Прескочи до съдържание

Карта Curve


Препоръчани мнения

преди 17 часа, Hollywood каза:

Къде е как се харчат 5 паунда? Правя плащания, а те не се взимат.

Точно пробвах за пръв път да платя в Lidl с Curve Reward. От 500-те точки, или както там се водят, равностойността на 5 паунда, за 6,97 лв. ми взе 311. Опитах да го сметна, но се отказах. Май нещо превалутирането тук играе роля.

rewards.png.97b92dad5b45d17ea3d2494e36715440.png

 

Сега виждам, че не са били 500, а 509 - хората са ми дали кешбека от миналия месец. 🙂

Редактирано от rik4o
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 часа, rik4o каза:

Точно пробвах за пръв път да платя в Lidl с Curve Reward. От 500-те точки, или както там се водят, равностойността на 5 паунда, за 6,97 лв. ми взе 311. Опитах да го сметна, но се отказах. Май нещо превалутирането тук играе роля. 

rewards.png.97b92dad5b45d17ea3d2494e36715440.png

 

Сега виждам, че не са били 500, а 509 - хората са ми дали кешбека от миналия месец. 🙂

Само в Лидл ли се плаща с Reward?

Връзка към коментар
преди 4 часа, rik4o каза:

Сега виждам, че не са били 500, а 509 - хората са ми дали кешбека от миналия месец. 🙂

Кешбекът се дава до 10 минути след плащаннето. 

 

P.S..: Кюфтенцата в ресторанта на IKEA също трупат кешбек.

Редактирано от Ilian359
  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 2 минути , Ilian359 каза:

Кешбекът се дава до 10 минути след плащаннето. 

Да, сигурно, просто аз сега го видях. По-интерсна ми е тази зависимост: 6,97 лв. >>> 311.

Редактирано от rik4o
Връзка към коментар
преди 1 минута , Ilian359 каза:

Кешбекът се дава до 10 минути след плащаннето. 

Има проблем с получаване на точки от Amazon. Не се начисляват автоматично. Писах им и ми ги добавиха ръчно.

преди 3 минути , rik4o каза:

Да, сигурно, просто аз сега го видях. По-интерсна ми е тази зависимост: 6,97 лв. >>> 311.

Зависимостта е с английския паунд.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
48 minutes ago, rik4o said:

Да, сигурно, просто аз сега го видях. По-интерсна ми е тази зависимост: 6,97 лв. >>> 311.

Kато отидеш на таба с Wallet -> Curve Rewards и "чукнеш" с пръст върху Reward balance точките, ще ги видиш в лири ......

Връзка към коментар
преди 13 часа, georgebg каза:

Kато отидеш на таба с Wallet -> Curve Rewards и "чукнеш" с пръст върху Reward balance точките, ще ги видиш в лири ......

Благодаря! Странното при мен е, че невинаги имам Reward balans. Изчезва, след като приплъзна към друга карта и върна към Curve. И по никакъв начин не може да се покаже. Приложението трябва да се затвори и тогава се появява отново. Бъг.

Връзка към коментар
2 minutes ago, Ilian359 said:

Приложението е голямо дърво. На мен ми зарежда като албански реотан.

На мен ми зарежда веднага, но го ползвам с ПИН код, защото телефона ми няма пръстов четец - да не би там да е проблема ?

Връзка към коментар
преди 39 минути , georgebg каза:

телефона ми няма пръстов четец - да не би там да е проблема ?

Не, аз го ползвам с пръстов четец и си зарежда нормално.

Редактирано от Фичо
Връзка към коментар

При мен приложението си зарежда бързо и с ПИН, и с пръстов отпечатък. Работи гладко и доста ми харесва, с изключение на баланса на Reward, което не е голям проблем.

А днес успях да платя с Reward и една добавка към приложение в Google Play.

Редактирано от rik4o
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз пък 3-4 пъти пробвах да изтегля 10лв на банкомат от Rewards картата, ама всеки път ми гърмеше с "недостатъчна наличност" . Ама щом на пос или в нета казвате, че минава - пак е нещо.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 24 минути , kiriku каза:

Аз пък 3-4 пъти пробвах да изтегля 10лв на банкомат от Rewards картата, ама всеки път ми гърмеше с "недостатъчна наличност" . Ама щом на пос или в нета казвате, че минава - пак е нещо.

Ако имаш като мен само 5 паунда в Rewards, те може и да не стигнат. 🙂

А иначе, наистина имам 2 плащания с Rewards - и в онлайн магазин, и в "реален" магазин - и така можеш да си ги реализираш.

Редактирано от rik4o
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
На 19.02.2019 г. в 20:31, georgebg каза:

След 3 опита да им обясня че някъде се бъгват и да ми върнат парите, някъде попаднах, че трябва да им пратя мейл със събжект "urgent" , ако се налага да блокирам спешно картата или е открадната 😉 , та обединих всички мои "настоявания", лепнах един URGENT за цвят 🙂 и сутринта се събудих със съобщение, че рефъндват едната сума, което и стана факт - така, че проблем няма, съпорта работи ..... някак си .... но пък работи 🙂 

Би ли казал къде точно се пише това URGENT-в тикета до съпорта или в някакъв имейл,защото и аз тази сутрин се събудих с дублирана транзакция от Зара.По-различното при мен е,че в извлечението на Curve липсва дублираната транзакция,но в извлечението на картата и смс излизат

 

Разбрах къде е имейла,бомбандирах ги и аз през приложението и имейла,да видим ще има ли реакция.

 

Дано реагират коректно,защото не искам да си представям момента,в който отивам в ДСК да оспоря транзакцията, и се опитвам да обясня на бабата там какво е това Curve,и как така уж плащам с тяхната  карта,а в същото време плащам с друга...😏

 

Редактирано от imarev
  • Смея се 2
Връзка към коментар

Не е нужно нито да пишеш urgent, нито да обясняваш в ДСК какво е Curve. За ДСК това е просто плащане на ПОС терминал. Ако се стигне до там - кажи им “търговеца ме е таксувал два пъти”

иначе дай на съпорта авторизационните кодове на двете транзакции и ще освободят едната веднага

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

След като им пратих един-два тикета в приложението нямаше реакция.

Изпратих им имейл,озаглавен URGENT,в който им описах подробно случая с кодове на авторизацията и т.н подробности.Половин час след това получих отговор,че до 2-3 работни дни сумата ще ми бъде възстановена.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
15 hours ago, Ilian359 said:

Уникредит ми бяха блокирали дебитната карта заради "съмнителни транзакции, започващи с CRV".

Други съмнителни са: CCB, UBB, FIB, RBB  и т.н. що не им предложи и тях да блокират 😄

 

Връзка към коментар

ЦКБ в sms-сите, които пращат за транзакциите, са се постарали да "разконспирират" транзакциите и да дават повече информация за тип и място на транзакцията, но понякога се получават и малки куриози 🙂 :

Screenshot_20190504-170723_Messaging.png.7648271ef286248f32d81f5e5af81ed3.pngScreenshot_20190504-170641_Messaging.png.cd508110299f5d53beff06173e5105ca.png

Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Искам само да похваля Curve. Писах им за дублирани транзакции от Rewards картата на един Милански вендинг автомат в метрото, и още същия ден (извън банково работно време) са ми оправили грешните транзакции, като още в началото бяха "обработени", а не "блокирани" сумите.  🙂

Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.