Прескочи до съдържание

Кредитна карта за пътуващи..?


Препоръчани мнения

 особено както никога не тегля кеш от банкомати. 

Наистина ли? Какк успяваш? Носиш пари в брой ли?

Напр. в Еквадор и Боливия е трудно да плащаш с карта, а когато може обикновено те таксуват допълнително.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Георги Матеев

Наистина ли? Какк успяваш? Носиш пари в брой ли?

Напр. в Еквадор и Боливия е трудно да плащаш с карта, а когато може обикновено те таксуват допълнително.

Абсолютно. Никога не ползвам банкомати - първо защото не обичам таксите за теглене на кеш и/или превалутиране и второ защото съм параноик на тема 'сигурност'. Карти ползвам само за плащане на ПОС (при условие, че не начисляват допълнителна такса) и то само когато картата остава пред очите ми през цялото време.

 

Винаги нося пари в брой - достатъчно местна валута (купувам си предварително от БГ) + комбинация от евро и долари. Работи безотказно и така се пести доста.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Наистина ли? Какк успяваш? Носиш пари в брой ли?

Напр. в Еквадор и Боливия е трудно да плащаш с карта, а когато може обикновено те таксуват допълнително.

Аз също никога не съм теглила пари от банкомат :) Плащам всичко, що е възможно оттук и натам си нося кеш. Разбира се, имам и карти за всеки случай.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Предимството на революта е, че можеш да си го включиш, да изтеглиш пари, и да го изключиш веднага. Също така можеш да ограничиш ползването по локация, да изключиш магнитната лента или електронните покупки.. абе погрижили са се хората.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...

Имам въпрос, при плащане с Маестро в Бравофлай искат ли 3D код? Чудя се дали да го активирам. 


В момента си гледам извлечението. За всички международни плащания с Маестрото са ми взимали такса. Без изключение. Ако има значение - плащанията са били към Bravofly / Rumbo / Lastminute.

От ДСК ли? Колко е таксата?

Връзка към коментар
Георги Матеев

Имам въпрос, при плащане с Маестро в Бравофлай искат ли 3D код? Чудя се дали да го активирам. 

От ДСК ли? Колко е таксата?

 

Не, таксата беше при плащане с Маестро от ПИБ.

 

При Маестро от ДСК няма допълнителна такса. И искат 3D код, активирай го.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...

Да споделя положителен опит с ДСК.

 

Само ден след като се оплаках оправиха 3D проблема при плащане в мобилното приложение на MakeMyTrip. Вече резервирам и плащам успешно, получавам 3D кода като смс и всичко е точно.

 

Признавам, че съм изненадан приятно от бързата реакция.

 

Май в момента го има същия проблем - липсва комуникация с банката, пише в сайта. Няма 3D код, няма дявол - от 5 опита. :(

 

Някой да има идеи?

 

Картата е кредитна Mastercard на БДСК.

Връзка към коментар

Точно това направих преди секунди и ме "застреляха" с единствения въпрос, който задават в такива случаи - А Вие активирали ли сте си 3D кода? И дотам. Нямам късмет нещо днес. :)

Редактирано от rik4o
Връзка към коментар

Имат проблеми, в действителност. Вчера се опитах през банкирането да въведа телефон за 3д код и даваше грешка дълго време.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Май в момента го има същия проблем - липсва комуникация с банката, пише в сайта. Няма 3D код, няма дявол - от 5 опита. :(

 

Някой да има идеи?

 

Картата е кредитна Mastercard на БДСК.

 

Oнзи ден не можах да платя в ММТ с кредитната си Visa от ДСК - излизаше същото съобщение за грешка. Мислех, че просто е някакъв временен проблем защото преди съм плащал успешно с тази карта, та в крайна сметка използвах карта от друга банка и плащането мина. Явно ДСК нещо са оплескали отново или ММТ са направили някаква промяна в системата си.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Някой да е имал проблеми наскоро при плащане с кредитна карта на ДСК? Не ми праща 3D код. :(

 

Стана ясно, че в момента има проблем с карти на ДСК при плащане в makemytrip - да го напишем и тук за ония, които ще търсят решение.

 

Георги Матеев: "Oнзи ден не можах да платя в ММТ с кредитната си Visa от ДСК - излизаше същото съобщение за грешка. Мислех, че просто е някакъв временен проблем защото преди съм плащал успешно с тази карта, та в крайна сметка използвах карта от друга банка и плащането мина. Явно ДСК нещо са оплескали отново или ММТ са направили някаква промяна в системата си."

Връзка към коментар

онзи ден мернах това, не знам колко е по темата. дано 4асовете да не са дни

 

 

Съобщение относно техническа профилактика на 17.08.2016 г.
16 август 2016 г.
 

Уважаеми клиенти,

Уведомяваме Ви, че във връзка с техническа профилактика на 17.08.2016 г. (сряда) от 00:30 ч. за период от няколко часа е възможно да има затруднения при извършване на операции с банкови карти и свързаните с тях функционалности в интернет банкирането ДСК Директ.
Банка ДСК се извинява за причиненото неудобство и благодари за проявеното разбиране.

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Някой да е имал проблеми наскоро при плащане с кредитна карта на ДСК? Не ми праща 3D код. :(

 

Трябвало да се иде лично в клон на ДСК и да се заяви желанието за 3D  код. 

Връзка към коментар

И аз изядох дървото с ДСК. 3 опита за получаване на 3д код и нищо.

 

Edit: имали срив на системата за СМСи от няколко часа, работело се.

Редактирано от macf1an
Връзка към коментар

ДСК имаха сериозен проблем със системите до към 14 ч., да не би заради това да е и още да се съвземат? Но от друга страна днес чух моят половин да се радва, че му искат 3д код за някакво плащане към български търговец...

 

Редакция: ясно, само при смс-те е явно.

Редактирано от Сю_
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Дск с ново голямо оакване:

 

7 септември 2016 г.
 

Уважаеми клиенти,

Поради технически причини  в момента не могат да бъдат извършвани транзакции с банкови карти на Банка ДСК на терминални устройства на други банки. Работи се по отстраняване на проблема.

Извиняваме се за причиненото неудобство и Ви благодарим за разбирането.

Връзка към коментар

attachicon.gifCapture.JPG

 

Оважаеми клеенти,

на вас, където и да сте по света, може да ви е гадно,

ама ний са извинявами.

:angry:

 

Оправили са го:

 

 

Уважаеми клиенти,

Във връзка с днешния технически проблем, засегнал картовите разплащания, Ви информираме, че всички услуги, свързани с карти и терминални устройства на Банка ДСК, са възстановени. Тече процес на възстановяване на временно блокираните суми от неуспешни транзакции.

Банка ДСК се извинява се за причиненото неудобство.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.