Hollywood Публикувано: 17 декември, 2015 Сподели Публикувано: 17 декември, 2015 (редактирано) Да се смея ли... да плача ли... А за застраховката какво се чудиш - оставаше и да ти дадат след толкова хейт дето изсипа по техен адрес Не е моя картата, но съм изненадан колко са резнали нещата. Редактирано 17 декември, 2015 от Hollywood Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 17 декември, 2015 Сподели Публикувано: 17 декември, 2015 Чети по-внимателно Нищо не са резнали .. 2 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 17 декември, 2015 Сподели Публикувано: 17 декември, 2015 Явно наистина е персонално: http://diners.bg/bg/page/30/tab/33 Не е получавате още, а МОЖЕ да получите още. Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 17 декември, 2015 Сподели Публикувано: 17 декември, 2015 Цъ Получавате още:безплатен достъп и консумация в над 550 VIP салона на редица международни летища при натрупан оборот с картата*; безплатна медицинска застраховка при пътуване в чужбина с покритие до 35 000 USD; безлихвен гратисен период в зависимост от типа карта - "револвираща" или "charge". Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 17 декември, 2015 Сподели Публикувано: 17 декември, 2015 (редактирано) Колегата нищо не е получил освен пластика и договор. Стана ми неудобно, че го навивах за тази карта. Редактирано 17 декември, 2015 от Hollywood Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 17 декември, 2015 Сподели Публикувано: 17 декември, 2015 Ами, да си поиска полицата. Ти, като си толкова в час, защо не му помогна ? 4 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 17 декември, 2015 Сподели Публикувано: 17 декември, 2015 Ами, да си поиска полицата. Ти, като си толкова в час, защо не му помогна ? С какво да му помогна като тези от ПИБ вдигат ръце - това имало в плика. Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 17 декември, 2015 Сподели Публикувано: 17 декември, 2015 В такъв случай, можеш първо да провериш официалната информация, и сам да си извадиш изводи дали е грешка или тенденция, т.като от изказването ти прозвуча доста едностранчива нагласа. 1 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 17 декември, 2015 Сподели Публикувано: 17 декември, 2015 (редактирано) В такъв случай, можеш първо да провериш официалната информация, и сам да си извадиш изводи дали е грешка или тенденция, т.като от изказването ти прозвуча доста едностранчива нагласа. Бях свидетел и споделям. След разговор,вероятно ще върне картата. Не е очаквал такова отношение и не спазване на условията. Доколкото виждам и знам към тази карта има затраховка. Редактирано 17 декември, 2015 от Hollywood Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 17 декември, 2015 Сподели Публикувано: 17 декември, 2015 (редактирано) И, в крайна сметка, официално потвърждение, че не предлагат вече застраховки, както си написал по-горе, има ли... или спекулираш, на базата на един прецедент? Редактирано 17 декември, 2015 от macf1an 1 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 17 декември, 2015 Сподели Публикувано: 17 декември, 2015 Diners си имат телефони и ще е мнго по-лесно да набере един номер отколкото да се разкарва до банката и да си чешем езиците. 1 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 17 декември, 2015 Сподели Публикувано: 17 декември, 2015 (редактирано) И, в крайна сметка, официално потвърждение, че не предлагат вече застраховки, както си написал по-горе, има ли... или спекулираш, на базата на един прецедент? В този случай няма, преди месеци имаше застраховка. Иначе официално на пресконференция. Diners си имат телефони и ще е мнго по-лесно да набере един номер отколкото да се разкарва до банката и да си чешем езиците. Почесването на езиците установи, че отдел"застраховки" работи до 18:00. Прав си - ходенето в банката значи техен служител да се свърже по телефон с Дайнерс. Това видях. Редактирано 17 декември, 2015 от Hollywood Връзка към коментар
Duke Публикувано: 18 декември, 2015 Сподели Публикувано: 18 декември, 2015 Преди две седмици получих застраховка заедно с картата. Нямам идея защо се пишат небивалици. При положение, че очевидно няма промяна в общите условия на картоиздателя, цялата "дискусия" се обезсмисля... 3 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 18 декември, 2015 Сподели Публикувано: 18 декември, 2015 (редактирано) Преди две седмици получих застраховка заедно с картата. Нямам идея защо се пишат небивалици. При положение, че очевидно няма промяна в общите условия на картоиздателя, цялата "дискусия" се обезсмисля... Изтрийте по -горните мнения щом си получил . Забравена е била застраховката. На всичкото отгоре разбрал, че застраховката на Дайнер е групова, а не индивидуална. Да видим какви още плаващи неща ще сподели при връщането на картата. Редактирано 18 декември, 2015 от Hollywood Връзка към коментар
wilks Публикувано: 18 декември, 2015 Сподели Публикувано: 18 декември, 2015 (редактирано) Днес взех и аз най-после този прословут Diners. Полица за застраховка към картата наистина не дават с останалите документи. Ако не питаш изрично, не получаваш. Но като питаш, се обаждат по телефона, питат Diners, онези учудено отговарят, че най-вероятно е "забравена", както Холивуд писа. Иначе не отказват да я пратят, но на следващия ден. По мое настояване, поради невъзможност да отида утре, или в понеделник, решиха че може да отида на място, на адрес бул. "България" 81Г. ИЛИ Ако уцелите отзивчива и мила служителка, тя да помоли да й пратят полицата на файл по пощата, както стана в моя случай. И воала Очевидно вече не ги дават, ако не попиташ. Нямам обяснение защо, след като все пак не отказват да ги пратят след това. Или в някои клонове ги дават, в други не, което е малко вероятно. По-възможно е някой предколедно да го е домързяло да си свърши работата докрай :D На всичкото отгоре разбрал, че застраховката на Дайнер е групова, а не индивидуална. Ти по коя класическа (обикновена) банкова карта, издадена от FIB, си виждал индивидуална застраховка?!? Че ми стана интересно и любопитно Редактирано 18 декември, 2015 от wilks 1 Връзка към коментар
