Childish Публикувано: 1 юли, 2016 Сподели Публикувано: 1 юли, 2016 особено както никога не тегля кеш от банкомати. Наистина ли? Какк успяваш? Носиш пари в брой ли? Напр. в Еквадор и Боливия е трудно да плащаш с карта, а когато може обикновено те таксуват допълнително. 1 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 1 юли, 2016 Сподели Публикувано: 1 юли, 2016 Наистина ли? Какк успяваш? Носиш пари в брой ли? Напр. в Еквадор и Боливия е трудно да плащаш с карта, а когато може обикновено те таксуват допълнително. Абсолютно. Никога не ползвам банкомати - първо защото не обичам таксите за теглене на кеш и/или превалутиране и второ защото съм параноик на тема 'сигурност'. Карти ползвам само за плащане на ПОС (при условие, че не начисляват допълнителна такса) и то само когато картата остава пред очите ми през цялото време. Винаги нося пари в брой - достатъчно местна валута (купувам си предварително от БГ) + комбинация от евро и долари. Работи безотказно и така се пести доста. 6 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 1 юли, 2016 Сподели Публикувано: 1 юли, 2016 Наистина ли? Какк успяваш? Носиш пари в брой ли? Напр. в Еквадор и Боливия е трудно да плащаш с карта, а когато може обикновено те таксуват допълнително. Аз също никога не съм теглила пари от банкомат Плащам всичко, що е възможно оттук и натам си нося кеш. Разбира се, имам и карти за всеки случай. 2 Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 1 юли, 2016 Сподели Публикувано: 1 юли, 2016 Предимството на революта е, че можеш да си го включиш, да изтеглиш пари, и да го изключиш веднага. Също така можеш да ограничиш ползването по локация, да изключиш магнитната лента или електронните покупки.. абе погрижили са се хората. 4 Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 24 юли, 2016 Сподели Публикувано: 24 юли, 2016 Имам въпрос, при плащане с Маестро в Бравофлай искат ли 3D код? Чудя се дали да го активирам. В момента си гледам извлечението. За всички международни плащания с Маестрото са ми взимали такса. Без изключение. Ако има значение - плащанията са били към Bravofly / Rumbo / Lastminute. От ДСК ли? Колко е таксата? Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 24 юли, 2016 Сподели Публикувано: 24 юли, 2016 Имам въпрос, при плащане с Маестро в Бравофлай искат ли 3D код? Чудя се дали да го активирам. От ДСК ли? Колко е таксата? Не, таксата беше при плащане с Маестро от ПИБ. При Маестро от ДСК няма допълнителна такса. И искат 3D код, активирай го. 1 Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 24 юли, 2016 Сподели Публикувано: 24 юли, 2016 Имам въпрос, при плащане с Маестро в Бравофлай искат ли 3D код? Чудя се дали да го активирам. На мен не ми иска код, плащах с 2 различни карти на ПИБ Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 24 юли, 2016 Сподели Публикувано: 24 юли, 2016 На мен не ми иска код, плащах с 2 различни карти на ПИБ Моята е от ДСК. Връзка към коментар
rik4o Публикувано: 20 август, 2016 Сподели Публикувано: 20 август, 2016 Да споделя положителен опит с ДСК. Само ден след като се оплаках оправиха 3D проблема при плащане в мобилното приложение на MakeMyTrip. Вече резервирам и плащам успешно, получавам 3D кода като смс и всичко е точно. Признавам, че съм изненадан приятно от бързата реакция. Май в момента го има същия проблем - липсва комуникация с банката, пише в сайта. Няма 3D код, няма дявол - от 5 опита. Някой да има идеи? Картата е кредитна Mastercard на БДСК. Връзка към коментар
rik4o Публикувано: 20 август, 2016 Сподели Публикувано: 20 август, 2016 Някой да е имал проблеми наскоро при плащане с кредитна карта на ДСК? Не ми праща 3D код. Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 20 август, 2016 Сподели Публикувано: 20 август, 2016 Обади се на колцентъра. 1 Връзка към коментар
rik4o Публикувано: 20 август, 2016 Сподели Публикувано: 20 август, 2016 (редактирано) Точно това направих преди секунди и ме "застреляха" с единствения въпрос, който задават в такива случаи - А Вие активирали ли сте си 3D кода? И дотам. Нямам късмет нещо днес. Редактирано 20 август, 2016 от rik4o Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 20 август, 2016 Сподели Публикувано: 20 август, 2016 Имат проблеми, в действителност. Вчера се опитах през банкирането да въведа телефон за 3д код и даваше грешка дълго време. 1 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 20 август, 2016 Сподели Публикувано: 20 август, 2016 Май в момента го има същия проблем - липсва комуникация с банката, пише в сайта. Няма 3D код, няма дявол - от 5 опита. Някой да има идеи? Картата е кредитна Mastercard на БДСК. Oнзи ден не можах да платя в ММТ с кредитната си Visa от ДСК - излизаше същото съобщение за грешка. Мислех, че просто е някакъв временен проблем защото преди съм плащал успешно с тази карта, та в крайна сметка използвах карта от друга банка и плащането мина. Явно ДСК нещо са оплескали отново или ММТ са направили някаква промяна в системата си. 1 Връзка към коментар
