Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 15 минути , Duke каза:

Очевидно не съм се изразил достатъчно добре щом получавам подобен отговор...

 

Аз описах практическа ситуация (лично проверена и завършила с успех), която покрива теоретичната част от застрахователната полица...

 

 Всичко описано как кореспондира с това заключение:

 

Каква е вината на застрахователя, че по една или друга причина не можеш да докажеш размера на претендираните вреди?

 

Просто се опитай да разсъждаваш от гледната точка на всеки замесен в правоотношението - застрахован, застраховател и различни търговци към които си извършила плащания за включени в застраховката услуги. По твоята логика излиза, че няма нужда да доказваш нищо пред застрахователя, а той е длъжен чинно да изплати обезщетение дори ако реално няма основание за това...

Добре е, че при теб резултатът от оспорването е положителен. В моя случай трябваше да даказвам, че нямам сестра. 😃 Заострям вниманието на четящите, а всеки може да си прави извод дали е добре да ползва една услуга или не.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 1 минута , Дани Магелани каза:

Добре е, че при теб резултатът от оспорването е положителен. В моя случай трябваше да даказвам, че нямам сестра. 😃 Заострям вниманието на четящите, а всеки може да си прави извод дали е добре да ползва една услуга или не.

Само да уточним, нищо не съм оспорвал, просто стриктно спазвах изискванията на застрахователя... 😉

 

На твое място бих изискал от търговците ясен отговор, че към дата ....... няма да изплатят дължима сума в размер на ....... След това бих предал този отговор на застрахователя с молба да приеме същото под формата на подадено от мен до него суброгационно писмо. Тоест, да ми изплати дължимото по полица, а после да встъпи в моите права спрямо некоректните търговци. С малко повече настояване, нещата могат да се случат...

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 29 минути , Duke каза:

Само да уточним, нищо не съм оспорвал, просто стриктно спазвах изискванията на застрахователя... 😉

 

На твое място бих изискал от търговците ясен отговор, че към дата ....... няма да изплатят дължима сума в размер на ....... След това бих предал този отговор на застрахователя с молба да приеме същото под формата на подадено от мен до него суброгационно писмо. Тоест, да ми изплати дължимото по полица, а после да встъпи в моите права спрямо некоректните търговци. С малко повече настояване, нещата могат да се случат...

Проблемът не е в изискването ми на отговори, направено е,  а в нежеланието от съпорта на платформите да отговарят. Ще дам еретична за форума позиция: Оказа се, че итински съпорт, и решаване на проблема, получих от бг туроператор, през който бях закупила круиз. Върнаха ми парите до стотинка.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Здравейте,

Тъй като искам да си направя застраховка покриваща Ковид карантина за Малдивите, някой може ли да ми каже мнение за някоя от международните компании като Аха например? На българските им нямам никакво доверие, че ще платят каквото и да е, а няма да имам финансовата възможност да си платя  евентуална 14 дневна карантина в резорт на Малдивите 😄

Връзка към коментар

 

преди 36 минути , Jorro каза:

Здравейте,

Тъй като искам да си направя застраховка покриваща Ковид карантина за Малдивите, някой може ли да ми каже мнение за някоя от международните компании като Аха например? На българските им нямам никакво доверие, че ще платят каквото и да е, а няма да имам финансовата възможност да си платя  евентуална 14 дневна карантина в резорт на Малдивите 😄

Специално за Малдивите ние си взехме от местна компания, която тогава беше препоръчана на visitmaldives.com

Гледам, че са променили малко условията и полицата, която покрива карантина сега излиза по-скъпо, но може би все пак те устройва: https://myallied.mv/type/inbound-allied/new

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

В събота пътуваме за Дубай и искахме да направим застраховка за пътуване през сайта на Allianz.

При въвеждане на датите и всички детайли изкарва следния екран:

 

image.png.2287414871da54a621bedea9917ffdb7.png

 

Пробвахме и с държави от ЕС - отново не става, както и с по-далечни дани. Някой знае ли каква е причината?

Връзка към коментар
преди 9 минути , П.Кръстев каза:

В събота пътуваме за Дубай и искахме да направим застраховка за пътуване през сайта на Allianz.

При въвеждане на датите и всички детайли изкарва следния екран:

 

image.png.2287414871da54a621bedea9917ffdb7.png

 

Пробвахме и с държави от ЕС - отново не става, както и с по-далечни дани. Някой знае ли каква е причината?

А защо не отидеш лично в офиса им? Аз до сега всички застраховки, които съм правил, са били лично!

