Прескочи до съдържание

Авиоинциденти...


Oshko

Препоръчани мнения

9 minutes ago, Фил said:

Дядо Пепи ще ти отговори по същество, но аз бих изказал предположеине, че освен ако не е наличен пътник, който има някакъв опит с пилотиране (макар и на малки самолети), всеки един член от кабинния екипаж би бил по-подходящ да се пробва, отколкото който и да е произволен пътник. 

Знам ли. Както гледам повечето девойки и младежи на по 20на г. ми те нямат идея къде са им ръцете. 

Връзка към мнение
19 minutes ago, Ardent said:

Ето едно интересно видео точно по въпроса.

 

https://www.youtube.com/watch?v=tsj0C63Xukw

 

Според него е възможно, но само ако много ако-та са изпълнени. 

Товя май е първото видео на български, което гледам изцяло в тубата. 

Връзка към мнение
Преди 1 час, era123 каза:

диния пилот се натрявя от риба (или кафе 🙂 ) във въздуха, и е в несвяст. Другия получава лек инсулт.

Много тегава ситуация! Да не дава Господ!!! Трябва да се извършат много действия  преди кацане. И по време на самото кацане. Нека никога не забравяме, че кацането е най-трудният етап от полета.  Ако се използва останалия живец в някой от двамата има някакъв шанс.  Иначе с инструкции по радиото и подсказване от квалифициран персонал.... Нямам категорично мнение по въпроса. Във всички случаи ще се прибегне до знанията на кабинния състав. Но... бай Бабо да не става.  Между другото на симулатора има такова упражнение: Pilot incapacitaion. И редовно се проиграва как един пилот сам ще докара самолета до успешно приземяване. Имам спомен за мой съвипусник ( вечна му памет), който успешно докара Ту-134 и го приземи на Пловдив с командир на самолета извън строя. 

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Връзка към мнение
преди 1 минута , vinidj каза:

Защо този пилот не кацна след козела, ами отиде Go Arround?!

Нямаше ли как да наклони надолу самолета леко?!

Мисля си (без да съм специалист), че след това подскачане, има риск да не му стигне пистата на този голям самолет. 

Връзка към мнение

Освен това по всяка вероятност съществува протокол, който в подобен случай налага извършване на go around и ако не бъде извършен следват допълнителни санкции за пилота...

Връзка към мнение

Грешки при кацане се поправят най-често ( и най-добре) с минаване на втори кръг. Прекратяваш кацането, набираш височина, ако трябва влизаш в зоната за изчакване.  Прави се разбор защо така, а не, както трябва, следва нов брифинг за кацане и пак надолу. Много важно е да има гориво за всичко това. 

Връзка към мнение

 

Запис от случката - пилотът е бил обучаващ се. Обаче ... здравината на машината предизвиква истинско възхищение. На втория "скок" се вижда как фюзелажът сякаш се огъва леко. След инспекция е установено, че е годна да лети и си е тръгнала обратно.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.