Прескочи до съдържание

Booking.com - безплатни входове по атракции


Препоръчани мнения

преди 11 часа, Алекс каза:

Мен ме притеснява, че в имейла, който аз получих пише first attraction. 

If your first attraction costs more than 100 euros for 2 persons, you don't have to pay the difference we will cover it for you automatically as soon as the code is scanned.

Реално при схемата на Фичо, лимитът се надвишава на втората, може дори и трета атракция. Никой не знае следва ли да се разбира, че превишението пак ще се покрие от букинг?

Ще чакаме Фичо да каже дали схемата работи. 

Получих ново писмо от Букинг:

Dear Irina,

 

Our apologies for the email previously sent. The compensation of 600 EUR total still stands for all three reservations. (1822.329.483,1281046731 and 1562688568)

 

In short, you have three codes and each code is worth 300 euros, in addition to this, we will compensate you 600 eur upon receiving proof of payment/receipts of attraction visited.

 

The attractions that you book need to be in our attraction list or in the initial list in order to be eligible for our compensation.

 

It does not matter where you buy the tickets as long as the attraction is or was in our initial attraction list offer.

 

Kindly keep the receipts and send them back to us as a reply to this email. Once we receive the proof of payment to the attractions we will proceed to escalate in order to process the refund. Please bear in mind that the refund process typically takes 10-15 business days to complete.  

 

Please confirm your acceptance of this offer by replying to this email.

 

Thank you again for reaching out to us, and we hope to serve you again soon.

 

Best Regards,

Booking.com Experience Team

 

Току-що им отговорих с няколко въпроса.

Попитах ги дали кодовете важат за няколко атракции до изчерпване на лимита.

От това писмо аз разбирам, че лимитът ми на всеки код е 300 евро... дали правилно разбирам...

Дали мога да ползвам кодовете за първоначалните атракции или само за настоящите от линка?

Помолих ги за оферта в официално подписано и подпечатано писмо, а не анонимно, както до сега...

Ще публикувам отговора... очаквам го.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 13 часа, Алекс каза:

 

Ще чакаме Фичо да каже дали схемата работи. 

Фичо вече я пробва схемата и работи. ;)  Само да уточня, че аз бях сам, за двама или повече човека не знам как се прилага лимитът.

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 3
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Програмата продължава да съществува, но в много по-реалистичен вариант. Току що ми изпратиха имейл, че ми предоставят 15% намаление на избрани атракции и турове в Краков. 

  • Харесвам 3
  • Браво 3
Връзка към коментар

 

преди 2 минути , Marisha каза:

На мен ми изпратиха код за намаление за Париж,

Мы сотрудничаем с 69 музеями и туристическими компаниями , чтобы вы могли пользоваться скидками до 60%.

И аз получих такъв код, но като видях "отстъпките"... и стана ясно, че сигурно ги сумират за да стигнат 60 %. Има намаления на разходка с лодка по Сена от 15 на 12 евро. За Лувъра и Айфеловата кула няма никакви. Не си струва да букваш хотел при тях само заради отстъпките.

Връзка към коментар

Аз и не смятам да го ползвам. Букнах хотел при тях за всеки случай с безплатна отмяна, докато се разправам с индийците за анулирана резервация и алтернативен хотел.

Връзка към коментар
преди 6 минути , Marisha каза:

Аз и не смятам да го ползвам. Букнах хотел при тях за всеки случай с безплатна отмяна, докато се разправам с индийците за анулирана резервация и алтернативен хотел.

На мен индийците днес ми предложиха алтернативен хотел: Plaza Elysees hotel.

Не е като предния, съвсем близо в същия район е и уж пак е 4 звезди, но стаите били много малки, нямало ресторант, не е спа... Ако няма по-добро предложение ще го взема, че малко време остана. (извинете за офтопика)

Връзка към коментар
На 21.09.2017 г. в 13:53, Фичо каза:

Фичо вече я пробва схемата и работи. ;)  Само да уточня, че аз бях сам, за двама или повече човека не знам как се прилага лимитът.

Сигурно ли е, че кодът може да се ползва за няколко атракции?

Защото в писмото им от вчера аз разбирам друго:

 

Dear Irina, 
 
Every code has a limit of only 100 eur, however, we have enabled each one of them so that you are able to use them unlimited on your first scan.
In short, you are able to visit the most expensive attraction without incurring any charges yourself upon your first scan.  
 
