Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Аз бих казала, че напротив, в турската версия цените са по-високи. Маршрутите се изпълняват от "Камил Коч", т.е. тази компания представлява Фликсбус в Турция. И тя, заедно с още няколко автобусни компании, дават от най-високите цени на междуградските автобусни билети. Дори на "Метро" понякога са по-ниски цените. Автобусите на "Камил Коч" са хубави, обслужването също, но има много автобусни компании в Турция и конкуренцията явно е бясна, защото и други, по-дребни фирми имат отлични автобуси и обслужване, при по-ниски цени.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Цените в турската версия определено са по-ниски от тези в повечето останали версии и няма такси. И не става въпрос за сравнение на цени с тези на други превозвачи в Турция, а с тези на Flixbus в цяла Европа.

  • Харесвам 6
Връзка към мнение
Преди 1 час, Kasper каза:

Цените в турската версия определено са по-ниски от тези в повечето останали версии и няма такси. И не става въпрос за сравнение на цени с тези на други превозвачи в Турция, а с тези на Flixbus в цяла Европа.

Ами, мисля, че не трябва да се сравнява с цените в Европа или Америка, а с тези на местните превозвачи. Освен ако не говорим за международни превози. Ta, какво да кажем за Индия, където в момента цените на Фликсбус са от порядъка 1-2-6, например, евро?

Макар че и като международни превози пак са по-високи за Турция. Една бърза справка - Истанбул-Варна с Фликсбус е 45€, а с Метро е 72лв, с Арда тур пък е 55-60лв.

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

О

21 minutes ago, iaia_mama said:

Ами, мисля, че не трябва да се сравнява с цените в Европа или Америка, а с тези на местните превозвачи. Освен ако не говорим за международни превози. Ta, какво да кажем за Индия, където в момента цените на Фликсбус са от порядъка 1-2-6, например, евро?

Макар че и като международни превози пак са по-високи за Турция. Една бърза справка - Истанбул-Варна с Фликсбус е 45€, а с Метро е 72лв, с Арда тур пък е 55-60лв.

Освен да се пише е добре и да се чете. Ако искаш да си купиш билет на Flixbus в Италия, Франция, Германия,.. и където и да било в тяхната мрежа това обикновено е най-евтино през турската версия на сайта и това няма никакво отношение към цитираните сравнения.

  • Харесвам 6
Връзка към мнение
преди 2 часа, Kasper каза:

О

Освен да се пише е добре и да се чете. Ако искаш да си купиш билет на Flixbus в Италия, Франция, Германия,.. и където и да било в тяхната мрежа това обикновено е най-евтино през турската версия на сайта и това няма никакво отношение към цитираните сравнения.

През турската версия София-Лисабон е с 50 лв по-евтино111525364_Screenshot2024-03-20at12-14-5917.png.c20dc938f55e284a231dae73b18610e3.png

 

866869739_Screenshot2024-03-20at12-15-08SofyaehirindenLizbonehirinea17Nistarihindeotobsleyolculukyap.png.52ca1ef05a81848526d249c7b1b36af6.png

 

499957461_Screenshot2024-03-20at12-15-21.png.72751ec8866a2082bbba3b73f771a992.png

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Понеже в последните няколко дни станаха две катастрофи на Фликсбус със загинали в Италия и Германия, малко ми се променя усещането за безопасност на автобусния транспорт.
Досега винаги съм смятал, че катастрофите в него се случват с чартърни автобуси, с екскурзии и подобни, когато шофьорите нямат рутината на отсечката. И че шофьор, който редовно кара някой маршрут, колкото и да е тежък, той знае за какво и как да внимава. И затова не падат автобуси по амалфийското крайбрежие или по клисурите на Южна Америка.
В тази връзка, познанията ми за транспорта и "новите бизнес модели" ме карат да се запитам: да не би шофьорите на Фликсбус да нямат постоянни маршрути и поне някои от тях биват развявани насам-натам из Европа? С пилотите донякъде се случва, но там много хора се грижат да не стане гаф. 

  • Харесвам 2
  • Замислям се 1
Връзка към мнение
  • 3 седмици по-късно ...

Билети на Flixbus за UK за 3.00£, за пътувания преди 12 май, резервации до 21 април:

 

https://www.theguardian.com/travel/2024/apr/16/coach-service-offers-journeys-across-the-uk-for-knockdown-price-of-2-each-way

  • Харесвам 5
Връзка към мнение
На 27.03.2024 г. в 14:15, Венелин каза:

Понеже в последните няколко дни станаха две катастрофи на Фликсбус със загинали в Италия и Германия, малко ми се променя усещането за безопасност на автобусния транспорт.
Досега винаги съм смятал, че катастрофите в него се случват с чартърни автобуси, с екскурзии и подобни, когато шофьорите нямат рутината на отсечката. И че шофьор, който редовно кара някой маршрут, колкото и да е тежък, той знае за какво и как да внимава. И затова не падат автобуси по амалфийското крайбрежие или по клисурите на Южна Америка.
В тази връзка, познанията ми за транспорта и "новите бизнес модели" ме карат да се запитам: да не би шофьорите на Фликсбус да нямат постоянни маршрути и поне някои от тях биват развявани насам-натам из Европа? С пилотите донякъде се случва, но там много хора се грижат да не стане гаф. 

Фликсбус притежава сигурно 1 автобус, останалите коли са на подизпълнители. И шофьорите се развяват насам-натам... Това е моделът gut ist billig...

 

 

Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Нови линии на Фликсбус от/до България:

Бургас-Истанбул

София-Солун-Атина

София-Осиек

София-Дрезден

Балчик/Албена-Букурещ

 

https://www.capital.bg/biznes/transport/2024/04/23/4617888_avtobusite_na_flixbus_ot_juni_vseki_den_ot_sofiia_do/

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
преди 46 минути , Hakkâri Spor каза:

София-Осиек

Осиек е точка от маршрута София-Дрезлен. Коментирахме го скоро в другата тема.  В случая другата тема беше неправилната.  цък

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.