Прескочи до съдържание

Wizz Air - кратки новини и въпроси


Препоръчани мнения

Георги Василев

С тази "невероятна" цена от близо 400 лева за двупосочен (поне за август началото), благодаря! :D

Редактирано от Георги Василев
  • Харесвам 5
Връзка към мнение

Хаха верно ли , позабравили са се малко  ама пазар , ще ги видим  :lol:

Преди пускаха по 400-500 еднопосочни до Валенсия и Барселона...

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

С тази "невероятна" цена от близо 400 лева за двупосочен (поне за август началото), благодаря! :D

 

Почивки, директен полет, цена без конкуренция. Имаш избор да се рееш с прекачване. :) Да бяха написали един ред за Осло, с какви успехи се разграбва.

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Да, изтече ми през Април и понеже вече много рядко ползвам Wizz не се е налагало да го подновявам.

 

Вчера обаче през моя акаунт купих доста скъпички билети Лондон-Бургас за двама диджеи и ден по-късно дойде този приятен имейл.

 

Предполагам безплатният дискаунт клуб е обвързан с похарчването на определена сума, но нямам идея каква е. Ако въобще може да е някакъв ориентир: двата въпросни билета струваха 217 британски паунда.

 

Рядко ползваш Уиз ер? Според статистиката ти за 2015 година си имал 20 полета с тях ;) Средно на 2,6 седмици си пътувал с тях или близо месечно два пъти  ;) За теб това може да е малко, но за Уиз ер вероятно си между най-редовните пътници  ;) Според мен добре са си направили сметката, че си струва да ти дадат безплатно членство, защото дори с един допълнителен полет от теб ще си избият офертата. В момента на полет членството ти е струвало по 1,5 евро, но ако си купувал и на други хора средната цена може да е доста под 1 евро. За Уиз ер е по добре да ти подарят членство и да си гарантират, че с по голяма вероятност ще летиш с тях, защото с теб значително ще си увеличат запълняемостта на полетите  ;) 

  • Харесвам 7
Връзка към мнение

Рядко ползваш Уиз ер? Според статистиката ти за 2015 година си имал 20 полета с тях ;) Средно на 2,6 седмици си пътувал с тях или близо месечно два пъти  ;) За теб това може да е малко, но за Уиз ер вероятно си между най-редовните пътници  ;) Според мен добре са си направили сметката, че си струва да ти дадат безплатно членство, защото дори с един допълнителен полет от теб ще си избият офертата. В момента на полет членството ти е струвало по 1,5 евро, но ако си купувал и на други хора средната цена може да е доста под 1 евро. За Уиз ер е по добре да ти подарят членство и да си гарантират, че с по голяма вероятност ще летиш с тях, защото с теб значително ще си увеличат запълняемостта на полетите  ;)

 

Значи да очакваме да ни възнаградят,  които сме с над 20 полета годишно. Сигурен съм , че Георги не е купувал всичките билети от тях. :lol: Я колко карти с намаления има.

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Значи да очакваме да ни възнаградят,  които сме с над 20 полета годишно. Сигурен съм , че Георги не е купувал всичките билети от тях. :lol: Я колко карти с намаления има.

 

Една част от билетите сигурно не ги е купувал през тях, но със сигурност е купувал и билети за други през собствената си сметка. Възможно е да има и 40-50 билета купени през неговата сметка. Не е чак толкова еднозначно от колко билета дават Уиз ер безплатно членство.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Една част от билетите сигурно не ги е купувал през тях, но със сигурност е купувал и билети за други през собствената си сметка. Възможно е да има и 40-50 билета купени през неговата сметка. Не е чак толкова еднозначно от колко билета дават Уиз ер безплатно членство.

 

Чакаме и Ники Петров да сподели неговата бройка. :)

Връзка към мнение
Георги Матеев

Рядко ползваш Уиз ер? Според статистиката ти за 2015 година си имал 20 полета с тях ;) Средно на 2,6 седмици си пътувал с тях или близо месечно два пъти  ;) За теб това може да е малко, но за Уиз ер вероятно си между най-редовните пътници  ;) Според мен добре са си направили сметката, че си струва да ти дадат безплатно членство, защото дори с един допълнителен полет от теб ще си избият офертата. В момента на полет членството ти е струвало по 1,5 евро, но ако си купувал и на други хора средната цена може да е доста под 1 евро. За Уиз ер е по добре да ти подарят членство и да си гарантират, че с по голяма вероятност ще летиш с тях, защото с теб значително ще си увеличат запълняемостта на полетите  ;)

 

Написах, че ВЕЧЕ ползвам много рядко Wizz Air и като гледам това скоро няма да се промени.

 

Разрових се малко, че ми стана любопитно. Ето реалната статистика за Wizz полетите и моя дискаунт клуб, който е бил в сила от април 2015 до април 2016. За този едногодишен период съм купил за себе си 20 полета за 2015 г. + 16 полета за 2016 г. + още 13 полета на спътници. От тези 49 полета 14 съм взимал от други сайтове, така че не ги броим. На практика директно на сайта на Wizz съм ползвал общо 35 пъти отстъпка от по €10, така че съм спестил €350 при вложение от €30. Или казано по друг начин за всеки билет съм плащал по €0.86 за да спестя по €9.14. Не ми звучи като много изгодна сделка за авиокомпанията :)

 

Последният ми 16-и полет с тях за 2016-а обаче мина миналия месец. От Май 2016 до Май 2017 имам планирани едва 3 полета с Wizz. Два от тях са София-Будапеща-София (4 билета, които купих за смешните €14 тотал през 'онези' сайтове) и един е София-Рим (връзката ми за полета до Сантяго, който реално беше без пари защото го купих с Wizz кредит). Очевидно нямаше смисъл да си подновявам дискаунт клуба.

 

Подаръкът, който ми направиха сега е приятен, но практически почти непотребен, защото това по никакъв начин няма да ме стимулира да купувам допълнителни билети от тях. Новите им дестинации въобще не са ми интересни, най-много да се прежаля за Кутайси, но и това е под въпрос.

 

Отделно, че ако ме ценяха като редовен клиент нямаше толкова мазничко да ме отсвирят (разбирай тотално да ме игнорират) за компенсация от последния ми полет с тях, който закъсня с 6 часа и ме вкара в огромни драми и непредвидени разходи за да стигна навреме в Будапеща с друга авиокомпания. Няма толкова лесно да им простя, даже обратното.

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Мисля, че предлагането на дискаунт клуб , няма нищо общо с броя на полетите.

Имам приятелка, на която предложиха членство с една резервация на двупосочни билети за двама.

Тя не е ползвала Wizz Air в близките 3-4 години.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
 

 

Направо има кажи, че не си доволен от подареното и да вземат да добавят един  WIZZ Privilege Pass, за да има пълно щастие. :lol:

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 2
Връзка към мнение
Георги Матеев

Осло тъкмо го пуснаха и го спряха??а планувах още едно ходене , за северното сияние

 

Що бе, Юли има колкото искаш билети от по 200-300 лв. в посока  :lol:

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Написах, че ВЕЧЕ ползвам много рядко Wizz Air и като гледам това скоро няма да се промени.

 

Разрових се малко, че ми стана любопитно. Ето реалната статистика за Wizz полетите и моя дискаунт клуб, който е бил в сила от април 2015 до април 2016. За този едногодишен период съм купил за себе си 20 полета за 2015 г. + 16 полета за 2016 г. + още 13 полета на спътници. От тези 49 полета 14 съм взимал от други сайтове, така че не ги броим. На практика директно на сайта на Wizz съм ползвал общо 35 пъти отстъпка от по €10, така че съм спестил €350 при вложение от €30. Или казано по друг начин за всеки билет съм плащал по €0.86 за да спестя по €9.14. Не ми звучи като много изгодна сделка за авиокомпанията :)

 

 

49 билета са близо 1/3 от местата в един самолет на Wizz air ;) Не им трябват много пътници като теб за да си запълнят 100% от годишния капацитет. ;) Много по добре е на такива пътници като теб да им дават годишно 30 евро отстъпка от колкото да продават по скъпо на пътници, които от време на време пътуват и трябва да плащат много повече пари за маркетинг за да ги достигнат. Най-добрият пътник е редовният пътник ;)

 

Разбрах аз, че вече няма да пътуваш с Уиз ер, но вече си направил почти толкова резервации за себе си с Уиз ер, колкото и през 2015 година, а още има 6 месеца от годината ;) Твойто “непътуване“ за други може да изглежда едно безкрайно пътешествие ;)

Редактирано от Topfly
  • Харесвам 1
Връзка към мнение
Георги Матеев

49 билета са близо 1/3 от местата в един самолет на Wizz air ;) Не им трябват много пътници като теб за да си запълнят 100% от годишния капацитет. ;) Много по добре е на такива пътници като теб да им дават годишно 30 евро отстъпка от колкото да продават по скъпо на пътници, които от време на време пътуват и трябва да плащат много повече пари за маркетинг за да ги достигнат. Най-добрият пътник е редовният пътник ;)

 

Както изчислихме реалната отстъпка в моя случай е била 350 евро, а не 30. Но това всъщност е без значение.

 

Най-добрият пътник е доволният пътник, а аз определено не съм такъв. Не и след последната демонстрация на "ние сме недосегаеми и ще се скрием зад нашите велики правила". Нулевата грижа към пътника и тоталната липса на гъвкавост в ситуация, в която те са виновни на 100%, определено не помагат за лъскав имидж.

 

Точно в момента всъщност им пиша едно много силно имейлче + съм в преговори с медиатори за започване на дело срещу тях. Още не мога да повярвам колко безочливо ме игнорираха за компенсацията, която при 6-часово закъснение определено дължат. Техният гаф ми струваше прекалено скъпо за да оставя ситуацията без последствие.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Както изчислихме реалната отстъпка в моя случай е била 350 евро, а не 30. Но това всъщност е без значение.

 

Най-добрият пътник е доволният пътник, а аз определено не съм такъв. Не и след последната демонстрация на "ние сме недосегаеми и ще се скрием зад нашите велики правила". Нулевата грижа към пътника и тоталната липса на гъвкавост в ситуация, в която те са виновни на 100%, определено не помагат за лъскав имидж.

 

Точно в момента всъщност им пиша едно много силно имейлче + съм в преговори с медиатори за започване на дело срещу тях. Още не мога да повярвам колко безочливо ме игнорираха за компенсацията, която при 6-часово закъснение определено дължат. Техният гаф ми струваше прекалено скъпо за да оставя ситуацията без последствие.

 

Съгласен съм, че си “спестил“ 350 евро, но при такова голямо количество билети е нормално да получиш такава количествена отстъпка. Реално обаче са ти спестили 30 евро, защото в момента в който ти е изгодно отново би купил членство за 30 евро, но така правят един жест към теб.

 

Отказът за компенсация може да го погледнеш и от друг ъгъл. Ако лесно даваха компенсации, разходите им биха скокнали значително, защото компенсациите са огромни спрямо цените на самолетните билети. Представи си, че средната цена за твоя полет е 25-30 евро, а те трябва да обещететят пътниците с 250 евро и маржинът им е 10%. Това означава, че трябва да направят 100 курса за да избият загубата на един курс! Това е абсолютно нереалистично очакване и вероятно биха вдигнали цените с 10-15%. В такива случаи си задай въпроса, съгласен ли съм да плащам 10-15% по високи цени, за да могат бързо да ме обезщетят при проблем. Аз съм повече от сигурен, че максимум 10% от пътниците на твоя полет ще докарат до края рекламацията си.

Редактирано от Topfly
Връзка към мнение
Георги Матеев

Отказът за компенсация може да го погледнеш и от друг ъгъл. Ако лесно даваха компенсации, разходите им биха скокнали значително, защото компенсациите са огромни спрямо цените на самолетните билети. Представи си, че средната цена за твоя полет е 25-30 евро, а те трябва да обещететят пътниците с 250 евро и маржинът им е 10%. Това означава, че трябва да направят 100 курса за да избият загубата на един курс! Това е абсолютно нереалистично очакване и вероятно биха вдигнали цените с 10-15%. В такива случаи си задай въпроса, съгласен ли съм да плащам 10-15% по високи цени, за да могат бързо да ме обезщетят при проблем. Аз съм повече от сигурен, че максимум 10% от пътниците на твоя полет ще докарат до края рекламацията си.

 

Честно казано това въобще не ме интересува и не е мой проблем, не мога да им правя сметки. Купил съм определена услуга, която не ми е предоставена. Като са се хванали на хорото да са авиокомпания нека го играят докрай. Те самите плашат гаргите със своите собствени правила, но отказват да се съобразяват с евродирективите, които важат еднакво за всички? Това определено не е ОК.

 

И нека не се залъгваме. В последните 2-3 години цените им в България бяха сериозно завишени, така че хайде да не ги жалим чак толкова. Едва сега с навлизането на Ryanair започнаха отново да предлагат по-нормални цени, чудно защо ли? А като не искат да плащат компенсации за да не им се вдигат разходите просто да си изпълняват графика навреме, но като сгафят да си носят отговорност, елементарно е.