In addition to this offer we herby confirm the amount of 600 eur to be claimed back and fully covered by Booking.com upon receiving proof of payment of the attractions visited.  It would not matter on which city you were to spend more money on attractions as long as it is 600 EUR total. 
You can simply reply to this email with your receipts. This compensation offer is valid only for the dates mentioned on your attraction pass invitation.
 
As soon as you confirm this agreement we will leave a  clear note on your reservations connected to your attraction offer. Once we receive the proof of payment of attraction visited and escalate the case the refund process typically takes 10-15 business days to complete.
 
Please confirm your acceptance of this offer by replying to this email.
 
Best regards,
Booking.com  Experiences Team
 
Относно броя на хората, които могат да ползват кода бяха ми писали, че се удвоява броя от резервацията.
 

 

Връзка към коментар

Имам окончателен отговор-споразумение от Букинг. Кодът важи за първоначалните атракции.

Съгласих се с условията. Дали ще спазят обещанията си ще разбера едва месец април 2018 година след второто пътуване.

Кодът важи за удвоения брой от резервацията. Успех и много приятни емоции на всички!!! :)

Dear Irina,

 
Take note that max number of guests is also limited (example: reservation for 4 guests,  maximum number of tickets allowed is 8)
Therefore we advise visiting the Complete Vatican Tour with Vatican Museums  for 6 people with the free pass for reservation:  1281.046.731. As long as you scan it once for 6 people you are able to use the free pass.  However, after this transaction, the free attraction pass will no longer be valid as it reached the limit.
 
The pass for reservation 1822.329.483 is valid for 4 guest and the one for 1562688568 is for 4 guest total.   
 
In addition to this offer, we hereby confirm the amount of 600 EUR to be claimed back and fully covered by Booking.com upon receiving proof of payment of the attractions visited.  It would not matter on which city you were to spend more money on attractions as long as it is 600 EUR total. Also e ven if the offer is not in the attraction offers list anymore the code will work for the first attraction.  
 
We will leave a clear note of our agreement on your reservation and you can consider this letter as an official agreement with the terms of our offer. 
 

Best Regards,

Booking.com Experience Team

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Връзка към коментар

Аз едва вчера получих отговор от Букинг, явно трябваше да ги подсетя , че чакам отговор. При мен е това

 

Please accept our apologies for any disappointment this situation might have caused. As you might have noticed, this is a brand new service from Booking.com. Our vision is to empower people to discover and experience the world. 
 
This is the reason why we are working hard in developing new partnerships to offer an extensive choice of attractions while making it accessible to most travelers who book on our website. 
 
Please bear in mind that you are one of the few to benefit from this exceptional offer. The restriction for usage of the free pass is set at 100 EUR in the total per booking. 
 
You will receive a daily email outlining what you have used so far and you will receive an email once you have exceeded the limit of the pass. Once the limit is surpassed the pass will automatically be disabled.  
 
If your first attraction costs more than 100 EUR, you don't have to pay the difference as we will cover it for you automatically as soon as the code is scanned. However, after this transaction, the free attraction pass will no longer be valid as it reached the limit.
 
We strongly advise you to carefully check the details of the attraction you are interested in to see if you need to pick up tickets at a different location or book in advance. 
 
Unfortunately, we are not able to retrieve previous offer. We would like to express our gratitude to you for being a loyal customer, therefore we would like to offer you the following solution:
 
We understand your disappointment, therefore we would like to we would like to offer you monetary compensation upon receiving proof of payment/receipts of attraction visited. 
 
* up to 500 EUR for reservation 2056212847, 
* up to 200 EUR for reservation 1371300205.
 
We would like to ask you to share with us share with us any proof of the tickets you had to buy directly for full price (credit card statement, receipt...)? We can then investigate further and we will be able to come to a solution. 
 
Please consider this offer, and contact us at your earliest convenience to confirm if you can accept it.
 
Kindly note that we can't guarantee this compensation if the reservation is cancelled and if we don't see any attempt of scanning the code provided first.
 
Once again, we're truly sorry for the disappointment. 
 
We hope we have informed you well and would like to take this opportunity to wish you a very pleasant stay. 
 
 
 
 
Best regards,
Booking.com Experiences Team
 
Съответно им върнах мейл с искане за по -конкретно обяснение за предложението им.
преди 49 минути , bonboneva каза:

 

 Дали ще спазят обещанията си ще разбера едва месец април 2018 година след второто пътуване.

 

 
 

Заминавам за Барселона в края на месеца , до тогава трябва да са ясни условията . 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 8 минути , Ради каза:

Аз едва вчера получих отговор от Букинг, явно трябваше да ги подсетя , че чакам отговор. При мен е това

 

Please accept our apologies for any disappointment this situation might have caused. As you might have noticed, this is a brand new service from Booking.com. Our vision is to empower people to discover and experience the world. 
 
This is the reason why we are working hard in developing new partnerships to offer an extensive choice of attractions while making it accessible to most travelers who book on our website. 
 
Please bear in mind that you are one of the few to benefit from this exceptional offer. The restriction for usage of the free pass is set at 100 EUR in the total per booking. 
 
You will receive a daily email outlining what you have used so far and you will receive an email once you have exceeded the limit of the pass. Once the limit is surpassed the pass will automatically be disabled.  
 
If your first attraction costs more than 100 EUR, you don't have to pay the difference as we will cover it for you automatically as soon as the code is scanned. However, after this transaction, the free attraction pass will no longer be valid as it reached the limit.
 
We strongly advise you to carefully check the details of the attraction you are interested in to see if you need to pick up tickets at a different location or book in advance. 
 
Unfortunately, we are not able to retrieve previous offer. We would like to express our gratitude to you for being a loyal customer, therefore we would like to offer you the following solution:
 
We understand your disappointment, therefore we would like to we would like to offer you monetary compensation upon receiving proof of payment/receipts of attraction visited. 
 
* up to 500 EUR for reservation 2056212847, 
* up to 200 EUR for reservation 1371300205.
 
We would like to ask you to share with us share with us any proof of the tickets you had to buy directly for full price (credit card statement, receipt...)? We can then investigate further and we will be able to come to a solution. 
 
Please consider this offer, and contact us at your earliest convenience to confirm if you can accept it.
 
Kindly note that we can't guarantee this compensation if the reservation is cancelled and if we don't see any attempt of scanning the code provided first.
 
Once again, we're truly sorry for the disappointment. 
 
We hope we have informed you well and would like to take this opportunity to wish you a very pleasant stay. 
 
 
 
 
Best regards,
Booking.com Experiences Team
 
Съответно им върнах мейл с искане за по -конкретно обяснение за предложението им.

Заминавам за Барселона в края на месеца , до тогава трябва да са ясни условията . 

И двете резервации ли са за Барселона? Мисля, че е много добра офертата. На мен писаха почти същото. Можеш да ползваш кодовете по първоначално предложените атракции. Те бяха много по-скъпи.

Връзка към коментар
преди 38 минути , Ради каза:

Не, едната е за Лондон -ама април 2018:).

 Сега е за 6 човека , а Лондон за  3-ма. Чакам подробните обяснения от тяхна страна .

Ако сте сигурни, че ще отидете на двете места може да поискате по-голямо общо обезщетение.

При мен се получи така. Имат интерес да запазите двете резервации.

Връзка към коментар

Е, надявам се да отидем и на двете места. В Барселона сме само за 4 дни, то какво по- напред. Ще изчакам техния отговор и тогава ще преценяваме , дали  има смисъл.

Връзка към коментар
На 21.09.2017 г. в 12:18, bonboneva каза:

we will compensate you 600 eur upon receiving proof of payment/receipts of attraction visited.

Това само за атракциите от списъка ли е?

И ако да, от първия списък или от преработения такъв?

Редактирано от Georgi_G
Връзка към коментар
В момента, Georgi_G каза:

Това само за атракциите от списъка ли е?

И ако да, от първия списък или преработения такъв?

Да, само от списъка. Признават и първоначалните условия. Питах ги.

преди 1 минута , Georgi_G каза:

Това само за атракциите от списъка ли е?

И ако да, от първия списък или преработения такъв?

Дори и кодът важи за първоначалния списък.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
На 10/6/2017 в 9:54, bonboneva каза:

Да, само от списъка. Признават и първоначалните условия. Питах ги.

Дори и кодът важи за първоначалния списък.

Поздравления за успеха! Предполагам че в случая при Вас е по изключение, а по принцип кодът важи за съжаление за коригирания списък, нали?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 10/2/2017 в 21:08, Edem каза:

Програмата продължава да съществува, но в много по-реалистичен вариант. Току що ми изпратиха имейл, че ми предоставят 15% намаление на избрани атракции и турове в Краков. 

Не, благодаря. Първо, booking.com ясно показаха, че обещанията им не са константна величина и са възможни промени по всяко време. Второ, без да проверявам мога да се хвана на бас, че с елементарно търсене същите атракции и турове ще се намерят с поне двойна отстъпка. Според мен програмата в този вид е безсмислена, особено като се комбинира с техните често завишени цени на хотелите.

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 5 часа, Георги Матеев каза:

Не, благодаря. Първо, booking.com ясно показаха, че обещанията им не са константна величина и са възможни промени по всяко време. Второ, без да проверявам мога да се хвана на бас, че с елементарно търсене същите атракции и турове ще се намерят с поне двойна отстъпка. Според мен програмата в този вид е безсмислена, особено като се комбинира с техните често завишени цени на хотелите.

Наистина така се оказва. За Лондон букинг имаха комбинирани турове до Бат със Стоунхедж за над 100 паунда, а с Нешънъл експрес си взех билети до Бат само за около по 3 паунда в посока. А за Оксфорд пък си купих билети с мегабус само за 1 паунд. Оттам стават други комбинации напр.за Котсуълд. Единствено малко ме е страх дали тези автобуси все пак ще могат  да се движат като им гледам цените.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Да споделя и аз. Имам две резервации за Лондон, направени месец май за края на октомври, тогава нямах и идея за тези кодове, и по време на резервирането нищо в тази връзка не ми е излизало или пращано. Днес получих кодове и за двете резервации( правени са през различни профили), като са за 30% отстъпка. Безплатни няма.

Връзка към коментар
На 7.10.2017 г. в 17:41, Катя мравката каза:

Поздравления за успеха! Предполагам че в случая при Вас е по изключение, а по принцип кодът важи за съжаление за коригирания списък, нали?

Мисля, че не... не са ми казали да ми правят компромис...

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ето и отговора , на моето запитване за по- подробна информация .

 

Thank you for your email.  
Please be informed that you are still eligible to use Attractions Passes. Kindly note the restriction for usage of the free pass is set at 100 EUR in the total per booking. 
You will receive a daily email outlining what you have used so far and you will receive an email once you have exceeded the limit of the pass. Once the limit is surpassed the pass will automatically be disabled.
You can use it in any of the attractions mentioned in the attraction offers list.  Even if the offer is not in the attraction offers list anymore the code will work for the first attraction.
If your first attraction costs more than 100 EUR, you don't have to pay the difference as we will cover it for you automatically as soon as the code is scanned. However, after this transaction, the free attraction pass will no longer be valid as it reached the limit. 
 
Furthermore, we would like to offer a   compensation upon receiving proof of payment of attraction visited (during dates of your hotel reservation).
 
* up to 500 EUR for reservation 2056212847, 
* up to 200 EUR for reservation 1371300205.
 
In order for receipts to be considered, please provide one of the following:
• A screenshot of your online bank statement or account, or 
• A scan of your official bank statement in PDF format, or 
• A digital photo of your official bank statement, submitted in .jpeg, .jpg, or .png
 
The statement must include ALL of the following:
• Cardholder’s name 
• Bank logo
• Last 4 digits of the credit card number 
• Merchant name (who the charge is from)
• Transaction date, amount and currency 
 
We kindly invite to pay for attractions and sent us the receipts by replying to this email after your stay. 
 
All the best! 
 
Best Regards,
Booking.com Experience Team
 
Връзка към коментар
преди 5 минути , Ради каза:
In order for receipts to be considered, please provide one of the following:
• A screenshot of your online bank statement or account, or 
• A scan of your official bank statement in PDF format, or 
• A digital photo of your official bank statement, submitted in .jpeg, .jpg, or .png
 
The statement must include ALL of the following:
• Cardholder’s name 
• Bank logo
• Last 4 digits of the credit card number 
• Merchant name (who the charge is from)
• Transaction date, amount and currency 

Това означава ли, че ще признаят само плащане по банков път? На мен не са ми писали това...

Връзка към коментар

Ами , така са го написали тук . В първия мейл  пишеше -

 We would like to ask you to share with us share with us any proof of the tickets you had to buy directly for full price (credit card statement, receipt...)? 

 

Може би наистина ще е по -добре всички плащания да минат по банков път , в едно извлечение ще има пълната информация за всички плащания. А иначе си мисля , че не могат  да  ме задължат  да плащам само по банков път, т.е. при представени билети за вход / на които има датите и името на посетените места/  не би трябвало да има проблем. В края на краищата може да ми блокира картата , да я изгубя или ПОС терминала  на място да не работи , примерно.

 

преди 4 минути , MARTiNSHO каза:

Ради, ще ми кажеш ли към кой си писала този мейл и кой ти е отговорил?

Първия мейл с жалбата е към  - experienceshelp@booking.com

 

А отговора и втори мейл от моя страна с въпросите  е към  

support.experiences@booking.com
 
 
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.