Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

На 17.04.2020 г. в 14:59, nazional каза:

Това през направена регистрация в сайта им ли се случава? Аз съм си взимал билетите директно през Търкиш, но като си вляза в резервацията ми излиза съобщението There was an unexpected change in your flight. You can contact our call center or sales offices to make transactions и после имам само опциите Cancel flight и Change flight, не виждам Refund. 

Ако влизаш през телефона не се вижда, пробвай да влезеш през компютър. Пишеш номер на резервация/билет и фамилия и си излизат всички опции. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

"Търкиш еърлайнс" рестарт: какво и как ще се промени

Без храна и напитки на вътрешните полети, задължителни маски и шлемове

https://clubz.bg/98404-tyrkish eyrlajns_restart_kakvo_i_kak_shte_se_promeni

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Слагам го тук но ако не си е на мястото може да го преместите 🙂

 

 

We have updated our durations for your arrival at the airports and check-in process. 
In order to avoid any time loss due to additional measures taken at the airports, our passengers are recommended to arrive at the airports at least 3 hours before their flight. 

Please note that check-in procedures will end at least 60 minutes before the scheduled departure time for domestic flights and 75 minutes before international flights.

Have a healthy and wonderful flight with Turkish Airlines.
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

И Туркиш са предложили промоционални тарифи (твърдят до -40%) за работещите в здравната сфера:

https://www.turkishairlines.com/en-tr/campaigns/forty-percent-discount-for-healthcare-workers

 

Campaign registration period: 8 June 2020 - 18 July 2020
Traveling period:  8 June 2020 - 31 May 2021

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

📢 Имаме удоволствието да Ви съобщим... 

 

С други думи, Търкиш започнаха да хвърчат от нашия гълъбарник от вчера с по един полет на ден през седмицата (3 сутрин, 2 вечер) засега... билетите купени между 21 март- 20 юли са си с "флекс" за промени или open ticket до края на 2021. 

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...
On 6/9/2020 at 10:27 PM, cck said:

И Туркиш са предложили промоционални тарифи (твърдят до -40%) за работещите в здравната сфера:

https://www.turkishairlines.com/en-tr/campaigns/forty-percent-discount-for-healthcare-workers

 

Campaign registration period: 8 June 2020 - 18 July 2020
Traveling period:  8 June 2020 - 31 May 2021

Много съм разочарован от Турците. Отстъпката с промо кода е 40% от базовата цена на билета. Сега разгледах цените и за полетите в Европа цената на основната тарифа е 20-60 евро , а за полетите към Азия между 120-160 евро. При тези надути цени на билетите тези 40% върху 60 или 160 евро са супер смешни. Реално никаква полза от "промоцията" за разлика от тази на Катар, която май беше по-добре измислена, но я изпуснах.

 

Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Здравейте другари магеланци!

 

 Бих искала да попитам - някой от вас летял ли е скоро с Turkish?

Бих искала да си закупя билет с тях за Дар Ес Салаам, Танзания през септември. Но виждам, че канселират доста от полетите. Какви са правата ми, ако ми канселират полета - ако не искам refund, длъжни ли са да ми дадат хотел (при чакане над 8 часа) и да ми намерят нов маршрут/полет? Какво се случва реално в момента в тази ситуация на пандемия, някой има ли идея?

Връзка към коментар
Преди 1 час, Happy_Traveler каза:

Здравейте другари магеланци!

 

 Бих искала да попитам - някой от вас летял ли е скоро с Turkish?

Бих искала да си закупя билет с тях за Дар Ес Салаам, Танзания през септември. Но виждам, че канселират доста от полетите. Какви са правата ми, ако ми канселират полета - ако не искам refund, длъжни ли са да ми дадат хотел (при чакане над 8 часа) и да ми намерят нов маршрут/полет? Какво се случва реално в момента в тази ситуация на пандемия, някой има ли идея?

Те най-вероятно ще ти канселират полета доста преди да излетиш, т.е. няма да имаш изненадващо чакане от над 8 часа, за да ти дадат хотел. Да ти кажа при мен как е от известно време. Понеже съм си купил едни билети с тях за септември, ама си ги купих май месец още и от тогава досега ми канселират постоянно някакви отсечки от билета. Всеки път като е канселирана отсечка, имам право да си избирам нов полет за тази отсечка на която си искам дата. И от май месец насам си сменям полети, нагласям си ги 😄 😄 😄 . Та ако примерно ти канселират само втората отсечка, ще можеш да си смениш целия полет или да вземеш ваучер или да рефънд. Ако като си избираш нови полети, си ги избереш така, че да имаш над 8 часа престой, няма да ти дадат хотел, все пак ти си ги избрала така. ... А, има и един кофти момент, поне с моите полети де. Всеки път трябва да звъня на кол центъра и да ги сменям от там, в апп-а и на сайта ми дава, че има техническа грешка.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Онлайн услугите не са силната страна на Търкиш, "техническата грешка" си е общо взето перманентна и минаването през кол център си е задължително и за много дребни неща,  но това мисля, че сме си го говорили с @Happy_Traveler и преди покрай един неин случай с тях. Иначе играта е такава, каквато я е описал @ivailo_radev, ако ти се играе, действай. 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Ясно, тогава ще си взема билета през моя приятелка с травъл агенция. Там плащам 20-30 лв такса обслужване и те се занимават с това. В ситуация на пандемия не мога да се занимавам с техните кол-центрове... Те никога не вдигат.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 1 час, Happy_Traveler каза:

Ясно, тогава ще си взема билета през моя приятелка с травъл агенция. Там плащам 20-30 лв такса обслужване и те се занимават с това. В ситуация на пандемия не мога да се занимавам с техните кол-центрове... Те никога не вдигат.

В немския веднага вдигат и са супер отзивчиви, само дето немският им език е много зле и всеки път не могат да се оправят какво им казвам 😄

  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 19 часа, ivailo_radev каза:

В немския веднага вдигат и са супер отзивчиви, само дето немският им език е много зле и всеки път не могат да се оправят какво им казвам 😄

Вчера ги похвалих, обаче днес ми вдигнаха нервите. Добре поне, че агентът говореше добър немски.

Преди 12 дни им се обадих, за да си сменя полета на заминаване от Германия към Турция от 18.09 на 19.09. Агентката ми каза - ОК, струва 41 евро на човек обаче. Съгласих се и тя ми каза, че до два дни ще ми се обади някой. Тъй като никой не ми се обади, днес реших да им звънна и да питам какво става.

Агентът ми казва: Ами Вие не сте платили, т.е. не сме Ви запазили полета за 19.09. Ако искате да го смените, трябва сега вече да платите по 130 евро на човек, толкова е разликата.

Това не ми стана ясно как става, понеже оригиналният ми билет е за 120 на човек, а сега като погледна на сайта за новата дата са по 150 на човек, което по скромните ми познания по математика прави 30 евро разлика. Такси за смяна нямам, понеже заради короната им бяха такива условията. Само разликата.

Както и да е, поядосах се 10 секунди, но реших, че ми е много 130 евро на човек да доплащам за смяната и му казах, че тогава си оставаме на 18.09.2020.

При което тоя ми изстреля: Ами проблемът е, че колежката Ви е махнала стария полет на 18.09.2020.

И аз му казвам: Т.е. сега нямам полет на 19.09, но понеже сте ми махнали стария, нямам и на 18.09.2020, така ли?

Агентът: Да, така е.

Аз пак: Т.е. ще ми върнете парите за полетите и трябва да си взема нови? (тук много избеснявам вече)

Агентът: Ами не, ако искате да ги канселирате, трябва да си платите.

Аз: Добре! В кой ден да дойда на летището?

Агентът: Ами пишете на съпорта, за да разследват и да се свържат с Вас и да Ви кажат - дали може да платите 41 евро все пак на човек и да смените датата или трябва да платите повече. Те ще преслушат разговора и ще се свържат с Вас, а и колежката е записала тук разлика от 41 евро да се доплати.

Аз: Ама нали Вие сте съпортът, на никого няма да пиша, някой да се свърже с мен и да ми каже кога ще летя. Иначе отивам на 18-ти на летището и ако не летя, значи имам право на обезщетение.

...

И така 40 минути дискусии. Въпреки целия си яд им писах накрая един мейл на съпорт да разследват. Ама вчера ги похвалих, а днес тотално ме разочароваха.

 

  • Харесвам 1
  • Шок 2
  • Смея се 1
Връзка към коментар

И това съм го обяснявал преди (от много близки срещи с тях в дълъг период от време), в повечето кол центрове и офиси имат много ограничени правомощия и не могат да взимат решения. За сметка на това през feedback формата им на сайта могат да правят всичко, въпреки че, за потвърждение и евентуално плащане (през телефона естествено) може пак да се наложи да се обаждаш в голям кол център с пълни правомощия от списък, който те ще ти дадат. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 6 минути , Adventurer каза:

И това съм го обяснявал преди (от много близки срещи с тях в дълъг период от време), в повечето кол центрове и офиси имат много ограничени правомощия и не могат да взимат решения. За сметка на това през feedback формата им на сайта могат да правят всичко, въпреки че, за потвърждение и евентуално плащане (през телефона естествено) може пак да се наложи да се обаждаш в голям кол център с пълни правомощия от списък, който те ще ти дадат. 

Ами ще ги чакам. Най-интересното е, че след първоначалния яд, сега ми е любопитно как ще реагират. Направо съм си взел пуканки и чакам да видя какво ще стане 😄

 

Връзка към коментар

Обикновено взимат решение в интерес на клиента, ако пък е тяхна грешката със сигурност ще намерят вариант, аз съм плащал при подобен случай билети по стари промо цени от преди месеци. Освен това са ми влизали в положението и дори мои грешки са поправяли, което е и една от причините да са ми първи избор от доста време насам.  

 

Просто система за комуникация с тях е такава и трябва да се свикне, в смисъл не ги оправдавам, даже им писах дълго писмо за бъгавия им и безполезен сайт преди време, но това е положението, имат си обаче други предимства.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 2 месеца по-късно ...
  • 2 седмици по-късно ...

Turkish осигуряват ли още безплатна нощувка и трансфер летище - хотел - летище в Истанбул при смяна на полети и всичко купено с тях на един билет? 

Връзка към коментар
12 minutes ago, FlyTraveler said:

Turkish осигуряват ли още безплатна нощувка и трансфер летище - хотел - летище в Истанбул при смяна на полети и всичко купено с тях на един билет? 

Ако полета е с престой над 12ч. за икономи и 9 ч за бизнес класа и няма друг полет с по-къс престой. По принцип по време на резервацията ти излиза, че имаш право на такава, но не ти я потвърждават май чак на място на летището в Истанбул. 

Иначе другата програма туристическата с нощувката ( stopover, която се водеше) е спряна заради ковида. 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
12 hours ago, Jorro said:

Ако полета е с престой над 12ч. за икономи и 9 ч за бизнес класа и няма друг полет с по-къс престой. По принцип по време на резервацията ти излиза, че имаш право на такава, но не ти я потвърждават май чак на място на летището в Истанбул. 

Иначе другата програма туристическата с нощувката ( stopover, която се водеше) е спряна заради ковида. 

Ето ги и условията:

https://www.turkishairlines.com/en-int/flights/hotel-service/

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.