Прескочи до съдържание

Booking.com - безплатни входове по атракции


Препоръчани мнения

Публикувано:

Не знам дали мога да им вярвам... това може да е празно обещание...  борбата не е приключила...

преди 1 минута , alienad каза:

Е, браво! Пребори се за по-висока допълнителна сума!

Която не е сигурно как и дали ще получа....

  • Харесвам 1
Публикувано:

Писах им отново. Предпочитам да получа кодове на общата стойност, която ми предлагат. 

Така няма да се налага да чакам евентуално да ми върнат парите.

Публикувано:
преди 9 минути , bonboneva каза:

Писах им отново. Предпочитам да получа кодове на общата стойност, която ми предлагат. 

Така няма да се налага да чакам евентуално да ми върнат парите.

И аз това им писах за моите 100 евро, ама още нямам отговор. 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Имам въпрос. Искам да си запазя места за атракции в Рим и като избера атракция ми изписва:

Вашият код за намаление за атракции
Вашият код е свързан с кредитната ви карта за по-лесно плащане. По-долу въведете информацията от картата, която искате да използвате, и ние ще ви изпратим код за намаление по имейл.

 

Вие въвеждате ли данни? И въобще как да си запазя атракции, които са билети н-р:  The Colosseum By Night.

Все още се чудим дали да ходим до Рим и ми се иска ако купя билети поне да ползваме този код за намаление.

Публикувано: (редактирано)
преди 24 минути , lesy каза:

Имам въпрос. Искам да си запазя места за атракции в Рим и като избера атракция ми изписва:

Вашият код за намаление за атракции
Вашият код е свързан с кредитната ви карта за по-лесно плащане. По-долу въведете информацията от картата, която искате да използвате, и ние ще ви изпратим код за намаление по имейл.

 

Вие въвеждате ли данни? И въобще как да си запазя атракции, които са билети н-р:  The Colosseum By Night.

Все още се чудим дали да ходим до Рим и ми се иска ако купя билети поне да ползваме този код за намаление.

Мисля, че тук говорим за различни кодове...

Вчера говорих със служител от ЕПЦ. Те също пишат на Букинг. Запознати са с темата. Имат и други оплаквания.

Надявам се, че шумът ще ни помогне...

Редактирано от bonboneva
Публикувано:

В Букинг явно не са в час.... На предложението ми да получа обещаната компенсация от 600 евро под формата на кодове ми изпащат този отговор:

 

 

 

 

Dear Irina Boneva, 

 

We’re writing to you about your attraction pass for reservation 1822.329.483,1281046731 and 1562688568.

We understand your situation and we apologize for the inconvenience caused.

 

Due to the circumstances, although each pass is worth 100 eur we can offer you to use each code provided for any attraction.  See below:

 

·        1822.329.483 code is unlimited upon your first scan

·        1281.046.731 code is unlimited upon your first scan

·        1562.688.568 code is unlimited upon your first scan

 

However, after this transaction, the free attraction pass will no longer be valid as it reached the limit.

 

It is guaranteed that upon receiving proof of payment/receipts of attraction visited, on top of the three codes provide we would like to offer you a compensation and cover up to extra 300 EUR total (100 euros per reservation)

 

Unfortunately; it is currently not possible to increase the credit or provide an extra code for your existing reservations. We thank you for your feedback, we are working to improve our service in the future

 

This compensation offer is valid for the dates mentioned on your attraction pass invitation.

 

Please note that we can't guarantee this compensation if the reservation is canceled and if we don't see any attempt of scanning the code provided first.

  

Please consider this offer, and contact us at your earliest convenience.

 

Thank you for your cooperation.

 

Best Regards,

Booking.com Experience

 

 

Публикувано:
преди 9 часа, bonboneva каза:

В Букинг явно не са в час.... На предложението ми да получа обещаната компенсация от 600 евро под формата на кодове ми изпащат този отговор:

 

 

 

 

Dear Irina Boneva, 

 

We’re writing to you about your attraction pass for reservation 1822.329.483,1281046731 and 1562688568.

We understand your situation and we apologize for the inconvenience caused.

 

Due to the circumstances, although each pass is worth 100 eur we can offer you to use each code provided for any attraction.  See below:

 

·        1822.329.483 code is unlimited upon your first scan

·        1281.046.731 code is unlimited upon your first scan

·        1562.688.568 code is unlimited upon your first scan

 

However, after this transaction, the free attraction pass will no longer be valid as it reached the limit.

