Прескочи до съдържание

Wizz Air кредитна карта от ДСК


Георги
Съобщението е добавено от Георги,

Банка ДСК вече не участват във форума, при въпроси използвайте стандартните канали за контакт. 

Препоръчани мнения

Миналата неделя си заявих картата, но когато ми звъннаха да ми кажат, че съм одобрена, ми казаха, че е необходимо да нося служебна бележка от работодателя за дохода и ми изпратиха образец. Като ви чета, не виждам на друг да са му искали този документ. На някой друг искали ли са му подобно безумие?

Връзка към мнение

Вероятно си искала карта с голям лимит или предварително не си подписала съгласие да те проучват. Аз бях го подписал за предишната ми кредитна карта и по телефона потвърдих, че съм съгласен отново да ме обработят. После при получаването подписах още 6 съгласия за обработка на лични данни. Бюрокрация от такъв мащаб само в една немска банка с тъмносиньо лого бях срещал преди.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 9 часа, Eti* каза:

Да, към момента не съм им клиент. Явно е това е причината.

Преди време си изкарах кк от ОББ, без да съм им клиент, просто там условията ми харесаха най много и също носих бележка за дохода. На нейната база ми определиха лимита.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 11 часа, Eti* каза:

Миналата неделя си заявих картата, но когато ми звъннаха да ми кажат, че съм одобрена, ми казаха, че е необходимо да нося служебна бележка от работодателя за дохода..

На мен също ми поискаха защото аз кандидаствах за по-голяма сума и имам ипотека и ако получавам някакви бонуси над осигурителния доход да ги впиша, но не ме одобриха и сега кандидаствах за по-малка сума и си извадих такава бележка.

Редактирано от Ivko
Връзка към мнение
преди 12 часа, Eti* каза:

Миналата неделя си заявих картата, но когато ми звъннаха да ми кажат, че съм одобрена, ми казаха, че е необходимо да нося служебна бележка от работодателя за дохода и ми изпратиха образец. Като ви чета, не виждам на друг да са му искали този документ. На някой друг искали ли са му подобно безумие?

Нищо не са ми искали, само подписах електронно една декларация. Не са ме питали  колко заплата взимам дори, не съм им клиент, обаче знаеха, че имам кредит за 2000лв и ме питаха от коя банка е. Реално това е кредитната карта Дайнърс, на която имам 2к лв лимит. Питаха ме и колко ми е минималната вноска, на което отговорих, че нямам такава, понеже винаги връщам всичко преди да започнат да текат лихви.

Връзка към мнение

Взех си картата преди малко. Първо минах през една кредитна служителка, където се подписах десетки пъти на всяка една страница от десетките, които ми дадоха. След това се наложи да чакам за да си взема картата, още  40 мин и последваха още малко подписи. Над час ми отне процедурата, хем не чаках за първата служителка.

Казаха, че не СМС-те са безплатни  за кредитните карти, за разлика от СМС-те за дебитните.

Уж можеше  веднага да си сменя ПИН-а, а картата щяла да е активна утре. След два опита на банкомата се оказа, че не мога да сменя и ПИН-а...

 

 

Не бях чакал  толкова от много време, не знам какво правят тези хора в банките, имаше поне 15 души в 16 часа и 3 работещи гишета+ кредитната служителка на другия етаж.

Аз не смятам да  посетя лично банката повече, ако не се наложи смяна или закриване на карта-сметка.

 

Името ми на латиница е сгрешено, понеже не се пиша по българския стандарт, надявам се да няма проблем с връзването с Уиз дискаунта.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Като цяло тази 'соц' банка ако мога така да я нарека е зле с обслужването. Още преди 5 години, когато имахме сметки там беше едно чакане на опашка / която беше 80% от пенсии със зелени книжки/ да те обслужат кисели лелки в предпенся. И сега когато и да мина покрай някой клон нещата са си същите особенно в кварталните клонове. И едно попълване на формуляри за да направиш вноска?!

Редактирано от Ivko
  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 16 часа, Alexander каза:

... Уж можеше  веднага да си сменя ПИН-а, а картата щяла да е активна утре. След два опита на банкомата се оказа, че не мога да сменя и ПИН-а...

И аз имах същия проблем. Според служителката на банката трябвало да изчакам един ден или нещо подобно.

На следващия ден пробвах пак без успех. Спoделих проблема със служител в друг офис на банката - според него трябвало да се направи поне едно плащане с картата преди да имам възможност за смяна на PIN.

Та, платих едно кафе с картата и веднага след това смених PIN-а на ДСК банкомат.

 

  • Харесвам 4
  • Шок 1
Връзка към мнение

Можете ли да ми кажете каква е офертата от тази карта пред една обикновена кредитна, която си има кешбек, но който ползваш навсякъде, а не само трупаш точки към wizzair?

Отделно обслужването в тази банка е под всякаква критика, не пожелавам на никой да ходи в офиса на Шипченски проход, че

ще му се приплаче.

Връзка към мнение

Купих билети  с новата Уиз карта, вече се вижда движението, но в Бонус програми, не ми излиза нищо. Кога се появяват там тези 4% кешбек?

Връзка към мнение
преди 13 минути , Alexander каза:

Купих билети  с новата Уиз карта, вече се вижда движението, но в Бонус програми, не ми излиза нищо. Кога се появяват там тези 4% кешбек?

До два дни след като самата трансакция се осчетоводи.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

И понеже имат някакъв бъг, вероятно първоначално ще ти начисли само 2%. Понеже им обърнах внимание още преди 2 седмици, го разследват и чакам решение. Доколкото разбрах, Wizzair не им подават информация за плащането в договорения формат. Ако и при теб се получи така, се обади на ДСК, за да ти кредитират останалите точки.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
На 17.07.2018 г. в 12:05, Ilian359 каза:

И понеже имат някакъв бъг, вероятно първоначално ще ти начисли само 2%. Понеже им обърнах внимание още преди 2 седмици, го разследват и чакам решение. Доколкото разбрах, Wizzair не им подават информация за плащането в договорения формат. Ако и при теб се получи така, се обади на ДСК, за да ти кредитират останалите точки.

Имам някакви точки, но не трябваше ли да са директно 4% кешбек?

Иначе точките са 2 пъти повече от изхарчените пари, а като натисна усвояване излиза, че са 2% от сумата. 

В точки ли идва кешбека? На кой точно да пиша, че са дали 2 вместо 4%?

Връзка към мнение
На 12.07.2018 г. в 10:39, VladimirK каза:

И аз имах същия проблем. Според служителката на банката трябвало да изчакам един ден или нещо подобно.

На следващия ден пробвах пак без успех. Спoделих проблема със служител в друг офис на банката - според него трябвало да се направи поне едно плащане с картата преди да имам възможност за смяна на PIN.

Та, платих едно кафе с картата и веднага след това смених PIN-а на ДСК банкомат.

 

Да, явно си е така. Аз също след като купих едни билети отидох на същия банкомат където преди не успях да сменя ПИН-а  и взе, че стана работата.

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.