Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Не откривам подходяща тема в раздела Автомобилен транспорт и коли под наем, затова тук ще споделя едно промо за членовете на Miles&Smiles - между 1 и 31 март, ако резервирате автомобил от Avis или Budget през линка на турците цък, можете да получите до 10% отстъпка и от 500 до 4000 мили. 

 

Това са условията на Budget:

  • Offer cannot be combined with other offer, discount or promotion.
  • Offer is available to all Turkish Airline passengers presenting their Miles&Smiles card at the time of rental
  • 30% discount on car rentals with Budget taking place in Turkey
  • 500 miles are awarded for rentals 1-2 days on all car groups
  • 1500 miles are awarded for rentals 3 days+ on Economy car groups (A,B,D,F,G,H,M,N,O)
  • 2500 miles are awarded for rentals 3 days+ on Luxury car groups (I,E,L,K,P)
  • Miles&Smiles miles can take up to 8 weeks to appear on your statement from the date the vehicle is returned
  • If you are missing your miles beyond this period, please contact Budget Customer Relations on cs@budget.com.tr Any missing miles must be submitted within 3 months after the rental return date.

 

А това са на Avis:

  • You will earn a minimum of 500 Miles for each rental worldwide. In addition you can earn more when renting for longer.
  • 1000 Miles for 3-6 days, a total of 1500 Miles
  • 2000 Miles for 7-9 days, a total of 2500 Miles
  • 3500 Miles for 10+ days, a total of 4000 Miles
  • If any other AWD number is present in a customer’s Avis Preferred profile and this is used in the rental booking no Miles will be awarded and once booked this cannot be reversed.
  • To qualify, rentals must include the Miles&Smiles membership number of the first named driver (the "renter").
  • Promotion is only valid for separate rentals and not for consecutive rentals
  • Rentals made using Avis contracted (corporate/government) rates with specific AWDs, chauffeur drive, Prestige, Select Series or van rentals do not qualify for Miles&Smiles Miles. Travel industry staff rates including THY and Avis employee programs, replacement/insurance rates, selected association programs, and net rate programs do not qualify.
  • The awarding of Miles&Smiles Miles may take up to 8 weeks from date of the rental closing.
  • Miles awarded are subject to Miles&Smiles terms and conditions.
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Честито. И Атлас Джет станаха Атлас Глобал, а после фалираха.

Анадолу Джет понеже имаха само вътрешни линии (край Анадола, най-общо казано), сега с международните полети някакси не върви това име 😉 Пък може и шефовете да са се сменили…

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Съвсем погрешна ти е посоката на размислите .

 

Преименуването се налага покрай новата ливерия , с която лоукоста да се диференцира значително повече от кораба-майка предвид огромната разликата в качеството и таргета между двете авиокомпаниии. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Международната мрежа на AnadoluJet си беше доста голяма. Само от "Сабиха" имаха оклоо 30 дестинации. Международни полети имаше и от Анкара и от Анталия и още няколко града.  https://www.anadolujet.com/en/corporate/flight-network

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Знаем. Но едно време тръгнаха като лоукост на THY само за вътрешни линии. После пуснаха международните.  Както и да e. Правилно каза Станислав, огромна разлика в качеството и таргета между т.нар. лоукост и компанията-майка.

Връзка към мнение

И още нещо интересно. Преди от сайта на THY, когато полетът е реално на Anadolujet резервацията се завършваше от  от сайта на THY. Сега, обаче за такъв полет от сайта на THY пренасочват към сайта Ajet за извършване на резервацията. 

Връзка към мнение

Бях останала с впечатление, че лесно се сменят места. При нас пък и на отиване, и на връщане до Панама полетите са пълни, дори има overbooking. Вярвахме, че ще ни сложат заедно въпреки различните резервации, но късметът на отиване ни изневери и на гише, и при бордване. Сложиха ни 1 зад друг и се уговорихме със съседчето да се сменим. 

Сега обаче в Панама отидохме 4 часа по-рано с идеята да има места, а служителят на гише ни разхвърля през 15 реда, говорейки за overbooking  и последни места. Леко изтръпнахме и се утешавахме 2 часа с коктейли Бял Руснак в бизнес салона, че нямам други алкохолни хрумвания при този ограничен избор. 

Набрал смелост, Жижо отиде до гейта, за да измоли единствената хубава панамка да ни сложи заедно на този 13 часов полет и сега явно ще празнуваме успеха 😉 

 

  • Харесвам 9
Връзка към мнение
преди 4 часа, Lindt каза:

Бях останала с впечатление, че лесно се сменят места. При нас пък и на отиване, и на връщане до Панама полетите са пълни, дори има overbooking. Вярвахме, че ще ни сложат заедно въпреки различните резервации, но късметът на отиване ни изневери и на гише, и при бордване. Сложиха ни 1 зад друг и се уговорихме със съседчето да се сменим. 

Сега обаче в Панама отидохме 4 часа по-рано с идеята да има места, а служителят на гише ни разхвърля през 15 реда, говорейки за overbooking  и последни места. Леко изтръпнахме и се утешавахме 2 часа с коктейли Бял Руснак в бизнес салона, че нямам други алкохолни хрумвания при този ограничен избор. 

