Прескочи до съдържание

Booking.com - безплатни входове по атракции


Препоръчани мнения

преди 55 минути , Mistela каза:

А лимит на човек има ли колко може да използва?

Какъв лимит? Нека уточним, че ти си плащаш атракциите, а не говорим за оня случай с безплатните такива.

Та щом ти си ги плащаш лимит няма. Ще дължиш на букинг всичките пари за входове, които са използвани. Тоест букинг ще си ги дръпнат от твяота кредитна карта. Лимита си определяш ти на базата на това дали ти се дават пари за конкретната атракция или не :)

Все едно някой да ти наложи лимит на парите в джоба ти и да ти каже, не може да плащаш повече с тях :)

Редактирано от boogy83
Връзка към коментар
преди 17 часа, boogy83 каза:

Какъв лимит? Нека уточним, че ти си плащаш атракциите, а не говорим за оня случай с безплатните такива.

Та щом ти си ги плащаш лимит няма. Ще дължиш на букинг всичките пари за входове, които са използвани. Тоест букинг ще си ги дръпнат от твяота кредитна карта. Лимита си определяш ти на базата на това дали ти се дават пари за конкретната атракция или не :)

Все едно някой да ти наложи лимит на парите в джоба ти и да ти каже, не може да плащаш повече с тях :)

Предположих че е така, но си мислех да не би примерно да могат до 50-80 евро на човек да дават отстъпки, независимо от това че клиента сам плаща.

Връзка към коментар
Дани Магелани

Някой използвал ли е кода от резервацията в Букинг за интернет в Япония. Правилно ли разсъждавам, че бонусът се ползва само ако си платиш за някакъв трафик, а не безплатно?

Връзка към коментар
преди 1 минута , Дани Магелани каза:

Някой използвал ли е кода от резервацията в Букинг за интернет в Япония. Правилно ли разсъждавам, че бонусът се ползва само ако си платиш за някакъв трафик, а не безплатно?

Виж темата на Александър. Тази сутрин беше писал, че е ползвал wifi с приложението на Diners на много места, включително в Shinkansen.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Здравейте!

Някой от Вас има ли резервация за Барселона с номер 1279523253?

Дойде по погрешка при мен отговор от Букинг:

Dear Sonia,

 
Thank you for your email 
 
We are writing you in reply to your question related to Sagrada Familia
 

To use your pass you simply need to present yourself at an attraction from the list of attractions available to you during your stay, or attend a collection point, which is outlined on your personal attractions page.

We strongly advise you to check carefully the details of every single attraction in the list of the deals offered to see the details of the pricing.

 

Once you arrive, the staff will scan the code (printed or digital) in order for you to gain entry.

Once the code is scanned your credit card you will be charged automatically due to it being connected to the attractions pass. It’s as easy as that!

 

For each transaction you have made you will receive a transaction overview.

 

Please bear in mind that, it is not possible to prepay or pay by cash as in order to receive the discounted prices you must ensure that the QR pass is scanned at the attraction or at one of the pickup points that is outlined on your personalized attractions page.

 

We hope we have informed you well and would like to take this opportunity to wish you a very pleasant stay.

 
Best Regards 
 
-- 

 

Връзка към коментар

Нямам свързана карта към акаунта си, а имам генериран код за отстъпка. 

Букинга малко неясно поясняват, че ще таксуват картата с която е направена

резервацията. После пък говорят, че ако свържа карта ще пратят нов код. 

Кой вариант да избера? 