 

It is guaranteed that upon receiving proof of payment/receipts of attraction visited, on top of the three codes provide we would like to offer you a compensation and cover up to extra 300 EUR total (100 euros per reservation)

 

Unfortunately; it is currently not possible to increase the credit or provide an extra code for your existing reservations. We thank you for your feedback, we are working to improve our service in the future

 

This compensation offer is valid for the dates mentioned on your attraction pass invitation.

 

Please note that we can't guarantee this compensation if the reservation is canceled and if we don't see any attempt of scanning the code provided first.

  

Please consider this offer, and contact us at your earliest convenience.

 

Thank you for your cooperation.

 

Best Regards,

Booking.com Experience

 

 

Това правилно ли го разбирам,че след първата атракция,кодът няма да е валиден,т.е. дори да има остатък до 100-Те евро ,той няма да може да се ползва?А и ти всъщност прие ли предишното им предложение?Изобщо голяма каша ... Моля те,информирай ни за действията на ЕПЦ.

Да ми свърши многото работа след отпуската,ще се заема и аз да им пиша по-сериозно,че декемврийската ми резервация наближава.

Понеже не очаквам да получа същия код за резервацията,за която не ми изпратиха код,съм решила като наближи края на срока за безплатна анулация,да пиша на хотела,че анулирам поради некоректното отношение на Букинг и ако имат желание да ми изпратят аналогична оферта на личния мейл.Това през системата на Букинг,разбира се,те като са некоректни,аз пък защо да съм?!

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 9 минути , mamaivy каза:

Това правилно ли го разбирам,че след първата атракция,кодът няма да е валиден,т.е. дори да има остатък до 100-Те евро ,той няма да може да се ползва?

Аз го разбирам, че няма да е валиден като достигне лимита. Малко тъпо са го написали, но мисля че това са имали предвид. Като на първата атракция няма лимит. Можеш да си букнеш и за 500 евро.

Публикувано:
преди 2 часа, Алекс каза:

Аз го разбирам, че няма да е валиден като достигне лимита. Малко тъпо са го написали, но мисля че това са имали предвид. Като на първата атракция няма лимит. Можеш да си букнеш и за 500 евро.

Така и аз разсъждавах,но дали линка  на bonboneva дава възможност за букване на такива оферти?!Доскоро в моя линк имаше бутонче виж всички и си излизаха всички първоначално оферирани атракции и турове,сега обаче няма такава възможност.Аз така и не получих отговор от българския съпорт,защо се появи надпис GET MY DISCOUNT CODE след като вече имам код и защо се изисква въвеждането на данни от кредитна карта там.

Не е по темата,но предната седмица направихме профил на приятелка в Букинг и резервирахме два хотела в Дубровник.Първият по-евтин и втори на по-висока цена.Малко след втората резервация,дойде мейл от Букинг със специални оферти,водещ към страница на местна туристическа компания,предлагащи няколко тура с отстъпки от 10%,възможност за трансфери и т.н.Не че е много,но беше приятно.Значи можело и с умисъл да се действа.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 15 часа, mamaivy каза:

Така и аз разсъждавах,но дали линка  на bonboneva дава възможност за букване на такива оферти?!Доскоро в моя линк имаше бутонче виж всички и си излизаха всички първоначално оферирани атракции и турове,сега обаче няма такава възможност.Аз така и не получих отговор от българския съпорт,защо се появи надпис GET MY DISCOUNT CODE след като вече имам код и защо се изисква въвеждането на данни от кредитна карта там.

Не е по темата,но предната седмица направихме профил на приятелка в Букинг и резервирахме два хотела в Дубровник.Първият по-евтин и втори на по-висока цена.Малко след втората резервация,дойде мейл от Букинг със специални оферти,водещ към страница на местна туристическа компания,предлагащи няколко тура с отстъпки от 10%,възможност за трансфери и т.н.Не че е много,но беше приятно.Значи можело и с умисъл да се действа.

Имам промяна в атракциите. Първоначалните вече не се виждат, което ме кара да си мисля, че са валидни само тези, които виждам в момента.

Новите ги виждате сигурно всички... повечето са около 30 евро, с едно-две изключения около 50 евро.

Най-отдолу пише това:

Моля, имайте предвид, че наличността и цените на изброените атракции може да варират.

