Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

  • 4 седмици по-късно ...
Морска сирена

ЗДРАВЕЙТЕ!Някой има ли възстановена сума за отменен полет на BLUE  AIR?Moже ли да споделите как кандидатствахте за възстановяване на сумата?Някакъв линк?

Връзка към мнение

Доколкото виждам, пише че можете безплатно да си смените датата и/или дестинацията на полета, или да получите ваучер за сумата, който да ползвате за друг полет в рамките на година... Явно не възстановяват суми, което и на мен не ми харесва, защото чакам да видя ще ми отменят ли полетите до Италия, които няма да ползвам за тези дати, а може би и изобщо, така или иначе 😕

 

https://www.blueairweb.com/ro/ro/contact/  друга връзка освен тази аз не виждам да са посочили.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

@Морска сирена може да се свържеш с тях през страницата им във Фейсбук. https://www.facebook.com/FlyBlueAir/

Изпращаш им съобщение и чакаш, не става веднага , отговарят след час или два , а сега предвид ситуацията може би повече. 

Работното им време е 8 AM - 6 PM ( +2 GMT) . Аз няколко пъти съм разрешавал проблеми оттам.  Поне може да ти дадат някаква информация при тях как стоят нещата.

Успех !

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
Морска сирена

Благодаря Ви сърдечно!!! Писах им вчера на сайта, ще изчакам няколко дни и тогава ще пробвам във фейсбук впред вид ситуацията. В условията на компанията пише , че при анулиран от тях полет възстановяват сумата, но ще видим колко са коректни на практика. Тези ваучери и кредити които се предлагат не са адекватни в ситуацията. Положението може да не се нормализира даже до година. Много здраве желая на всички!!! 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
Морска сирена

Здравейте! Анулиран полет Лисабон -Букурещ с дата 7април. Без да съм уведомена за анулиране пиша в сайта на Blue air, че искам възстановяване на сумата (дата 25март) Днес 26март получавам отговор - ваучер за цената на билета. В правилата на компанията пише, че при анулиран от тях полет връщат сумата от 7до 9раб дни. Днес им писах на фейсбук ще чакам отговор. Имат ли право да откажат връщане на сумата и да предлагат ваучери без наше съгласие? 

Връзка към мнение

Коя компания? Ако е Уиз, виж тяхната тема, последните страници

Иначе, по принцип трябва да връщат пари, но почти всички се опитват да не връщат, за да не останат без средства

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
Морска сирена

Blue air. Закупени билети чрез esky. RAYNER ми анулира билетите само за връщане и доплащах 80евро за да си купя билети 2бр от blue air. Тогава още нямаше този вирус. Как да си получа парите, мисля да изчакам още малко и да търся съдействие от esky. Разбирам, че и на авиокомпаниите не им е лесно, но това са несъществени полети без разходи гориво, пилоти и т.н.Плащаме за превоз, а получаваме само един номер за ваучер. Тази пандемия може да продължи и година, кой знае дотогава какви цени ще обявяват на билети. Пак ще ни принудят да доплащаме. 

Връзка към мнение
преди 30 минути , Морска сирена каза:

Blue air. Закупени билети чрез esky. RAYNER ми анулира билетите само за връщане и доплащах 80евро за да си купя билети 2бр от blue air. Тогава още нямаше този вирус. Как да си получа парите, мисля да изчакам още малко и да търся съдействие от esky. Разбирам, че и на авиокомпаниите не им е лесно, но това са несъществени полети без разходи гориво, пилоти и т.н.Плащаме за превоз, а получаваме само един номер за ваучер. Тази пандемия може да продължи и година, кой знае дотогава какви цени ще обявяват на билети. Пак ще ни принудят да доплащаме. 

Ето я темата за Blue air, най-добре всичко за тях на едно място.

Иначе Esky са проблем сами по себе си и без коронавируса. Щом сте купили през посредник, нормалната процедура е авиокомпанията да върне парите на посредника, а те на вас. Тоест вие трябва да си искате парите директно от Esky.  

Ако обаче Blue Air ви дават ваучер, а Esky се правят на дръж ми шапката, по-добре да вземете ваучера, ако не ви се водят битки с агенцията...

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Blue Air спират всички полети между 21-ви март 20-ти април. Сега вече към другите опции са добавили и това:

 

Option to request reimbursement of the amount paid for the canceled flight. Given the situation generated by COVID-19, please note that this option is affected by processing delays.

Passengers can express their options regarding the variant most suited to their needs, by contacting the Call Center department. Please note, the voucher was issued automatically and sent to the email address used when booking. Please only contact us in case you did not receive the voucher.

 

(Има опция да се поиска връщане на парите, но предупреждават за забавяния, ясно защо. Който иска да заяви вариант различен от автоматично получения на имейл ваучер за ползване до 12 месеца, или не го е получил, трябва да се свърже с кол центъра.)

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
Морска сирена

Здравейте! Много добра новина, но техния кол център е импулсен телефон. Така бях прочела във фейса им. Като задържат хората на телефона ето им пак печалба и къде е тогава смисъла? Дано да имам грешка, Вие как мислите? Изглеждате ми доста компетентна PolinaS!!! Благодаря Ви!!! 

Връзка към мнение

Компетентна съм само доколкото знам добре английски и се опитвам да следя положението, тъй като много ми се ще да си получа обратно парите за билетите ако е възможно (за май месец) - може да не са чак много, но в това несигурно положение на нещата ваучери и смяна на дати вероятно ще са равносилни на загубата им. 

 

На страницата на кол центъра за България има два телефона и само под единия има написана цена на минута. Под другия няма (изглежда като варненски стационарен), което надявам се значи че не е импулсен, но не мога да съм сигурна. Смисълът е за компанията, която търпи огромни загуби сега и при всички случаи ще търси печалба откъдето може да намери в момента и да направи неудобно за клиентите връщането на пари 😏

 

Аз лично миналата година имах полет от Рим вечерта в деня на национална транспортна стачка в Италия и буквално цял ден звънях на всякакви възможни телефони - от Италия, карах майка ми да звъни от България, писах имейли, за да питам ще има ли полет или не - изобщо не можах да се свържа с тях (импулсните телефони се включваха колкото да ме таксуват с автоматично меню, което не водеше до никъде). Така че въоръжете се с търпение и не очаквайте да стане веднага... Успех! Аз ще чакам даразбера дали няма да отменят и за май полетите и тогава ще се опитвам...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 2 месеца по-късно ...
Морска сирена

Някой има ли възстановени суми за анулирани полети от blue air?Аз получих ваучер, който не приех и след това нищо.Никаква реакция от АК 

Връзка към мнение
  • 4 месеца по-късно ...

Blue Air е първата нискотарифна компания, която ще лети до Лондон Хийтроу (от Букурещ). Цените започват от 29.99 евро, от 1 декември

 

https://www.aviation24.be/airlines/blue-air/blue-air-launches-first-low-cost-flights-from-bucharest-to-london-heathrow-replacing-luton/amp/

 

Честито на печелившите!

  • Харесвам 3
  • Шок 1
  • Браво 1
Връзка към мнение
На 30.10.2020 г. в 18:39, neuromancer каза:

Blue Air е първата нискотарифна компания, която ще лети до Лондон Хийтроу (от Букурещ). Цените започват от 29.99 евро, от 1 декември

 

https://www.aviation24.be/airlines/blue-air/blue-air-launches-first-low-cost-flights-from-bucharest-to-london-heathrow-replacing-luton/amp/

 

Честито на печелившите!

От седем месеца чакам да ми възстановят сума на анулирани полети и още не съм получила нищо.Тези са най - несериозните.Не ви препоръчвам да рискувате с тях.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 2 месеца по-късно ...

И аз още си чакам парите за несъстоели се през май полети... Предложиха ми ваучери, аз отговорих че искам обезщетение. Мисля че после пак се опитаха, все с автоматични съобщения да ми кажат ето ти тези ваучери понеже иначе щяло да има няколко месеца забавяне или нещо от сорта. Аз се ядосах и им писах по всички възможни канали, че ще си изчакам. Накрая получих мейл който така беше написан, че предположих, че най-вероятно казват че съм на опашката за рифънд, но не бях съвсем сигурна. И после през октомври пак получих мейл, че не са ме забравили, ама да си чакам рифънда 😅 Почвам леко да подозирам че се надяват пандемията да свърши преди да трябва да връщат пари 😏

Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...
Морска сирена
На 7.01.2021 г. в 15:16, PolinaS каза:

И аз още си чакам парите за несъстоели се през май полети... Предложиха ми ваучери, аз отговорих че искам обезщетение. Мисля че после пак се опитаха, все с автоматични съобщения да ми кажат ето ти тези ваучери понеже иначе щяло да има няколко месеца забавяне или нещо от сорта. Аз се ядосах и им писах по всички възможни канали, че ще си изчакам. Накрая получих мейл който така беше написан, че предположих, че най-вероятно казват че съм на опашката за рифънд, но не бях съвсем сигурна. И после през октомври пак получих мейл, че не са ме забравили, ама да си чакам рифънда 😅 Почвам леко да подозирам че се надяват пандемията да свърши преди да трябва да връщат пари 😏

В сайта им пише,че се чака 10-12седмици за възстановяване.Аз чакам вече 10 месеца и като чета в коментарите на други техни клиенти във фейсбук всички са ядосани и никой не е получил възстановяване.Аз подадох жалба до ГВА Лисабон,но и те дали ще решат проблема не е много ясно.

Връзка към мнение
  • 4 седмици по-късно ...

AnimaWings ще летят само в събота от юни, вечерен полет от Бургас към Клуж в 19:55ч.  Blue Air ще летят в сряда и неделя от 20ти юни, сутришен полет от  Бургас в 06;55ч.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
Георги Матеев
преди 27 минути , marycap каза:

149204497_3730496153711781_1726266002284784170_o.jpg

Толкова се зарадвах на новите дестинации на Wizzair от/до Бургас, че по инерция пуснах и на Blue Air  тук.

Ще ми повярваш ли, че последната седмица търсех добър начин за стигане до Cluj и нищо не излизаше - и сега изведнъж хоп, директен полет. Кеф!

  • Харесвам 3
  • Браво 1
Връзка към мнение
Преди 1 час, Георги Матеев каза:

Кеф!

Не просто Кеф, а голям Кеф! Един много перспективен полет. Пророкувам, че следващия нов полет от Румъния до българското черноморие ще бъде от Тимишоара. Преди броени години Air Serbia имаше летен чартър Белград-Бургас, който логично  просъществува само един сезон заради наличието на автомагистрала от Белград до Бургас. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 4 седмици по-късно ...

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.