Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 3 минути , Дани Магелани каза:

Аз обикновено избирам двойка на един от последните три реда и нямам проблем с видимостта и крилата. А и водата и соковете са ми наблизо. Като загасят трудно се поръчва, а трябва да се пият много течности.

Колкото по-назад се седи в салона, толкова по-шумно е. А пък и движението около тоалетните и кухните е малко досадно.

  • Харесвам 2
  • 4 седмици по-късно ...
Публикувано:

Наскоро купих билет за друг човек с моята карта и още преди да стигна до плащането, системата ме предупреди, че е възможно картата да трябва да се предостави в техен офис или на чек-ин за верификация и че ако такова нещо е необходимо, ще излезе предупредително съобщение. Плащането мина с помощта на 3D код и всичко по резервацията си изглеждаше ок. Звъннах им все пак да питам необходимо ли е да ходя да показвам картата и те отговориха положително. Направихме т.нар. верификация, но ми изглежда странно, че преди това системата не ме предупреди по никакъв начин. В самия  мейл с резервацията има нещо, което прилича на текст от общ характер и се споменава за предоставяне на кредитна карта, но като се разрових в сайта им видях, че ако плащането е било оторизирано с 3D код, не трябва да се прави верификация.

Публикувано:

Възможно е щом да не ти излиза съобщение да не трябва верификация, но след като ти сам си им се обадил да са ти казали дай

  • Харесвам 1
Публикувано:

Възможно е, но исках да избегна инфарктни ситуации от рода на тичане до гише за чек-ин на летището в последния момент 🙂 

Публикувано:

Надявам се да не стана досаден вече, но пак ще кажа, че при моето последно пътуване с катарците НЕ трябваше да правя верификация (потвърдено както в БГ офиса, така и в Доха (имам мейл)). Въпреки това я направих, понеже човекът, чиято карта използвах имаше път към летището няколко дни преди моя полет. След като отидох на гишето всичко изглеждаше нормално. Дадоха ни бордни карти и тръгнахме по ескалаторите. Точно преди чека за багажа ни извикаха по уредбата. Върнахме се и се оказа, че все пак трябвала верификация. Показах им мейла, за да видят, че те самите са ми потвърдили, че не ми трябва. Оказа се, че все пак трябвало. Казах им, че е направена на гишето на летището. Явно обаче никой не си беше труда да го отрази в системата. Загубиха ми около 40 минути и се оказа, че ако не бях направи верификацията щях да си остана в София. 

Изводът - винаги правете, независимо дали ви я искат. 

  • Харесвам 7
  • 4 седмици по-късно ...
Публикувано:

Търкиш ме изненадаха хем приятно, хем неприятно. Изненадата е приятна, защото са публикували нови условия за промяна, според които не се дължат пари при промяна на дати и не се доплаща fare difference. Неприятна е за мен, защото 2 дни преди това смених дати и доплатих 120лв. Писах им писма, с оплакване, че не съм много ок с това, и си искам refund на fare difference. 

  • Харесвам 1
  • Замислям се 2
Публикувано:
преди 43 минути , Радослав каза:

Търкиш ме изненадаха хем приятно, хем неприятно. Изненадата е приятна, защото са публикували нови условия за промяна, според които не се дължат пари при промяна на дати и не се доплаща fare difference. Неприятна е за мен, защото 2 дни преди това смених дати и доплатих 120лв. Писах им писма, с оплакване, че не съм много ок с това, и си искам refund на fare difference. 

И аз така бързах да сменя дати до 16-ти,като чинно си доплатих разликата. Моля дръж ме в течение какво ще ти отговорят.

  • Харесвам 1
Публикувано:
На 20.03.2020 г. в 23:50, Радослав каза:

Търкиш ме изненадаха хем приятно, хем неприятно. Изненадата е приятна, защото са публикували нови условия за промяна, според които не се дължат пари при промяна на дати и не се доплаща fare difference. Неприятна е за мен, защото 2 дни преди това смених дати и доплатих 120лв. Писах им писма, с оплакване, че не съм много ок с това, и си искам refund на fare difference. 

Имаш ли отговор?На кой мейл писа?

Публикувано:
На 23.03.2020 г. в 21:29, Радослав каза:

писах на SOFSALES@THY.COM, отделно и през сайта им подадох сигнал , през https://www.turkishairlines.com/en-int/any-questions/customer-relations/

И не нямам отговор все още

Получих отговор от Варненския офис.Цитирам:

 

Към датата на която сменихме билетите

наредбата беше такава, че все още се събираха разликите по тарифите.

За съжаление не е възможно да се върне сумата, която сте платили.
Поздрави

 

И все още никакъв отговор през официалната им форма.

Голяма каша.

Сподели моля когато има отговор при теб!

Публикувано:
преди 15 минути , makler каза:

само мейли 🙂 

 

Резултат има ли и какво предлагат?

Другата седмица и аз ще се занимавам с тях.

Публикувано:
преди 1 час, Mary каза:

Някой скоро да е общувал с Търкиш за анулирани полети?

 

По тел с турския офис, отказаха да ни върнат парите. Но през системата успях да отменя билетите с пълен рефунд. Получих мейл, че до 45 дни ще ни върнат цялата сума. Остава да минат 45 дни и ще пиша. 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Eli, би ли споделила за коя дата ти бяха билетите? Нашите са за 21.04 нататък и 27.04 прибиране. Чудя се дали още не е рано да правя опити за отмяна. В смисъл няма да пътуваме, но последно в сайта им беше посочено, че се анулират всички полети до 17.04.2020

Публикувано:
преди 32 минути , Светославов каза:

Eli, би ли споделила за коя дата ти бяха билетите? Нашите са за 21.04 нататък и 27.04 прибиране. Чудя се дали още не е рано да правя опити за отмяна. В смисъл няма да пътуваме, но последно в сайта им беше посочено, че се анулират всички полети до 17.04.2020

Отиване 12.04., връщане 24.04..

Публикувано:
преди 2 часа, Mary каза:

Резултат има ли и какво предлагат?

Другата седмица и аз ще се занимавам с тях.

Самите те предложиха рефънд, но уви билетите са купувани от бравофлай и сега ме чака много разправия. 😞

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 3 часа, EliNik каза:

По тел с турския офис, отказаха да ни върнат парите. Но през системата успях да отменя билетите с пълен рефунд. Получих мейл, че до 45 дни ще ни върнат цялата сума. Остава да минат 45 дни и ще пиша. 

Може ли малко подробности как става това?

На мен ми излиза следния надпис:

"There was an unexpected change in your flight. You can contact our call center or sales offices to make transactions."

  • Харесвам 1
Публикувано:
Преди 1 час, Mary каза:

Може ли малко подробности как става това?

На мен ми излиза следния надпис:

"There was an unexpected change in your flight. You can contact our call center or sales offices to make transactions."

През телефона не става, влезнах през лаптопа в страницата на Търкиш. Написах си номера на резервацията и фамилия и ми даде възможност да си менажирам резервацията. Тук излиза и опция рефънд, избрах тази опция, отбелязах всички билети които са ми към тази резервация и искам да бъдат отменени. Дава точната сума, която ще ти бъде върната, при мене беше точно това което съм платила за всички билети общо. Избрах рефънд и получих мейл с информация, че резервацията е отменена и сумата която ще ми бъде върната. 

  • Харесвам 2
Публикувано:
На 29.03.2020 г. в 19:09, makler каза:

Самите те предложиха рефънд, но уви билетите са купувани от бравофлай и сега ме чака много разправия. 😞

И аз имам същия казус. От самата авиокомпания се свързаха с мен, дали искам да си сменя датата на полета или да полъча рефънд. Направих запитване за рефънд и ме препратиха към trip bg от където закупих билета си. За съжаление телефоните там не работят и никой не отговаря на мейла. А полетът ми щеше да е утре. Предполагам, че след като е отказан няма да има проблем да се задействат да ми върнат парите и след датата на полета. Все пак най-вероятно са много заети и все още не са се свързали с мен. Аз запитване съм си пуснал и просто чакам...

Публикувано:
преди 2 минути , DanielDimow каза:

И аз имам същия казус. От самата авиокомпания се свързаха с мен, дали искам да си сменя датата на полета или да полъча рефънд. Направих запитване за рефънд и ме препратиха към trip bg от където закупих билета си. За съжаление телефоните там не работят и никой не отговаря на мейла. А полетът ми щеше да е утре. Предполагам, че след като е отказан няма да има проблем да се задействат да ми върнат парите и след датата на полета. Все пак най-вероятно са много заети и все още не са се свързали с мен. Аз запитване съм си пуснал и просто чакам...

Аз получих стандартен  емайл от Бравофлай, че са много заети и като стигнат до моя казус ще се заемат с него..... 

  • Шок 1
Публикувано:
На 25.03.2020 г. в 10:29, mamaivy каза:

Получих отговор от Варненския офис.Цитирам:

 

Към датата на която сменихме билетите

наредбата беше такава, че все още се събираха разликите по тарифите.

За съжаление не е възможно да се върне сумата, която сте платили.
Поздрави

 

И все още никакъв отговор през официалната им форма.

Голяма каша.

Сподели моля когато има отговор при теб!

 

Явно няма да ни огрее....

Отговорът им:

In consequence of our investigation, we have seen that your ticket was changed under the fare conditions; and thus, we unfortunately cannot accept your request for being refunded the price you have paid for the change of your ticket. 

 

Пробвахме се, не се получи 🙂 .

 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Аз успях да се вържа по тел. с тях и ми потвърдиха рефънд от 30 до 60 дни на пълната платена сума. Получих и мейл с потвърждение. Билетите бяха за 25-ти март.

  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:
На 29.03.2020 г. в 22:10, EliNik каза:

През телефона не става, влезнах през лаптопа в страницата на Търкиш. Написах си номера на резервацията и фамилия и ми даде възможност да си менажирам резервацията. Тук излиза и опция рефънд, избрах тази опция, отбелязах всички билети които са ми към тази резервация и искам да бъдат отменени. Дава точната сума, която ще ти бъде върната, при мене беше точно това което съм платила за всички билети общо. Избрах рефънд и получих мейл с информация, че резервацията е отменена и сумата която ще ми бъде върната. 

Това през направена регистрация в сайта им ли се случава? Аз съм си взимал билетите директно през Търкиш, но като си вляза в резервацията ми излиза съобщението There was an unexpected change in your flight. You can contact our call center or sales offices to make transactions и после имам само опциите Cancel flight и Change flight, не виждам Refund. 

Публикувано:
На 17.04.2020 г. в 14:59, nazional каза:

Това през направена регистрация в сайта им ли се случава? Аз съм си взимал билетите директно през Търкиш, но като си вляза в резервацията ми излиза съобщението There was an unexpected change in your flight. You can contact our call center or sales offices to make transactions и после имам само опциите Cancel flight и Change flight, не виждам Refund. 

Може да пробваш да се обадиш на този номер и да ги попиташ за връщане на парите Center (444 0 849/+90 850 333 0 849).

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.