Аз тълкувам тяхното писмо така: понеже сме 6 човека... примерно ползвам кода за атракция от 30 евро - за шестимата се получава 180 евро. Ползвам код, без да се плаща нищо.

Така го беше написал и някой, който беше ползвал код в Дубай.

Но мисля, че не мога да ползвам първоначалните атракции, иначе нямаше да ми се променя линка.

Аз не съм приемала никакви условия, защото не ме устройва да плащам тези пари без да съм сигурна, че ще ги получа обратно.

Помолих ги да ползвам компенсацията в нови кодове. И те ми намалиха компенсацията от 600 на 300 евро... абсолютно нелогично...

 

  • Шок 1
Публикувано:
преди 7 часа, bonboneva каза:

Имам промяна в атракциите. Първоначалните вече не се виждат, което ме кара да си мисля, че са валидни само тези, които виждам в момента.

Новите ги виждате сигурно всички... повечето са около 30 евро, с едно-две изключения около 50 евро.

Най-отдолу пише това:

Моля, имайте предвид, че наличността и цените на изброените атракции може да варират.

Аз тълкувам тяхното писмо така: понеже сме 6 човека... примерно ползвам кода за атракция от 30 евро - за шестимата се получава 180 евро. Ползвам код, без да се плаща нищо.

Така го беше написал и някой, който беше ползвал код в Дубай.

Но мисля, че не мога да ползвам първоначалните атракции, иначе нямаше да ми се променя линка.

Аз не съм приемала никакви условия, защото не ме устройва да плащам тези пари без да съм сигурна, че ще ги получа обратно.

Помолих ги да ползвам компенсацията в нови кодове. И те ми намалиха компенсацията от 600 на 300 евро... абсолютно нелогично...

 

Аз от доста време логика при Букинг не виждам.Дано ти се случат нещата.

Публикувано:

В booking.com зависи на кой служител ще попаднеш.

Имам имейл от Европейски Потребителски Център България.

Предлагат ми да пусна жалба до още 2 институции освен тях:

ConsuWijzer -Нидерландски център за потребителски съвети

и Нидерландския комитет за етикет за рекламиране (брошура).

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 13 часа, Stryper каза:

В booking.com зависи на кой служител ще попаднеш.

Имам имейл от Европейски Потребителски Център България.

Предлагат ми да пусна жалба до още 2 институции освен тях:

ConsuWijzer -Нидерландски център за потребителски съвети

и Нидерландския комитет за етикет за рекламиране (брошура).

Благодаря!

Аз писах и на двете места...

Публикувано:

Здравейте, направих резервация за Дубай за края на октомври и по време на резервацията ми излезе опцията за атракции с отстъпка или безплатни, но в мейла с потвърждението на резервацията няма нищо по отношение на атракциите. Писах мейл на букинг, но не отговориха и затова им звъннах по телефона. Казаха ми, че два дни преди нощувките ще получа код, попитах кои са атракциите, но ми казаха, че немогат сега да ми кажат и че съм получила мейл( аз не съм, гледах и в спам). Помолих да ми пратят мейла отново, но не можело. Принципно не разчитам на този код, защото като чета назад в темата, е тотална каша:) но все пак ако ми го пратят мога да го пробвам. Въпросът ми е, може ли някой да пусне последният вариант на атракциите за Дубай, за да видя кое евентуално бих могла да ползвам?  

Публикувано:
преди 37 минути , christuff каза:

Отваря се, супер, мерси много:)

Публикувано:
преди 20 часа, Olia каза:

Здравейте, направих резервация за Дубай за края на октомври и по време на резервацията ми излезе опцията за атракции с отстъпка или безплатни, но в мейла с потвърждението на резервацията няма нищо по отношение на атракциите. Писах мейл на букинг, но не отговориха и затова им звъннах по телефона. Казаха ми, че два дни преди нощувките ще получа код, попитах кои са атракциите, но ми казаха, че немогат сега да ми кажат и че съм получила мейл( аз не съм, гледах и в спам). Помолих да ми пратят мейла отново, но не можело. Принципно не разчитам на този код, защото като чета назад в темата, е тотална каша:) но все пак ако ми го пратят мога да го пробвам. Въпросът ми е, може ли някой да пусне последният вариант на атракциите за Дубай, за да видя кое евентуално бих могла да ползвам?  

