stanimir Публикувано: 25 март, 2015 Публикувано: 25 март, 2015 Аре стига глупости! Пациентите не умират заедно с хирурзите на масата , а пилотите гинат с пътниците. Скоро ще лъсне истината. Това са професионалисти. Айде тогава да ти дам пример с пожарникари или войници
Oshko Публикувано: 25 март, 2015 Автор Публикувано: 25 март, 2015 (редактирано) Пилотите са били в безсъзнание (*спекулация) Ако това е вярно, може би нещата отиват към разхерметизация и изпадане в безсъзнание на пилотите, обаче пак не излизат нещата, защото за да се движи по такъв начин самолета, все пак трябва някой да се е опитвал да направи нещо... Редактирано 25 март, 2015 от Oshko
Ilian359 Публикувано: 25 март, 2015 Публикувано: 25 март, 2015 Има трети дето го варди по дългите отсечки. Понякога има и четвърти, но не е това въпросът.
Георги Публикувано: 25 март, 2015 Публикувано: 25 март, 2015 Интересно ми е поведението на германските пилоти които отказаха да изпълняват полети. Ако пациент умре на операционната маса останалите хирурзи спират ли да оперират ? Много инфантилно ми изглежда. Това са професионалисти.Айде тогава да ти дам пример с пожарникари или войници Точно, защото са професионалисти, за това не се качват да пилотират броени минути след като техни приятели и колеги са загинали в катастрофа и емоционалното им състояние не позволява да изпълнят професионално задълженията си. 2
logist13 Публикувано: 25 март, 2015 Публикувано: 25 март, 2015 Пилотите са били в безсъзнание (*спекулация) Ако това е вярно, може би нещата отиват към разхерметизация и изпадане в безсъзнание на пилотите, обаче пак не излизат нещата, защото за да се движи по такъв начин самолета, все пак трябва някой да се е опитвал да направи нещо... по принцип и с разхерметизацията нещата не са много логични; и пилотите си имат маски, а и не се изпада моментално в безсъзнание; все пак разхерметизация се случва сравнително често (на фона на други инциденти) и не би трябвало да падне толкова лесно самолета; освен това случая с Хелиос беше доста скоро и уроците от него би трябвало да са научени; пък знам ли, може и да се е случило абсолютно същото 1
Topfly Публикувано: 25 март, 2015 Публикувано: 25 март, 2015 Пилотите са били в безсъзнание (*спекулация) Ако това е вярно, може би нещата отиват към разхерметизация и изпадане в безсъзнание на пилотите, обаче пак не излизат нещата, защото за да се движи по такъв начин самолета, все пак трябва някой да се е опитвал да направи нещо... Трудно се връзва тази версия, защото ако някой съзнателно е дал указание да се намали височината на полета, значи е знаел какво става и съответно си е сложил кислородната маска. Ако е станало така обаче и е бил в съзнание, защо не е продължил да управлява самолета и не е дал сигнал за бедствие? На мен много ми прилича или на отвличане на самолета или на самоубийство на пилота. Естествено възможно е и едновременно отказване на няколко системи. 1
stanimir Публикувано: 25 март, 2015 Публикувано: 25 март, 2015 Eдиният иска да се самоубива какво прави другият тогава ?
randi Публикувано: 25 март, 2015 Публикувано: 25 март, 2015 Най - вероятно пак е имало проблем с уредите и отчитането, и е последвала пилотска грешка породена от това, че не са знаели какво да направят, и какво се случва. Лично на мен това със самоубийството не ми звучи логично. 1
БраниB Публикувано: 25 март, 2015 Публикувано: 25 март, 2015 Точно, защото са професионалисти, за това не се качват да пилотират броени минути след като техни приятели и колеги са загинали в катастрофа и емоционалното им състояние не позволява да изпълнят професионално задълженията си. Точно това каза и шефът на Джърмануингс, че всеки с всеки се познава от персонала, и са едно голямо семейство, и е разбираемо защо хората не могат да работят. 2
Topfly Публикувано: 25 март, 2015 Публикувано: 25 март, 2015 Точно това каза и шефът на Джърмануингс, че всеки с всеки се познава от персонала, и са едно голямо семейство, и е разбираемо защо хората не могат да работят. Добро обяснение, но защо при други авиокомпании до сега не се е случвало подобно нещо и защо от семейството на Луфтханза само пилотите на Джърманунгс не можеха да летят? На мен по скоро ми прилича на причина да съботират Джърмануингс във връзка с плановете на Луфханза да прехвърли все повече европейски полети към Джърманунгс.. 1
stanimir Публикувано: 25 март, 2015 Публикувано: 25 март, 2015 Точно това каза и шефът на Джърмануингс, че всеки с всеки се познава от персонала, и са едно голямо семейство, и е разбираемо защо хората не могат да работят. Както във всяка професионална общност . Шефът е ясен сега друго му пари отдолу , щото обезщетенията ще са стотици милиони , но най вече имиджът на нискотарифните операции на Lufthansa e непоправимо увреден. Това съвпадна с много кофти момент със стачката и т.н. Ние знаем нискотарифните , но в масовото обществено мнение сигурен съм ударът ще е колосален. Тopfly и аз мисля , че много подло и некоректно се възползват за извличане на максимум дивиденти.