Връзка към коментар
преди 2 минути , muchachote каза:

А защо не отидеш лично в офиса им? Аз до сега всички застраховки, които съм правил, са били лично!

Ами защото имам доста неща да отметна до събота сутринта и предпочитах да свърша това онлайн, спестява много време.

Връзка към коментар
преди 2 часа, П.Кръстев каза:

В събота пътуваме за Дубай и искахме да направим застраховка за пътуване през сайта на Allianz.

При въвеждане на датите и всички детайли изкарва следния екран:

 

image.png.2287414871da54a621bedea9917ffdb7.png

 

Пробвахме и с държави от ЕС - отново не става, както и с по-далечни дани. Някой знае ли каква е причината?

Сайтът им е малко бъгав. Аз до сега не съм успяла да платя застраховка в него с българска кредитна или дебитна карта. 

Според мен опитай утре пак. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ако застраховката е в Алианц травъл,  които покриват Ковид,  те нямат офис, всичко става единствено онлайн. Аз плащам с виртуална карта на ДСК и никога не съм имала проблеми. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

То изобщо не се стига до страницата за плащане, тази грешка я дава по-рано когато би трябвало да калулира цена. Днес отново дава същия екран.

Интересното е, че преди 2-3 пъти съм си взимал застраховка от тях онлайн и не съм имал проблеми, сега за първи път виждам този екран.

Връзка към коментар
преди 8 минути , П.Кръстев каза:

То изобщо не се стига до страницата за плащане, тази грешка я дава по-рано когато би трябвало да калулира цена. Днес отново дава същия екран.

Интересното е, че преди 2-3 пъти съм си взимал застраховка от тях онлайн и не съм имал проблеми, сега за първи път виждам този екран.

Сега пробвах през телефона на алианц травел

зададох дати, дестинация, хора, дати на раждане, попита семейна или не и ми калкулира три цени.

Избрах и прехвърли за плащане.

Пробвай пак.

https://www.allianz-assistance.bg/

 

Връзка към коментар
преди 44 минути , Mistela каза:

Сега пробвах през телефона на алианц травел

зададох дати, дестинация, хора, дати на раждане, попита семейна или не и ми калкулира три цени.

Избрах и прехвърли за плащане.

Пробвай пак.

https://www.allianz-assistance.bg/

 

Явно проблема е била семейната тарифа - избирах да.

Сега като  я отказах и след това избрах 2ма души стана 🤪

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 6 часа, Mistela каза:

Сега пробвах през телефона на алианц травел

зададох дати, дестинация, хора, дати на раждане, попита семейна или не и ми калкулира три цени.

Избрах и прехвърли за плащане.

Пробвай пак.

https://www.allianz-assistance.bg/

 

Къде се вижда, че покрива карантина при Ковид?

Връзка към коментар
преди 6 минути , Nik каза:

Когато се генерира полицата, има писмо-потвърждение, че покрива и Covid. 

 

684339978_COVIDformAllianz.jpg.76d0ba59330938b15d2944c4a243a388.jpg

Полицата е Премиум. Европа 7 дни за 49,50лв.

Аз винаги правя отделни полици за всеки. Не намирам причина да е обща за двама-трима. По- добре да е на всеки в джобето, че ситуации различни. Но задължително всеки от пътуващите има копие от полицата на другия. Шантава работа, но така правя.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Не знам дали е точната тема,но имам два въпроса.

Става въпрос за ученическа екскурзия на дъщеря ми, която е на първоначална стойност 1200+. Фирмата-организатор предлага застраховка отмяна на пътуването от Лев Инс, като не коментира условия им(туроператор са,не застраховател). Моля за съвет,с кого да сключим тази застраховка.Пътувнето е през юли.

И още нещо, което ме притеснява.

В договора (не сме подписали още) е посочено,че съответната цена е изчислена при цена на горивото 2,55лв😀и в случай на промяна на цените,организаторът се задължава да запазва интересите на потребителите при условията на чл.88 от ЗТ.Като в случай на "стопанска непоносимост"-рязка инфлация, хиперинфлация,срив на пазара на петролните продукти и др. подобни и при явна икономическа невъзможност да бъде организирано пътуването,организаторът възстановява заплатената цена.

Това вероятно е стандартен договор,но как на практика се доказва това?

Т.е има ли право туроператора да променя (обосновано) цената с голям процент,без да можем да откажем, когато сме в периода на анулация със значителна сума? Пътуването е комбинация от самолет и автобус. 

Изключително се радвам,че се самоорганизираме по принцип.