 

Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Веднъж го сканират, но въвеждат бройката на билетите, така че ще те чарджнат за всички. Само не съм сигурна дали може да се плаща и на място, тъй като ние го ползвахме за безплатните атракции. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Началото на месеца ползвах такъв код с намаление на атракциите , сканираха го на място, по броя на билетите и платихме пак на място , цената със съответната отстъпка.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...
Катя мравката

Ако още на някого са останали от безплатните кодове за Рим, да доклазвам и аз за моя. Първо го използвах за Ситбус в двете посоки. След това опитах за Палацо Валентини, но там казаха че с този код може да се резервира само за същия ден, а там билетите са изкупени за 2-3 дена напред. В музеи Капитолини направо отказаха да го приемат, не искат да приемат и кодове с дисконт там. Обаче в GrayLine го приеха за екскурзията до Помпей и Неапол, въпреки че тя струва повече от 100 евро. Трябва обаче да се отиде в офиса им /до фонтана с Мойсей / същата сутрин рано, автобусите тръгват в 8. След това не получих имейл от букинг.ком че съм минала лимита, но не пробвах да го използвам повече, защото от преди това имах купени билети. Но съм много доволна, че видях залива на Неапол.

  • Харесвам 2
  • Браво 2
Връзка към коментар

Моят код в Дубай не проработи. Одобриха билетите ми и днес получих имейл да очаквам сумата по споразумение до 10-15 работни дни. Но ще жаля и за стойността на кода, защото платих на място за атракцията. Излизат ми с номера, че не съм опитала да го използвам. Няма как да докажа, че съм правила много опити...

Връзка към коментар
На 23.4.2018 в 9:21, Ради каза:

Началото на месеца ползвах такъв код с намаление на атракциите , сканираха го на място, по броя на билетите и платихме пак на място , цената със съответната отстъпка.

Неприятното при мен беше, че когато ми дадоха QR кода за Прага, си бях харесал разходка с корабче с 50% намаление. В Прага отворих наново Букинг и видях, че вече е с 20% намаление. Съвета ми е ако някой си хареса нещо, да си запази кода предварително.

Връзка към коментар
преди 4 минути , Plovdiv_BG каза:

Неприятното при мен беше, че когато ми дадоха QR кода за Прага, си бях харесал разходка с корабче с 50% намаление. В Прага отворих наново Букинг и видях, че вече е с 20% намаление. Съвета ми е ако някой си хареса нещо, да си запази кода предварително.

Според мен кодът е един и същ, просто промоциите се променят с течение на времето.

 

На 08/05/2018 в 23:36, Катя мравката каза:

Ако още на някого са останали от безплатните кодове за Рим, да доклазвам и аз за моя. Първо го използвах за Ситбус в двете посоки. След това опитах за Палацо Валентини, но там казаха че с този код може да се резервира само за същия ден, а там билетите са изкупени за 2-3 дена напред. В музеи Капитолини направо отказаха да го приемат, не искат да приемат и кодове с дисконт там. Обаче в GrayLine го приеха за екскурзията до Помпей и Неапол, въпреки че тя струва повече от 100 евро. Трябва обаче да се отиде в офиса им /до фонтана с Мойсей / същата сутрин рано, автобусите тръгват в 8. След това не получих имейл от букинг.ком че съм минала лимита, но не пробвах да го използвам повече, защото от преди това имах купени билети. Но съм много доволна, че видях залива на Неапол.

Аз да допълня, че за Барселона ми възстановиха разходите за тридневните метро карти и за билетите за фуникуляра. Мислих, че няма да минат, но букинг взеха че ги приеха. Общата сума, разбира се, беше в рамките на обещаната компенсация.

Връзка към коментар

При вас  след  колко време връщат мейлите с сумите ,които трябва да възстановят. Аз преди 1 месец изпратих сканираните билети за атракциите и още нямам отговор. Вече два мейла с подсещане пратих .

Миналия път , мисля че в рамките на един месец върнаха парите.

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Да докладвам положението при мен до сега...

Получих 300 евро за Рим и 500 евро за Дубай. 

Имах три кода, но нито един не проработи /за двата в Рим се оправдаха с хотела, за Дубай нямат отговор/, така че жаля отново за

100 евро компенсация. От ръководството на Букинг ми ги отказаха под предлог, че не се виждало в системата им опит да ги използвам,

а и трябвало от Азия да ги потърся при възникнал проблем.

Жалбата ми е до ЕПЦ.

Ще видим какво ще се случи...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...
На 21.05.2018 г. в 10:08, bonboneva каза:

Да докладвам положението при мен до сега...

