условия - това пише в десктоп версията, в апп-а нищо не пишеше.

Връзка към коментар
1 hour ago, mamaivy said:

Че защо пък са се надигнали здраво хотелите,нали си получават цялата сума?

Подбиват им цената без тяхно съгласие и имат проблеми с т.н. Rate Parity с другите сайтове. Най-често от Expedia им правят проблеми. PS Всичко това е възможно само, когато плащането се прави автоматично от Booking. Знаете, че това е сравнително нова опция и в повечето случаи, парите се теглят от картата на място в хотела.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Следя един хотел в Ейлат, който беше на една и съща цена още преди месец и сутринта го чеквам пак да видя цената е същата и имах отсъпка за genius и сега решавам да букна цената скочила и отсъпката я няма?! Това нещо се променя ли тези отсъпки и взможно ли е пак да се появи. Стайте си ги пише един и същ брой оставащи. Или отчита търсене и да проверя довечера или утре.

Връзка към коментар
преди 49 минути , Ivko каза:

Следя един хотел в Ейлат, който беше на една и съща цена още преди месец и сутринта го чеквам пак да видя цената е същата и имах отсъпка за genius и сега решавам да букна цената скочила и отсъпката я няма?! Това нещо се променя ли тези отсъпки и взможно ли е пак да се появи. Стайте си ги пише един и същ брой оставащи. Или отчита търсене и да проверя довечера или утре.

По мои наблюдения пак ще се появи на по-ниска цена след 1-2 седмици. Имах такъв случай - изчаках и даже цената бе с още 20лв. надолу.

  • Замислям се 1
Връзка към коментар
На 8.09.2019 г. в 9:48, antea каза:

вчера с едни приятели си правихме едновременно резервации за хотел без право на отмяна и плащане веднага, цената на стая беше 190 евро, а Booking ни изтеглиха от картите по 172.90, и в имейлите за потвърждаване на резервацията имаше съобщение, че сме получили отстъпка за ранно плащане по 17,10 евро и обяснение , че Booking е платил вместо нас на хотела сумата 190 евро.

Би ли споделила за кой хотел става въпрос?

На 8.09.2019 г. в 13:23, bad kid каза:

аз вчера направих резервация, на която пишеше че хотелът предлага отстъпка при плащане предварително, но на стъпка плащане не излезе разлика в цената и не видях какво ще се случи...иначе миналата година имаше отстъпка в друг хотел за плащане с Пейпал, но беше опоменато каква ще е сумата...

Ако не е проблем, можеш ли да споделиш кой е хотела?

Връзка към коментар
On 9/9/2019 at 12:34 PM, Ivko said:

Следя един хотел в Ейлат, който беше на една и съща цена още преди месец и сутринта го чеквам пак да видя цената е същата и имах отсъпка за genius и сега решавам да букна цената скочила и отсъпката я няма?! Това нещо се променя ли тези отсъпки и взможно ли е пак да се появи. Стайте си ги пише един и същ брой оставащи. Или отчита търсене и да проверя довечера или утре.

За едни и същи дати ли търсите (има възможност определни дати да се блокират и Genius да не е наличен)? Също Genius % може да бъде различен за различните държави. Отделно има и настройка , с която Genius отстъпката се изключва автоматично за дати, за които има много голямо търсене. В този случай хотелът задава примерно до 15% и Booking решава колко да бъде отстъпката в този диапазон или изобщо да бъде активна за конкретни търсения/потребители/устройства. Най-вероятно е това.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Резервирах апартамент във Виена за края на ноември и от Букинг получих линк за 10% отстъпка за ползване на такси от летището до центъра.

Имате ли представа дали офертата има срок, т.к. ми се ще да се възползвам, но на по-късен етап?

Нищо не пише за срок, но аз лично за първи път получавам такава оферта.