 

 

Връзка към коментар

Много пъти сме коментирали покритието на застраховка "отмяна на пътуване". Най-общо застраховката покрива разходи извършени във връзка с пътуването, които не могат да бъдат възстановени на застрахования. Това последното е много важно, защото обикновено при канселиране на услуги следва възстановяване на част от заплатената цена в зависимост от условията. Обикновено хората механично решават, че ако са извършили разходи за пътуване на стойност 1000 лева (примерно), при сключване на застраховка "отмяна на пътуване" ще получат директно от застрахователя 1000 лева, а това въобще не е така. Застрахованият на първо място трябва да извърши всички възможни действия по отмяна на резервации и съответно да получи дължимите суми по частично възстановяване. Застрахователят изисква писмени доказателства в тази посока и практически възстановява единствено разликата между заплатената и възстановена цена за услуга. Отделно от това е важно да се знае, че застраховката "отмяна на пътуване" покрива точно определени рискове обикновено свързани със здравословното състояние на застрахования или неговите трудови ангажименти, а доказването на застрахователното събитие и основанията за ползване на покритието е изцяло отговорност на застрахования. Затова е добре много внимателно да се прочетат условията по застраховка "отмяна на пътуване", за да не се получават по-късно неприятни изненади...

 

Относно горивните такси, отговорът на въпроса е равнозначен на отговор на въпрос за един милион долара. При нестабилен пазар на горивата, какъвто е в момента, никой не може да каже какво ще се случи с дължимите горивни такси, а доколкото знам и много трудно човек може да провери достоверността на цифрите тъй като става дума за цена сформирана от няколко отделни компонента...

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...

Коя е най-добрата застрахователна компания при пътуване до САЩ, за по-дълъг период? Даже, ако може да не е българска, а да има офис там, за да не се налага да минавам през разни роуминг разговори, ако се наложи нещо. Преди бях ползвал Токио Марин ХЦЦ, ама сега като им видях отзивите в ТръстПилот, са тотал щета. Та ако има нещо друго, което да се подържа за Български граждани...или евентуално, най-добрата българска.

Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Здравейте,

 

Търся си някаква застраховка, която покрива cancellation, curtailment и extension в случай на Government imposed lockdown/забрана за пътуване/препоръка за избягване на non-essential travel във връзка с ковид. Струва ми се, че такава няма, независимо на каква цена, права ли съм? 

 

Говорих с WWI, застраховката им звучи добре, но пък не покрива круизи. Ще пиша сега на Globelink дали покриват круизи. Ще мина и през Алианц да ги разпитам на място за подробности. 

Връзка към коментар
  • 3 месеца по-късно ...

Здравейте, тръгнал съм към Йордания и ОАЕ изискванията са застраховка в ковид покритие плюс полица с версия на английски. Имам си годишна застраховка за цялото семейство, но тя няма Ковид покритие и полица на английски. Кой застраховател бихте препоръчали, където лесно мога да сключа застраховка за цялото семейство?

 

Връзка към коментар
преди 43 минути , Topfly каза:

Здравейте, тръгнал съм към Йордания и ОАЕ изискванията са застраховка в ковид покритие плюс полица с версия на английски. Имам си годишна застраховка за цялото семейство, но тя няма Ковид покритие и полица на английски. Кой застраховател бихте препоръчали, където лесно мога да сключа застраховка за цялото семейство?

 

Алианц Травел правят он лайн застраховка с Ковид покритие. Излиза на български документацията, но основните неща ги има на латиница. Вероятно може да ти изпратят и версия на английски, ако им поискаш по телефона. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Topfly каза:

Здравейте, тръгнал съм към Йордания и ОАЕ изискванията са застраховка в ковид покритие плюс полица с версия на английски. Имам си годишна застраховка за цялото семейство, но тя няма Ковид покритие и полица на английски. Кой застраховател бихте препоръчали, където лесно мога да сключа застраховка за цялото семейство?

 

ето такъв документ изпращат Allianz Travel към другите формуляри със застраховката, прецени дали ще ти върши работа

1.JPG.9b231c2957f446e6d91a245f5c0879db.JPG

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

За пътуването си из Намибия, Зимбабве през Ботсвана сключих Comprehensive Travel Insurance с Globelink (Cyprus) Insurance Agency & Sub-Agency LTD.

 

Настъпилото застрахователно събитие: Багажът ми се намери и бе доставен на 5-ия ден от тръгването, 4-и от пристигането във Виндхук.

 

Има ли някой от вас опит с тази компания?

 

 

 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.