Прескочи до съдържание

Airbnb - пълни инструкции за резервация. Много подробни.


Георги

Препоръчани мнения

При плащане системата изисква billing адрес. Т.е. ако ползваш твоята карта коректно тук ще трябва от падащото меню да избереш Billing Country да е България. От там airbnb ще обърне сумата в лева по някакъв трънски курс, после банката ти ще обърне левовете в паунди и ще стане мътна и кървава :)

 

Това, което съм писал по-горе е валидно само за карта в паунди регистрирана във Великобритания, т.е. евентуално тази на сина ти. Нямаше проблем да се ползва чужда карта в последната година, ако има такива ограничения е нещо ново. За 3D кода не мога да помогна. 

 

Ако по някаква причина не можеш да платиш с картата на сина ти, то тогава ползвай българска карта в лева, ще е по-рентабилно от българска карта в паунди. 

 

Здравейте, отново моля, за помощ. Написах писмо до желания хост, но не мога да го изпратя без да дам данни за картата, с която ще платя. Това така ли е? Аз останах с убеждението, че след като ме одобрят, тогава ще попълвам детайлите за плащане. Благодаря!

Връзка към мнение

Здравейте, отново моля, за помощ. Написах писмо до желания хост, но не мога да го изпратя без да дам данни за картата, с която ще платя. Това така ли е? Аз останах с убеждението, че след като ме одобрят, тогава ще попълвам детайлите за плащане. Благодаря!

 

Естествено, че не е необходимо да даваш данни за карта. Това става, само ако минаваш през бутона Request to Book. Вместо това използвай "Contact Host", който се намира в профила на хоста под ревютата. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Здравейте! Имам един въпрос и се надявам поне тук някой да ми помогне.

Преди време си бях резервирала чрез Airbnb  едно апартаментче в Гърция за което веднага ми изтеглиха паричките 284лв - до тук всичко е нормално. На 28.08 отмених резервацията, но и до днес не получавам сумата си обратно (изключвам необходимата такса обслужване от 40лв на Airbnb). Не мога да намеря никъде телефонен номер в България, на който да се обадя, а този в Англия не отговаря втори ден. Няма и никакъв нормален адрес за кореспонденция, писах на различни адреси express@airbnb.com, press@airbnb.com но отговор все още няма. Бихте ли ми казали как да процедирам от тук нататък?

Връзка към мнение

Погледнете какви са условията за канселирането.

На мен хоста ми беше отменил резервация и веднага се появи съобщение на видно място, че мога да си изтегля парите по всяко време. Връщат се до 5 работни дни. Моите се появиха на следващия ден.

Връзка към мнение

Здравейте! Имам един въпрос и се надявам поне тук някой да ми помогне.

Преди време си бях резервирала чрез Airbnb  едно апартаментче в Гърция за което веднага ми изтеглиха паричките 284лв - до тук всичко е нормално. На 28.08 отмених резервацията, но и до днес не получавам сумата си обратно (изключвам необходимата такса обслужване от 40лв на Airbnb). Не мога да намеря никъде телефонен номер в България, на който да се обадя, а този в Англия не отговаря втори ден. Няма и никакъв нормален адрес за кореспонденция, писах на различни адреси express@airbnb.com, press@airbnb.com но отговор все още няма. Бихте ли ми казали как да процедирам от тук нататък?

 

Има две места, на които може да се счупи процедурата:

 

1. Банката ти. 

2. Airbnb. 

 

За съжаление е силно възможно първите да препратят към вторите, а вторите към първите :)

 

Първата ти цел е да се свържеш с airbnb. Не е лесно!

 

Отиди тук: https://www.airbnb.com/help/contact_us

 

Цъкни на Resolve a issue. В менюто вдясно избери Travelling, а от падащото меню, че имаш проблем с Payment и Making a payment. За съжаление не намерих секция, която да отговаря точно на липсващи пари след отмяна. Отваря ти се кратък текст, а най-долу има бутонче "I still need help". Като го цъкнеш вече ти се отваря формата за връзка по имейл. 

 

Ако ползваш социални мрежи, може да ги потърсиш във фейсбук или например в туитър, ей това е официален туитър акаунт за помощ: https://twitter.com/airbnbhelp

 

Ако пак има само мълчание, звъниш на банката ти и ги питаш какво става. Често рефънд може да отнеме до месец, подозирам че проблема като нищо е в тях. Ако според банката ти няма нищо, от airbnb също не получаваш нищо, изчакаш да мине този месец и с чиста съвест пускаш оспорване на транзакцията в банката ти, заедно с цялата прилежаща документация. Не би трябвало да е проблем да си вземеш парите обратно. 

 

Ама това е на кратко, давай по стъпките 1 по 1, на първо време пиши през формата на airbnb. Вече ще го мислим, ако не отговорят. 

Връзка към мнение

Здравейте! Имам един въпрос и се надявам поне тук някой да ми помогне.

Преди време си бях резервирала чрез Airbnb  едно апартаментче в Гърция за което веднага ми изтеглиха паричките 284лв - до тук всичко е нормално. На 28.08 отмених резервацията, но и до днес не получавам сумата си обратно (изключвам необходимата такса обслужване от 40лв на Airbnb). Не мога да намеря никъде телефонен номер в България, на който да се обадя, а този в Англия не отговаря втори ден. Няма и никакъв нормален адрес за кореспонденция, писах на различни адреси express@airbnb.com, press@airbnb.com но отговор все още няма. Бихте ли ми казали как да процедирам от тук нататък?

 

А да не би да си в противоречие с условията на кацелиране. Има няколко режима на канцелиране и различни срокове в тях. Но вероятно това си го съобразила.

А как си платила - вероятно с кредитна карта, то май-нямаше друга възможност, да не би airbnb да очаква да посочиш банкова сметка за refund. Аз, всъщност, никога не съм стигал до refund в airbnb.

Съжалявам, малко общо и теоретично се получи - едва ли ще ти е от помощ, но аз бих огледал тези неща. 

Връзка към мнение

Аз също съм получавала refund от airbnb. Ако условията за анулиране на резервацията са flexible, то няма причина да не получиш парите си обратно. На мен ми удържаха таксите от сайта (cleaning fee....) Но в рамките на 5 работни дни ако не се лъжа беше срокът за връщане на сумата. Има вероятност резервацията ти да е била non refundable. Но наистина първо се опитай да се свържеш със сайта. Успех!

Връзка към мнение
  • 4 седмици по-късно ...

 

P.S. Нищо не пречи да давате на приятели вашия си линк и така вие ще трупате още кредит, по $25 на осъществена резервация от приятелите ви. Имайте предвид, че кредита изтича година след като е получен, така че не се помайвайте много :)

 

Из условията четем:

 

They expire one year from the date they're issued and can only be used once.

 

Как да го разбирам това can only be used once?? Всеки кредит ти влиза като отделен ваучер, който може да се използва само веднъж - тъй да се каже, без да ти връща ресто, ако сумата за плащане е по-малка от стойността на ваучера? Или?

 

Как седят нещата с кредита за добавяне на бизнес мейл? Какви са квалифициращите условия, за да се води едно пътуване "бизнес трип", че нещо не намирам информация на прима виста?

Връзка към мнение

Из условията четем:

 

They expire one year from the date they're issued and can only be used once.

 

Как да го разбирам това can only be used once?? Всеки кредит ти влиза като отделен ваучер, който може да се използва само веднъж - тъй да се каже, без да ти връща ресто, ако сумата за плащане е по-малка от стойността на ваучера? Или?

 

Как седят нещата с кредита за добавяне на бизнес мейл? Какви са квалифициращите условия, за да се води едно пътуване "бизнес трип", че нещо не намирам информация на прима виста?

 

По най-простия начин го разбирай - имаш кредит, ползваш го в срок от една година, нямаш кредит :) Ако си натрупал от ваучери повече от сумата на резервацията, ще ти се приспадне само сумата за резервация и другото си остава. Освен едногодишния срок и минималната сума за резервиране няма подводни камъни с травъл кредита. 

 

Това за бизнес резервациите го бистрихме, ама май още нямаме натрупан практически опит, кое точно прави дадена резервация бизнес и кое не. 

Връзка към мнение

Странно аз имах кредит от повече от една година и не ми изгоря. Едните 22€ от първоначалната ми регистрация бяха от повече от 2 години, а другите 22 от покана на приятел от август миналата година и ги използвах сега миналата седмица.

Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...
  • 2 седмици по-късно ...

Вече може да се печелят мили на Делта за престой с Airbnb, 1 миля за $, без таксите. Резервацията трябва да се направи през www.deltaairbnb.com

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

 

В тази връзка бях чел подобна статия и за Берлин. Едва ли не airbnb няма да го има в този град.

Предстои ми уикенд в Берлин след 2 седмици и разцъках airbnb - не забелязах нищо смущаващо, рестриктивно, ...

