Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 2 минути , stanimir каза:

17ч. и 40 минути директен полет , Машалла ! 

Само връщането е с технически стоп за зареждане в Сингапур.

Аз го гледам 19:10ч полет в Момондо

Връзка към мнение
6 minutes ago, Mary said:

На произволни дати виждам технически стоп в Сингапур от 1 час и 40 минути и в двете посоки, но не знам дали за всички полети е така.

Логично да е за всички , 19ч и 10 мин. е с включен стоп, нищо че го водят "директен" полет. Чистото полетно време явно е 17 ч и 40 мин.

 

 

IMG_20240119_094240.jpg

  • Харесвам 8
Връзка към мнение

Честно казано не бих си причинил подобен полет! Дори междинен стоп от два-три часа е за предпочитане пред повече от 19 часа затворен в самолет. Моят предел е около 10 часа полет...

  • Харесвам 5
Връзка към мнение

То и Сингапур малко бяга от идеалната траектория на полета и това също добавя допълнително време. Особено ако не се слиза от самолета в тоя час и половина ще е мега гърч.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Истанбул Канкун е почти със същата дължина, като спира в Мексико, пак за час и половина. Миналата година го летях и не мисля, че е кой знае какво, трае се 🙂 

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
преди 3 минути , boogy83 каза:

Истанбул Канкун е почти със същата дължина, като спира в Мексико, пак за час и половина. Миналата година го летях и не мисля, че е кой знае какво, трае се 🙂 

В Мексико слизахте ли от самолета?

Връзка към мнение
преди 9 минути , Jorro каза:

В Мексико слизахте ли от самолета?

В Мексико Сити слизат тези, които са си купили билети до там, останалите продължават към Канкун.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
1 hour ago, boogy83 said:

Истанбул Канкун е почти със същата дължина, като спира в Мексико, пак за час и половина. Миналата година го летях и не мисля, че е кой знае какво, трае се 🙂 

То и десет камшика да ти ударят сигурно се трае , но няма да е гот.

Аз като Дюк при 10 и повече часа почвам да издивявам.Ако е влак или автобус е много по-поносимо,  защото поне се сменят разнообразни гледки , но в самолет ми става доста досадно.

При наличие на избор бих летял с по-продължителен стоп , или поне да е примерно в Доха или Дубай за да са само ...14 часа 😄

 

  • Харесвам 4
Връзка към мнение
преди 15 часа, stanimir каза:

Логично да е за всички , 19ч и 10 мин. е с включен стоп, нищо че го водят "директен" полет. Чистото полетно време явно е 17 ч и 40 мин.

 

 

IMG_20240119_094240.jpg


КоментиралЕ сме преди - директен в авиационните среди е полет , който може да е нон стоп , но може и да има стоп или два .

 

преди 11 часа, Duke каза:

Честно казано не бих си причинил подобен полет! Дори междинен стоп от два-три часа е за предпочитане пред повече от 19 часа затворен в самолет. Моят предел е около 10 часа полет...


Съвсем не е необходимо , защото може да си купиш отделен билет SIN - MEL.

 

Да добавя по-интересните неща от официалният старт вече , позабавен с 4 месеца:

 

1. първоначално австралийското правителство разреши до 4 полета седмично за ТК , но от няколко седмици официалното разрешение е до 21 полети седмично , което означава дневни полети и до Мелбърн и до Сидни , интересно кои ще са другите дестинации - Бризбън дневно или Пърт и Бризбън по три  пъти седмично. 
 

2. Мел стартира с 787-9 в конфигурация с 300 места ( което е много за размера на самолета за подобна дистанция  ),  но от 02.04 е с А350-900

 

3. Търкиш продават отделно IST - SIN и SIN -MEL , впоследствие и Сидни , като допълнение към IST-MEL/SYD

преди 11 часа, Георги каза:

То и Сингапур малко бяга от идеалната траектория на полета и това също добавя допълнително време. Особено ако не се слиза от самолета в тоя час и половина ще е мега гърч.

