Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 10 часа, Romana каза:

Полетите на Уиз, пристигащи преди 20ч, се обработват на Т1.

В случая не става въпрос за пристигане преди 20 ч., а късно вечерта. И няколко пъти споменахме вече, че шенгенските полети вече денонощно са си на Т1 (и излитащи, и кацащи). Само нешенгенските кацащи са на Т2 след 20 ч. 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 12 часа, Romana каза:

Полетите на Уиз, пристигащи преди 20ч, се обработват на Т1.

Става въпрос за вечерен полет в 23.10ч. Пристигнахме десетина минути по-рано. А се оплаквам от заблуждаващата информация,която дадоха вътре в самолета.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 5 часа, Hakkâri Spor каза:

В случая не става въпрос за пристигане преди 20 ч., а късно вечерта. И няколко пъти споменахме вече, че шенгенските полети вече денонощно са си на Т1 (и излитащи, и кацащи). Само нешенгенските кацащи са на Т2 след 20 ч. 

Аз кацнах с Уиз от Рим преди две седмици на Т2. Вече си бяхме в Шенген. Не знам какъв им беше принципът тогава…

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 19 минути , Plamsi каза:

За пътувалите до Армения, може ли инфо дали си разпечатахте бордните карти? Че гледам пише в приложението, че мобилните не важат. 

На отиване в София се минава с мобилна,а на връщане в Ереван се минава на гише,но все пак трябва да се чекираме онлайн без бордна карта да се появи .

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 23 минути , Plamsi каза:

За пътувалите до Армения, може ли инфо дали си разпечатахте бордните карти? Че гледам пише в приложението, че мобилните не важат. 

Не, на връщане се чекирате в мобилното приложение и взимате бордната карта на летището.

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Тъй като за 1 път подавам иск към уиз за закъснял полет, попълних само датата и кода на полета. Специално пишеше, че за компенсация трябва отделно искане. Какво още трябва да направя? Закъснението е 3.20 часа Рим-Абу Даби 17.03.2024.

 

Връзка към коментар

Хора помогнете, не мога да се оправя с приложението на wizz air.

Купих си билет Малага/ София за 19.05

(на отиване пътувам с ryanair) и сега се опитвам да купя на приятелка билет за 19.05, приложението не маха по никакъв повод отметката че аз съм пътникът и иска да да се клонирам за този полет, а приятелката ще я вържем  за опашката за самолета Малага / София.

По повод закупуването на този билет си поднових го wizz discount и ми се ще се възползвам 

Връзка към коментар
преди 9 минути , lessa каза:

Хора помогнете, не мога да се оправя с приложението на wizz air.

Купих си билет Малага/ София за 19.05

(на отиване пътувам с ryanair) и сега се опитвам да купя на приятелка билет за 19.05, приложението не маха по никакъв повод отметката че аз съм пътникът и иска да да се клонирам за този полет, а приятелката ще я вържем  за опашката за самолета Малага / София.

По повод закупуването на този билет си поднових го wizz discount и ми се ще се възползвам 

Махни отметката за WIZZ Discount Club цени, както е показано ма скрийншота и ще се получат нещата. Не може да използваш отстъпката ако не си част от резервацията, както и ако искаш да платиш с натрупан кредит в акаунта.

IMG_7876.jpeg.7306338c51308eed77a599b5fbc290c0.jpeg

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 9 минути , bad kid каза:

За да се ползва дискаунт май трябва да сте на една резервация.

Няма да стане.

Явно пак има някакви промени, защото преди съм купувала допълнително билети на различни хора към групов дискаунт и не е имало проблем.

Връзка към коментар
26 minutes ago, lessa said:

Явно пак има някакви промени, защото преди съм купувала допълнително билети на различни хора към групов дискаунт и не е имало проблем.

Не , не сте.

  • Харесвам 10
Връзка към коментар
преди 11 часа, ivan69 каза:

Тъй като за 1 път подавам иск към уиз за закъснял полет, попълних само датата и кода на полета. Специално пишеше, че за компенсация трябва отделно искане. Какво още трябва да направя? Закъснението е 3.20 часа Рим-Абу Даби 17.03.2024.

 

Кой формуляр попълнихте? Трябва да е този compliments and complaints. Аз още докато го попълвах ми излезе съобщение, че техните данни показват, че по всяка вероятност имам право на обезщетение и поискаха задължително да въведа банкова сметка.

Връзка към коментар
Преди 1 час, Мрън каза:

Кой формуляр попълнихте? Трябва да е този compliments and complaints. Аз още докато го попълвах ми излезе съобщение, че техните данни показват, че по всяка вероятност имам право на обезщетение и поискаха задължително да въведа банкова сметка.

Явно грешен съм попълнил, може ли актуален линк. Попълних някаква форма с номер на резервация само. Тъй като полета беше първо сменен, после променен ми пише, че случая е resolve.....Нямам активен иск в момента.

Връзка към коментар
преди 36 минути , Мрън каза:

 

преди 36 минути , Мрън каза:

Тази форма, обаче явно не на вярното място, може ли скрийншот на лични или тук къде точно трябва да попълня.

Сега не ми дава да подам нова форма защото проблема е resolve. Може ли някой да ми препоръча агенция да си подам иска през нея, но да не е Аероиск(2 години ми бавят иска).

Връзка към коментар
преди 23 минути , ivan69 каза:

 

Тази форма, обаче явно не на вярното място, може ли скрийншот на лични или тук къде точно трябва да попълня.

Определено имат промяна в интерфейса за подаване на искания за компенсация по регламента. Посоката на промяната е от friendly към unfriendly. Затова, ако още не си кацнал в София и не си се прибрал у дома, отложи за по-комфортно състояние🙂. Предполагам това имаше предвид @Zaro.

Аз стигам донякъде в стъпките, защото нямам резервация, която би била подходяща за обезщетение. Миналото лято беше по-различна процедурата и това, което пишеше на сайта им. Така виждам стъпките, като при проба в друга графа влизам в омагьосан кръг.

 

 

IMG_5124.jpeg

IMG_5125.jpeg

IMG_5126.jpeg

IMG_5127.jpeg

IMG_5128.jpeg

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.