Прескочи до съдържание

Авиоинциденти...


Oshko

Препоръчани мнения

Абе повече от ясно е какви ги е въртяла там.. 😄 

Въпроса е дали е било "студентска тройк@" или друг тип вариация 😄 

 

Както са казали възрастните: "Щом се обичат младите, да се вземат ❤️"
Само да не бастисат 200+ човека в тази обич.

  • Смея се 3
Връзка към мнение
  • 3 седмици по-късно ...

И двата капака на десния двигател на 737-800 на Saoutwest, полет от Денвър до Хюстън, са се откъснали при излитане.

https://www.aljazeera.com/economy/2024/4/8/engine-cover-falls-off-boeing-plane-during-takeoff-in-us-city-of-denver

 

Image

  • Харесвам 2
  • Замислям се 1
Връзка към мнение
преди 23 минути , Фил каза:

Още един козел - с рогата напред и надолу.  

Ужас!!! Пълно бездарие. Кацащият е пропуснал първите 10 урока по пилотиране. Бих го накарал да си изяде бревета и никога, ама никога да не влиза в пилотска  кабина. Дори и на симулатор. Тоя е опасен, както за пътниците, така и за себе си, и инфраструктурата.   

  • Харесвам 12
Връзка към мнение
преди 6 минути , дядо Пепи каза:

Ужас!!! Пълно бездарие. Кацащият е пропуснал първите 10 урока по пилотиране. Бих го накарал да си изяде бревета и никога, ама никога да не влиза в пилотска  кабина. Дори и на симулатор. Тоя е опасен, както за пътниците, така и за себе си, и инфраструктурата.   

Благодаря за споделеното мнение и да попитам. Следят ли се подобни "изцепки" на пилотите? Има ли последващо опреснително обучение, симулатори и пр., така че подобни неща да не се повтарят от екипажа? Косите ми настръхват като си представя, че съм потенциален пътник на такъв козел.

При професионалните шофьори в Англия има системи и видеокамери, които алармират в централата за опасно шофиране. При твърде рязко спиране на диспечерите им излиза Push Event Detected и започват разследване независимо дали има incident/accident. Гледат се видеозаписи, пишат се обяснения.

  • Харесвам 4
Връзка към мнение
преди 37 минути , дядо Пепи каза:

Ужас!!! Пълно бездарие. Кацащият е пропуснал първите 10 урока по пилотиране. Бих го накарал да си изяде бревета и никога, ама никога да не влиза в пилотска  кабина. Дори и на симулатор. Тоя е опасен, както за пътниците, така и за себе си, и инфраструктурата.   

И то май за Мадейра не пускали неопитни пилоти, кацането било по-трудно заради късата писта и ветровете. Не давали да се прави кацане и от такива, които преди не са кацали там като pilot monitoring поне.

  • Харесвам 5
Връзка към мнение

Всяка уважаваща себе си авиокомпания има отдел за обективен контрол. Т.е. хора, които преглеждат записите от т.н. черна кутия. И ако видят с какво претоварване при кацане е завършил даден полет, а и всякакви други записани нарушения , би трябвало да докладват и се вземат мерки. Лошото е, че на симулатор кацане не се тренира. Това се учи с първият самолет, първите полети - да усещаш земята, казано на пилотски език. А земята се усеща със..... задника. По--разбираемо казано да усещаш как пропада самолета в етапите на кацане и съответно да го поставиш в положение за кацане - повдигнат нос и вертикална скорост съответстваща на темпа на пропадане. Това е най-тънката работа от пилотския труд.  И пак ще кажа ( пиша) ако това не си го научил в първите 15-20 часа обучение, цял живот, независимо на какво летиш си оставаш  ето такъв дървар като този. Тушираш машината и си големата работа. Да му мислят техниците и тия, които ще се качат да пилотират след теб. 

Не съм кацал на Мадейра. Знам и съм гледал клипове, за доста трудни условия - страничен вятър, турбуленция. Не знам, не съм чул да има изискване за специална тренировка и разрешение за кацане там. 

  • Харесвам 12
Връзка към мнение

То и любител като гледам така кацане надолу с главата за пръв път виждам опасно. Не знам до колко влияе вятъра, ама не е добре определено.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...
преди 13 минути , funny каза:

Не точно инцидент, но и далеч от .. приятно кацане

Отдавна не бях виждал такова дърварско изпълнение. Сигурен съм, че ако сред пътниците и екипажа е имало някой (някои) с пясък, или камъни в бъбреците са много, много благодарни на екипажа, защото ги е освободил от тази диагноза. 

  • Харесвам 1
  • Смея се 6
Връзка към мнение
преди 8 часа, дядо Пепи каза:

или камъни в бъбреците са много, много благодарни на екипажа, защото ги е освободил от тази диагноза. 

Ако  по подобен начин реално хората се  освобождаваха от  диагнозата камъни в бъбреците, вероятно отдавна  някои авиокомпании щяха да  предлагат специални полети за хора с  камъни. :biggrin:  

  • Замислям се 1
Връзка към мнение
преди 7 минути , epetkov каза:

Ако  по подобен начин реално хората се  освобождаваха от  диагнозата камъни в бъбреците, вероятно отдавна  някои авиокомпании щяха да  предлагат специални полети за хора с  камъни.

Тихо!!! Да не чуят авиационните чорбаджии, че ще започнат и за това да искат пари. 

  • Смея се 1
Връзка към мнение
преди 8 часа, дядо Пепи каза:

Отдавна не бях виждал такова дърварско изпълнение. Сигурен съм, че ако сред пътниците и екипажа е имало някой (някои) с пясък, или камъни в бъбреците са много, много благодарни на екипажа, защото ги е освободил от тази диагноза. 

Добре, а каква е ролята на автопилота при подобни ситуации? Не е ли възможно техниката да не позволява подобни изпълнения? Въобще на какво се дължи този "козел" - лош заход, грешен ъгъл, променлив вятър...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
31 minutes ago, epetkov said:

Ако  по подобен начин реално хората се  освобождаваха от  диагнозата камъни в бъбреците, вероятно отдавна  някои авиокомпании щяха да  предлагат специални полети за хора с  камъни. :biggrin:  

Нещо подобно не е лишено от логика 😂 😂😂
image.png.2481df9741841df634d4ba9167a8c0f7.png

  • Смея се 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   3 магеланци

    • Nayden Bondzhev
    • Travelling Guinea Pig
    • Marisha
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.