Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 16 часа, Vanko каза:

до кой номер звъните, когато става въпрос за обезщетения/жалби/молби? Пробвах през call center-a, но никой не вдига от вчера. 

Доколкото знам е само call центъра. На мен ми се е налагало да се обаждам два пъти и двата пъти се свързах, не веднага, но не е имало кой знае какво забавяне. Може би си налучкал такъв момент просто. 

Връзка към коментар
преди 13 минути , АнтонМинков каза:

Доколкото знам е само call центъра. На мен ми се е налагало да се обаждам два пъти и двата пъти се свързах, не веднага, но не е имало кой знае какво забавяне. Може би си налучкал такъв момент просто. 

Ако става дума за жалба относно закъснял/отменен полет, по-добре би било комуникацията да е писмена, за да имаш черно на бяло всичко.

Имат официална форма за такива неща в сайта - тук.

 

Иначе имат и мейл, на който можеш да пишеш - crfb@air.bg

 

Не са много по отговарянето на жалби, обаче... чакам ги вече трети месец да се произнесат по едно мое оплакване за закъснял полет.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 50 минути , yordanov каза:

Ако става дума за жалба относно закъснял/отменен полет, по-добре би било комуникацията да е писмена, за да имаш черно на бяло всичко.

Имат официална форма за такива неща в сайта - тук.

 

Иначе имат и мейл, на който можеш да пишеш - crfb@air.bg

 

Не са много по отговарянето на жалби, обаче... чакам ги вече трети месец да се произнесат по едно мое оплакване за закъснял полет.

Всичко е направено по надлежния ред. Аз също ги чакам вече 3-ти месец, затова исках да ми напомня само и да им споделя очакванията си :) 
 

Връзка към коментар

Здравейте,

 

Аз чакам вече 6 месеца за обещетение за закъснял полет :)  не знам колко пъти съм звъняла на call center-a, колко е-майла съм пуснала и нищо ... явно само търпение :)

 

Успех !

Връзка към коментар
Преди 1 час, Vanko каза:

Всичко е направено по надлежния ред. Аз също ги чакам вече 3-ти месец, затова исках да ми напомня само и да им споделя очакванията си :) 
 

Ами, аз информирах ГД ГВА, колкото да понатиснат а/к да отговорят на жалбата ми. Към този момент все още натискам само за отговор, не сме влезли в спорове за самото обезщетение. :)

Та, от ГД ГВА писаха мейл на БГ ер (на горенаписания от мен мейл) с молба по-бързо да разгледат случая ми и, че, ако има доказани нарушения (ако не са отговорили в срок), могат да наложат глоба на а/к. Дадоха им до 12.12 да се произнесат.

Съотвено няма никакъв отговор и до ден днешен. Аз пак писах на ГД ГВА да попитам дали пък случайно БГ ер не са писали на тях, да са игнорирали моя мейл като са отговаряли.

Последва същото - нов мейл до БГ ер, заедно с мен вътре и молба за отговор в 'спешен порядък' - това преди вече 2 седмици, а все още няма ни вест, ни кост от никого. Впоследствие се оказа, че мейлът на а/к, всъщност, връща автоматичен отговор, че ще отговорят до 2 месеца, колкото бил срокът... и това е нещо, което и от ГД ГВА са видели, когато са писали..., та не знам изобщо дали си струваше упражнението да им пиша.

 

Иначе писах на БГ ер вчера във Фейсбук - там съобщението ми бе прочетено, но не последва отговор. И така.. чакам се. Може и до 2 месеца да стигнат до мейлите, които от ГД ГВА им изпращаха. :lol:

Редактирано от yordanov
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Първият отговор дойде след 2 месеца, след което не бях съгласна с тяхното предложение, та обмяна на е-майли още седмици наред .... договорихме се преди почти 3 месеца и от тогава си чакам обещетението :) казаха ми да изчакам търпеливо (каквото и да значи :)), но ще си получа обещетението. Не спирайте да им пишете и да звъните на call center-a, понякога попадаш на свестни хора и те предават съобщението на отдел жалби.

Така или иначе, ако не ви отговорят можете да подадете жалба до националните органи (Министерство на транспорта - caa@caa.bg) или ако не се договорите, можете да пуснете оплакване до структурата за алтернативно решаване на спорове (https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/consumers-dispute-resolution/out-of-court-procedures/index_bg.htm).

Редактирано от Pepitte
  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 4 часа, yordanov каза:

Ами, аз информирах ГД ГВА, колкото да понатиснат а/к да отговорят на жалбата ми. Към този момент все още натискам само за отговор, не сме влезли в спорове за самото обезщетение. :)

Та, от ГД ГВА писаха мейл на БГ ер (на горенаписания от мен мейл) с молба по-бързо да разгледат случая ми и, че, ако има доказани нарушения (ако не са отговорили в срок), могат да наложат глоба на а/к. Дадоха им до 12.12 да се произнесат.

