Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 2 часа, Jorro каза:

По време на чек ин ли ти даде безплатен избор в апа или преди това?

Преди. Бях избрала места за дългия полет (безплатно) още при купуването на билетите, но след смяната на разписанието бяха разбутали и местата. Сега избрах отново. Ще видим на чекин-а на машинките дали ще ми даде по-добри опции или ще си останем с тези.

Връзка към мнение
преди 2 часа, chandni каза:

В продължение на моите брожения с местата... От сайта така и не успях да си избера места - не ми дава дори опция срещу заплащане - просто изборът на места е disabled/grayed out, но пък през мобилното приложение успях да си избера места за дългите полети (отново безплатно), а за София - Истанбул можеше, но срещу заплащане, та за там пропуснах.

Провери след няколко часа да не изчезнат изобщо, защото и на мен така ми даде да сменя безплатно места (такива, които вече бях закупил с мили), смениха се и след няколко часа вече ги нямаше изобщо - ни новите, ни старите. За нов избор ми искаше отново $. Останах си без места. Турския кол център изобщо не разбраха какъв е проблема, или не им се занимаваше. Та тогава варненския номер оправи нещата и вече не смея да бутам нищо. 😁

Връзка към мнение

При мен приложението поиска да канцелирам или да избера нови полети.Изписа, че това се налага поради промяна на статуса на един от полетите? Съответно си избрах абсолютно същите ,като даже нямаше  промени и в часът на полетите.Но ми заминаха резервациите за места, които бях направил с мили.Сега ни места, ни мили 😁. Малко кален номер ми спретнаха.

Връзка към мнение

При мен изписа някъде, че вместо в 22.45 полетът ми ще е от 2 часа през нощта, но не помня дали хо видях в мейл или в приложението. Сега като си вляза в приложението нищо не пише от към промени, седи си 22.45. Как мога да проверя? Става дума за полет утре. 

Връзка към мнение
преди 36 минути , Loverboy каза:

При мен изписа някъде, че вместо в 22.45 полетът ми ще е от 2 часа през нощта, но не помня дали хо видях в мейл или в приложението. Сега като си вляза в приложението нищо не пише от към промени, седи си 22.45. Как мога да проверя? Става дума за полет утре. 

С референтния номер на резервацията си и фамилията си влизаш в резервацията. Ако има промени, там ще ги има

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Някой тази седмица да е летял със сутрешния полет от Истанбул до София? Гледам, че цяла седмица канселират сутрешния, но последните 2-3 дни следобедния и вечерния се изпълняват. Прехвърлят ли ви на тях или? Ние кацаме в ИСТ в 06.00 и трябва да хванем сутрешния, но ако е канселиран не знам какво трябва да направим - да ходим на тяхно гише някъде? 

Връзка към мнение
преди 31 минути , Loverboy каза:

Някой тази седмица да е летял със сутрешния полет от Истанбул до София? Гледам, че цяла седмица канселират сутрешния, но последните 2-3 дни следобедния и вечерния се изпълняват. Прехвърлят ли ви на тях или? Ние кацаме в ИСТ в 06.00 и трябва да хванем сутрешния, но ако е канселиран не знам какво трябва да направим - да ходим на тяхно гише някъде? 

В приложението и в сайта ще имате възможност да изберете друг полет, за който има места. 

Връзка към мнение
преди 15 минути , Mary каза:

В приложението и в сайта ще имате възможност да изберете друг полет, за който има места. 

Ок, ще ги следя. Тенкс. 🙂 

Връзка към мнение

Днес трябваше да летя със сутрешния, но полета ми от Мексико закъсня с 5 часа и съответно го изпуснах. Дадоха ми билет за този в 14.55. 

Връзка към мнение

Здравейте, на прибиране от Мексико, полетът ни Истанбул - София беше отменен поради лошо време. Трябваше да кацнем в София в 15:10. Вместо това, ни преиздадоха нови билети по маршрут Истанбул - Мюнхен - София, кацнахме в София около 23:00. Според вас, имаме ли право на компенсация? 

Връзка към мнение

Е, компенсация? Като има още едно прекачване, това е бонус храна, напитки... нов полет, отново кафе/чай+хапване 😉 Погледнете от положителната му страна. 

 

Но ми стана интересно как заради лошо време няма полет Истанбул-София, но има полет Истанбул-Мюнхен, който всъщност пак минава над София. На коя дата е било това? През февруари не е имало разни екстремни ситуации около софийското летище (буря, ураган, порой, мъгла и т.н.). Преди това имаше разни силни ветрове, но бяха около 18-20 януари

  • Смея се 1
Връзка към мнение

Новото летище е на едни баири и е много духовито. Лошите условия бяха в Истанбул, напречен дъжд, сняг, вятър два дни беше така - в хотела в който ни настаниха на 11 етаж , вятърът свиреше страшно през прозорците. Автобусчето до летището на няколко места по магистралата от центъра до летището едва удържаше курса.

