Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 30 минути , Taliana каза:

а как ли ще е за началото на май

Едва ли някой може да каже, но ако човек е от Русе и има членство, предполагам може да рискува €2 за една потенциална разходка до белла Сичилия :wink: 
А  пък даже и €20 надали могат да разорят някого.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 49 минути , Taliana каза:

Супер са билетите, но какви са за момента рестрикциите за там е интересно, а как ли ще е за началото на май още по интересно.

То когато стане ясно какви ще са рестрикциите за май, цената може да е съвсем друга. Или пък не... Риск печели, риск губи

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 2 месеца по-късно ...

Някой има ли представа, при условие че са махнали българските телефони, има ли как човек да се свърже по телефон с Blue Air, за предпочитане не импулсен, естествено? Мина цяла година и още се ослушват за парите, които имат да ми връщат за полетите отменени миналия Май. Писах им във фейсбук - само безполезен бот. Писах преди няколко дена през формата на сайта - нямам отговор засега. Вярно, че предупредиха, че ако не искам ваучер ще се забавят няколко месеца, но стана доста повечко от няколко месеца 😠

Връзка към коментар
преди 5 часа, PolinaS каза:

Някой има ли представа, при условие че са махнали българските телефони, има ли как човек да се свърже по телефон с Blue Air, за предпочитане не импулсен, естествено? Мина цяла година и още се ослушват за парите, които имат да ми връщат за полетите отменени миналия Май. Писах им във фейсбук - само безполезен бот. Писах преди няколко дена през формата на сайта - нямам отговор засега. Вярно, че предупредиха, че ако не искам ваучер ще се забавят няколко месеца, но стана доста повечко от няколко месеца 😠

Защо не пробваш оспорване на транзакцията, с която си закупила билетите, пред банката. 

Ето в тази тема има доста споделен опит за връщане на пари от некоректни АК. Чети последните страници.

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Морска сирена
преди 21 часа, PolinaS каза:

Благодаря, ще разгледам и ако и днес ме отсвирят на фб чата, ще действам.

 

преди 21 часа, PolinaS каза:

Благодаря, ще разгледам и ако и днес ме отсвирят на фб чата, ще действам.

Аз чакам възстановяване на билети от април 20г купени чрез е-скай.Ваучер не приех, е-скай се оправдават с blue air,писах и на тях на месенд жър и на сайта само обещания.Като прегледах мнения на фейсбук blue air от други клиенти направо се обезкуражих.Пишете ако успеете с оспорване в банката,но и там не е гаранция

Връзка към коментар
преди 4 часа, Морска сирена каза:

 

Аз чакам възстановяване на билети от април 20г купени чрез е-скай.Ваучер не приех, е-скай се оправдават с blue air,писах и на тях на месенд жър и на сайта само обещания.Като прегледах мнения на фейсбук blue air от други клиенти направо се обезкуражих.Пишете ако успеете с оспорване в банката,но и там не е гаранция

Срокът за оспорване на транзакции за дебитни карти бил 120 дена, от ДСК нищо не можели да направят. Посъветваха ме в другата тема да пусна все пак жалба до ECC, което мисля да свърша тази вечер...

Връзка към коментар
преди 5 минути , PolinaS каза:

Срокът за оспорване на транзакции за дебитни карти бил 120 дена, от ДСК нищо не можели да направят. Посъветваха ме в другата тема да пусна все пак жалба до ECC, което мисля да свърша тази вечер...

И на мен така ми казаха в ДСК, но аз си пуснах оспорването 😈 Съответно ми го уважиха. Бяха минали доста повече от 120 дни, даже бяха и повече от 6 месеца от плащането. Пускайте смело, пък да видим какво ще стане. Нищо не губите.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
Морска сирена
преди 3 часа, Eva eva каза:

И на мен така ми казаха в ДСК, но аз си пуснах оспорването 😈 Съответно ми го уважиха. Бяха минали доста повече от 120 дни, даже бяха и повече от 6 месеца от плащането. Пускайте смело, пък да видим какво ще стане. Нищо не губите.

Ако преценят,че оспорването е неоснователно има такса,мисля че беше 20 евро

Връзка към коментар
преди 3 часа, Eva eva каза:

И на мен така ми казаха в ДСК, но аз си пуснах оспорването 😈 Съответно ми го уважиха. Бяха минали доста повече от 120 дни, даже бяха и повече от 6 месеца от плащането. Пускайте смело, пък да видим какво ще стане. Нищо не губите.

