Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Днес има промоция на WIZZAIR от и до Великобритания само за членове. Купувайте!

Ама за сметка на това са навдигали цените, примерно в сравнение с последните цени от неделя.

Връзка към коментар

ОFF:
Да питам, понеже не съм чекирала багаж, а само ръчен, кабинен за предстоящото пътуване, дали ще ми извадят хранителната добавка (желатинови капсули) от багажа? :(

Това не го помислих предварително, captain, щото съм апатка! :P

Редактирано от goldeneyeful
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

ОFF:

Да питам, понеже не съм чекирала багаж, а само ръчен, кабинен за предстоящото пътуване, дали ще ми извадят хранителната добавка (желатинови капсули) от багажа? :(

Това не го помислих предварително, captain, щото съм апатка! :P

 

 

4. Essential medicines and medical equipment
Essential medicines, including inhalers and liquid dietary foodstuffs
You’re allowed to carry essential medicines of more than 100ml in your hand luggage, but you need supporting documentation from a relevant medical professional (eg a letter from your doctor or a copy of your prescription). The same applies for gel packs.
 
Airport staff might need to open the containers to screen the liquids at the security point.
 
Essential medical equipment
You can take medical equipment with you if it’s essential for your journey.
 
The equipment is screened separately and you must show documentation from a qualified medical professional, such as a letter from your doctor.
 
Item Allowed in hand luggage Allowed in hold luggage
Tablets and capsules Yes Yes
Essential liquid medicines Yes (over 100ml if screened successfully) Yes
Hypodermic syringes Yes Yes
Inhalers Yes Yes
Cooling gel packs Yes (if screened successfully) Yes
Medical equipment (eg CPAP and TENS machines) Yes Yes
Oxygen cylinders Contact your airline Contact your airline
 
 
P.S. Извинявам се, че не преведох, но общият смисъл гласи, че имаш право на такива - и всякакви жизнено необходими ти - капсули, стига да покажеш рецепта (примерно). Това е, ако законът се спазва до последната буква... 
Редактирано от Гост
Връзка към коментар

Махат ротацията oт/до Будапеща в четвъртък. Налична е само около Коледа и Нова година.

 

От средата на септември махат и ротацията до Болоня в понеделниците

 

Прoверете си резервациите. :)

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Махат ротацията oт/до Будапеща в четвъртък. Налична е само около Коледа и Нова година.

 

От средата на септември махат и ротацията до Болоня в понеделниците

 

Прoверете си резервациите. :)

Че тя тази линия тръгна ли изобщо :D 

Връзка към коментар

Махат ротацията oт/до Будапеща в четвъртък. Налична е само около Коледа и Нова година.

 

 

Вместо да се възползват от предложението на унгарското правителство и да вземат субсидия за 4 полета на седмица между Будапеща и София, сега ще се мъчат като грешни дяволи на пазарни начала :( Дано изобщо не се откажат от линията...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Вместо да се възползват от предложението на унгарското правителство и да вземат субсидия за 4 полета на седмица между Будапеща и София, сега ще се мъчат като грешни дяволи на пазарни начала :( Дано изобщо не се откажат от линията...

 

При промяна в разписанието от тяхна страна, какво става със закупените билети през пиратските сайтове: bravofly,rumbo и т.н? Имаме ли право да избираме други дати ?

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

При промяна в разписанието от тяхна страна, какво става със закупените билети през пиратските сайтове: bravofly,rumbo и т.н? Имаме ли право да избираме други дати ?

 

Същите са ти правата все едно, че си купил директно билета през сайта на авиокомпанията. Ако искаш възстановяване на парите, дори може да получиш повече пари от колкото си платил, защото получаваш оригиналната цена на билета, а не тази с отстъпка ;) Това не е от личен опит, а така са ми казвали хора с опит.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Същите са ти правата все едно, че си купил директно билета през сайта на авиокомпанията. Ако искаш възстановяване на парите, дори може да получиш повече пари от колкото си платил, защото получаваш оригиналната цена на билета, а не тази с отстъпка ;) Това не е от личен опит, а така са ми казвали хора с опит.

 

Мерси,  не питах за възстановяне на парите, а за безплатна промяна на датата. Мисля да изтегля по-рано пътуването, но цената за избраните нови дати е над 250лв. Сума, която надвишава 5 път платената от мен за отменените полети. Безплатно ли ще стане смяната на датата от Bravofly?

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

И аз имам отменен полет в четвъртък през февруари до Будапеща купен през bravofly за 3 евро и писах на Wizz.Сега чакам тяхните предложения.Не искам възстановяване,а смяна на дати.Смяната няма начин да не е безплатна.

Редактирано от dimitrov6
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

И аз имам отменен полет в четвъртък през февруари до Будапеща купен през bravofly за 3 евро и писах на Wizz.Сега чакам тяхните предложения.Не искам възстановяване,а смяна на дати.Смяната няма начин да не е безплатна.

 

Aха, очаквам  да споделиш предложеното от Уиз . Предположих ,че bravofly трябва да направят промяната.

Връзка към коментар

 Мисля да изтегля по-рано пътуването, но цената за избраните нови дати е над 250лв. 

 

В общите условия на Уиз прочетох, че пътуването може да се изтегли до 14 дни преди датата на заминаване и до 30 дни след датата на пристигане.

Нашето пътуване го отложих с 20-на дни

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

В общите условия на Уиз прочетох, че пътуването може да се изтегли до 14 дни преди датата на заминаване и до 30 дни след датата на пристигане.

Нашето пътуване го отложих с 20-на дни

Чудесно! Вашите билети директно от Уиз ли са взети? Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Да, от Уиз.

Странното е, че не ми пробутаха дежурните 21-22 ред, а доста по-добри - 11-ти, и то с прозорец  :)

Редактирано от noshtna_ptica
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Aха, очаквам  да споделиш предложеното от Уиз . Предположих ,че bravofly трябва да направят промяната.

 

Би трябвало да можеш и през двата варианта. Bravofly са просто посредник. Ако имаш време най-добре е директно по мейла с уиз да комуникираш. Ако нямаш време Bravofly може да се окаже по евтин вариант от импулсния телефон на уиз.

Връзка към коментар

Да, от Уиз.

Странното е, че не ми пробутаха дежурните 21-22 ред, а доста по-добри - 11-ти, и то с прозорец  :)

 

11-ти ред има и недостатъци:

 

  • старите салони имат екстрата накланящите се облегалки, но тази екстра липсва на 11-ти ред, защото е пред аварийните изходи
  • повече шум

 

 

Би трябвало да можеш и през двата варианта. Bravofly са просто посредник. Ако имаш време най-добре е директно по мейла с уиз да комуникираш. Ако нямаш време Bravofly може да се окаже по евтин вариант от импулсния телефон на уиз.

 

Ще изчакам  информацията от dimitrov6, така и така им е писал.

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ето какво ми предложиха януари тази година като ми отмениха полет:

 

Вие имате следните възможности:

(a) да презаверим резервацията Ви за друг полет, опериран от Уиз Еър по същия или – ако е нужно – сходен маршрут, в рамките на 14 дни преди или 30 дни след датата за заминаване на отменения полет, ако разполагаме с места; или

(б)да отменим Вашата резервация и да Ви предоставим сума, съответстваща на пълния размер на платената цена, увеличен с 20% поради отменения полет, а също и за обратния полет, ако има такъв, по Вашата „Клиентска сметка” към Уиз Еър. Сумите по клиентската Ви сметка могат да бъдат използвани за друг полет с Уиз Еър

(с)да отменим резервацията Ви и да Ви възстановим Общата сума, платена за отменения полет и за обратния полет, ако има такъв, в съответствие с параграф 15.4.4.

Редактирано от dimitrov6
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Опитвам се да добавя приорити бординг за предстоящия ми полет и не намирам от къде. Дава ми възможност сама да закупя привилег пас за 60 или 200лв. Моля за помощ!

Отиваш на добавяне на услуги и веднага след багажа и местата е приоритито. Тях просто ги пропускаш.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Само не мога да разбера, защо, като промяната е по тяхна вина, при ребукването на нови дати ми иска още пари.

При положение, че съм платила места, голям салонен и приорити бординг. :(

Опитвам се да се свържа по телефона, дето е 96 ст. на минута , вече пет минути чакам..И не се свързах, естествено.

Редактирано от AlexandraKo
Връзка към коментар

аз не виждам да се искат още пари, промяната би трябвало да е безплатна; вярно е, че пише разликата в тарифите, ама като продължиш към следваща стъпка пише сума 0... така или иначе има време до пътуванията, не виждам да има срок да заявиш промяна, пък и местата едва ли ще свършат :) така, че май е по-добре да се поизчака... за съжаление промяната е гадна - свежда уикенда само до 2 дни, вместо 4, другата опция е за цяла седмица, ама няма толкова време...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.