 

идеалната траектория е 45 мили , не мисля, че има човек на света, който да ги усети.

 

 

  • Харесвам 5
Връзка към мнение
преди 9 часа, stanislavpp каза:

Съвсем не е необходимо , защото може да си купиш отделен билет SIN - MEL.

По-скоро бизнес, тогава вече ще бъде истинско удоволствие... 😉

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
На 19.01.2024 г. в 16:12, Jorro каза:

В Мексико слизахте ли от самолета?

Не се слиза и още по-гадното е, че се качват едни типове с прахосмукачи и едва ли не те карат да си вдигнеш краката за да почистят. 

Но на мен не ми пречи....за мен пътуването със самолет е част от тръпката на цялото преживяване, а за други хора, ао могат ще се телепортират директно и това им е кеф. То има вече нещо подобно....гугъл.мапс, кликваш и си вече там, ако на човек му е интересно да види, а не да преживее тръпката 🙂

Ако извадят добри цени до Пърт, ще стане идеално за едни Keeling islans and Christmas island.

Ще дебнем майската промоция за едни 500евро да ги пуснат 🙂

  • Харесвам 7
Връзка към мнение
преди 18 часа, Duke каза:

По-скоро бизнес, тогава вече ще бъде истинско удоволствие... 😉

Колкото по-дълъг полет , толкова по-добре 👍 . Всички полети по-къси от 12 часа остават кисел привкус , че са приключили твърде бързо .

Любимият полет е всъщност най- дългият ми такъв , Хюстън - Сидни , 17,5 часа. Времето е идеално стига за всичко : здрав сън 8-9 часа , две хранения = 3 часа и 5-6 часа за няколко нови филми или цял сезон на някой хитов сериал , направо не ти се иска да слизаш от самолета накрая …

 

В тази връзка , SOF - MEL  е само 75 000 мили в бизнес (икономи е 50 000 мили ) еднопосочно , предполагам и кеш ценообразуването на fifth freedom сегмента ( SIN - MEL)  ще е голям дъмпинг , докато ТК създадат име в Пасифика . 

  • Харесвам 6
Връзка към мнение

Въпрос на навик , аз и в собственото си легло или на дивана пред телевизора трудно ще издържа да лежа/седя 12 и повече часа без прекъсване ,освен ако не съм болен примерно.

Промоцията си я представям като нещо около 700-900€ , на промо дори Сингапур не пускат под 500€.

 

  • Харесвам 6
Връзка към мнение

И ние сме летяли над 15 часа Доха-Сидни, но не ни стана тегаво. Ама самолета беше А380, и струва ми се, добави към комфорта. За сметка на това, с Луфтханза полет от 10 часа Франкфурт-Буенос Айрес е най-неприятното нещо, което ми се е случвало. Толкова ми беше неудобно, тясно, нямаше къде да си изпъна краката (аз съм 150 см....), нещо седалките бяха нагъсто, с някакви прегради отпред, абеее не ми се спомня. Докато по-дългия полет с Катарците не го усетих така. Явно и това има значение. Миналата година не взех полет на търкиш до БА само заради допълнителните 2 часа в Сао Пауло в самолета. Ако някой е пътувал, да каже как се е чувствал, че тази година на промоцията ако има хубава цена, ще скоча.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Ние сега пътувахме 15 часа от Истанбул до Панама, плюс нощен престой на Истанбулското летище след София - Истанбул. Полетът се води Истанбул - Богота-Панама-Истанбул. Миналата година пътувах със същия полет, но тогава слязох в Богота. Техническия стоп беше около час и половина и усещането е по - скоро положително защото е някакво разнообразие след 12 часово дремане и гледане на филми в затъмнен салон. Слязохме в Панама  все едно сме пътували само Богота - Панама и готови за шарени латино приключения. 
p.s. Същия полет Луфтханза -Буенос Айрес съм го преживявала, не може да се сравни с Търкиш или Катарците, но беше оптималния вариант за това пътуване-  за мен беше по - скоро приятна изненада след всичко прочетено и споделено за тази АК. 

  • Харесвам 6
Връзка към мнение
Преди 1 час, luba_rizova каза:

И ние сме летяли над 15 часа Доха-Сидни, но не ни стана тегаво. Ама самолета беше А380, и струва ми се, добави към комфорта. За сметка на това, с Луфтханза полет от 10 часа Франкфурт-Буенос Айрес е най-неприятното нещо, което ми се е случвало. Толкова ми беше неудобно, тясно, нямаше къде да си изпъна краката (аз съм 150 см....), нещо седалките бяха нагъсто, с някакви прегради отпред, абеее не ми се спомня. Докато по-дългия полет с Катарците не го усетих така. Явно и това има значение. Миналата година не взех полет на търкиш до БА само заради допълнителните 2 часа в Сао Пауло в самолета. Ако някой е пътувал, да каже как се е чувствал, че тази година на промоцията ако има хубава цена, ще скоча.

Доста бях притисната в средна седалка от Истанбул до Сао Пауло, много дебели хора около мен, аз съм 1,60. До мен съпругът ми беше пред майка бразилка с 6-7 месечен син, който се опитваше да кърми. А детето гладно, за 14 часа не му дадоха нито вода, нито мляко в шише, нито от пюретата, които турците раздадоха. В Сао Пауло дъжд из ведро, 2 часа зареждани и чистене, стройна организация от страна на бразилците, стюардите 3 пъти на броиха, и не се местехме, не излизаше бройката пътници, които продължават. 
накрая стигна до Въй; въй Аллах, това го разбрах, проблемът им беше, че кабинния екипаж слизаше за почивка. 
след нова още два и половина часа до Буенос Айрес, където слад толкова часа в самолета преди и по време на полет, чакахме паспортен бавен  контрол  още 1,5 часа, изгубихме си платен трансфер, отново ново такси до центъра до хотела, събраха ни се около 22-24 часа.

По това време беше на мода рускините до раждат в Аржентина, имаше 3 в напреднала бременност, които изобщо не мрънкаха, нещо нетипично за рускини. 

  • Харесвам 3
  • Шок 1
  • Браво 1
Връзка към мнение

Възможно ли е , ако на една резервация са трима, човека, а единия не пътува, да има някакви проблеми.  Въпроса е принципен, и касае не само Търкиш, а и всички други компании.

Връзка към мнение

Принципно не, не съм чувал...

Винаги има непредвидени обстоятелства, болест, закъснял, отказал се...

Връзка към мнение

Няма проблем с Търкиш ,на мен ми се е случвало с билети, купени от мен за други хора, канселирах само единия и върнаха нещо като 3/4 от сумата, промоционален билет беше. , но не помня каква тарифс точно. 

За същия човек бяха купени билети и с други АК( мисля Себу и Филипинските) - там обаче нищо не върнаха, но нямаше проблем за другите от резервацията. 

Връзка към мнение
On 1/20/2024 at 11:11 PM, boogy83 said:

🙂

Ако извадят добри цени до Пърт, ще стане идеално за едни Keeling islans and Christmas island.

Ще дебнем майската промоция за едни 500евро да ги пуснат 🙂

Те да пуснат пак 350-400€ до Куала Лумпур пък до Пърт се лети за стотинки.

Връзка към мнение
Йосиф Милчов
преди 6 минути , stanimir каза:

Те да пуснат пак 350-400€ до Куала Лумпур пък до Пърт се лети за стотинки.

Това би било топ, ако стане. От там се лети лесно и до Виетнам, което би било супер за нас.

Също ще следя и до Бразилия дали ще пуснат по хубави цени.

Връзка към мнение

Търкиш твърдяха, че имат намерение да летят до Рио, освен това в новините мина, че са получили одобрение за още честоти до Бразилия, така че ако имат капацитет и желание - ще пускат.

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.