Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

И други хора се вълнуват за Уизер и за нашите сметки там.

Ето тази измама получих преди минути на меила:

 

Уважаеми клиенти,

 

Благодарим ви, че избрахте Wizz Air.

 

Във връзка със зачестили случаи на злоупотреби с лични данни и предприетите допълнителни мерки за сигурност Вашата сметка е блокирана до потвърждаване на Вашата самоличност.

ПОТВЪРДЕТЕ ВАШАТА СМЕТКА от тук.

 

Сайта, на който ви вкарват е с подобен адрес:

wizzairsupport-001-site1.gtempurl.com/login.aspx............

 

И е много добре изпипан да прилича на легитимна част от страницата на Уиз.

ВНИМАВАЙТЕ с подобни мейли! Това е измама!

 

 

 

 

 

 

 

Подобен мейл получих и аз,за мааалко да изгоря.:)

Връзка към коментар

Оправдават се и още как. Виж им фейсбук страницата, където се извиняват, че няма да имат промо 1+1 днес, защото всички го очаквали и нямало да бъде изненада.

Връзка към коментар

Оправдават се и още как. Виж им фейсбук страницата, където се извиняват, че няма да имат промо 1+1 днес, защото всички го очаквали и нямало да бъде изненада.

Ха ха , вярно ли :)

Ми да бяха пуснали "3 на цената на 1" и изненадата щеше да се получи.

Абе добре , че ги има. Тая година ни изненада с много новини.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Ха ха , вярно ли :)

Ми да бяха пуснали "3 на цената на 1" и изненадата щеше да се получи.

Абе добре , че ги има. Тая година ни изненада с много новини.

 

Каква по-голяма изненада от това да няма дългочаканата промоция. Добра реклама се получи по  много форуми. Сега всички чакащи купуват без очакваното :) Новите малки дестинации са подарък.

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Аз вече не мога да им хвана спатиите, но това за седмия самолет не е ли новина или беше ясно от по-рано? Ето според Капитал променените честоти:

 

oo_2763219.jpg

 

Не ми се смята, но дали няма някоя дупка за още някоя дестинация? Ако приемем, че един самолет прави 4 ротации на ден, то новия самолет грубо е 28 нови ротации на седмица. С увеличените ротации и новите дестинации стават 20-ина, т.е. има място за още. Разбира се, не пречи не всички полети да са от/до България на новият самолет, но пак изглежда, че има още дупки за запълване...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Моят първи полет с Уиз беше София - Болоня, за 19.8лв двупосочен. Миналата година купих София - Малмо, двупосочен за около 4.5лв. Дано продължат с хубавите цени. :)

 

Накратко за днес:

We have some great news to share with you on the occasion of our 12th anniversary!
We have announced our new website today,
A brand new A321 aircraft will start to operate from our Bucharest base tomorrow,
WIZZ A321 aircraft will be deployed to our Warsaw, Sofia and Bucharest bases by the end of 2016,
We will be flying from Bucharest to Tenerife starting from November,
We’re introducing 3 new routes from Sofia to Nuremberg, Basel-Mulhouse-Freiburg and Doncaster/Sheffield starting from December. Many thanks to all for the birthday wishes, we hope to see you on board soon!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

zx620_2763191.jpg

 

 

"Всичко това означава 2.8 милиона места по българските линии през 2017 г., което е над 60% увеличение на годишна база", заяви Йозеф Варади.

 

 

 

Новите линии на нискотарифния превозвач са вече в продажба, а цените започват от 39.99 лв. в едната посока. Първият полет до Нюрнберг е на 21 декември. За Базел и Донкастър, Шефилд първа дата на полета е 23 декември. С трите нови линии унгарският превозвач вече обслужва полети до 34 дестинации от българската столица.

http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2016/05/19/2763189_wizz_air_shte_leti_ot_sofiia_do_bazel_njurnberg_i/

Редактирано от Topfly
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

2,8 милиона места на Уиз ер за 2017 година от България, при средна 90%-на запълняемост на полетите, означава 2,5 милиона пътници. Това вероятно ще са два пъти повече от пътниците на България ер и значително повече от пътниците на Ryanair.