Съотвено няма никакъв отговор и до ден днешен. Аз пак писах на ГД ГВА да попитам дали пък случайно БГ ер не са писали на тях, да са игнорирали моя мейл като са отговаряли.

Последва същото - нов мейл до БГ ер, заедно с мен вътре и молба за отговор в 'спешен порядък' - това преди вече 2 седмици, а все още няма ни вест, ни кост от никого. Впоследствие се оказа, че мейлът на а/к, всъщност, връща автоматичен отговор, че ще отговорят до 2 месеца, колкото бил срокът... и това е нещо, което и от ГД ГВА са видели, когато са писали..., та не знам изобщо дали си струваше упражнението да им пиша.

 

Иначе писах на БГ ер вчера във Фейсбук - там съобщението ми бе прочетено, но не последва отговор. И така.. чакам се. Може и до 2 месеца да стигнат до мейлите, които от ГД ГВА им изпращаха. :lol:

Хм, май четат форума...току що ми отговориха.

 

Предлагат ми безплатен двупосочен билет с платени от авиокомпанията такси.

Това, предполагам означава, че признават вината си и мога да откажа и да си искам 250 евро?

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Май, четат. На мен пък ми вдигнаха, но аз не бях подготвен с номера на жалбата, та женицата не можа да го намери. Каза, че обикновено се бавят с около 1 седмица от обещания 2-месечен срок и да ги потърся другата седмица направо. 

 

Връзка към коментар
On ‎05‎/‎01‎/‎2018 at 3:21 PM, yordanov said:

Хм, май четат форума...току що ми отговориха.

 

Предлагат ми безплатен двупосочен билет с платени от авиокомпанията такси.

Това, предполагам означава, че признават вината си и мога да откажа и да си искам 250 евро?

И на мен ми бяха предложили безплатен двупосочен билет с платени от авиокомпанията такси, но се отказах и се съгласиха на обещетението, което е по закон.

Аз пък писах до Министерство на транспорта и сега чакам отговор.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
На 3.01.2018 г. в 0:39, montepinar каза:

Иначе темата беше:  откога тръгват полетите за Одеса, тръгват ли изобщо, защо  имаше цени на сайта, сега няма..

Вече може  да се купуват билети от София до Одеса през няколко сайта!

цък

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
На 31.12.2017 г. в 11:37, Topfly каза:

100 евро на посока може да ти изглеждат много,

Ами явно от FB са разбрали, че 100 на посока са много. Много са също и 80 евро и затова са пуснали  за 46 евро на посока и 92 евро двупосочно!

цък

Връзка към коментар
На 1/19/2018 в 20:27, epetkov каза:

Ами явно от FB са разбрали, че 100 на посока са много. Много са също и 80 евро и затова са пуснали  за 46 евро на посока и 92 евро двупосочно!

цък

Ние взехме билети за Одеса за 69 евро двупосочно от www.budgetair.lv

  • Харесвам 6
  • Браво 1
Връзка към коментар

От 29 януари до 9 февруари включително всеки, който закупи двупосочен самолетен билет в най-ниския ценови клас, може да се възползва от отстъпка до 40% при закупуване на втори билет за същия полет.

 

https://www.investor.bg/specialni-predlojeniia/425/a/bylgariia-er-puska-specialna-promocionalna-kampaniia-za-sveti-valentin-254762/

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 часа, tch каза:

който закупи двупосочен самолетен билет в най-ниския ценови клас,

Условието билетът да бъде в най-ниския ценови клас показва пълното безумие на авиокомпанията! Що за авиокомпания не желае да получи повече средства? Нормалните авиокомпании предлагат подобни оферти с условието: "Купете един билет и вторият ще бъде ......." 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 4 минути , epetkov каза:

Условието билетът да бъде в най-ниския ценови клас показва пълното безумие на авиокомпанията! Що за авиокомпания не желае да получи повече средства? Нормалните авиокомпании предлагат подобни оферти с условието: "Купете един билет и вторият ще бъде ......." 

Пише, че можеш да си купиш билет до 9 февруари, но за полети до 29 януари?! 

Връзка към коментар
преди 12 часа, Topfly каза:

до 29 януари 2019 година включително.

Дългият период на промоцията в съчетание с условието закупеният билет да бъде от най-ниския клас, за мен е индикация, че авиокомпанията отчаяно се нуждае от постъпления на парични средства.

Редактирано от epetkov
Връзка към коментар
преди 30 минути , epetkov каза:

Дългият период на промоцията в съчетание с условието закупеният билет да бъде от най-ниския клас, за мен е индикация, че авиокомпанията отчаяно се нуждае от постъпления на парични средства.

Нищо ново.

@Topfly скоро ще почне да предупреждава за едно наум :biggrin:

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.