Прескочи до съдържание

Изчезнал самолет на Malaysia Airlines в Тайландския залив


Тони

Препоръчани мнения

Четох за това, но аз съм свикнал да вярвам на факти, а не на догадки, макар и научно обосновани... ;)

Ей,странна работа сте това адвокатите.:-)

Нямате сърце и душа ,а само фактите гледате:-)

М/у другото,засекли били цели 122 обекта в океана,от 1 метър до 22 метра дълги.И шарени били дори!

Аз искрено се  надявам утре да официално да кажат "открихме част от изчезналият самолет",а и много се надявам малайзийците и американците да не се стискат за пари ,а да направят всичко възможно да открият кутиите.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Ей,странна работа сте това адвокатите.:-)

Нямате сърце и душа ,а само фактите гледате:-)

 

Не сме само ние така. Ти гледай сега като почнат застрахователите да искат представяне на неопровержимо доказателство... :P

  • Харесвам 5
Връзка към мнение

Прочетох с интерес, но освен куп технически термини не открих нещо ново в тази информация. За мен най-необяснимите неща в този полет са следните:

 

1. Какво налага подобна драстична промяна на курса и буквално обръщане посоката на движение?

2. Защо самолетът се насочва в недостъпна зона на хиляди километри от най-близката суша/летище?

3. Не е ли възможно лайнер от подобен тип да бъде приводнен успешно?

4. Как е възможно сателитите да загубят подобен обект в ХХI-ви век?

5. Как е възможно да се твърди, че самолета се е разбил без никакво физическо доказателство?

 

Относно твоя въпрос 3:

US Airways US-1549 е един от много малкото успешно приводнени самолети с долно разположени крила. Поради факта, че двигателите са първата част от самолета, която докосва водата. Имаше добро обяснение в една от сериите на air crash investigation.

Това разбира се е в случай, че е пилотиран от опитен пилот.

Тук е пълния доклад след успешното приводняване на самолета. Дава добра представа колко е трудна задачата и на две места е написано, че без екипна работа от страна на двамата пилоти нещата са можели да не се получат.

В случая с МН370 не знаем дали е имало дори един способен пилот в кабината.

Редактирано от georgiev
Връзка към мнение

Прочетох с интерес, но освен куп технически термини не открих нещо ново в тази информация. За мен най-необяснимите неща в този полет са следните:

 

1. Какво налага подобна драстична промяна на курса и буквално обръщане посоката на движение?

2. Защо самолетът се насочва в недостъпна зона на хиляди километри от най-близката суша/летище?

3. Не е ли възможно лайнер от подобен тип да бъде приводнен успешно?

4. Как е възможно сателитите да загубят подобен обект в ХХI-ви век?

5. Как е възможно да се твърди, че самолета се е разбил без никакво физическо доказателство?

 

Ами там е въпроса, че на някои въпроси не може да се даде отговор без да си измисляме. И лично за мен е по-правилно, ако правим предположения да са обосновани със солидна теория, а не просто натъманени към липсата на информация. За това и сигурно няма да намериш нищо ново в информацията, просто защото няма. 

 

1. Нищо не го налага, факт. Това е и причината разследващите да се насочват към умишлено отклоняване на самолета от екипажа. Съвпадението между отписването от РВД в Малайзия и спиране на транспордера точно преди да се направи контакт с Виетнам е подозрително. 

 

2. Това също не го знаем на този етап. Поне вече знаем, че наистина се е насочил натам (с голяма доза сигурност).

 

3. На теория е възможно и си има процедура за целта, на практика с увеличаването на размера на самолета става все по-трудно. Това си спомням, когато се обсъждаше AF447 дали е могло да бъде успешно приводнен. Ербъса в Хъдсън беше успешно приводнен, но до колкото знам нищо по-голямо от това не е успешно приводнявано до сега. 

 

4. Просто сателитите не го следят. Пак ще отбележа, че сателитната комуникация е скъпа и имайки предвид, че това е първи подобен инцидент в модерно време, може би се е предполагало че не е необходимо постоянно чрез сателити да се следи локацията. Възможно е този инцидент да промени тези разбирания, но съм малко скептичен. 

 

5. След като са анализирани последните данни се стига до извода, че последната локация на пинг на самолета е 4-5 часа полетно време от суша, при евентуално количество гориво за максимум 30-40 минути. Т.е. или се е разбил, или се е приводнил.  Ако беше второто, то има още ELT (Emergency Location Transmitter), които са примерно в спасителни жилетки, сигнални ракети и подобни, където предполагаме, че ако имаше оцелели щеше по някакъв начин да са сигнализирали. Макар че си представям средата на индийския океан, на хиляди километри от суша да е адски самотно място. Няма логика и самолета да се приводнява в последния момент, след като преди това не е правен никакъв опит да се насочи към суша. 

 

Логична теория, която да навръзва всичко и да не страда от недостатъци все още няма.

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Може да имат връзка, но едва ли връзката е постоянно предаване на локация и технически параметри на полета. Ужасно голям разход е, за доста малка полза. Но може да предават епизодично през ACARS, както и тоя самолет е предавал...докато не са му спряли излъчвателя. 

 

Това го гледах по Nat Geo и това ми направи впечатление, онзи каза, че имат собствен сателит който следи всичките им самолети в целия свят. Така можели да правят точни планове до минута. 

 

Извинете за спама върху темата.

Връзка към мнение

Един доста интересен (поне за мен) анализ на Косьо Вълков - не конкретно за изчезването на самолета, а за коментарите и медийното отразяване на случая -> Цък

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Ако се върнете назад в темата, ще видите какво съм написал за версията ми за hi-tech отвличане на самолета и евентуалното място, където може да е бил закаран.

 

Дейли Мейл гледам са написали нещо по въпроса. Май е имало обаждане по мобилен телефон от вторият пилот след "изчезването" на самолета от радар:

"Investigators reveal MH370 co-pilot tried to make a call from his mobile phone after the aircraft 'vanished' but 'was abruptly cut off' as U.S. deny reports the plane landed at their remote military base"

 

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2603075/Co-pilot-missing-flight-MH370-desperate-call-mobile-phone-AFTER-aircraft-lost-normal-communication-ground.html


 
Редактирано от FlyTraveler
Връзка към мнение

Официално отречена информация е това за телефонното обаждане и Дейли Мейл са най-жълтия възможен източник въобще. Тая теория с Диего Гарсия се разцъкваше в първите дни от изчезването, но данните от тогава я опровергават тотално. Самолета с голяма доза сигурност е приключил западно от Австралия, как е стигнал до там е друг въпрос с неясен отговор за сега. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

"Дейли Мейл" и "Сън" са няколко нива под родните "Уикенд" и "Шоу" , та някой път все пак ще напишат вярна статия , а аз няма да и повярвам  B) 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

 

Ох, не им омръзна след повече от месец да измислят простотии... неизчерпаеми източници са.

Връзка към мнение

Ох, не им омръзна след повече от месец да измислят простотии... неизчерпаеми източници са.

 

Много ми хареса, ето това:

 

Пътниците му са разделени на седем групи и ги държат в колиби от кал. Почти не ги хранят.

 

А, малко по-надолу:

 

Вестникът пише, че терористите вероятно искат да изтъргуват пленниците с Америка или Китай. Никоя от цитираните държави не се ангажира с коментар на твърдението.

 

Очевидно похитителите не са чели приказката за Хензел и Гретел и считат, че измършавели пленници се котират по-скъпо на борсата. Въпросът е кога ще започне търговията? Въпросът "Кой?" продължава да стои на дневен ред, но това е друга тема... :P

Редактирано от Duke
Връзка към мнение

След "Кой" идва "защо" и там вече става сложно :)

Мир на праха на пасажерите и дано истината излезе някога. Както казаха много хора за този полет тепърва книги ще се пишат и филми ще се снимат.

Лично аз съм изненадан , че нещо такова може да остане извън обхвата на глобалните позиционниращи системи и изобщо дa се превръща в загадка.

Явно технологиите още не са толкова съвършенни .

Редактирано от stenk
Връзка към мнение
  • 3 седмици по-късно ...

Нищо чудно, че не са го намерили. Молят се за неправилния самолет!

 

Забелязано пред англиканската катедрала Св.Георги в Джорджтаун, Пенанг:

 

P1060304.JPG

  • Харесвам 5
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Падналият самолет Рио-Париж – грешка на екипажа

 

 

http://dnes.dir.bg/news/katastrofa-samolet-rioparizh-16683732?nt=4

 

Не ми се рови за по-сериозни източници , но утре ще видя какво казват чужди медии.

Връзка към мнение

Падналият самолет Рио-Париж – грешка на екипажа

 

 

http://dnes.dir.bg/news/katastrofa-samolet-rioparizh-16683732?nt=4

 

Не ми се рови за по-сериозни източници , но утре ще видя какво казват чужди медии.

Да, той доклада излезе преди известно време, изненадан съм, че чак сега пишат за това. То всъщност за този полет се знаеше поне от година и половина някъде, какво ще пише в официалният доклад.

Връзка към мнение

Да, той доклада излезе преди известно време, изненадан съм, че чак сега пишат за това. То всъщност за този полет се знаеше поне от година и половина някъде, какво ще пише в официалният доклад.

 

Има разлика в начина на структуриране на доклада. Този, който излезе преди години е на разследващите органи, който не вменява вина на никой, просто изрежда фактите и това, което се знае по случая. А това сега може да се каже, че е интерпретиране на този доклад, вече по нареждане на съдия, със вменяване на вина, което евентуално би послужило за база да се водят съдебни дела. 

 

Общо взето никаква допълнителна информация, просто сега са на ред лешоядите адвокати.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Май спряха търсенето на MH 370 . Вече никакви новини от никъде. 

 

Търсят го австралийците, не се отказват. Но е вече нова фаза, която обхваща доста голяма зона и, как да го кажем, не е толкова динамична. Честно казано, това, което се знае може да се резюмира в пет реда до сега, просто беше модерна тема за много медии в продължение на седмици. 

Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.