Връзка към мнение

Да, колкото пъти съм кацал на новото, все духат ветрове, самолетът се клати и тресе, мен си ме е страх. Но странно как при същото време има полети Истанбул-Мюнхен, а няма Истанбул-София. 

Връзка към мнение
преди 1 час, vino4erpec каза:

Здравейте, на прибиране от Мексико, полетът ни Истанбул - София беше отменен поради лошо време. Трябваше да кацнем в София в 15:10. Вместо това, ни преиздадоха нови билети по маршрут Истанбул - Мюнхен - София, кацнахме в София около 23:00. Според вас, имаме ли право на компенсация? 

Ако наистина е заради лошо време нямате право на компенсация, тъй като е заради събитие извън обхвата на авиокомпанията.

 

P.S.

Това летище не го ли гласяха да става най-голямото в света, даже да достига 200млн. пасажери годишно 😂😂

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 56 минути , Hakkâri Spor каза:

Е, компенсация? Като има още едно прекачване, това е бонус храна, напитки... нов полет, отново кафе/чай+хапване 😉 Погледнете от положителната му страна. 

 

Но ми стана интересно как заради лошо време няма полет Истанбул-София, но има полет Истанбул-Мюнхен, който всъщност пак минава над София. На коя дата е било това? През февруари не е имало разни екстремни ситуации около софийското летище (буря, ураган, порой, мъгла и т.н.). Преди това имаше разни силни ветрове, но бяха около 18-20 януари

Оценявам чувството ти за хумор, но ако се поинтересуваш, стотици полети от/до Истанбул бяха отменени между 05-09 февруари. Отмененият ни полет беше на 06 февруари. И къде точно казвам, че проблемът е бил в София?!?!

преди 9 минути , tch каза:

Ако наистина е заради лошо време нямате право на компенсация, тъй като е заради събитие извън обхвата на авиокомпанията.

 

P.S.

Това летище не го ли гласяха да става най-голямото в света, даже да достига 200млн. пасажери годишно 😂😂

 

 

Да, заради лошо време - проливен дъжд, силни ветрове, не валеше сняг.

@Hakkâri Spor, вместо да продължаваш да се чудиш, вземи се образовай малко как така на едно и също летище едни полети се изпълняват, други - не.....

Връзка към мнение
Георги Матеев
Преди 1 час, tch каза:

P.S.

Това летище не го ли гласяха да става най-голямото в света, даже да достига 200млн. пасажери годишно 😂😂

 

Е, турците поне имат силна амбиция, добри възможности и приличен шанс нещата да им се получат. Не знам дали IST ще бъде най-голямото по трафик в света, но определено го виждам в челната тройка и мога само да се радвам, че такова топ летище на световно ниво се намира на едва 50 минути от София. Всички европейски летища бледнеят пред него, особено като връзки.

  • Харесвам 10
Връзка към мнение
Преди 1 час, Георги Матеев каза:

Е, турците поне имат силна амбиция, добри възможности и приличен шанс нещата да им се получат. Не знам дали IST ще бъде най-голямото по трафик в света, но определено го виждам в челната тройка и мога само да се радвам, че такова топ летище на световно ниво се намира на едва 50 минути от София. Всички европейски летища бледнеят пред него, особено като връзки.

Прав е Георги Матеев за IST.  И да допълня, летището е на 6-7 часа път  с кола от центъра на София, разполага с огромен  и евтин паркинг. И като се вземе предвид връзките и дестинациите, да имаме късмет с близостта му.

Връзка към мнение
преди 2 часа, Hakkâri Spor каза:

Но ми стана интересно как заради лошо време няма полет Истанбул-София, но има полет Истанбул-Мюнхен, който всъщност пак минава над София.

Едно нещо е да прелиташ над някакво място на 10км. височина, съвсем друго - да кацаш на летището на това място. Освет това пък и трасето на полета може да се променя, така че, ако е необходимо, да се заобиколи зона с лоши атмосферни условия. А и по принцип маршрутът на този полет въобще не минава над София, а доста по на север - някъде между Монтана и Лом. 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Не знам дали помните, но миналата година по това време летището беше затворило напълно заради снежна буря. Стотици пътници и служители останаха блокирани. Това създаде доста ядове, както за самото летище, така и за авиокомпаниите. До колкото помня и пътищата към аеропорта бяха затворени, та хората просто не можеха да мръднат.

Сега прогнозите бяха отново за доста сняг, та мисля, че не искаха да се повтаря миналогодишния сценарий и превантивно отмениха някои полети.

