Прескочи до съдържание

Airbnb - пълни инструкции за резервация. Много подробни.


Георги

Препоръчани мнения

преди 2 часа, Alexander каза:

Има ли телефон за връзка с airbnb? Аз писах на хоста, но според него работел с правилата на airbnb и нищо не можел да направи, да съм гледал за ъпдейти на правилата им.

При отказ на резервацията от моя страна, ще ми вземат 50% от цялата сума.

@Alexander, през 2016 год. от руската версия на сайта съм свалил телефони. Нямам представа дали към този момент са актуални, но може да пробваш.

Ето ги: 

 

2092592832_.png.b949cc7946afcd60a778758b90b03aec.png

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
преди 1 час, Alexander каза:

Зависело от района.

Не намирам телефон за връзка 

сега пак четох правилата и може да се канселират резервации с престой между 15 март и 15 април. Моята е началото на май, но ако канселирсм поне 15 дни по-едно получавам 50%, под 15 дни нищо.

ще чакам да променят правилата, но ще имам 4-5 дни за действие иначе ще изгори всичко 

И аз имам резервация за Канарските острови за 26.04-03.05, която е само с 50% refund до 14 дни преди настаняване.

Опита ли да отмениш сега резервацията като посочиш причина Covid-19 от падащото меню? Така AirBNB ще попита хоста ти дали иска да направи рифънд, ако не желае резервацията ти остава активна и може да изчакаш до обновяване правилата на AirBNB.

 

Аз така направих и чакам инфо от хоста, дано се навие. Ако не, ще я оставя и ще чакам...

Връзка към мнение

Пробвах през нормалния път за канселация, не видях да имам избор в падащи менюта за ковид.

Писах на airbnb, за сега ще чакам отговор от тях.

Ако натисна отмяна, пише, че ще ми върна половината, не видях да питане на хоста и изчакване.

Връзка към мнение

На 19.03 трябваше да се настаня в Будапеща, седмица по-рано (съгласно правилата на хоста ми) анулирах резервацията и естетвено загубих половината пари. Като преди това действие писах на хоста, обясних че пътувам семейно с две деца и с тази постоянно покачваща се бройка заразени предпочитам да не пътувам. Най-любезно помолих за разбиране  и попитах има ли как да се разберем и да анулираме резервацията без неустойки за никой от нас, отговор беше: "now everything is good in budapest".

Анулирах, загубих половината пари и открих случай, който беше от типа "Поискай пари от хоста си". Естествено унгареца не отговори, писах му и още две писма през формата за обмяна на съобщения - отново нищо. 5-6 дни по-късно ескалирах случая към airbnb и чак днес ми отговориха, че съгласно правилата на апартамента/хоста съм нямал право да анулирам без да загубя половината пари. Отговорих, че по времето на пътуваето от унгарското правителство вече е било забранено на чужденци да влизат на територията на държавата, и че дори wizz са ми върнали цялата сума за полета. И накрая попитах дали е честно аз да не мога да вляза в Унгария и въпреки всичко да тябва да платя наем на хоста ми.

Този път отговориха за 2-3 минути и поискаха писмени доказателства за тези забрани.

Според Вас какво доказателство мога да изратя?

Връзка към мнение
преди 48 минути , КолЮ каза:

Според Вас какво доказателство мога да изратя?

Пробвай да им изпратиш този линк

 

Цитат

The government decree prohibiting foreign citizens from entering Hungary came into effect today, on Tuesday March 17th. Although the borders are closed to foreigners, Liszt Ferenc International Airport is still operating, and will continue to welcome and launch flights, and Hungarian citizens are allowed to enter the country via air travel. Anyone, Hungarians and foreigners alike, are free to depart from the airport in the coming days. 

 

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
преди 3 часа, chandni каза:

Пробвай да им изпратиш този линк

 

 

Пробвах, изпратих точно този и още един подобен линк. Изпратих дори и линк към информацията публикувана  на сайта на летище Будапеща. Искат линк към заповедта на правителството за затварянето на границата в Унгария.

Изпращах и "принт скрин"-ове от профила ми в уиз, за да видят че и авиокомпанията ми е върнала парите за полетите

Връзка към мнение
На 25.03.2020 г. в 16:59, ДиянаВ каза:

И аз не откривам в падащото меню причина за отмяна Covid-19. Ако някой покаже снимка, ще е супер. Не е спешно🙂

Ето разговора ми с хост в Рим. Резервацията ми е отменена заради корона вируса. "Написаното" от мен е един вид бланка от Airbnb. Парите са вече в картата ми

 

110.png.b9d7d4605e2ee3d0bbd22083473bd79f.png

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
31 minutes ago, Костов said:

Ето разговора ми с хост в Рим. Резервацията ми е отменена заради корона вируса. "Написаното" от мен е един вид бланка от Airbnb. Парите са вече в картата ми

 

110.png.b9d7d4605e2ee3d0bbd22083473bd79f.png

 

 

Аз имах три резервации

13-14.04 Триест

14-15.04 Пиран

15-17.04 Любляна.

Преди десетина дни ги отмених по мое желание. В Триест 100% възвращаема, в Пиран срещу някаква административна такса от 9 лв. и в Любляна срещу комисионната на сайта от 42 лв. 

Бяха отменими до края на този месец и предпочетох да си върна парите срещу загуба от 50 лв. вместо да чакам какви ще са новите условия за отмяна след 13.04.

Следващата ми резервация е средата на юни настаняване около Атина, което е 50% възвръщаемо и за това попитах къде е тази причина Covid-19. Да съм евентуално подготвена🙂.

До тук разбирам, че наистина има значение района/държавата. За Италия са отменими.

 

Връзка към мнение
преди 4 минути , ДиянаВ каза:

...

Следващата ми резервация е средата на юни настаняване около Атина, което е 50% възвръщаемо и за това попитах къде е тази причина Covid-19. Да съм евентуално подготвена🙂.

До тук разбирам, че наистина има значение района/държавата. За Италия са отменими.

 

При мен ми изезе, като тръгнах да анулирам резервацията. Не знам при теб как ще е.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 12 часа, КолЮ каза:

Пробвах, изпратих точно този и още един подобен линк. Изпратих дори и линк към информацията публикувана  на сайта на летище Будапеща. Искат линк към заповедта на правителството за затварянето на границата в Унгария.

Изпращах и "принт скрин"-ове от профила ми в уиз, за да видят че и авиокомпанията ми е върнала парите за полетите

@Topfly ?

Връзка към мнение
4 hours ago, chandni said:

@Topfly ?

На английски има само разни статии по въпроса от неофициални източници. Решението на унгарското правителство го има само в държавен вестник на унгарски, но може евентуално да се видят английските сайтове на министерство на външните работи на Унгария и т.н. За сега не откривам никъде информацията на английски, но дори и на унгарски не намерих конкретния текст в държавен вестник, защото търсачката им е много дървена.

Връзка към мнение
преди 3 минути , Topfly каза:

На английски има само разни статии по въпроса от неофициални източници. Решението на унгарското правителство го има само в държавен вестник на унгарски, но може евентуално да се видят английските сайтове на министерство на външните работи на Унгария и т.н. За сега не откривам никъде информацията на английски, но дори и на унгарски не намерих конкретния текст в държавен вестник, защото търсачката им е много дървена.

Ти им дай на унгарски, да си я превеждат както искат... 🙂 След като иската официалния декрет на държавата, едва ли очакват точно Орбан специално заради тях да го напише на език, различен от унгарски. 🙂

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Благодаря за съветите!  В чата със служителя на airbnb, ми написаха, че са намерили някакво government инфо и сега го 'валидирали'. Малко по-късно получих инфо, че всичко е ОК и че ще получа възстановяване и на втората част от сумата. Като ми връщат всичко изхарчено на 100%, включително и таксата на сайта

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

От вчера 30.03. е публикувана промяна на политиката във връзка с Ковид-19.

Отмяната е удължена до 31 май за резервации, направени на и преди 14 март.

Ей сега получих имейл, че ми връщат още 9 лв. - такса, която ми бяха взели, когато преди две седмици отмених резервация. Не съм им писала за нищо. Може би сами са си засекли счетоводството с правилата. Иначе днес беше крайният срок за отмяна на тази резервация без такси. Ако и утре ми върнат още 40 лв. - пак удържана комисионна за друга резервация с краен срок 01.04., съвсем ще ми хареса🙂

  • Браво 1
Връзка към мнение

Симулирах отказ на резервацията ми в Окинава и не видях никаква разлика спрямо преди седмица, пробвах с всички видове причини и сумата е същата или 50% от платеното.

Писах мейл на airbnb преди седмица, но нищо не се е случило.

Връзка към мнение

Под резервацията ви се появява допълнителен бутон за отмяна поради COVID - 19.

Когато се цъкне там се появява опция да избирате промяна на резервацията и отмяна, ако изберете отмяна следват няколко стъпки, в които уточнявате точно причината за отмяната, след избор на COVID - 19, получавате избор дали да ви възстановят сумата по карта, както следва регламента на резервацията - половината сума без таксите. Друга опция е да приложите документи за невъзможност за пътуване и да изчакате отговор за пълно възстановяване по карта или трета опция, с която да получите веднага ваучер за пътуване до 30 декември 2021 на стойност цялата сума.

Връзка към мнение
  • 4 седмици по-късно ...
  • 1 месец по-късно ...

Здравейте, 

 

Не съм сигурна дали вече не е задаван този въпрос. На някой случвало ли му се е да му бъдат променени условията по безплатната канселация, след като вече е направена резервацията. Моята е направена преди да избухне пандемията и беше с пълно възстановяване на средства по картата до 25 юни-така беше до преди 2 дни, когато проверих за последно. Днес вече същата резервация е с връщане само на сумата за нощувките до 3 юли и възстановяване на таксата, която в този случай не е никак малка, под формата на кредит. Как мислите дали бих имала право да оспорвам? В имейла от резервацията още се виждат старите условия за безплатно канселиране, където пише, че цялата сума ще се възстанови по карта при отмяна преди 25 юни. 

Връзка към мнение

Имаше доста промени....на 3-4 пъти и сега е тая система с ваучерите. Т.е. те пак възстановяват цялата сума, но част от нея не е в брой, а във ваучер, който се ползва при следваща резервация.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
10 minutes ago, VesseloVesse said:

Здравейте, 

 

Не съм сигурна дали вече не е задаван този въпрос. На някой случвало ли му се е да му бъдат променени условията по безплатната канселация, след като вече е направена резервацията. Моята е направена преди да избухне пандемията и беше с пълно възстановяване на средства по картата до 25 юни-така беше до преди 2 дни, когато проверих за последно. Днес вече същата резервация е с връщане само на сумата за нощувките до 3 юли и възстановяване на таксата, която в този случай не е никак малка, под формата на кредит. Как мислите дали бих имала право да оспорвам? В имейла от резервацията още се виждат старите условия за безплатно канселиране, където пише, че цялата сума ще се възстанови по карта при отмяна преди 25 юни. 

Да не би да си правила вече 3 пъти отмяна за една години. Връщането на таксата е до 3 пъти за година.

На мен в края на май ми върнаха цялата сума за отменима резервация - нощувки + такса, а за друга, която беще 50% възвръщаема избрах кредит за цяла сума. 

Връзка към мнение

Последните промени са от 1 юни. Удължили са периода до 15 юли, което хич не е обнадеждаващо, че ще е възможен туризъм след 15 юни.

https://www.airbnb.com/help/article/2701/extenuating-circumstances-policy-and-the-coronavirus-covid19

Reservations for stays and Airbnb Experiences made on or before March 14, 2020, with a check-in date between March 14, 2020 and July 15, 2020, may be canceled before check-in. This means that guests who cancel under the policy will receive a full cash refund or travel credit in the amount they paid (where travel credit is available), hosts can cancel under the policy without charge or impact to their Superhost status, and Airbnb will either refund, or issue travel credit in an amount that includes, all service fees.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 24 минути , ДиянаВ каза:

Да не би да си правила вече 3 пъти отмяна за една години. Връщането на таксата е до 3 пъти за година.

На мен в края на май ми върнаха цялата сума за отменима резервация - нощувки + такса, а за друга, която беще 50% възвръщаема избрах кредит за цяла сума. 

Да, най-вероятно е това. Тази ми е 4тата канселация през системата за тази година. Благодаря за инфото! ☺️

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

Хм, за пръв път гледам апартаменти в този сайт. На всички апартаменти, които харесах пише, че настаняването е в диапазона между 14 и 18 ч. /плюс, минус 1 час/. Този час ориентировъчен ли е или е твърдо фиксиран? Ние ще пристигнем към 12 през нощта.  Притеснявам се, ако резервирам, после как ще се оправя?

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.