Връзка към коментар

По-скоро не. Офертата за безплатното такси беше на принципа кой превари той завари или докато се изчерпат ( което ми се струва че  и стана, защото вече никъде не го срещам като предложение). Явно сега е на ход -10%.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Никога досега не ми се е случвало booking самоинициативно да ми "наема" такси! 😳 Току-що обаче, получих точно такъв имейл - че те ми били запазили такси, което ще ме чака еди кога си на летището и ще следи полета ми, а ако има закъснение, ще ме изчака. 😳 Нещо ново ли е това (явно ъпдейтват сайта последните дни/седмици), грешка ли е? 🙄 Ще трябва да разгледам, да видя как да го канселирам. 

Връзка към коментар

Имам проблем. Банковата ми карта е блокирана от банката, тъй като някой е опитал да направи неоторизирана транзакция. Ще се наложи да си извадя нова карта. Проблемът обаче е: какво да правя с всичките резервации на хотели, които имам и които все още не са си дръпнали парите? Да се обадя да говоря с всеки хотел по отделно или направо с booking трябва да се свържа? 

Посъветвайте ме, моля, че направо ще гръмна от притеснение. 😢

Връзка към коментар

Ами не помня честно казано, а сега нямам резервации, но съм виждал...

Ако не си запаметила карта в букинг ще трябва всяка резервация поотделно да оправиш.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 6 минути , neuromancer каза:

Ами не помня честно казано, а сега нямам резервации, но съм виждал...

Ако не си запаметила карта в букинг ще трябва всяка резервация поотделно да оправиш.

Не съм я запаметила умишлено, именно с цел сигурност, а то гледай какво става. Ок, мноооого ти благодаря, сега влизам да търся опцията и да оправя нещата. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Трябва на всяка резервация да влезеш и да смениш картата. Дори да имаш запаметена карта в профила, ако по време на резервацията си дала другата, няма да се опитат да теглят от карта, различна от дадената за конкретната резервация. Запаметената в профила карта е просто за удобство - за да не я въвеждаш при всяка резервация, а да избираш запаметената.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Влязох и промених данните на картата на всяка резервация по отделно. Пише ми, че е успешно променено. Получих обаче и имейл за всяка резервация, където също пише, че данните успешно са променени, а въпросните хотели сега ще прегледат промяната и ако искам, да се обадя на всеки хотел по отделно, за да проверя статуса на резервацията ми. 🙄 Това може ли да значи, че има и опция да ми канселират резервацията? 🙄 Ох, егати ситуацията, май ще е по-добре да им звънна, за да съм сигурна и да ми е спокойно. 

Връзка към коментар

То не зависи ли от типа резервация която правиш? Аз обикновено им давам, плащане на място и там не ги бърка каква карта ще им дам и дали е тази която съм обявил при резервацията или не...

Връзка към коментар
преди 16 минути , Djulka каза:

Влязох и промених данните на картата на всяка резервация по отделно. Пише ми, че е успешно променено. Получих обаче и имейл за всяка резервация, където също пише, че данните успешно са променени, а въпросните хотели сега ще прегледат промяната и ако искам, да се обадя на всеки хотел по отделно, за да проверя статуса на резервацията ми. 🙄 Това може ли да значи, че има и опция да ми канселират резервацията? 🙄 Ох, егати ситуацията, май ще е по-добре да им звънна, за да съм сигурна и да ми е спокойно. 

Не е нужно. Когато в хотела проверяват картата и нещо не им хареса,  изпращат имейл с искане за смяна на картата. Имах случай да отхвърлят Дайнерс, че вече не я поддържали, МС че изтичала преди датата на нощувката и приеха само Визата.

Връзка към коментар
преди 11 минути , Дани Магелани каза:

Не е нужно. Когато в хотела проверяват картата и нещо не им хареса,  изпращат имейл с искане за смяна на картата. Имах случай да отхвърлят Дайнерс, че вече не я поддържали, МС че изтичала преди датата на нощувката и приеха само Визата.

По принцип да, ама някой беше писал, че не му пратили, а направо анулирали. Но все пак в момента картата в валидна и не би трябвало да има проблеми

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.