Получих 300 евро за Рим и 500 евро за Дубай. 

Имах три кода, но нито един не проработи /за двата в Рим се оправдаха с хотела, за Дубай нямат отговор/, така че жаля отново за

100 евро компенсация. От ръководството на Букинг ми ги отказаха под предлог, че не се виждало в системата им опит да ги използвам,

а и трябвало от Азия да ги потърся при възникнал проблем.

Жалбата ми е до ЕПЦ.

Ще видим какво ще се случи...

 

Писмо от днес:

 

Dear Mrs Irina Boneva,

Thank you for choosing Booking.com.

We are writing to you regarding your reservation 1822329483 and your claim as filed via the European Commission Online Dispute Resolution with reference number 2018/116267.

Please note we are currently reviewing this matter with the relevant Team and hope to come back to you soon.

Please feel free to contact us with any additional questions.

Kind regards,

--
Timea A.
Customer Relations Executive
Booking.com Customer Service Team
customer.relations@booking.com

 

 

Да видим какво ще измислят...

Връзка към коментар

Сагата с безплатните атракции приключи щастливо за мен. Получих окончателен отговор:

 

Dear Mrs Irina Boneva,

The refund of 100 EUR for your reservation 1822329483 at Beautiful Place In Rome is confirmed.

Within 3 days you will receive a separate email from customer.care@booking.com with a secure link. This link will take you to a Booking.com page where you can enter your Visa or MasterCard details directly into our secure system. After entering your credit card details, the refund will be credited to your account within 5 business days.

If you don’t receive this email, please check your spam folder.

Please note that we are only able to process refunds to cards with the Visa or MasterCard logo, but it is not essential for the card to be in your name.

We apologise for any inconvenience this situation has caused.

If you need us again, we’re always here.

Kind regards,

--
Kata
Customer Relations Executive
Booking.com Customer Service Team
customer.relations@booking.com

 

Това е всичко, което очаквах от Букинг. Отне ми много време, но пък си заслужава да търсим правата си... 🙂

  • Харесвам 4
  • Браво 2
Връзка към коментар
преди 2 часа, Ради каза:

Браво на теб . Успя да ги пребориш .

Аз още чакам отговор за втората ми резервация. Явно ще трябва да изпратя по - грубичък мейл , та дано да ми обърнат внимание.

На мен ми отказаха последните 100 евро категорично след 100 имейла. Предлогът беше, че като не проработил кода, не съм ги потърсила. Били на разположение 24 часа. На опашката на Бурж Халифа чаках да направят много опити. Точно от Азия трябваше да търся оператор на Букинг....

И се ядосах и открих Европейска платформа за решаване на спорове.

След тяхната намеса ми дават парите.

 

Ето линка: /може да помогне на много потребители/

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.show

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Благодаря за линка , може и да ми потрябва .

За първата резервация нямах никакъв проблем , за един месец ми възстановиха парите . Според уговорката с тях .

За втората резервация  кода проработи , но трябва да ми върнат парите за закупените билети за атракции.  Аз пиша мейли , те не отговарят. Това е сега проблема. Ще пратя още един мейл и ако пак няма отговор ще се възползвам от твоето предложение.

Връзка към коментар
В момента, Ради каза:

Благодаря за линка , може и да ми потрябва .

За първата резервация нямах никакъв проблем , за един месец ми възстановиха парите . Според уговорката с тях .

За втората резервация  кода проработи , но трябва да ми върнат парите за закупените билети за атракции.  Аз пиша мейли , те не отговарят. Това е сега проблема. Ще пратя още един мейл и ако пак няма отговор ще се възползвам от твоето предложение.

И при мен беше така. Завърнахме се от Дубай на 20 март. Един месец писах обяснителни имейли. После ми се изчерпа търпението и им писах заплашително писмо, че ще потърся правата си. Още на същия ден ми отговориха, че ще се допитат до шефа си. Шефът лично ми писа, че ми отказват и това бил окончателният им отговор. Тогава пуснах жалба от платформата. Пробват се, където мине номерът...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.