Duke Публикувано: 18 декември, 2015 Сподели Публикувано: 18 декември, 2015 Аз мисля, че тук цари едно неразбиране и май не е зле да изясним нещата. При получаване на картата, наред с подписване на договор, клиентът би следвало да получи сертификат за застрахователно покритие. Моля да се има предвид, че този сертификат не е затрахователна полица! На практика номерът на кредитната карта отговаря на номера на застрахователната полица и това ясно е посочено в самия сертификат. Сертификатът е принципна извадка от общите и специални условия по застрахователната полица и нито е подисан от застрахователя, нито се подписва от получателя на кредитната карта... 4 Връзка към коментар
silvia_b Публикувано: 18 декември, 2015 Сподели Публикувано: 18 декември, 2015 (редактирано) Точно така е, както казва Дюк. Аз си взех моя Дайнърс миналата седмица. Имах застраховка, която е към Fihealth или Generali, не е групова, индивидуална си е, номер полица е номера на кредитната карта. Пише си че се активира при резервиране на хотел, билет или някаква покупка по време на пътуването и тн. В плика имаше и рекламна химикалка, така че на мен нищо не ми бяха забравили. Според мен не е по усмотрение кой да получи и кой не. Просто е станало недоразумение, но всеки притежател трябва да има застраховка. То все едно едни да могат да позлват ВИП салоните, а други не. Редактирано 18 декември, 2015 от silvia_b 2 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 18 декември, 2015 Сподели Публикувано: 18 декември, 2015 (редактирано) Aбе, братчеди, много зачестиха да забравят застраховката. Кифла ще ти прати http://www.diners.bg/uploads/Documents/Certificate_travel_insurance.pdfи няма нужда да ходиш да взимаш същото на крак. Застраховката е групова, вашето име не фигурира, а трябва да имаш Тravel insurance card с номерата за спешност. Къде са, но да не се налага и т.н. Стават все по-зле като гледам преди месеци какви набори с реклами и т.н се даваха. Пестят от тежки куриерски пратки. Майнерс! Редактирано 18 декември, 2015 от Hollywood 2 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 18 декември, 2015 Сподели Публикувано: 18 декември, 2015 (редактирано) Днес взех и аз най-после този прословут Diners. Полица за застраховка към картата наистина не дават с останалите документи. Ако не питаш изрично, не получаваш. Но като питаш, се обаждат по телефона, питат Diners, онези учудено отговарят, че най-вероятно е "забравена", както Холивуд писа. Иначе не отказват да я пратят, но на следващия ден. По мое настояване, поради невъзможност да отида утре, или в понеделник, решиха че може да отида на място, на адрес бул. "България" 81Г. ИЛИ Ако уцелите отзивчива и мила служителка, тя да помоли да й пратят полицата на файл по пощата, както стана в моя случай. И воала Очевидно вече не ги дават, ако не попиташ. Нямам обяснение защо, след като все пак не отказват да ги пратят след това. Или в някои клонове ги дават, в други не, което е малко вероятно. По-възможно е някой предколедно да го е домързяло да си свърши работата докрай :D Ти по коя класическа (обикновена) банкова карта, издадена от FIB, си виждал индивидуална застраховка?!? Че ми стана интересно и любопитно Запечатените пликове идват от едно място бул. "България" 81Г, или малко преди София. Членувам в ТИМ, не при скиорите. Taм е персонална, а отношението е много лично. Редактирано 18 декември, 2015 от Hollywood Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 18 декември, 2015 Сподели Публикувано: 18 декември, 2015 Някой друг да има против да му спестят няколко бумаги в плика, за сметка на това да не му махат кешбека, салоните и застраховките ? 4 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 18 декември, 2015 Сподели Публикувано: 18 декември, 2015 Чудя се дали има някаква опасност след НГ да променят нещо по условията (за новоиздадени карти) свързани със салоните? 1 Връзка към коментар
Duke Публикувано: 18 декември, 2015 Сподели Публикувано: 18 декември, 2015 Може би отношението наистина е лично. На мен ми дадоха пълен комплект с трите карти - подписани на всяка страница договор и общи условия, сертификат за застрахователно покритие, оригинали от нарежданията за погасяване на задълженията и SMS извествяне, три плика с ПИН кодове, брошура и картонче с телефонни номера за спешни случаи, както и 3 бр. рекламни химикалки. Не знам кое от всичките тези неща е по-важно от самите кредитни карти и действащите условия по тях... Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 18 декември, 2015 Сподели Публикувано: 18 декември, 2015 (редактирано) Снощи в бял плик имаше: - пластика - договор - общи условия към договор - нещо като приемателен лист Wilks, при теб какво беше съдържанието? ps Поне да бях оставили съощение "sorry no bonus" Редактирано 18 декември, 2015 от Hollywood Връзка към коментар
Duke Публикувано: 18 декември, 2015 Сподели Публикувано: 18 декември, 2015 Излиза, че в плика не е имало пин-код? Връзка към коментар
VladimirK Публикувано: 5 януари, 2016 Сподели Публикувано: 5 януари, 2016 От 01януари2016 имат промоционално предложение за нови клиенти: няма такса за месец без трансакция (за срока на договора), лихва 12% за първата година, няма такса за пазаруване в България и чужбина. Повече информация има в секция Клубни оферти на сайта им. По телефона ми казаха, че вече не искат обезпечаване чрез Запис на заповед. 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега