Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

Преди 1 час, Костов каза:

Някой знае ли, защо самолета до Рим е излетял с 8 часа закъснение?

Поради закъснял полет от Мадрид - пренасочен за Варна , защото летище София е временно  затворено от 2 до 5:30ч.

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 4
Връзка към коментар

 

преди 2 минути , tch каза:

Днес Раян са летяли Варна-София, някой има ли информация защо?

Да :)

 

преди 3 часа, Hollywood каза:

Поради закъснял полет от Мадрид - пренасочен за Варна , защото летище София е временно  затворено от 2 до 5:30ч.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Ryanair не са се разбрали за летищните такси в Украйна и затова прекратяват всички обявени полети от Киев и Лвов. Който има купени билети ще си получи обратно парите.

http://corporate.ryanair.com/news/ryanair-cancels-planned-ukraine-services-as-kiev-airport-fails-to-honour-commitments/

Редактирано от Topfly
  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 37 минути , dimitrov6 каза:

Защо не пуснат полети до Дубай,като Уиз?

От Западна Европа проблемът вероятно е разстоянието, а от Източна Европа конкуренцията е прекалено голяма. Ryanair рядко старитара линии, където Уиз ер или друга НТА вече се е наложил, а трафикът е ограничен

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 6 часа, Topfly каза:

Ryanair не са се разбрали за летищните такси в Украйна и затова прекратяват всички обявени полети от Киев и Лвов. Който има купени билети ще си получи обратно парите.

 

И Wizz веднага реагират ;)
WIZZ AIR LAUNCHES RESCUE FARES FOR STRANDED RYANAIR PASSENGERS

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 6
Връзка към коментар
6 hours ago, Topfly said:

Ryanair не са се разбрали за летищните такси в Украйна и затова прекратяват всички обявени полети от Киев и Лвов. Който има купени билети ще си получи обратно парите.

 

Това не мога да го разбера съвсем. Нали не само Раян ще ги плаща тези летищни такси, ами и всичките ѝ директни конкуретни, които летят от това летище. Ако таксите са да речем с 3 евро по-скъпи от колкото те искат, какво няма да могат да си ги вземат от пътниците или пътникопотока ще намалее значително за такава смешна сума?

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 6 минути , tch каза:

Това не мога да го разбера съвсем. Нали не само Раян ще ги плаща тези летищни такси, ами и всичките ѝ директни конкуретни, които летят от това летище. Ако таксите са да речем с 3 евро по-скъпи от колкото те искат, какво няма да могат да си ги вземат от пътниците или пътникопотока ще намалее значително за такава смешна сума?

 

Спрямо цените билетите на НТА летищните такси изобщо не са символични. Преди години съм виждал летищни такси от 15-20 евро. Като събереш таксите на двете летища може да стане и 30-40 евро. За да може да си напълнят самолетите НТА цените на билетите трябва да са ниски, а с високи летищни такси няма как да стане това. Не е случайно, че и в Европа нискотарифните авиокомпании осезаемо не присъстват на определени летища!

 

Връзка към коментар
48 minutes ago, Topfly said:

Спрямо цените билетите на НТА летищните такси изобщо не са символични. Преди години съм виждал летищни такси от 15-20 евро. Като събереш таксите на двете летища може да стане и 30-40 евро. За да може да си напълнят самолетите НТА цените на билетите трябва да са ниски, а с високи летищни такси няма как да стане това. Не е случайно, че и в Европа нискотарифните авиокомпании осезаемо не присъстват на определени летища!

 

А всеки един превозвач, който ще пътува до Украйна няма ли да плати същите такси? С други думи фиксираните разходи за всички играчи са едни и същи, а конкуретните предимства на Раян си остават! В София всички плащат 5.5 евро на пасажер да не би цените на Раян да са по-високи от тези на Луфтханза

Връзка към коментар
1 hour ago, tch said:

Това не мога да го разбера съвсем. Нали не само Раян ще ги плаща тези летищни такси, ами и всичките ѝ директни конкуретни, които летят от това летище. Ако таксите са да речем с 3 евро по-скъпи от колкото те искат, какво няма да могат да си ги вземат от пътниците или пътникопотока ще намалее значително за такава смешна сума?

 

Това е дребнавостта, благодарение на която Ryan имат 400 самолета, a Wizz само 40.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 22 минути , tch каза:

А всеки един превозвач, който ще пътува до Украйна няма ли да плати същите такси? С други думи фиксираните разходи за всички играчи са едни и същи, а конкуретните предимства на Раян си остават! В София всички плащат 5.5 евро на пасажер да не би цените на Раян да са по-високи от тези на Луфтханза

Не разбираш моделът на Ryanair! Те не взимат основно пътници от конкуренцията, а създават нов пазар с много по ниски цени. За да може да има обаче нови пътници, които да се возят при много по ниски цени, трябва и разходите на авиокомпанията да са ниски. Един от много важните елементи на ниските цени са ниските летищни такси. Ако в Киев летищните такси са примерно 20 евро, а в София 5,5 евро, компанията много по лесно ще пусне от София 100 000 билета по десет евро от колкото от Киев. Ако има билети от 10 евро ще има и пътници, които иначе не биха пътували. Така се създава нов пазар, който преди това не е съществувал.

 

Една от причините за бума на пътникопотока на летище София е, че цената на самолетните билети падна драстично последните 10 години. 2005-та година един нормален самолетен билет за отиване и връщане до Европа от София беше 250-300 евро, докато сега средната цена едва ли е над 80-100 евро. Това означава, че за същите пари в момента може да летиш 3 пъти годишно, а не веднъж. Да не говорим, че поради по гъвкавото ценообразуване и политиката на НТА да пътуват с пълни самолети, масово има и билети по 10 евро в по малко натоварените сезони.

 

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 2 часа, tch каза:

Ако таксите са да речем с 3 евро по-скъпи от колкото те искат, какво няма да могат да си ги вземат от пътниците или пътникопотока ще намалее значително за такава смешна сума?

Авиацията оперира при толкова малки марджини на печалба, че точно тези 3 евро са способни да прекатурят каруцата и да превърнат печеливша линия в губеща. 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

 

27 minutes ago, Ilian359 said:

Това е дребнавостта, благодарение на която Ryan имат 400 самолета, a Wizz само 40.

Според Уики Уиз имат 83 самолета, освен това Раян е създадена 18 години преди Уиз.

 

27 minutes ago, Topfly said:

Ако в Киев летищните такси са примерно 20 евро, а в София 5,5 евро, компанията много по лесно ще пусне от София 100 000 билета по десет евро от колкото от Киев.

Дали Раян ще пуснат над 5% от седалките си на твърда загуба се съмнявам искрено. Като гледам таксите в Киев са 17 долара или 15 евро. Та ако Раян пусне билети по 25 евро, няма да има хора, които да летят ли, при положение че тяхната цена пак в повечето случай ще е поне 2 пъти по-евтина. Интересно как например и Уиз и Раян летят от Франкфурт?

Връзка към коментар
преди 2 минути , tch каза:

Интересно как например и Уиз и Раян летят от Франкфурт?

До скоро по никакъв начин не летяха до централното летище, а ползваха ХАН.

преди 8 минути , tch каза:

Дали Раян ще пуснат над 5% от седалките си на твърда загуба се съмнявам искрено.

Когато Ryanair пускат по 1 милион седалки по 1-10 евро да не мислиш, че са на печалба от тази работа?  Това е част от маркетинговата кампания на авиокомпанията и опит за намаляване на загубите в слабите месеци на годината.

Връзка към коментар
6 hours ago, tch said:

 

Според Уики Уиз имат 83 самолета, освен това Раян е създадена 18 години преди Уиз.

Издребняваш. Имаш потенциал :lol:

Редактирано от Ilian359
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Цитат

 

„Райнеър“ предупреди, че може всички полети между Европа и Великобритания да бъдат прекратени след „Брекзит“. Това ще стане, ако няма сключена сделка. Голяма част от акционерите в нискотарифната компания са именно фирми от ЕС. Става въпрос за 56 %. Само 20 % са базирани във Великобритания.

Базираната в Ирландкия „Райнеър“ ще трябва да се подчинява на ограниченията, които ще настъпят, след напускането на ЕС. Заради това и има опасност притежателите на акции да ги продадат след „Брекзит“. Ако няма постигната сделка, шефът на „Райнеър“ заяви, че заради ограниченията по границите, които ще настъпят, или цените ще се вдигнат рязко или въобще няма да има полети межд Великобритания и Съюза.

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   1 магеланец

    • Венелин
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.