 

Wizz air се очертава безспорният лидер на българския пазар.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

 

Две неща се набиват на очи. Тъй като непрекъснато се сравняваме с румънците, нека отново да отбележим, че става дума за три пъти по-голям пазар от нашия и да престанем да вярваме в чудеса. Второто, което се набива на очи, е мястото на Франция в таблицата. Имам чувството, че или има особени регулации по отношение на нискотарифните авиокомпании във Франция, или самите WizzAir не считат за рентабилно да се борят за този огромен пазар...

Редактирано от Duke
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Второто, което се набива на очи, е мястото на Франция в таблицата. Имам чувството, че или има особени регулации по отношение на нискотарифните авиокомпании във Франция, или самите WizzAir не считат за рентабилно да се борят за този огромен пазар...

 

Франция и Бенелюкс имат такива цени за Западна Европа, че са ми са се събирали очите... Когато съм търсила билет за сина ми, например - от Париж или Амстердам, абсолютно винаги съм купувала от стандартна авиокомпания (обикновено Бритиш). Нито веднъж нискотарифна цена не е била добра. Отделно че полетите на стандартните авиокомании са на всеки час - буквално. 

 

Нискоратифните компании трудно им наваксват като цени и количество полети, та затова си мисля, че са такива цифрите... Но може и да не съм права.

Връзка към коментар

Две неща се набиват на очи. Тъй като непрекъснато се сравняваме с румънците, нека отново да отбележим, че става дума за три пъти по-голям пазар от нашия и да престанем да вярваме в чудеса. Второто, което се набива на очи, е мястото на Франция в таблицата. Имам чувството, че или има особени регулации по отношение на нискотарифните авиокомпании във Франция, или самите WizzAir не считат за рентабилно да се борят за този огромен пазар...

 

Една от причините според мен е, че малко гастарбайтери от Източна Европа избират Франция. Причините вероятно се крият в езиковите пречки и регулацията. Възможно е обаче и французите да си пазят пазара с летищни такси.

 

Добре би било да се види подобна таблица и за Ryanair. Ако и там Франция е много назад в списъка, възможно е проблемът да е в таксите.

Връзка към коментар

Добре би било да се види подобна таблица и за Ryanair. Ако и там Франция е много назад в списъка, възможно е проблемът да е в таксите.

 

Бях чел нещо подобно за зимното разписание http://www.anna.aero/2015/11/25/ryanair-easyjet-norwegian-vueling-wizz-airs-w15-plans/

Връзка към коментар

Една от причините според мен е, че малко гастарбайтери от Източна Европа избират Франция. Причините вероятно се крият в езиковите пречки и регулацията. Възможно е обаче и французите да си пазят пазара с летищни такси.

 

Добре би било да се види подобна таблица и за Ryanair. Ако и там Франция е много назад в списъка, възможно е проблемът да е в таксите.

Във Франция нишата на гастарбайтерите е заета предимно от африканци. Новото поколение гастарбайтери от Източна Европа предпочита Великобритания и Германия. 

Освен това французите имат стриктини регулации, които гонят нискотарифните компании. Преди години например Ryanair закри всичките си френски бази, понеже французите ги натиснаха да си регистрират самолетите там и да осигуряват служителите си спрямо френското законодателство, което разбира се Ryan не приеха. В момента мисля, че обслужват Франция единствено с приходящи самолети от другите си бази.

Връзка към коментар

 Възможно е обаче и французите да си пазят пазара с летищни такси.

Много е вероятно. Във Франция в много области има разни рестрикции, протекционизъм и силни синдикати, които препятстват по-свободното развитие на бизнеса и на конкуренцията. Има (или до скоро имаше) някои сектори, които са като феодални владения, например такситата. Също така, преди да навлезнат електронните медии, във френските печатници не е можело да се назначи или уволни някой без санкцията на профсъюзите.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Франция и Бенелюкс имат такива цени за Западна Европа, че са ми са се събирали очите... Когато съм търсила билет за сина ми, например - от Париж или Амстердам, абсолютно винаги съм купувала от стандартна авиокомпания (обикновено Бритиш). Нито веднъж нискотарифна цена не е била добра. Отделно че полетите на стандартните авиокомании са на всеки час - буквално. 

 

Нискоратифните компании трудно им наваксват като цени и количество полети, та затова си мисля, че са такива цифрите... Но може и да не съм права.

 

До София или до къде?

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.