rik4o Публикувано: 20 април, 2019 Сподели Публикувано: 20 април, 2019 (редактирано) преди 17 часа, Hollywood каза: Къде е как се харчат 5 паунда? Правя плащания, а те не се взимат. Точно пробвах за пръв път да платя в Lidl с Curve Reward. От 500-те точки, или както там се водят, равностойността на 5 паунда, за 6,97 лв. ми взе 311. Опитах да го сметна, но се отказах. Май нещо превалутирането тук играе роля. Сега виждам, че не са били 500, а 509 - хората са ми дали кешбека от миналия месец. 🙂 Редактирано 20 април, 2019 от rik4o 1 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 20 април, 2019 Сподели Публикувано: 20 април, 2019 преди 3 часа, rik4o каза: Точно пробвах за пръв път да платя в Lidl с Curve Reward. От 500-те точки, или както там се водят, равностойността на 5 паунда, за 6,97 лв. ми взе 311. Опитах да го сметна, но се отказах. Май нещо превалутирането тук играе роля. Сега виждам, че не са били 500, а 509 - хората са ми дали кешбека от миналия месец. 🙂 Само в Лидл ли се плаща с Reward? Връзка към коментар
rik4o Публикувано: 20 април, 2019 Сподели Публикувано: 20 април, 2019 преди 21 минути , Hollywood каза: Само в Лидл ли се плаща с Reward? Не би трябвало. При мен така се случи. Връзка към коментар
Ilian359 Публикувано: 20 април, 2019 Сподели Публикувано: 20 април, 2019 (редактирано) преди 4 часа, rik4o каза: Сега виждам, че не са били 500, а 509 - хората са ми дали кешбека от миналия месец. 🙂 Кешбекът се дава до 10 минути след плащаннето. P.S..: Кюфтенцата в ресторанта на IKEA също трупат кешбек. Редактирано 20 април, 2019 от Ilian359 2 Връзка към коментар
Marisha Публикувано: 20 април, 2019 Сподели Публикувано: 20 април, 2019 преди 2 минути , rik4o каза: Не би трябвало. При мен така се случи. Плаща се навсякъде с Reward . За плащане в Lidl се начисляват точки за Reward. 1 Връзка към коментар
rik4o Публикувано: 20 април, 2019 Сподели Публикувано: 20 април, 2019 (редактирано) преди 2 минути , Ilian359 каза: Кешбекът се дава до 10 минути след плащаннето. Да, сигурно, просто аз сега го видях. По-интерсна ми е тази зависимост: 6,97 лв. >>> 311. Редактирано 20 април, 2019 от rik4o Връзка към коментар
Marisha Публикувано: 20 април, 2019 Сподели Публикувано: 20 април, 2019 преди 1 минута , Ilian359 каза: Кешбекът се дава до 10 минути след плащаннето. Има проблем с получаване на точки от Amazon. Не се начисляват автоматично. Писах им и ми ги добавиха ръчно. преди 3 минути , rik4o каза: Да, сигурно, просто аз сега го видях. По-интерсна ми е тази зависимост: 6,97 лв. >>> 311. Зависимостта е с английския паунд. 1 Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 20 април, 2019 Сподели Публикувано: 20 април, 2019 48 minutes ago, rik4o said: Да, сигурно, просто аз сега го видях. По-интерсна ми е тази зависимост: 6,97 лв. >>> 311. Kато отидеш на таба с Wallet -> Curve Rewards и "чукнеш" с пръст върху Reward balance точките, ще ги видиш в лири ...... Връзка към коментар
rik4o Публикувано: 21 април, 2019 Сподели Публикувано: 21 април, 2019 преди 13 часа, georgebg каза: Kато отидеш на таба с Wallet -> Curve Rewards и "чукнеш" с пръст върху Reward balance точките, ще ги видиш в лири ...... Благодаря! Странното при мен е, че невинаги имам Reward balans. Изчезва, след като приплъзна към друга карта и върна към Curve. И по никакъв начин не може да се покаже. Приложението трябва да се затвори и тогава се появява отново. Бъг. Връзка към коментар
Ilian359 Публикувано: 21 април, 2019 Сподели Публикувано: 21 април, 2019 Приложението е голямо дърво. На мен ми зарежда като албански реотан. Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 21 април, 2019 Сподели Публикувано: 21 април, 2019 2 minutes ago, Ilian359 said: Приложението е голямо дърво. На мен ми зарежда като албански реотан. На мен ми зарежда веднага, но го ползвам с ПИН код, защото телефона ми няма пръстов четец - да не би там да е проблема ? Връзка към коментар
Фил Публикувано: 21 април, 2019 Сподели Публикувано: 21 април, 2019 (редактирано) преди 39 минути , georgebg каза: телефона ми няма пръстов четец - да не би там да е проблема ? Не, аз го ползвам с пръстов четец и си зарежда нормално. Редактирано 21 април, 2019 от Фичо Връзка към коментар
rik4o Публикувано: 21 април, 2019 Сподели Публикувано: 21 април, 2019 (редактирано) При мен приложението си зарежда бързо и с ПИН, и с пръстов отпечатък. Работи гладко и доста ми харесва, с изключение на баланса на Reward, което не е голям проблем. А днес успях да платя с Reward и една добавка към приложение в Google Play. Редактирано 21 април, 2019 от rik4o 1 Връзка към коментар