  • Харесвам 7
Връзка към мнение

Линиятa нa Wіzz Аіr e пъpвaтa диpeĸтнa вpъзĸa пo въздyx мeждy Бългapия и Дaния.

Това прес съобщение е пълна жълтина. Как ли не, Уиз откриват първата директна връзка до Дания. :lol: България ер летяха , после Стърлинг.

Редактирано от Hollywood
Връзка към мнение

Честно казано това въобще не ме интересува и не е мой проблем, не мога да им правя сметки. Купил съм определена услуга, която не ми е предоставена. Като са се хванали на хорото да са авиокомпания нека го играят докрай. Те самите плашат гаргите със своите собствени правила, но отказват да се съобразяват с евродирективите, които важат еднакво за всички? Това определено не е ОК.

 

И нека не се залъгваме. В последните 2-3 години цените им в България бяха сериозно завишени, така че хайде да не ги жалим чак толкова. Едва сега с навлизането на Ryanair започнаха отново да предлагат по-нормални цени, чудно защо ли? А като не искат да плащат компенсации за да не им се вдигат разходите просто да си изпълняват графика навреме, но като сгафят да си носят отговорност, елементарно е.

 

От части съм съгласен, но но не вярвам, че Уиз ер са някакви специални, като трябва да се измъкват от такава отговорност. Това е обща политика на повечето авиокомпании. До някъде ги разбирам, защотото не е много чесно да плащат такива огромни обезщетения след като цените на самолетните билети паднаха с 60-70% от както тази директива е измислена, а другите превозни средства като автобуси или влакове не са длъжни да плащат подобни обезщетения дори за идентични дестинации. По коректно би било да ти върнат двойна или тройна цена на оригиналния билет и да важи за всякакви междуградски и международен транспорт.

Редактирано от Topfly
  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Това прес съобщение е пълна жълтина. Как ли не, Уиз откриват първата директна връзка до Дания. :lol: България ер летяха , после Стърлинг.

Може , източник е money.bg

Пропуснал съм да отбележа.

Връзка към мнение
Георги Матеев

От части съм съгласен, но но не вярвам, че Уиз ер са някакви специални, като трябва да се измъкват от такава отговорност. Това е обща политика на повечето авиокомпании. До някъде ги разбирам, защотото не е много чесно да плащат такива огромни обезщетения след като цените на самолетните билети паднаха с 60-70% от както тази директива е измислена, а другите превозни средства като автобуси или влакове не са длъжни да плащат подобни обезщетения дори за идентични дестинации. По коректно би било да ти върнат двойна или тройна цена на оригиналния билет и да важи за всякакви междуградски и международен транспорт.

 

Не било честно, разсмя ме... А много ли е честно да те изоставят на летището и да ти кажат сори, оправяй се сам, ние не носим абсолютно никаква отговорност? И по мейла да ти пишат пълни глупости.

 

Най-коректно би било да те закарат до крайната ти точка по друг маршрут, а ако това им е невъзможно да ти платят разходите за нов билет с друг превозвач.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Не било честно, разсмя ме... А много ли е честно да те изоставят на летището и да ти кажат сори, оправяй се сам, ние не носим абсолютно никаква отговорност? И по мейла да ти пишат пълни глупости.

 

Най-коректно би било да те закарат до крайната ти точка по друг маршрут, а ако това им е невъзможно да ти платят разходите за нов билет с друг превозвач.

 

За премаршрутирането съм съгласен и че е ок да ти дадат някакво обезщетение. Не е честно обаче, че обезщетението да не е е свъзано с цената на билета и че различните видове транспорт не са поставени при равни условия.

Какво смешно има в това, когато си купиш международен или междуградски автобусен билет, компанията да не ти дължи никакво обезщетение, а когато на същата или по ниска цена си купиш билет за AIRBUS изведнъж правата да ти нарастнат и да може да искаш 250 евро обезщетение, дори да си купил билет за 10 евро. Това, че евродепутатите пътуват основно със самолет, не означава, че пъниците на самолет трябва да се поставят в привилигировано положение..

Преди 10 години тези 250 евро бяха цената на един самолетен билет. Днес обаче това могат да 5-6 или повече еднопосочни билети!

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   2 магеланци

    • luba_rizova
    • pepsii
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.