Ти всъщност разбра ли със сигурност атракциите безплатни ли ще са ти или с отстъпка?

Публикувано:
Преди 1 час, Dreamm каза:

Ти всъщност разбра ли със сигурност атракциите безплатни ли ще са ти или с отстъпка?

Нямам нищо със сигурност, по телефона ми казаха, че ще получа кода 2 дни преди нощувката, аз исках да ми пратят инфо кои са атракциите, но нямало как сега да ми ги пратят. Не разчитам на този код, но пък ако мога да го ползвам за нещо ще е добре дошъл:)

  • Харесвам 1
Публикувано:

Ето отговор на поредната ми жалба:

 

dear Ms. Boneva,
 
Thank you for your message of 15 September 2017. In your message, you indicate that when you booked with Booking.com you were offered codes for free attractions in the cities Dubai and Rome. With this offer in mind you bought airline tickets. Soon afterwards the booking changed the terms. They set a limit for attractions totaling 100 euros per reservation. You sent a complaint to Booking.com.  he company initially offered 600 euros in compensation but lowered this later to 300 euros, to be paid afterwards. You deem this unfair. Other people are also affected. You like to have assistance to solve this situation. You also wish to report this to ConsuWijzer.

 

We really appreciate it that you took the time to submit your indication to us. In this email, we will explain to you what will happen to your indication.

 

You also ask us for our advice. Unfortunately we cannot advice you on this matter, because we cannot confirm if the Dutch law applies to your situation. We do however advise you to get in touch with the European Consumer Centre in your home country. We expect they will be able to provide you with the information you need. You can contact them via http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm.

 

Why is your indication important?
ConsuWijzer registers your indication. It will be shared with the Netherlands Authority for Consumers & Markets (ACM). ACM is an enforcement agency of the Dutch government, which enforces fair trade between businesses and consumers. ConsuWijzer is ACM's information desk for consumers. With your complaint, ACM is able to identify potential problems in the market. If ACM receives one of more indications or complaints about a specific company, ACM may launch an investigation into that company. And, if necessary, impose a fine on it.
 

When does ACM take action? Is a single indication sufficient to launch an investigation?
Yes, a single indication can be sufficient. However, it is up to ACM to decide whether or not it launches an investigation. And whether or not more action is necessary. 
 

Will ACM inform me whether or not it takes action?
No, ACM will not report back about what happens with your indication. Such feedback could negatively affect the investigation. Companies are not always aware that ACM is investigating them. Also, it is possible that the companies in question do not violate the law. The company could then undeservedly get a bad name. That is why ACM only reveals information about investigations after they have been completed. If it turns out that a company has violated the law, ACM may publish that violation on www.consuwijzer.nl and on www.acm.nl.
 

Will ConsuWijzer resolve your situation? 
No, unfortunately we will not. ConsuWijzer gives you advice about your legal rights and informs you how you can resolve your problem.

 

Questions? 
Do you have any further questions? Please contact us by e-mail. If you contact us again, please mention your reference number. This number is 100576826. Our website www.consuwijzer.nl has been designed to provide you with the information you need to resolve your consumer issues.  It also contains useful example letters.

 

Kind regards,
 
ConsuWijzer

www.consuwijzer.nl


Follow us on:
www.consuwijzer.nl
facebook.com/consuwijzer
twitter.com/consuwijzer

Публикувано: (редактирано)

И аз имам подобен отговор.

 

Thank you for your message of 16 September 2017. In your message, you indicate that you’ve booked two hotels in London and Paris through Booking.com after seeing an offer on their site. The offer involved free access to top attractions in both cities. Afterwards you learned through an online forum that Booking.com changed the conditions. You never received a message from Booking.com about it. The company told you the offer was now limited to 100 euros. If you knew this beforehand, you wouldn’t have made the booking. You like to have cooperation to get either the promised access or compensation. You wish to report this to ConsuWijzer.

 

We really appreciate it that you took the time to submit your indication to us. In this email, we will explain to you what will happen to your indication.

 

You also ask us for our advice. Unfortunately we cannot advice you on this matter, because we cannot confirm if the Dutch law applies to your situation. We do however advise you to get in touch with the European Consumer Centre in your home country. We expect they will be able to provide you with the information you need. You can contact them via http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm.