Набрал смелост, Жижо отиде до гейта, за да измоли единствената хубава панамка да ни сложи заедно на този 13 часов полет и сега явно ще празнуваме успеха 😉 

 

600e в Турски лири на човек,не ви блазнят? Аз бих се писал доброволец...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 9 минути , ivan69 каза:

600e в Турски лири на човек,не ви блазнят? Аз бих се писал доброволец...

На връщане бих се "писала" доброволец, но на отиване силно се надявам да няма изненади 😀

  • Харесвам 6
Връзка към мнение
преди 27 минути , chandni каза:

На връщане бих се "писала" доброволец, но на отиване силно се надявам да няма изненади 😀

Естествено,на отиване дори аз не бих се писал доброволец.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Ако не си вързан с някакви супер скъпи турове или последващи вътрешни полети , защо не ? 

С лекота бих разменил един ден с разни гарги и влечуги срещу 600€.

  • Харесвам 2
  • Шок 1
  • Смея се 9
Връзка към мнение
преди 15 минути , stanimir каза:

Ако не си вързан с някакви супер скъпи турове или последващи вътрешни полети , защо не ? 

С лекота бих разменил един ден с разни гарги и влечуги срещу 600€.

Е ти пък защо ще тръгваш за Коста Рика с тъщата?

  • Харесвам 1
  • Шок 2
  • Смея се 7
Връзка към мнение
58 minutes ago, ivailo_radev said:

Е ти пък защо ще тръгваш за Коста Рика с тъщата?

Може пък да случа на тъща.При всички положения по-добре да замълча ,че току-виж чете тук ...милата , добра , прекрасна бъдеща тъща.Нека не я настъпвам по опашката.

  • Харесвам 3
  • Смея се 4
Връзка към мнение
преди 6 часа, Lindt каза:

Леко изтръпнахме и се утешавахме 2 часа с коктейли Бял Руснак в бизнес салона, че нямам други алкохолни хрумвания при този ограничен избор. 

Един от най-бедните салони, които сме посещавали...

 

преди 6 часа, Lindt каза:

Набрал смелост, Жижо отиде до гейта, за да измоли единствената хубава панамка да ни сложи заедно

Тук не разбрах за кое от двете е набирал смелост...

  • Браво 1
  • Смея се 4
Връзка към мнение

Ако знаете ние каква сценка разиграхме на летището за да ни сложат на заедно тримата за дългия полет, не е истина. Бях направила онлайн чек ин и мен и Иво ни сложи с човек между нас, а Краси на задния ред зад мен. Отиваме на летището и обясняваме, че тя е със сърдечна операция и трябва да е до нас в случай на проблем. ( Не лъжем, това си е истина). Мацката започва да рови и казва, че самолета е пълен и няма къде да ни премести. Ние обаче продължаваме да настояваме, накрая Краси вади и документ преведен на английски и започваме отново. Викат друг служител и накрая, тоз/тази дето беше между нас с Иво, замина нанякъде и сложиха Краси. Всичко е добре, когато завършва добре.

  • Харесвам 6
Връзка към мнение
На 18.03.2024 г. в 9:31, ivailo_radev каза:

Е ти пък защо ще тръгваш за Коста Рика с тъщата?

Нейният билет може да е еднопосочен.

  • Харесвам 1
  • Браво 1
  • Смея се 6
Връзка към мнение
преди 3 часа, MayaS каза:

Ако знаете ние каква сценка разиграхме на летището за да ни сложат на заедно тримата за дългия полет, не е истина. Бях направила онлайн чек ин и мен и Иво ни сложи с човек между нас, а Краси на задния ред зад мен. Отиваме на летището и обясняваме, че тя е със сърдечна операция и трябва да е до нас в случай на проблем. ( Не лъжем, това си е истина). Мацката започва да рови и казва, че самолета е пълен и няма къде да ни премести. Ние обаче продължаваме да настояваме, накрая Краси вади и документ преведен на английски и започваме отново. Викат друг служител и накрая, тоз/тази дето беше между нас с Иво, замина нанякъде и сложиха Краси. Всичко е добре, когато завършва добре.

Мен пък на гишето в Панама,симпатична служителка ме пита дали искам на пътека или до прозорец, за сефте ми се случва.....На отиване пък бях на средно място между двама дебелаци,но като обявиха, boarding complete, се преместих сам на средния ред и си поспах спокойно няколко часа!

  • Харесвам 7
Връзка към мнение
Георги Матеев

При нас пък много скучно, прибираме се сега от Актау и грам овърбукинг няма. На отиване до Астана - също. А толкова бях готов за доброволец и в двете посоки...

  • Смея се 18
Връзка към мнение
преди 2 часа, Георги Матеев каза:

При нас пък много скучно, прибираме се сега от Актау и грам овърбукинг няма. На отиване до Астана - също. А толкова бях готов за доброволец и в двете посоки...

Теб като те видят авиокомпаниите, спират да продават при 2/3 пълен самолет.

  • Харесвам 2
  • Смея се 6
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.