Връзка към мнение
преди 4 часа, Георги Матеев каза:

Е, турците поне имат силна амбиция, добри възможности и приличен шанс нещата да им се получат. Не знам дали IST ще бъде най-голямото по трафик в света, но определено го виждам в челната тройка и мога само да се радвам, че такова топ летище на световно ниво се намира на едва 50 минути от София. Всички европейски летища бледнеят пред него, особено като връзки.

Разбира се, че е богатство да имаш такова летище наблизо, но целта за най-голямо летище в света и 200млн. пътници  беше зададена "отгоре", а не защото имаше такова търсене. Дори и преди короната Атланта имаше малко над 100.

Но за нас в крайна сметка важното е да не се сменят приоритетите на турската държава, за да има повече полети.

Връзка към мнение
Георги Матеев
преди 36 минути , tch каза:

Разбира се, че е богатство да имаш такова летище наблизо, но целта за най-голямо летище в света и 200млн. пътници  беше зададена "отгоре", а не защото имаше такова търсене. Дори и преди короната Атланта имаше малко над 100.

Но за нас в крайна сметка важното е да не се сменят приоритетите на турската държава, за да има повече полети.

Принципно тази цел за 200 милиона пътника годишно не беше ли зададена да се постигне до 2030 година? Може и да бъркам, но доколкото четох дори все още не е завършено напълно цялото летище, както е по проект, и тепърва ще се откриват още сектори. Отделно, Turkish постоянно поръчват и добавят към флотилията си нови самолети.

 

При всички случаи, освен ако няма нова пандемия, според мен авио трафикът генерално ще расте значително в следващите години и IST определено е в чудесна позиция да поеме доста от него. Мисля, че именно това седи и в основата на добрите им цени последната година, които обикновено са значително по-добри от на останалите европейски авиокомпании.

 

А ние магеланци също ще помагаме с трафик колкото можем 🙃

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Географското местоположение на Истанбул е изключително. Щом арабите можаха да превърнат Доха и Дубай в глобални хъбове , Истанбул има не по-малък потенциал.

Ако за Доха може да кажем че е изключително летище , според мен това съвсем не може да се каже за летището в Дубай, така че има всички предпоставки турците да откраднат значителен трафик и от там.

  • Харесвам 4
Връзка към мнение
преди 9 минути , Георги Матеев каза:

Принципно тази цел за 200 милиона пътника годишно не беше ли зададена да се постигне до 2030 година? Може и да бъркам, но доколкото четох дори все още не е завършено напълно цялото летище, както е по проект, и тепърва ще се откриват още сектори. Отделно, Turkish постоянно поръчват и добавят към флотилията си нови самолети.

 

При всички случаи, освен ако няма нова пандемия, според мен авио трафикът генерално ще расте значително в следващите години и IST определено е в чудесна позиция да поеме доста от него. Мисля, че именно това седи и в основата на добрите им цени последната година, които обикновено са значително по-добри от на останалите европейски авиокомпании.

 

А ние магеланци също ще помагаме с трафик колкото можем 🙃

2000 година най-голямото летище в света е обслужило 80млн. пътници, 2019 са били 110. Така че и за 2030 и без пандемия 200млн. са били нереалистични. Иначе съм съглсен, че трафикът особено в Азия ще расте и са в добра изходна позиция да вземат сериозен дял. Отностно разходите и цените да не забравяме, че са полудържавна компания и оперират на място с много ниски заплати спрямо европейските нива.

Връзка към мнение
преди 6 часа, Hakkâri Spor каза:

Но странно как при същото време има полети Истанбул-Мюнхен, а няма Истанбул-София. 

Може да се поспекулира малко тук....но предполагам схемата за канселиране на полети (още повече на летището в Истанбул, където е основната база на Търкиш) се изчислява от алгоритми, включващи много променливи, като например: недостиг на самолети в даден момент (дори конкретен тип), полупразни самолети за близка/далечна дестинация, дублиране на линията в един и същи ден (период от време), пресмятане компенсациите за пътниците, ако се анулира полет и още куп, куп други неща, за които няма и да се сетим сигурно. А крайната цел е ясна: увеличаване печалбата на авиокомпанията и намаляване на загубите в критични ситуации.

Затова логика в анулирането не може да намерим, ама пък е работа на адвокатите да докажат (и да ти извадят компенсация), че щом самолет излита за Мюнхен, трябва да може да излети и за София 🙂

  • Харесвам 5
Връзка към мнение

мен ако питате, щом доказано е било лошо времето, никой няма да се занимава да иска доказателства защо има за Мюнхен, а няма за София

Ако си хванеш адвокат и му платиш, вероятно ще се занимава

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.