Как да пусна оспорване, като ДСК казват, че не може? Имам право да настоя да го пуснат ли? Или имате предвид жалбата към ECC? Извинявам се, не ми се беше налагало да се занимавам с такива неща досега -.-

Връзка към коментар
преди 14 минути , Морска сирена каза:

Ако преценят,че оспорването е неоснователно има такса,мисля че беше 20 евро

Два пъти съм пускала оспорване пред ДСК. Първото, което коментирах, го приеха и ми изплатиха сумата. Второто оспорване приеха, че е неоснователно и не ми върнаха нищо. Но, такса нямаше, не съм плащала нищо, нито са ми теглили сума за неоснователно оспорване. 

 

преди 7 минути , PolinaS каза:

Как да пусна оспорване, като ДСК казват, че не може? Имам право да настоя да го пуснат ли? Или имате предвид жалбата към ECC? Извинявам се, не ми се беше налагало да се занимавам с такива неща досега -.-

Точно оспорване пред ДСК имам предвид 🙂  Аз отидох в банката, клона в Ринг мол София, че ми е най-близо. Поисках бланка за оспорване на транзакция. Започнаха да ми обясняват как не може, не става, защото е минало много време. Помолих ги, ако обичат, да не обясняват какво мислят по казуса и да ми дадат бланка 🙂 Тези служители в клона изобщо не се занимават с тези неща и не могат да решават каквото и да е. Вие имате право да си пуснете оспорване на транзакция! Те могат да откажат възстановяване на сумата, но това става мотивирано и писмено. Все пак, попитайте имат ли такса за неоснователно оспорване, аз пак казвам - два пъти съм пускала оспорване пред ДСК и такава такса никога не съм плащала, нито са ми казвали, че съществува. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Много благодаря за информацията! Главния клон на варненската ДСК ми е на 2 минути, направо тези дни ще отида.

Поправка: Ох не, не мога аз да отида, тъй като се оказа че тогава съм плащала с картата на майка ми. Тя ще отиде, но след края на месеца... с толкова голямо забавяне едва ли още 2 седмици биха били фаталните 😅

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
В момента, PolinaS каза:

Много благодаря за информацията! Главния клон на варненската ДСК ми е на 2 минути, направо тези дни ще отида.

Ми да, най-добре. Само да отбележа, не знам дали стана дума по-горе, че трябва да носите документите по казуса. Обърнете внимание най-вече на тези, свързани с неполучената услуга - отменен полет или каквото е. Също така носете документи доказващи, че сте опитали да комуникирате с този там, на който сте платили. Съответно разпечатайте документи, от които е видно той какво ви е отговорил или не. Да е видно, че сте отказали ваучер и искате кеш. Накратко цялата история трябва да я опишете в бланката за оспорването и когато служителят преглежда документите да му се изясни какво е станало 🙂 

Още веднъж обръщам внимание да попитате имат ли такса при установяване на неоснователност на оспорването 🙂  Успех 🙂 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 1 минута , PolinaS каза:

Много благодаря за информацията! Главния клон на варненската ДСК ми е на 2 минути, направо тези дни ще отида.

Действай и толкова. В тарифата на ДСК има наистина такса от 20 лв., но мисля че тя е при случаите на фалшиво/измамно източване на карта, т.е. един вид, ако излъжеш или не напълно си откровен, че някой друг е теглил пари вместо теб. За оспорване поради недоставена услуга/стока няма такса. На мен също не са ми вземали такава от ОББ по едно неоснователно оспорване поради изтекъл 13 месечен срок.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 1 минута , Eva eva каза:

Ми да, най-добре. Само да отбележа, не знам дали стана дума по-горе, че трябва да носите документите по казуса. Обърнете внимание най-вече на тези, свързани с неполучената услуга - отменен полет или каквото е. Също така носете документи доказващи, че сте опитали да комуникирате с този там, на който сте платили. Съответно разпечатайте документи, от които е видно той какво ви е отговорил или не. Да е видно, че сте отказали ваучер и искате кеш. Накратко цялата история трябва да я опишете в бланката за оспорването и когато служителят преглежда документите да му се изясни какво е станало 🙂 

Още веднъж обръщам внимание да попитате имат ли такса при установяване на неоснователност на оспорването 🙂  Успех 🙂 

Благодаря отново! Не посмях да купувам билет през посредник тогава, разчитайки, че като са директно от АК няма да има шашми... хахах. Майка ми е заета до края на месеца, но междувременно ще подготвя нещата и ще докладвам тук при някаква развръзка.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Някой пътувал ли е скоро - в пандемията с тях. Взех билет за 20.06 от Прага и хич не се замислих че не си идвам у нас в БГ. Ще искат ли някакви декларации, QR кодове и др. подобни и при чекирането ли ще ги дадат.

Редактирам се, ако това Romania - Covid Travel rules, restrictions and measures that are in place when travelling from an EU and non-EU country. (europa.eu) е вярно Чехия е в зеления списък и нищо не е нужно. А иначе с ваксинационния паспорт би трябвало също да няма нужда от тестове. 

Връзка към коментар
Морска сирена
преди 10 часа, EliDion каза:

Някой пътувал ли е скоро - в пандемията с тях. Взех билет за 20.06 от Прага и хич не се замислих че не си идвам у нас в БГ. Ще искат ли някакви декларации, QR кодове и др. подобни и при чекирането ли ще ги дадат.

Редактирам се, ако това Romania - Covid Travel rules, restrictions and measures that are in place when travelling from an EU and non-EU country. (europa.eu) е вярно Чехия е в зеления списък и нищо не е нужно. А иначе с ваксинационния паспорт би трябвало също да няма нужда от тестове. 

Докладвайте дали полетът се осъществи.Подозирам,че ще го анулират,дано греша.Тази компания е в несъстоятелност и продава билети, които полети знае,че няма да се състоят и пари не връща.Аз имах билети за Лисабон април 20 г и не им пука от нищо, възстановяване нямам

  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, Морска сирена каза:

Докладвайте дали полетът се осъществи.Подозирам,че ще го анулират,дано греша.Тази компания е в несъстоятелност и продава билети, които полети знае,че няма да се състоят и пари не връща.Аз имах билети за Лисабон април 20 г и не им пука от нищо, възстановяване нямам

Приказки от 1001 нощ, моля не създавай излишна паника.

 

Само днес  от Букурещ имат излетели над 19 самолета.

 

 

Много компании връщат пари  след 6 и повече месеца, ако това ще те успокой 

Връзка към коментар

Кое е приказки от 1001 нощ?

Blue Air е в неплатежоспособност от миналата година и са в процедура по защита от кредитори до края на 2021 някъде.

И да, пари не връщат. Иначе летят, все още.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Направо ме утрепахте. Дестинацията Букурещ - Прага е съвсем нова. Мислех че започват да се вдигат след отварянето. Билета е 15 евро, не е болка за умиране, но не ми се ще да търся в последния момент полет за прибиране. Ще видим какъв ще ми е късмета. Трети път ми го отменят това пътуване. Сега поне ще отида, най-много да не мога да си дойда после. 😁😱😁

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Морска сирена
преди 19 часа, Alexander каза:

Приказки от 1001 нощ, моля не създавай излишна паника.

 

Само днес  от Букурещ имат излетели над 19 самолета.

 

 

Много компании връщат пари  след 6 и повече месеца, ако това ще те успокой 

От 7 април 20 г ,сума за възстановяване 222 евро.Кое е приказки от 1001нощ? 14 месеца,не 5/6.Влез във фейсбук стр на blue air и тогава ги защитавай!!!

Връзка към коментар

@Морска сирена, лош пророк сте. Отмениха полета. Мисля да го сменя (има такава опция) пък дано имам късмет с новата дата, а и ще стоя още два дни 😄 . Иначе в и-мейла предупреждават, че възстановяването ще стане бавно, ако избера това. Така или иначе билетите на Уиз са все още скъпи, ако нещо пак се обърка мога да се върна с тях. Надали ще се вдигнат на повече от сегашните 100-150лв.

Връзка към коментар
преди 36 минути , EliDion каза:

@Морска сирена, лош пророк сте. Отмениха полета. Мисля да го сменя (има такава опция) пък дано имам късмет с новата дата, а и ще стоя още два дни 😄 . Иначе в и-мейла предупреждават, че възстановяването ще стане бавно, ако избера това. Така или иначе билетите на Уиз са все още скъпи, ако нещо пак се обърка мога да се върна с тях. Надали ще се вдигнат на повече от сегашните 100-150лв.

Моля да споделите как става промяната, само същата дестинация ли има възможност да се смени,колко време напред позволява смяна и най-важното,искат ли доплащане до цената на новата дата.

Имам едни билети за есенен Лисабон,да знам какво ме чака.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.