kiriku Публикувано: 22 април, 2019 Сподели Публикувано: 22 април, 2019 Аз пък 3-4 пъти пробвах да изтегля 10лв на банкомат от Rewards картата, ама всеки път ми гърмеше с "недостатъчна наличност" . Ама щом на пос или в нета казвате, че минава - пак е нещо. 1 Връзка към коментар
rik4o Публикувано: 22 април, 2019 Сподели Публикувано: 22 април, 2019 (редактирано) преди 24 минути , kiriku каза: Аз пък 3-4 пъти пробвах да изтегля 10лв на банкомат от Rewards картата, ама всеки път ми гърмеше с "недостатъчна наличност" . Ама щом на пос или в нета казвате, че минава - пак е нещо. Ако имаш като мен само 5 паунда в Rewards, те може и да не стигнат. 🙂 А иначе, наистина имам 2 плащания с Rewards - и в онлайн магазин, и в "реален" магазин - и така можеш да си ги реализираш. Редактирано 22 април, 2019 от rik4o 1 Връзка към коментар
IVM Публикувано: 26 април, 2019 Сподели Публикувано: 26 април, 2019 (редактирано) На 19.02.2019 г. в 20:31, georgebg каза: След 3 опита да им обясня че някъде се бъгват и да ми върнат парите, някъде попаднах, че трябва да им пратя мейл със събжект "urgent" , ако се налага да блокирам спешно картата или е открадната 😉 , та обединих всички мои "настоявания", лепнах един URGENT за цвят 🙂 и сутринта се събудих със съобщение, че рефъндват едната сума, което и стана факт - така, че проблем няма, съпорта работи ..... някак си .... но пък работи 🙂 Би ли казал къде точно се пише това URGENT-в тикета до съпорта или в някакъв имейл,защото и аз тази сутрин се събудих с дублирана транзакция от Зара.По-различното при мен е,че в извлечението на Curve липсва дублираната транзакция,но в извлечението на картата и смс излизат Разбрах къде е имейла,бомбандирах ги и аз през приложението и имейла,да видим ще има ли реакция. Дано реагират коректно,защото не искам да си представям момента,в който отивам в ДСК да оспоря транзакцията, и се опитвам да обясня на бабата там какво е това Curve,и как така уж плащам с тяхната карта,а в същото време плащам с друга...😏 Редактирано 26 април, 2019 от imarev 2 Връзка към коментар
cybersimo Публикувано: 26 април, 2019 Сподели Публикувано: 26 април, 2019 Не е нужно нито да пишеш urgent, нито да обясняваш в ДСК какво е Curve. За ДСК това е просто плащане на ПОС терминал. Ако се стигне до там - кажи им “търговеца ме е таксувал два пъти” иначе дай на съпорта авторизационните кодове на двете транзакции и ще освободят едната веднага 3 Връзка към коментар
IVM Публикувано: 26 април, 2019 Сподели Публикувано: 26 април, 2019 След като им пратих един-два тикета в приложението нямаше реакция. Изпратих им имейл,озаглавен URGENT,в който им описах подробно случая с кодове на авторизацията и т.н подробности.Половин час след това получих отговор,че до 2-3 работни дни сумата ще ми бъде възстановена. 1 Връзка към коментар
Ilian359 Публикувано: 1 май, 2019 Сподели Публикувано: 1 май, 2019 Уникредит ми бяха блокирали дебитната карта заради "съмнителни транзакции, започващи с CRV". 3 Връзка към коментар
vinidj Публикувано: 2 май, 2019 Сподели Публикувано: 2 май, 2019 преди 13 часа, Ilian359 каза: Уникредит ми бяха блокирали дебитната карта заради "съмнителни транзакции, започващи с CRV". Сменяй банката. 1 Връзка към коментар
Ilian359 Публикувано: 2 май, 2019 Сподели Публикувано: 2 май, 2019 Лесно е да се каже 🙂 Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 2 май, 2019 Сподели Публикувано: 2 май, 2019 15 hours ago, Ilian359 said: Уникредит ми бяха блокирали дебитната карта заради "съмнителни транзакции, започващи с CRV". Други съмнителни са: CCB, UBB, FIB, RBB и т.н. що не им предложи и тях да блокират 😄 Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 4 май, 2019 Сподели Публикувано: 4 май, 2019 ЦКБ в sms-сите, които пращат за транзакциите, са се постарали да "разконспирират" транзакциите и да дават повече информация за тип и място на транзакцията, но понякога се получават и малки куриози 🙂 : Връзка към коментар
boduroff Публикувано: 25 май, 2019 Сподели Публикувано: 25 май, 2019 Искам само да похваля Curve. Писах им за дублирани транзакции от Rewards картата на един Милански вендинг автомат в метрото, и още същия ден (извън банково работно време) са ми оправили грешните транзакции, като още в началото бяха "обработени", а не "блокирани" сумите. 🙂 Връзка към коментар
Алекс Публикувано: 3 юли, 2019 Сподели Публикувано: 3 юли, 2019 Здравейте, Да разбирам ли, че ако добавя карта в евро ще тегля без такса във всички страни от еврозоната до 10 пъти месечно? Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега