Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Преди 1 час, zvezda9001 каза:

Здравейте,  имам много спешен въпрос на летище София сме. Опитваме се да се чекираме на машинките и ни дава ето този прозорец? Каква е тази виза така и не може  да разберем полета ни е София-Истанбул-Сейшели? Дава го за отсечката София - Истанбул...

При нас, преди да тръгнем към Мексико, ни излизаше грешка след прочитане на паспорта и изписваше да се обърнем към чек-ин гишето. Така и не успяхме да си извадим бордни карти за отсечката София - Истанбул от машинките и се редихме на гише.

Връзка към коментар

Някой получавал ли е компенсация за закъснял полет в кеш по EC261/2004? Предлагат ми следната опция:

 

As an alternative to all these offers, we can issue a refund cheque that is worth 600.00 Euros that you can get in cash.

 

Чудя се какъв е този refund cheque и как точно го обменям за кеш. Дали са ми и 48 часов срок да им отговоря, което ми е малко странно. 

Връзка към коментар
преди 25 минути , yordanov каза:

Някой получавал ли е компенсация за закъснял полет в кеш по EC261/2004? Предлагат ми следната опция:

 

As an alternative to all these offers, we can issue a refund cheque that is worth 600.00 Euros that you can get in cash.

 

Чудя се какъв е този refund cheque и как точно го обменям за кеш. Дали са ми и 48 часов срок да им отговоря, което ми е малко странно. 

А на кой мейл им писа за закъснението?

 

Връзка към коментар
преди 3 часа, yordanov каза:

Някой получавал ли е компенсация за закъснял полет в кеш по EC261/2004? Предлагат ми следната опция:

 

As an alternative to all these offers, we can issue a refund cheque that is worth 600.00 Euros that you can get in cash.

 

Чудя се какъв е този refund cheque и как точно го обменям за кеш. Дали са ми и 48 часов срок да им отговоря, което ми е малко странно. 

Едва ли е кеш, в брой на ръка :D, сигурно по карта ще ти го преведат. Питай ги през фийдбек формата

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Наскоро при вътрешни полети във Филипините ми счупиха куфара:

20230212_093509.jpg.64687285599a612cb9b4505041c625d8.jpg

Понеже ми беше ясно, че Cebu няма да ми купят нов куфар, го приписах на Търкиш. От тяхна страна получих бърз отговор, но за съжаление отказаха да го сменят.  Пратиха ме на ремонт за тяхна сметка. Еми, закърпихме стария пътешественик, явно още дестинации го чакат ;)

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Някой знае ли как може да се вземе билет на друга авиокомпания от Star Alliance с мили на Търкиш? Конкретно гледам за полети на Copa Airlines в Централна Америка. Търся през страницата на Търкиш за купуване на билет с мили https://www.turkishairlines.com/en-int/miles-and-smiles/book-award-tickets/

За съжаление нищо не ми излиза на Copa. Излизат ми само полетите на Търкиш, ако има такива. Например ако търся Панама-Канкун, ми дава само полетите с Търкиш през Истанбул. Директните полети на Copa Панама-Канкун изобщо не излизат. Ако търся Панама-Сан Хосе, изобщо нищо не излиза, защото Търкиш не летят до Сан Хосе. Директните полети на Copa пак ги няма. Превъртях доста дати и все същото. Има ли някакво друго място, от което се търсят полети на партньорските авиокомпании или линкът си е този, но просто са много редки възможностите да се взимат такива билети или изобщо не съществуват за този регион?

Изглежда, че е последното, но все пак да питам, ако някой има опит.

Връзка към коментар

ако няма нещо в правилата специално за тоя случай, би трябвало да може (стига да има налични седалки)

звънни в централата и питай

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 2 часа, makler каза:

До колкото си спомням може да се купува такъв билет само за собственика на акаунта.

Може да се купува за всеки , (полу) ограничението е , ако за пръв път се купува award билет и е само за друг човек , трябва да се мине през колцентър.

 

@Aureliano Турците май не предлагат ниска тарифа за партньорски билети на Копа . На твое място бих купил през ЛМ -9к+70$ или АП -6.6к+98$

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

На 28.02.2023 пътувах от София през Истанбул до Сейшелите с Turkish Airlines. На 9.03.2023 се върнах отново с тях през Истанбул до София. Сайтът им е трагичен. Странно, но толкова голяма и богата компания, която е вложила средства, за да присъства в дигиталното пространство, е оставила занемарен сайта си, от който изкарва пари. Изборът на самолетни билети е труден. Сайтът често те изхвърля и всичко трябва да започне отначало. Ние успяхме да си купим билети от третия опит. Менютата са объркващи и не знаеш до последно дали покупката на билети е успешна. Всякакви опити да се свържеш по телефон с представителства в България са безуспешни. По време на чек-ин-а сайтът не отчита факта, че сме от България и иска да приложим документи за визи за Турция, което бе пречка да направим онлайн чек-ин. Свързах се с представителството в Турция по телефон и те казаха, че разбирали проблема, но не знаят какво да направят. На сайтът има информация, че ако между два международни полета има престой от 6 или 12 часа, по време на престоя имаш право на хотел или на екскурзия до Истанбул. Оказва се, че това не е съвсем така, защото имаш право на привилегии само ако между двата полета няма друг, по-кратък. Но ти вече си купил билетите и няма как да знаеш дали няма по-кратък полет. Позвъних на компанията в Турция и те отново казаха - Разбираме проблема, но не знаем как да помогнем. Обслужване на клиенти по телефон - 0/10. Сайт - 1/10.

Обслужването в самолетите е нормално. Не включвам в мнението си пилотите, защото нито имам досег с тях, нито разбирам от работата им. Живи и здрави стигнахме до Сейшели и после обратно до България, затова на тях изказвам благодарност. Бордният екипаж - направи ми впечатление, че и в четирите полета работят едни уморени хора, някои от които бяха и доста изнервени. Едни фалшиви полу-усмивки. Не съм привърженик на това някой да ми се усмихва фалшиво и да се държи прекалено учтиво, но може би липсваше едно, да го наречем, нормално отношение. Мъжката част от бордния екипаж беше доста груба с някои от пътниците, поне погледнато отстрани. Самолетите бяха чисти и конфортни, колкото може да е конфортна икономичната класа. Храната беше вкусна и в достатъчно количество за храна в самолет. Летял съм с Катар и с Аерофлот, като и двете компании превъзхождат далеч Турските авиолинии.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Общо взето звучи като писано от жълто издание в стил, подкрепете агенциите и чартърите ни..

 

Другия път прочети по-добре, а не да се ядосваш как било, понеже не си разбрал. Не знам коя друга европейска компания дава хотел, ако ще и 2 дни престой да имаш.

 

Няма да коментирам остатъка за фалшиви и изморени хора.. проблемите със сайта също, изобщо 80% са измислици..

 

Може да не е най-добрата компания, но поне 2/3 от останалите могат да мечтая да стигнат тяхното ниво.

  • Харесвам 10
Връзка към коментар

И аз не мога да се съглася в никакъв случай с написаното от Emillio. Вече почти 10 години летя поне поне по 15-18 пъти на година с турските авиолинии и нямам подобни проблеми.. нито със сайта им, нито с обслужването им. 

Не съм летяла с катарците. Знам, че са много добри, но нямам база за да коментирам. Но мога да направя сравнение между турците и доста други авиокомпании и определено давам + за турците. С купуването на билети през сайта им пък никога, ама никога не съм имала затруднения. Наскоро купих за трима човека билети за 2 полета и единствената трудност дойде от това да разбера къде и как да мога да си ползвам натрупаните точки за безплатен билет. Порових малко и готово. 