rik4o Публикувано: 20 август, 2016 Сподели Публикувано: 20 август, 2016 Някой да е имал проблеми наскоро при плащане с кредитна карта на ДСК? Не ми праща 3D код. Стана ясно, че в момента има проблем с карти на ДСК при плащане в makemytrip - да го напишем и тук за ония, които ще търсят решение. Георги Матеев: "Oнзи ден не можах да платя в ММТ с кредитната си Visa от ДСК - излизаше същото съобщение за грешка. Мислех, че просто е някакъв временен проблем защото преди съм плащал успешно с тази карта, та в крайна сметка използвах карта от друга банка и плащането мина. Явно ДСК нещо са оплескали отново или ММТ са направили някаква промяна в системата си." Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 20 август, 2016 Сподели Публикувано: 20 август, 2016 (редактирано) онзи ден мернах това, не знам колко е по темата. дано 4асовете да не са дни Съобщение относно техническа профилактика на 17.08.2016 г.16 август 2016 г. Уважаеми клиенти, Уведомяваме Ви, че във връзка с техническа профилактика на 17.08.2016 г. (сряда) от 00:30 ч. за период от няколко часа е възможно да има затруднения при извършване на операции с банкови карти и свързаните с тях функционалности в интернет банкирането ДСК Директ.Банка ДСК се извинява за причиненото неудобство и благодари за проявеното разбиране. Редактирано 20 август, 2016 от Hollywood 1 Връзка към коментар
Duke Публикувано: 20 август, 2016 Сподели Публикувано: 20 август, 2016 За първи път чувам за профилактика, която засяга операции с банкови карти! Тази банка е уникална, нямам думи... 4 Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 20 август, 2016 Сподели Публикувано: 20 август, 2016 Не са дни защото аз плащах в сряда вечерта с ДСК директ и нямах проблеми, в сайта на Раян и в Airbnb, обаче нямам 3D код. Връзка към коментар
Ilian359 Публикувано: 20 август, 2016 Сподели Публикувано: 20 август, 2016 "Профилактика" в нашите (техническите) среди означава "издънка". 5 Връзка към коментар
mangysta Публикувано: 20 август, 2016 Сподели Публикувано: 20 август, 2016 Някой да е имал проблеми наскоро при плащане с кредитна карта на ДСК? Не ми праща 3D код. Трябвало да се иде лично в клон на ДСК и да се заяви желанието за 3D код. Връзка към коментар
Grishkata Публикувано: 21 август, 2016 Сподели Публикувано: 21 август, 2016 и моята дебитна на дск не работи :-/ опитах се да платя в ммт току що обаче ми даде грешка... Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 25 август, 2016 Сподели Публикувано: 25 август, 2016 (редактирано) И аз изядох дървото с ДСК. 3 опита за получаване на 3д код и нищо. Edit: имали срив на системата за СМСи от няколко часа, работело се. Редактирано 25 август, 2016 от macf1an Връзка към коментар
Sju Публикувано: 25 август, 2016 Сподели Публикувано: 25 август, 2016 (редактирано) ДСК имаха сериозен проблем със системите до към 14 ч., да не би заради това да е и още да се съвземат? Но от друга страна днес чух моят половин да се радва, че му искат 3д код за някакво плащане към български търговец... Редакция: ясно, само при смс-те е явно. Редактирано 25 август, 2016 от Сю_ Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 7 септември, 2016 Сподели Публикувано: 7 септември, 2016 Дск с ново голямо оакване: 7 септември 2016 г. Уважаеми клиенти, Поради технически причини в момента не могат да бъдат извършвани транзакции с банкови карти на Банка ДСК на терминални устройства на други банки. Работи се по отстраняване на проблема. Извиняваме се за причиненото неудобство и Ви благодарим за разбирането. Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 7 септември, 2016 Сподели Публикувано: 7 септември, 2016 Capture.JPG Оважаеми клеенти, на вас, където и да сте по света, може да ви е гадно, ама ний са извинявами. Оправили са го: Уважаеми клиенти, Във връзка с днешния технически проблем, засегнал картовите разплащания, Ви информираме, че всички услуги, свързани с карти и терминални устройства на Банка ДСК, са възстановени. Тече процес на възстановяване на временно блокираните суми от неуспешни транзакции. Банка ДСК се извинява се за причиненото неудобство. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега