Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 3 часа, Георги Матеев каза:

А толкова бях готов за доброволец и в двете посоки..

Как  и в двете посоки само? Ти си готов за доброволец във всички посоки.  В четирите, шестте, осемте и т.н. 

  • Смея се 4
Връзка към мнение
преди 3 часа, ivan69 каза:

Мен пък на гишето в Панама,симпатична служителка ме пита дали искам на пътека или до прозорец, за сефте ми се случва...

Баси, едно време в праисторията (преди да има онлайн чек ин) винаги питаха, или поне докато са останали места за избор...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Ако на някой родителите му са работили в Либия или не са работили, но просто иска да посети тази северноафриканска страна, от 28ми март Turkish  започват Истанбул-Триполи три  пъти седмично. 

  • Харесвам 8
Връзка към мнение
На 17.03.2024 г. в 4:27, Hakkâri Spor каза:

Знаем. Но едно време тръгнаха като лоукост на THY само за вътрешни линии. После пуснаха международните.  Както и да e. Правилно каза Станислав, огромна разлика в качеството и таргета между т.нар. лоукост и компанията-майка.

Предвид пълното отделяне и приемането на собствен код - VF, има интересен нюанс на имащите билети за Анадолу полет, закупени преди 12 март  :

- имате право на пълен рифанд

- може да изберете безплатна замяна на полета с такъв на Търкиш , който е в същият регион :

 

For AnadoluJet flights purchased before March 12, 2024 and after March 31, 2024, AnadoluJet flights purchased after March 31, 2024 are entitled to full refund via Turkish Airlines online channels and free change to Turkish Airlines flights in the same flight region (e.g. SAW-AMS flight as IST-AMS). Passengers registered on AnadoluJet flights who do not use their refund or change rights will be automatically transferred to AJet flights.

 

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Връзка към мнение
Дани Магелани

Днес пътувах през Истанбул до Сан Франциско. На излизане от самолета в Истанбул не ни разрешиха да вървим през транзита. Всички за Америка трябвваше да се качим едно ниво по- нагоре и преди да стигнем до багажа, ни насочиха към общото секюрити на багажа, заедно с влезлите след чек ин. Беше се натрупала огромна опашка. Ако не прередиш, губиш полета си.

Съвет: Не казвайте, че сте за САЩ и си минете през транзита. Всичко друго води до изпускане на полет.

 

  • Харесвам 13
  • Благодаря 1
  • Замислям се 2
Връзка към мнение
преди 15 часа, Дани Магелани каза:

Днес пътувах през Истанбул до Сан Франциско. На излизане от самолета в Истанбул не ни разрешиха да вървим през транзита. Всички за Америка трябвваше да се качим едно ниво по- нагоре и преди да стигнем до багажа, ни насочиха към общото секюрити на багажа, заедно с влезлите след чек ин. Беше се натрупала огромна опашка. Ако не прередиш, губиш полета си.

Съвет: Не казвайте, че сте за САЩ и си минете през транзита. Всичко друго води до изпускане на полет.

 

Три часа дали ще са достатъчни за минаване през тези опашки, и ако не кажем, че сме за САЩ и минем през транзита, дали няма да се окаже проблем? 
Днес сутрешния полет София - Истанбул го отмениха в последната минута, голяма каша ни надробиха. 

  • Шок 1
  • Замислям се 3
Връзка към мнение
Дани Магелани
преди 3 часа, EliNik каза:

Три часа дали ще са достатъчни за минаване през тези опашки, и ако не кажем, че сме за САЩ и минем през транзита, дали няма да се окаже проблем? 
Днес сутрешния полет София - Истанбул го отмениха в последната минута, голяма каша ни надробиха. 

Ще стигнат вероятно. Аз успях на магия и с пререждане. Добре, че и полетът закъсня с 50 мин.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

От една година не бяхме пътували с Турските. Сега на 01/04/2024 полет София- Истанбул и след това за Коломбо. Забавиха ни на летище София един час, на Истанбул прелетяхме през транзита до самолета, 40-мин преди излитането му бяхме вътре около 50 българи. 

Пасажерите в самолета- багажът ще пристигне чак на 04/04/2024. Не са го качили изобщо.

обслужване- с храната не ни разрешиха втора напитка, сама по една.

На дългия полет не носят вече меню, и какво да си избираш за храна, която и този път беше с отлично качество.

 

 

Връзка към мнение
Дани Магелани
преди 19 часа, Bella A каза:

От една година не бяхме пътували с Турските. Сега на 01/04/2024 полет София- Истанбул и след това за Коломбо. Забавиха ни на летище София един час, на Истанбул прелетяхме през транзита до самолета, 40-мин преди излитането му бяхме вътре около 50 българи. 

Пасажерите в самолета- багажът ще пристигне чак на 04/04/2024. Не са го качили изобщо.

обслужване- с храната не ни разрешиха втора напитка, сама по една.

На дългия полет не носят вече меню, и какво да си избираш за храна, която и този път беше с отлично качество.

 

 

Да, и аз се убедих, че от миналата година до сега качеството е влошено. И към САЩ е същото. Няма менюта, влошена храна. Мислех си, че е отношение към дестинацията, но явно навсякъде е така. Винце и сок ми дадоха без проблем.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 5 часа, Дани Магелани каза:

Да, и аз се убедих, че от миналата година до сега качеството е влошено. И към САЩ е същото. Няма менюта, влошена храна. Мислех си, че е отношение към дестинацията, но явно навсякъде е така. Винце и сок ми дадоха без проблем.

На полетите от и до Панама имаше меню, ама с малък избор. Напитки даваха без проблем, а имаше и междинни по избор от 2. Не е кой знае какво, но продължава да е най-доброто засега.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
Дани Магелани
Преди 1 час, MayaS каза:

На полетите от и до Панама имаше меню, ама с малък избор. Напитки даваха без проблем, а имаше и междинни по избор от 2. Не е кой знае какво, но продължава да е най-доброто засега.

Добре,  че е така. Като свикнеш с хубавото, си го търсиш като наследство.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Да похваля варненския офис на Turkish... :girl_in_love:

 

Мъжът ми се свърза с тях след съвсем кратко изчакване на линия. Проблемът беше, че след промяна на оригиналните полети и приемане на промените, Turkish са преиздали билетите и номерата им вече са различни. При опит за отваряне на резервацията на сайта им с кода ѝ и името на пасажера, иска номера на билетите, а те са променени, съответно не можем да си менажираме резервацията. Момичето от варненския офис много бързо е съдействало и е изпратило номерата на новите билети на имейла от резервацията! 

  • Харесвам 8
Връзка към мнение
преди 51 минути , chandni каза:

Да похваля варненския офис на Turkish... :girl_in_love:

 

Мъжът ми се свърза с тях след съвсем кратко изчакване на линия. Проблемът беше, че след промяна на оригиналните полети и приемане на промените, Turkish са преиздали билетите и номерата им вече са различни. При опит за отваряне на резервацията на сайта им с кода ѝ и името на пасажера, иска номера на билетите, а те са променени, съответно не можем да си менажираме резервацията. Момичето от варненския офис много бързо е съдействало и е изпратило номерата на новите билети на имейла от резервацията! 

Да, имах подобен проблем преди няколко месеца. При мен след промяна на един от полетите бяха изчезнали предварително закупените места, които не можех да добавя отново към новата резервация безплатно през приложението. Хубавото е, че веднъж минали през офис, онлайн резервациите могат да се променят и през приложението. Тоест, ако отново има промяна на полета или вида на самолета, вече ще бъде възможно закупените места да се коригират безплатно онлайн...

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.