Връзка към мнение

В тази връзка бях чел подобна статия и за Берлин. Едва ли не airbnb няма да го има в този град.

Предстои ми уикенд в Берлин след 2 седмици и разцъках airbnb - не забелязах нищо смущаващо, рестриктивно, ...

Не, разбира се. Никъде не става въпрос нито за изчезване от определен град ,още по-малко за дейността им въобще. Става въпрос за това, че в някои градове, в които има недостиг на жилища (НЙ,Париж,Берлин) се въвеждат по-строги рестрикции за това какви имоти могат да се дават под наем. На подобни места се ограничва даването на цели апартаменти и се разрешава даване на стаи или студиа.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

И аз искам да задам един въпрос, свързан с airbnb.

Досега съм правила няколко резервации при тях, цената излиза в евро, плащането е в евро от картата ми, която е левова, но банката извършва промяната в чужда валута по техния /т.е. на банката/ курс.

Така беше до последния път, когато всичко започна по старому. Харесах си апартамент, цената беше в евро, получих потвърждение от собственика, че мога да го наема и започнах процедурата. В един момент ме попитаха за телефон за идентификация, аз посочих български такъв /естествено/, на който получих код, който въведох в сайта и в следващия момент цената се промени в лева, при това при неизгоден курс /1 евро = 2,02 лв./. Потърсих из настройките дали не мога да платя в евро, но нищо не намерих. И понеже при предишна резервация ми отмъкнаха жилището за час, докато нещо се чудих, сега завърших процеса и платих, въпреки че цената малко не ми харесваше.

Но все пак въпросът ми е актуален за следващи пътувания и резервации: Как мога да променя валутата за плащане в евро? Само да уточня, че когато сега търся, цените в сайта продължават да са в евро, промяната става преди самото плащане.

Връзка към мнение

И аз искам да задам един въпрос, свързан с airbnb.

Досега съм правила няколко резервации при тях, цената излиза в евро, плащането е в евро от картата ми, която е левова, но банката извършва промяната в чужда валута по техния /т.е. на банката/ курс.

Така беше до последния път, когато всичко започна по старому. Харесах си апартамент, цената беше в евро, получих потвърждение от собственика, че мога да го наема и започнах процедурата. В един момент ме попитаха за телефон за идентификация, аз посочих български такъв /естествено/, на който получих код, който въведох в сайта и в следващия момент цената се промени в лева, при това при неизгоден курс /1 евро = 2,02 лв./. Потърсих из настройките дали не мога да платя в евро, но нищо не намерих. И понеже при предишна резервация ми отмъкнаха жилището за час, докато нещо се чудих, сега завърших процеса и платих, въпреки че цената малко не ми харесваше.

Но все пак въпросът ми е актуален за следващи пътувания и резервации: Как мога да променя валутата за плащане в евро? Само да уточня, че когато сега търся, цените в сайта продължават да са в евро, промяната става преди самото плащане.

 

Не можеш да я промениш, дискутирахме го и по-нагоре. Валутата на плащане се определя от airbnb на база на държавата, в която си регистрирана и държавата, в която ти е картата. Т.е. единствения вариант е на billing address да пишеш някой фиктивен в държавата, в която резервираш. Тогава ще избегнеш превалутиранията, но има риск плащането да не мине. 

Връзка към мнение

Вече няколко пъти си сменям безумния курс от 2.02 лв на плащане в евро и си плащам в евро(смяна на billing address). Виж по-назад го писах пак, как става. Все пак всеки си го прави на собствен риск.

Връзка към мнение

Съжалявам, че не съм го прочела. Обикновено преди да питам нещо, се опитвам да си намеря сама отговора в писаното вече, но тази тема е доста голяма.

На мен това ми се случи на поредната резервация, въпреки че винаги досега съм плащала с българска левова карта в евро и не е имало проблем и затова ми се видя странно.

Не можах да намеря в профила си какъв ми е billing address-а и как мога да го сменя. 

Може би и на този въпрос сте отговаряли по-горе, но все пак ще попитам.

А какво ще стане, ако като billing address посоча истински адрес на приятел, живеещ в страна, в която се плаща в евро, а картата ми си остане българска?

Какви са рисковете плащането да не мине при условие, че то се гарантира от банката ми и за нея няма значение дали ще плаща в лева или ще превалутира в друга валута по курса си?

Впрочем може ли да се извърши плащане с Transferwise?

Още веднъж се извинявам, ако задавам въпроси, на които вече е било отговорено.

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.