Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Преди 1 час, Фичо каза:

А защо номерацията им почва с 14-ти ред? 
За да няма 13-ти ли?

"Нормалните" авиокомпании просто го прескачат този ред и от 12ти отиват на 14ти.

Връзка към коментар
преди 3 часа, Фичо каза:

А защо номерацията им почва с 14-ти ред? 
За да няма 13-ти ли?

Сигурно Човекът е суеверен :) По малкото седалки спрямо България ер аз си го обяснявам с това, че президентът им е висок и вероятно е “уведомил“ авикомпанията колко е удобното разстояние между седалките :lol:

 

15036393521920435300_1000x669.jpg

 

 

Редактирано от Topfly
  • Харесвам 2
  • Смея се 2
Връзка към коментар

The summary table of flight ticket fares offered by Buta Airways:

 

 

Fare

BUDGET

STANDART

Lowest price

29 EUR

44 EUR

Flight ticket class

Economy

Economy

Ticket refund

Not allowed

Allowed before departure with a deduction of 50 percent of the cost

Ticket exchange

Not allowed

Allowed before departure with a deduction of 50 percent of the cost

Hand luggage allowance

For a fee

For a fee

Baggage Allowance

For a fee

Up to 10 kg for free

Maximum period of the ticket

3 months

12 months

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 7 часа, Zaro каза:

Линии, "обявени" по този начин нямат и не трябва да имат бъдеще. Не и по този начин.

 

Не са малко държавните и частните компаниите в света, където собственикът, а не изпълнителният директор взима решения по стратегически въпроси. Не са малко държавните и общински транспортни компании, които с десетилетия работят на загуба Не е изолиран случай държавата в името на развитието на даден регион съзнателно да построи път, който няма да се изплати или да поддържа жп, автобусна или въздушна линия на загуба.

 

Директните въздушни връзки днешно време са все по важна “инфраструктура“ Много компании взимат решението къде да им е централата в даден регион въз основа на това кой град или държава има най-много директни въздушни връзки, като това влияе директно върху конкурентноспособността на дадения регион. Ако имаш пари за инвестиране не е сигурно, че е лоша инвестиция да инвестираш във въздушни връзки, дори това краткосрочно да ти носи загуби.

 

Смешно е слушаш политици да се разпореждат като абсолютни монарси, но никога не може да бъдеш сигурен зад дадено решение има или няма добре обмислена концепция. Има не един и два случая, когато подобни решения са се оказвали стратегически успешни. Бързото и динамично развитие от нулата на Дубай, Сингапур или Шанхай не е в резултат на органичен растеж или демократични решения. И в трите случая малка клика е наложила своето виждане за бъдещето на трите града. Баку декларирано има амбицията да стане следващия Дубай

 

 

Не знам Баку ще стане ли следващият Дубай, но съм сигурен, че без директни въздушни няма и шанс да стане. Само преди 10 години директни въздушни връзки между София и Дубай и София и Доха изглеждаха огрома екзотика, които никога не могат да съществуват, но днес почваме да ги приемаме за нещо нормално.

 

  • Харесвам 10
  • Браво 2
Връзка към коментар
преди 12 часа, Topfly каза:

Hand luggage allowance

For a fee For a fee

Платен ръчен багаж? :unsure:   Азерите надцакаха и Майкъл О'Лиъри :biggrin:

В главата ми започва да се върти бизнес план за нискобюджетна АК, при полетите с която пасажерите могат да ползват като облекло free of charge само бельо/бански, за всичко допълнително се доплаща - фланелка - 5€; шорти - 5€; бермуди - 10€; риза/блуза - 15€; пола/паталон - 20€, яке - 25€; палто - 30€ ...   :biggrin:

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 3
  • Браво 1
  • Смея се 14
Връзка към коментар
преди 1 минута , antea каза:

към по-топлите страни няма да ти се върже бизнес-планът :biggrin:

Ще!

Като пусне повечко студ в самолета! :lol:

Само се надявам да продава поне половината самолет на мъже! ;) 

  • Харесвам 3
  • Браво 1
  • Смея се 3
Връзка към коментар
преди 40 минути , antea каза:

към по-топлите страни няма да ти се върже бизнес-планът :biggrin:

Там е обратното - най-изгодно ще се пътува с екипировка тип "бяла мечка с родопско одеяло".

  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 7 часа, Topfly каза:

Не знам Баку ще стане ли следващият Дубай, но съм сигурен, че без директни въздушни няма и шанс да стане. Само преди 10 години директни въздушни връзки между София и Дубай и София и Доха изглеждаха огрома екзотика, които никога не могат да съществуват, но днес почваме да ги приемаме за нещо нормално.

 

Баку ще стане Дубай, когато България стане Швейцария. От година и половина са в тежка рецесия, която не се знае кога ще приключи.

Връзка към коментар
преди 19 минути , tch каза:

Баку ще стане Дубай, когато България стане Швейцария. От година и половина са в тежка рецесия, която не се знае кога ще приключи.

Aзербайджанският държавен петролен фонд миналата година е управлявал активи а 34 милиарда долара цък. Според едно споразумение подписано преди седмици за нефтогазовото находище “Азери-Чираг-Гюнешли“ държавният им петролен фонд ще получи 3,6 милиарда долара цък

Това че последните години имат проблеми заради спада на цената на нефта не означава, че нямат достатъчно пари да направят инвестиции туризма и т.н., които да ги направят по малко завизими от пазара на нефт и газ. Не е случайно, че и Саудистка Арабия точно сега инвестира в нов мегакурорт и се готви да се отвори към туристите немюсюлмани, като разреши дори употребата и ходенето по бански на плажа цък

 

В Азербайджан вече се провеждат състезания от Формула 1 цък, планират да изградят Дисниленд цък и т.н.

 

 

  • Шок 1
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 3 минути , Topfly каза:

Това че последните години имат проблеми заради спада на цената на нефта не означава, че нямат достатъчно пари да направят инвестиции туризма и т.н., които да ги направят по малко завизими от пазара на нефт и газ. Не е случайно, че и Саудистка Арабия точно сега инвестира в нов мегакурорт и се готви да се отвори към туристите немюсюлмани, като разреши дори употребата и ходенето по бански на плажа цък

 

 

БВП 2014 година 75 милиарда, 2016 37 мисля, че това  е достатъчно. Могат и космодрум да си построят, това няма да ги направи космическа нация.

https://tradingeconomics.com/azerbaijan/gdp

  • Харесвам 1
  • Смея се 2
Връзка към коментар

Обърнахме дискусията на твърде политическа, сякаш. Ами да дам и аз своя дял.  В моите очи, колкото едно място е "по-дубайско", толкова повече ме отвращава. Това е и причината да не съм намерил нищо, което да ме привлича в Баку. А и имам познати, които са работили там; домашното ми е отдавна написано, тоест... Колкото до "Човека", ами да - има си кусури... Но пък ето нещо от уикипедия, което да покаже, колко национални парка е имало (или по-скоро нямало) в Азърбайджан преди той да дойде на власт и колко са те сега.

https://en.wikipedia.org/wiki/National_parks_of_Azerbaijan

Всеки си има приоритети и разбирания. Аз лично слагам опазването на природата по-високо от опазването на културно-историческото наследство (без да оправдавам рушенето на последното).

Освен това днес открих още доста добри идеи за еднодневни разходки от Баку до места, които да сa много по-близо, отколкото Губа и Шеки (последните две са ми известни отпреди като места за преходи, но си искат повечко дни за това, което на мене ми се ще).

Редактирано от master_of_germs
  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 19 часа, tch каза:

 

БВП 2014 година 75 милиарда, 2016 37 мисля, че това  е достатъчно. Могат и космодрум да си построят, това няма да ги направи космическа нация.

https://tradingeconomics.com/azerbaijan/gdp

Ситуацията има смисъл да се погледне в малко по далечна перспектива.

 

azerbaijan-gdp.png?s=azeijangdp&v=201707

Това че сега не изкарват толкова, колкото преди 2-3 години не означава, че са супер зле и нямат достатъчно резерви.

 

Преди 30 години не знам колко хора щяха да заложат, че прашното мюсюлманско градче Дубай ще се превърне в един от най-елитните и скъпи курорти в света, където милионери и миардери се състезават да си купуват недвижими имоти!

 

Dubai.jpg

 

Редактирано от Topfly
  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Имам предложение да спрете с полит-икономическите анализи и спорове и когато му дойде времето някой да сподели, че билетите са в продажба - от този факт се интесуват всички, четящи темата ;)

Връзка към коментар
преди 2 минути , Боби каза:

Имам предложение да спрете с полит-икономическите анализи и спорове и когато му дойде времето някой да сподели, че билетите са в продажба - от този факт се интесуват всички, четящи темата ;)

От моя страна прилючих дискусията, като единствената ми цел беше да успокоя малко духовете, че рисковете скоро да спрат линията не са чак толкова големи колкото изглеждат на пръв поглед. 100% гаранция естествено няма за нищо, но аз не бих се притеснявал.

Връзка към коментар

Моля полит-икономическата част от дискусията да бъде сведена до нула, за да не затваряме иначе полезната тема.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

А като цени в Баку как е? Ако толкова няма какво да се гледа в Баку за цяла седмица, моренцето им там не става ли за лятото да се поплацика малко човек?

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 часа, Боби каза:

Имам предложение да спрете с полит-икономическите анализи и спорове и когато му дойде времето някой да сподели, че билетите са в продажба - от този факт се интесуват всички, четящи темата ;)

Някой да е купил?  Мен не ме пуска.

Връзка към коментар
Преди 1 час, boogy83 каза:

А като цени в Баку как е?

 

Според Numbeo цените са 26% по ниски спрямо тези в София, но ресторантите са само около 10% по евтини цък

Преди 1 час, Dani Magelan каза:

Някой да е купил?  Мен не ме пуска.

Явно Човекът ги е изнанадал с решението си и трябва технологично време докато качат в системата София като дестинация. :lol:

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Билетите за зимния сезон са в продажба.

Както е обещано - всеки вторник, цена 29 евро.

 

Отново обръщам внимание и на разрешените предмети за носене на борда БЕЗПЛАТНО:

https://www.butaairways.az/en/information/baggage

 

Отделно, чекиран багаж до 23 килограма на цена от 20 евро е доста добре.

За ръчния багаж за 25 евро няма да коментирам...

Редактирано от 45#2
Връзка към коментар
преди 6 часа, Боби каза:

Отново обръщам внимание и на разрешените предмети за носене на борда БЕЗПЛАТНО:

 

Не е изрично описано, но се очаква лаптопа да го носиш под мишница ли, защото в такъв малък ръчен багаж със сигурност не влиза.....

Връзка към коментар

Аз доколкото разбирам изрично изброените предмети са извън/освен ръчния багаж. Все пак патерици и подобни не влизат в малка чанта.

Тоест под мишница или в чанта за лаптоп.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.