БраниB Публикувано: 25 март, 2015 Публикувано: 25 март, 2015 (редактирано) Добро обяснение, но защо при други авиокомпании до сега не се е случвало подобно нещо и защо от семейството на Луфтханза само пилотите на Джърманунгс не можеха да летят? На мен по скоро ми прилича на причина да съботират Джърмануингс във връзка с плановете на Луфханза да прехвърли все повече европейски полети към Джърманунгс.. Това със сигурност е една част от истината, ясно е че има и други сметки и Джърманунгс не е удобна, но по немските новини казаха, че днес на всички летища в Германия е имало психолози(над 300),които са подготвяли екипажа на всеки немски полет. Германия е в шок. Вчера например по новините говориха само за катастрафота, винаги има определено време за борсата, за първи път чух "днес няма да говорим за пари и акции, само ще погледнем какво се случва с Луфтханза"... Със сигурност и при други катастрофи има персонал отказал да работи, но при по-големи компании едва ли се е усетило и е стигнало чак до новините. Другото, което казаха, че до 2014 е била сравнително малка компания и едва от 2014 се е разрастнала, и това е една от причините повечето от хората да се познават лично. А иначе от тази есен няма да може да се купуват Джърманунгс-билети, ще има нова фирма т.нар Eurowings за ниско тарифни билети, но това беше ясно преди катастрофата. Целта беше нови договори за персонала, да не са като старите към Луфтханза.. Сега сигурно всичко само ще се ускори. Редактирано 25 март, 2015 от БраниB
Георги Публикувано: 25 март, 2015 Публикувано: 25 март, 2015 Добро обяснение, но защо при други авиокомпании до сега не се е случвало подобно нещо и защо от семейството на Луфтханза само пилотите на Джърманунгс не можеха да летят? На мен по скоро ми прилича на причина да съботират Джърмануингс във връзка с плановете на Луфханза да прехвърли все повече европейски полети към Джърманунгс.. Т.е. на теб ти звучи по-вероятно версията, че първата работа е някой да извлече дивидент от катастрофата (смисъла на който дивидент ужасно ми се губи, така и не мога да разбера от полза за стачкуващите ли е или за ръководството), а не говорим за хора, които са загубили близки приятели? Аз честно казано нямам информация да не се е случвало да има отказани полети при други катастрофи, но ми звучи абсолютно логично и съм почти сигурен, че се е случвало. И аз на тяхно място сигурно бих отказал да летя веднага, всеки капитан има право да откаже да лети, ако не се чувства добре. Другото ми звучи свръх цинично, и честно казано неподплатено с никакви доказателства. Както във всяка професионална общност . Шефът е ясен сега друго му пари отдолу , щото обезщетенията ще са стотици милиони , но най вече имиджът на нискотарифните операции на Lufthansa e непоправимо увреден. Това съвпадна с много кофти момент със стачката и т.н. Ние знаем нискотарифните , но в масовото обществено мнение сигурен съм ударът ще е колосален. Тopfly и аз мисля , че много подло и некоректно се възползват за извличане на максимум дивиденти. Непоправимо увреден друг път, такива неща траят кратко, хората бързо забравят. Мислиш ли, че имиджа на Air Asia е непоправимо увреден? Оня ден пак имаха разпродажба и пак доста хора включително от тоя форум си накупиха билети. Освен това още през януари беше обявено, че Germanwings изчезва като бранд за сметка на Eurowings. Гарантирам ти, че към края на годината малко хора ще правят връзка между Lufthansa, Eurowings и този инцидент. Повечето хора даже са наясно, че такива неща за съжаление се случват и макар и да има първоначален шок, с времето психозата изчезва. 3
stanimir Публикувано: 25 март, 2015 Публикувано: 25 март, 2015 Еее нека не сравняваме Азия с Европа , а и сам казааш как нещата тук ще се размият допълнително покрай различните брандове Иначе аз бих се качил още утре на полет с Germanwings и A320 без грам притеснение !