 

Why is your indication important?
ConsuWijzer registers your indication. It will be shared with the Netherlands Authority for Consumers & Markets (ACM). ACM is an enforcement agency of the Dutch government, which enforces fair trade between businesses and consumers. ConsuWijzer is ACM's information desk for consumers. With your complaint, ACM is able to identify potential problems in the market. If ACM receives one of more indications or complaints about a specific company, ACM may launch an investigation into that company. And, if necessary, impose a fine on it.
 

When does ACM take action? Is a single indication sufficient to launch an investigation?
Yes, a single indication can be sufficient. However, it is up to ACM to decide whether or not it launches an investigation. And whether or not more action is necessary. 
 

Will ACM inform me whether or not it takes action?
No, ACM will not report back about what happens with your indication. Such feedback could negatively affect the investigation. Companies are not always aware that ACM is investigating them. Also, it is possible that the companies in question do not violate the law. The company could then undeservedly get a bad name. That is why ACM only reveals information about investigations after they have been completed. If it turns out that a company has violated the law, ACM may publish that violation on www.consuwijzer.nl and on www.acm.nl.
 

Will ConsuWijzer resolve your situation?
No, unfortunately we will not. ConsuWijzer gives you advice about your legal rights and informs you how you can resolve your problem.

 

Questions?
Do you have any further questions? Please contact us by e-mail. If you contact us again, please mention your reference number. This number is 100576941. Our website www.consuwijzer.nl has been designed to provide you with the information you need to resolve your consumer issues.  It also contains useful example letters.

 

Kind regards,
 
ConsuWijzer

www.consuwijzer.nl

Редактирано от Stryper
Публикувано: (редактирано)

Да споделя моите 5ст. по темата. ;)


Понеже на мен не ми се занимаваше да си губя времето и нервите в писма и спорове с booking.com, реших, че при новите условия най-подходяща е следната тактика, която приложих за Дубай: 
1. Избирате си атракции, които са ви по вкуса

2. От тези атракции си избирате най-скъпата и я оставяте за накрая
3. От останалите си избирате  първо да реализирате една или няколко атракции, чиято обща еквивалентна стойност да е близо, но под лимита от 100€ (например за Дубай има доста неща по 200AED и аз си харесах  две от тях - Dhow Marina Cruise whit diner  и  Xclusive Yahts Tour of Palm Islands and Burj Al Arab.  200+200 =400AED или около 90€, като така оставате под лимита.
4. И последно си правите най-скъпата атракция - в случая в Дубай например има One-hour dune buggy ride на стойност 1200AED  
Така може да се посетят атракции на стойност 1600AED или над 360€
5. Добре е да се провери предварително как и къде се резервират атракциите и условията, и даже всички без последната да се резервират предварително, понеже например при мен стана така, че това с бъгитата, което предвиждах да оставя за накрая ( ден неделя),  се оказа, че точно неделя не се предлага.  

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 6 минути , ZORI каза:

Някойможе ли да ми даде тел

България

Връзка с клиенти
Местен телефон: 00800 119 4467

 

София - Офис

Телефон: + 359 2 425 3700 (работно време)

Публикувано: (редактирано)
преди 3 часа, Фичо каза:

 

2. От тези атракции си избирате най-скъпата и я оставяте за накрая
3. От останалите си избирате  първо да реализирате една или няколко атракции, чиято обща еквивалентна стойност да е близо, но под лимита от 100€ 

 

Чудесна идея, дали някой е пробвал това на практика. Кодът ще се покаже ли като валиден ако цената на последната атракция излиза от лимита. Това при условие че човек не е водил кореспонденция с Букинг и те не са му изпратили специално разрешение за това. Чак сега покрай Вас ми хрумва че кодовете би трябвало да са с еднакви права независимо дали Букинг е разрешил нещо допълнително по тях. Но дали Букинг после няма да поискат да им се плати разликата над 100. Въобще ми е мътно още.

Редактирано от Катя мравката
Публикувано:

Мен ме притеснява, че в имейла, който аз получих пише first attraction. 

If your first attraction costs more than 100 euros for 2 persons, you don't have to pay the difference we will cover it for you automatically as soon as the code is scanned.

Реално при схемата на Фичо, лимитът се надвишава на втората, може дори и трета атракция. Никой не знае следва ли да се разбира, че превишението пак ще се покрие от букинг?

Ще чакаме Фичо да каже дали схемата работи. 

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.