Прескочи до съдържание

Airbnb - пълни инструкции за резервация. Много подробни.


Георги

Препоръчани мнения

преди 11 часа, Shlosera каза:

В тези 15 коментара, ако има само един негативен аспект, като например "Всичко беше много яко, ама шума от улицата се чува", разбирай че мястото е шумно и не е за хора, които не понасят шума.

Именно и аз това написах, че за хора спящи леко /като мен/ е проблем шума..всичко бе ок, но шума за мен бе повече от неприятен. И това, че прочетох в още два коментара, че е шумно, но въпреки това всичко било супер не означава, че на мен ще ми е ок.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Здравейте,

имам въпрос, а ако не е за тази тема моля го преместете. Не бях влизал сигурно от 5-6 месеца в  Airbnb. Днес не мога да вляза през приложението, нито с телефона, нито с таблета. Даже го преинсталирах и ньц. Въвеждам си мейла и паролата и почва едно въртене и "сучене" и до там. На десктопа пробвах и няма проблем. Аз ли нещо не правя както трябва или има нещо проблем?

Връзка към коментар
преди 8 минути , The rider каза:

Здравейте,

имам въпрос, а ако не е за тази тема моля го преместете. Не бях влизал сигурно от 5-6 месеца в  Airbnb. Днес не мога да вляза през приложението, нито с телефона, нито с таблета. Даже го преинсталирах и ньц. Въвеждам си мейла и паролата и почва едно въртене и "сучене" и до там. На десктопа пробвах и няма проблем. Аз ли нещо не правя както трябва или има нещо проблем?

По-скоро или е проблем с мобилния оператор или защитата на приложението от отваряне на непознато място блокира. Ако можеш, пусни си мобилен интернет от телефона (mobile hotspot), вържи се към тази мрежа от десктопа и пробвай да се логнеш отново в airbnb. Също така, пробвай да влезнеш в телефона и таблета през браузера. Така ще можеш да локализираш дали проблема е в конкретната интернет връзка или в мобилното приложение 🙂 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Значи пробвах с wifi, с хот спот и т.н. Не става. Прочетох в отзивите  на гугъл плей, а и на друго място за подобен проблем след последната актуализация. В повечето приложения влизам автоматично при зареждане и не излизам след това, а просто го затварям. Сетих се, че когато се опитах да вляза първият път след толкова време обърках паролата и след това  дойдоха проблемите. Повечето от вас може би също не се логват всеки път. Ако на някой му се занимава и експериментира, нека да пробва да се логаутне, след това да пробва първият път да влезе с грешна парола, и накрая да каже дали има проблем с входа с вярната.

Малко странен(малоумен) и от моя гледна точка казус и молба, но изгубих цял следобед с Airbnb - то!

Връзка към коментар
преди 45 минути , The rider каза:

Ако на някой му се занимава и експериментира, нека да пробва да се логаутне, след това да пробва първият път да влезе с грешна парола, и накрая да каже дали има проблем с входа с вярната.

Пробвах смело, с риск да станем двама. 🙂 При мен нещата се развиха по нормалния сценарий:

 

1. След като въведох грешна парола, системата ми предложи да опитам пак.

 

error.png.6805fb0f6f8b3b2a5211e68623ee5f97.png

 

2. След това си въведох вярната парола. Сега пък не ми разпозна устройството, от което се логвам, и ми предложи да го потвърдя чрез съобщение, по мейл или с обаждане.

 

recogn.png.f816d3d2131e522987e65fe0bbf7e14a.png

 

3. След въвеждането на получения секретен код, ме пусна в акаунта.

 

Може някъде при разпознаването на устройството да е проблемът или в изпращането на този код.

 

Edit: А, това, горното, е през десктоп. В приложението сега нещата в действителност зациклиха с грешна парола. След като се джурка известно време, дава съобщение за изтекла сесия или за грешни данни за вход. После обаче с правилната парола визам - изпробвано 2-3 пъти.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Аз обаче продължавам да не мога от приложението. От десктопа и аз така. Получих секретен код и нямам проблеми, обаче от телефона не става. Даже си смених паролата - пратиха ми линк все едно е забравена. Ще ме побърка това. Не че не мога да си свърша работата на компа, но не ми дава мира.

Връзка към коментар

Това приложение има някакъв фундаметален проблем с работата си в БГ, но не засяга всички доставчици. До тук съм чул оплаквания от Виваком, Глобул и Булсат абонати. При МентЕл/А1 работи.

Съответно проблемът се прехвърля и когато чужденец реши да ползва нет тук през роуминга.

Връзка към коментар

След 5-6 преинсталирания и сигурно поне 30-40 опита за регистрация ме пусна. Четох и в чужди форуми, че проблемът идвал от взаимодействието с reCaptcha след последната актуализация на Аирбнб. Та варианта е да не излизате от приложението докато не оправят бъга, за да не си късате нервите като мен.

Имам и един друг въпрос. В приложението как се сменя езика? Нещо не можах да го намеря.

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Не се сменя от....има-няма вече три години ще станат. Ползва езика по подразбиране на телефона. Ако не го поддържа, инсталира по подразбиране английски.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Здравейте, налага ми се за първи път да резервирам през airbnb (до сега все ми е било на готово). При опит за контакт с хост на избрания апартамент получих отговор започващ с 

 “Hello Atanas,

We are Hostmaker and we manage the reservations on behalf of the owner - nice to meet you!

This is a busy time for us and we might take some time to reply to your enquiry...”.

 Та въпросът ми е нормално ли е някой различен от собственика да поема резервациите и има ли причина за съмнение? Благодаря

Връзка към коментар

Възможно е да...на мен ми се е случвало също да си пиша с друг човек, а не с този в чиито провил е апартамента. Просто понякога самите хостове нямат възможност за комуникация или не са на линия.

Връзка към коментар
преди 22 минути , Atanas.b каза:

Здравейте, налага ми се за първи път да резервирам през airbnb (до сега все ми е било на готово). При опит за контакт с хост на избрания апартамент получих отговор започващ с 

 “Hello Atanas,

We are Hostmaker and we manage the reservations on behalf of the owner - nice to meet you!

This is a busy time for us and we might take some time to reply to your enquiry...”.

 Та въпросът ми е нормално ли е някой различен от собственика да поема резервациите и има ли причина за съмнение? Благодаря

Вероятно е някаква фирма, която администрира апартаменти. Щом е през сайта комуникацията няма проблем.

Връзка към коментар

Благодаря за отговора, направих резервацията и заплатих половината сума. Другата част ще ми бъде дръпната от сметката или от airbnb ще ме подсетят, че трябва да платя пак ?

Връзка към коментар
преди 17 минути , Atanas.b каза:

Благодаря за отговора, направих резервацията и заплатих половината сума. Другата част ще ми бъде дръпната от сметката или от airbnb ще ме подсетят, че трябва да платя пак ?

Два дена някъде преди второто плащане ще Ви напомнят за плащането и в деня на плащането сами ще дръпнат парите от картата с която сте плати първоначално, като тази карта може да я сменяте.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Имаме една резервирана нощувка в Airbnb. В последствие се наложи да разместим програмата и трябва да направим още една нощувка в същата къща. Как е най-добре да се процедира - да пишем на host-а за удължаване на престоя или да букнем през платформата и втората нощувка?

 

Връзка към коментар

Най-добре пиши на хоста, че искаш да добавиш още една нощувка все пак да знае и му пусни рекусет от резервацията. Така ще избегнеш нова такса към сайта и евентуално такса почистване ако има с нова резервация.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Рейтингите са в тоя вид от известно време насам...няколко месеца от сайта експериментираха и бяха ту така, ту в стария вид. Нататък явно ще е по тая система.

Абсолютно в реда на нещата е да ти отговори някоя пропърти мениджмънт компания. Хоста я го видиш, я не. За съжаление, превръщането на Airbnb в мултинационална корпорация доведе до някои нежелани ефекти. Този е един от тях.

Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...
1 minute ago, Ivko said:

Когато дадено място има депозит то той как следва да бъде платен/задържан на място или по карта?

Чрез картата. Депозитът влиза в разбивката на плащанията. В смисъл при мен не блокираха временно сумата за депозита по картата, а направо си се осчетоводи транзакцията като плащане. Няколко дни след престоя връщат сумата на депозита. Естествено имаше малка разлика от валутните обръщания, а според тарифите на съответната банка, може и такса за входящия превод да има.

  • Замислям се 1
Връзка към коментар
На 18.09.2019 г. в 16:17, Яничка каза:

Имаме една резервирана нощувка в Airbnb. В последствие се наложи да разместим програмата и трябва да направим още една нощувка в същата къща. Как е най-добре да се процедира - да пишем на host-а за удължаване на престоя или да букнем през платформата и втората нощувка?

 

Промяна на резервацията. Хостът така или иначе получава веднага известие и трябва да одобри промяната. Правил съм го няколко пъти. Може и да му пишеш за всеки случай.

Връзка към коментар
преди 30 минути , ДиянаВ каза:

Чрез картата. Депозитът влиза в разбивката на плащанията.

 Ами според тази, която гледам аз не е така май....а тук пък липсва таксата към сайта 🤐

 

 

viber_изображение_2019-10-22_10-41-54.jpg

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.