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Не съм летяла с катарци, сингапурци и емирейтс, които се водят като едни от най-добрите, но в сравнение с Луфтханза, Австрийските авиолинии, България еър и др. определено Търкиш предложиха добро обслужване и храна. Най-вече ме впечатлиха с експресната бърза помощ, която оказаха на момиче, което припадна на път към тоалетната. Запазиха хладнокръвно спокойствие и действаха много прецизно. Слава Богу момичето се възстанови бързо и не се наложи извънредно кацане. Нямам база за сравнение с подобни ситуации в други компании (за първи път ставам свидетел на подобен инцидент), но определено се впечатлих от действията на екипажа на Търкиш

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Преди 1 час, Alexander каза:

Общо взето звучи като писано от жълто издание в стил, подкрепете агенциите и чартърите ни

Точно същото си помислих, четейки мнението. Първо и единствено мнение, хвърляне на кофа хейт, стил жълта преса. 
 

Имат си трески за дялане турците, но категорично не е със сайта, купуването на билети или невъзможността за онлайн чекин. Наскоро летяхме с тях до Мексико и това, което аз имам като забележки са тесните и неудобни седалки, изключително малко междуседалково пространство (дори Wizz имат по-голямо пространство за краката). Другият проблем беше, че въпреки, че се чекирахме успешно онлайн и на отиване, и на връщане и бяхме само с ръчен багаж, трябваше въпреки това да се редим на гишетата, за да вземем бордни карти, тъй като на онлайн чекирането ни издаваха бордни карти за дългите полети - IST-MEX и CUN-IST, но от и за София не. Не успяхме да си извадим бордни катри дори и на машинките на летището.

Връзка към коментар
преди 1 час, Alexander каза:

.....проблемите със сайта също.....

това го остави на професионалистите 😄 Сайта им верно работи, като направен от самозванец за 1000лв 😄 И аз първия път като го ползвах също бях възмутен от това. При натискане на линк, чакаш 2-3 секунди да ти изкара loader, а след това дали ще те прехвърли там където трябва...един бог знае, което ти светка лампичка за какви други проблеми може да има сайта, НО има едно голямо НО! Ние магеланците обичаме бъговете 😉 И понеже благодарение на техните бъгове съм си сменял полети и съм си резервирал места, за които по принцип се плаща....не мога да кажа лоша дума 🙂 

Иначе за цена-качество-удобство....мисля, че за пътуване от София няма по-добри, към момента.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Точно седмица след като започнах комуникация с тях за компенсация по EC 206/2004 относно 5 часово закъснение на полет, днес ми изпратиха рифънд чек за 600 евро, който мога през техния сайт да рикуестна да ми бъде изплатен по банкова сметка.

  • Харесвам 10
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Ама сайтът им наистина е зле, от една седмица не мога да се регистрирам за Miles&Smiles. Полето за парола има някакви странни изисквания и се самоизтрива, не приема определени символи, теглих им една и да се черпят с тия 6000 мили, които иначе щях да получа. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 35 минути , Георги каза:

Ама сайтът им наистина е зле, от една седмица не мога да се регистрирам за Miles&Smiles. Полето за парола има някакви странни изисквания и се самоизтрива, не приема определени символи, теглих им една и да се черпят с тия 6000 мили, които иначе щях да получа. 

Пробвай с 6 цифри. Мисля, че и аз имах такъв проблем, та в момента съм само с цифри. По едно време дори не приемаше цифри въведени чрез numeric pad-а на клавиатурата, не знам дали все още има такъв проблем, но за всеки случай ползвай тези над буквите.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Да, изписва ти че иска цифри, чак след като набиеш букви/цифри/символи комбинация. После си пишеш 6-те цифри (точно шест явно трябва да са) и излиза това:

 

 Your password must not contain 3 identical numbers or 3 consecutive numbers.

 

От шестцифрено число, мисля че все мога да потвърдя наум, че не съдържа три еднакви или три поредни, а и честно казано подобни изисквания като цяло ми се струват малоумни. В същото време полето, където трябва да потвърдя кода не работи, при въвеждане на цифра я трие директно и полето остава празно. Живи и здрави, аз не търся помощ как да се справя с идиотска форма, тия 6к мили за нищо нямаше да стигнат така и така, просто докладвам, че наистина не всичко е розово в сайта им. 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.