Гост Публикувано: 25 март, 2015 Публикувано: 25 март, 2015 (редактирано) Аз няма да се впускам във версии, за да не изям (заслужени) шамари, а и наистина не разбирам - нищо че ми се иска. Но това, което разбирам, е отношението към безопасността. Иска ми се да има градивна критика по темата - не на форумно, а на друго ниво. Моето лично убеждение е, че отдавна това е една рутинна предварителна процедура, в която никой не вярва. Колко са оцелелите само от последните катастрофи? Тогава защо се пряви? Знам отговора. Друго си мисля. Нужен е свеж подход. Свеж не като Virgin Atlantic - много харесвам компанията, но не и рекламите - направени безопасните клипове за забавление, от които едва ли някоя нещо ще разбере ако няма опит, освен че е анимация. Според мен такива катастрофи трябва да служат за шейкър. Не на ниво авиокомпании, а на ниво внимание към пътниците. Рутинността за мен е най-големият капан на дадена професия... P.S. Стенк, може би ти звучи нереално, но в големите компании по тези ширини по закон - често неписан - е заложено личното внимание към всеки. Не мисля че е някакъв номер отказът за летене. По-скоро наистина е шок. Хубаво е, че са отказали... Редактирано 25 март, 2015 от Гост
Topfly Публикувано: 25 март, 2015 Публикувано: 25 март, 2015 (редактирано) Т.е. на теб ти звучи по-вероятно версията, че първата работа е някой да извлече дивидент от катастрофата (смисъла на който дивидент ужасно ми се губи, така и не мога да разбера от полза за стачкуващите ли е или за ръководството), а не говорим за хора, които са загубили близки приятели? Аз честно казано нямам информация да не се е случвало да има отказани полети при други катастрофи, но ми звучи абсолютно логично и съм почти сигурен, че се е случвало. И аз на тяхно място сигурно бих отказал да летя веднага, всеки капитан има право да откаже да лети, ако не се чувства добре. Другото ми звучи свръх цинично, и честно казано неподплатено с никакви доказателства. Сори, ако звуча прекалено цинично, но повечето синдикати на водещите европейски авиокомпании се държат също доста цинично. Дивидентът е, че много пилоти от Джърманунгс са бивши пилоти от Луфтханза, но при по лоши условия и затова им имат зъб на Луфтханза. Профсъюзите и служителите изобщо не харесват стратегията на Луфтхаза повечето европейски полети да ги прехвърли към дъщерна НТА. Може да потърсиш в гугъл, но аз не си спомням за нито един отменен полет след някоя катастрофа, поради липса на екипаж. Сигурно е имало отделни пилоти, които са отказвали, но винаги е имало достатъчно заместници. Ако добре съм запознат за да стане човек пилот има доста сериозни психотестове, което означава, че пилотите би трябвало да са с доста по стабилна психика от средното. Редактирано 25 март, 2015 от Topfly 3
БраниB Публикувано: 25 март, 2015 Публикувано: 25 март, 2015 (редактирано) Сори, ако звъча прекалено цинично, но повечето синдикати на водещите европейски авиокомпании се държат също доста цинично. Дивидентът е, че много пилоти от Джърманунгс са бивши пилоти от Луфтханза, но при по лоши условия и затова им имат зъб на Луфтханза. Профсъюзите и служителите изобщо не харесват стратегията на Луфтхаза повечето европейски полети да ги прехвърли към дъщерна НТА. Може да потърсиш в гугъл, но аз не си спомням за нито един отменен полет след някоя катастрофа, поради липса на екипаж. Сигурно е имало отделни пилоти, които са отказвали, но винаги е имало достатъчно заместници. Ако добре съм запознат за да стане човек пилот има доста сериозни психотестове, което означава, че пилотите би трябвало да са с доста по стабилна психика от средното. По немските новини казаха, че наистина са отказали да работят, защото са изгубили близки и приятели, официално има само един отменен полет, от Лондон, 10 полети са поети от Луфтханза и Ер Берлин, а всички останали полети са по разписание. Не мога да разбера къде пише, че има отпаднати полети, има само персонал. Така, че едва ли има значение дали екипажът е на Луфтханза или Джърмануингс. Медиите малко преувеличават, ясно защо... Но наистина за първи път немските медии са доста внимателни какво казват и съм склонна да им вярвам. Редактирано 25 март, 2015 от БраниB 1
stanimir Публикувано: 25 март, 2015 Публикувано: 25 март, 2015 (редактирано) P.S. Стенк, може би ти звучи нереално, но в големите компании по тези ширини по закон - често неписан - е заложено личното внимание към всеки. Не мисля че е някакъв номер отказът за летене. По-скоро наистина е шок. Хубаво е, че са отказали... Няма нищо общо със ширините . По подразбиране хората в това са доста по-психически устойчиви от нормалните хора или поне така се надявам да бъде след обучението и опита който са натрупали. Как иначе да се надяваме на адекватна реакция от тях при напечена ситуация във въздуха? Както споменах има толкова професии , където този лукс с избора не е позволен Пожарникарите в Ню Йорк можеха да откажат да се явят виждайки как десетки техни колеги се сринаха и загинаха с падащите небостъргачи. Ами войниците в бойна обстановка или дори полицаи при напечена ситуация с жертви ? Тива е несериозно. Редактирано 25 март, 2015 от stenk 1
Гост Публикувано: 25 март, 2015 Публикувано: 25 март, 2015 Няма нищо общо със ширините . По подразбиране хората в това са доста по-психически устойчиви от нормалните хора или поне така се надявам да бъде след обучението и опита който са натрупали. Как иначе да се надяваме на адекватна реакция от тях при напечена ситуация във въздуха? Както споменах има толкова професии , където този лукс с избора не е позволен Пожарникарите в Ню Йорк можеха да откажат да се явят виждайки как десетки техни колеги се сринаха и загинаха с падащите небостъргачи. Ами войниците в бойна обстановка или дори полицаи при напечена ситуация с жертви ? Тива е несериозно. Има много общо, отношението към работниците е различно в различните ширини, но това е друга тема... Наистина не мога да знам каква е истината, споделям само искрени мисли. Но много повече ме вълнува другото, за което говорех. Рутинното отношение към безопасността...
neuromancer Публикувано: 25 март, 2015 Публикувано: 25 март, 2015 Мен ме безпокои това, че пилота не служи почти за нищо, освен ако възникне проблем, а те точно тогава се дънят. Поне в изяснените случаи (изключвам мистериите и последния, защото нищо не е ясно още). Излиза, че пилота в повечето време само следи апаратурата, а когато има проблем и трябва да действа, тогава обикновено следва човешка грешка и после или катастрофа или геройско измъкване от ситуацията, след осъзнаване на грешката. Поне в повечето случаи, за които четох наскоро е така. Явно трябва да има повече тренировки при извънредни обстоятелства (на пилотите), не че знам колко има по принцип... И, Рейни, поне в Англия знам, че Бритиш правят от време на време проигравания на извънредни обстоятелства с пътниците, нещо като курс за обикновени хора. Поне човек добива някаква увереност в това, което зависи от него, знам ли... Във Flyertalk съм чел, но когато живеех в Англия бях далеч от тия неща, а тук няма. 4
Гост Публикувано: 25 март, 2015 Публикувано: 25 март, 2015 Мен ме безпокои това, че пилота не служи почти за нищо, освен ако възникне проблем, а те точно тогава се дънят. Поне в изяснените случаи (изключвам мистериите и последния, защото нищо не е ясно още). Излиза, че пилота в повечето време само следи апаратурата, а когато има проблем и трябва да действа, тогава обикновено следва човешка грешка и после или катастрофа или геройско измъкване от ситуацията, след осъзнаване на грешката. Поне в повечето случаи, за които четох наскоро е така. Явно трябва да има повече тренировки при извънредни обстоятелства (на пилотите), не че знам колко има по принцип... И, Рейни, поне в Англия знам, че Бритиш правят от време на време проигравания на извънредни обстоятелства с пътниците, нещо като курс за обикновени хора. Поне човек добива някаква увереност в това, което зависи от него, знам ли... Във Flyertalk съм чел, но когато живеех в Англия бях далеч от тия неща, а тук няма. Ама винаги имаш толкова умни включвания, евала ти. И на мен това са ми притеснения, но не мога така добре да ги обясня... Аз нямах предвид спорадични тренировки с хора, а непрекъснатото отношение. Усещам с порите си кога нещо е правено проформа. И кога се слуша про форма. Чоплене в носа, четене на вестник, последни смс-и... Всичко може да се види, не и внимание към процедурите. Защото им е станало рутина на хората - и със сигурност никой не им вярва. Катастрофите поне показват колко са ефикасни... Стюардесите - чудесни млади девойки - си пеят с досада песента и после хукват да продават кафета. Никакво реално внимание към безопасността на пътника. Наблюдавам го непрекъснато. И те ще ми помогнат при проблем? Много моля... Няма да казвам колко пъти елементарни правила не са били спазвани в Райън - говоря за чисти пътеки и не само. Моите категорични впечатления - отношението към безопасността относно самите хора - и относно отношението към самите хора, е сериозно замърсено. Съмнявам се, че някой ще ме чуе, но тук поне мога да споделя...
airborne Публикувано: 26 март, 2015 Публикувано: 26 март, 2015 http://www.nytimes.com/2015/03/26/world/europe/germanwings-airbus-crash.html?smid=tw-bna Интересно, един от пилотите е бил заключен извън кабината и се е опитвал да влезе. 1
Gentleman Basta Публикувано: 26 март, 2015 Публикувано: 26 март, 2015 Ама винаги имаш толкова умни включвания, евала ти. И на мен това са ми притеснения, но не мога така добре да ги обясня... Аз нямах предвид спорадични тренировки с хора, а непрекъснатото отношение. Усещам с порите си кога нещо е правено проформа. И кога се слуша про форма. Чоплене в носа, четене на вестник, последни смс-и... Всичко може да се види, не и внимание към процедурите. Защото им е станало рутина на хората - и със сигурност никой не им вярва. Катастрофите поне показват колко са ефикасни... Стюардесите - чудесни млади девойки - си пеят с досада песента и после хукват да продават кафета. Никакво реално внимание към безопасността на пътника. Наблюдавам го непрекъснато. И те ще ми помогнат при проблем? Много моля... Няма да казвам колко пъти елементарни правила не са били спазвани в Райън - говоря за чисти пътеки и не само. Моите категорични впечатления - отношението към безопасността относно самите хора - и относно отношението към самите хора, е сериозно замърсено. Съмнявам се, че някой ще ме чуе, но тук поне мога да споделя... Не съм съгласен с теб. Аз почти винаги не внимавам в ръкомаханията на стюардесата, но внимавам във въпросните клипчета, защото е нещо различно и се случва точно пред теб на екрана, а не в дъното на пътеката. Такива има в pegassus и flydubai. А стюардесата какво да направи? Да мине да ръкомаха на всеки индивидуално ли? И после да го изпита на наученото? Те имат определено време между настаняването на пътниците и излитането. Относно тази катастрофа - ако ще да си ходил на специални курсове, да си гледал Рамбо 1,2,3 по 10 пъти, Беар Грилс всяка серия и т.н. ... те са се забили със 700км/ч в земята. При това челно. Нали видя снимките от останките? Какви оцелели да има ... 2
Topfly Публикувано: 26 март, 2015 Публикувано: 26 март, 2015 http://www.nytimes.com/2015/03/26/world/europe/germanwings-airbus-crash.html?smid=tw-bna Интересно, един от пилотите е бил заключен извън кабината и се е опитвал да влезе. Ако тази информация е достоверна ще се окаже, че мерките за сигурност след 11-ти септември не са предотвратили нито едно терористично нападение, но са предизвикали смъртта на 150 души При този сценарий остават два възможни варианта: 1. Някакъв сигнал са грешка принуждава пилота да вземе решение за намаляване на височината, но стреса предизвиква инфаркт или друг здравословен проблем. 2. Пилотът извършва самоубийство
airborne Публикувано: 26 март, 2015 Публикувано: 26 март, 2015 Ако тази информация е достоверна ще се окаже, че мерките за сигурност след 11-ти септември не са предотвратили нито едно терористично нападение, но са предизвикали смъртта на 150 души Не е точно така, по правилник, ако пилота напуска кабината, една от стюардесите трябва да влезе, за да не остава сам другия пилот. Най-вероятно не са спазени инструкциите и точно това е причината. За момента, догадки много, дано се се разбере причината за инцидента. 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега