Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Все пак не вярвам да им дадат и целия Т1

Колко му е? Но да изчакаме до пролетта, да видим какво ще са измислили..

Пък ако земат, че спрат и да летят.. туко виж Уиз би пуснал отново полети до Варна за без пари.. и Изи-то да им е конкуренция..ех, кво хубаво ще стане -_-

 

ПС. само като допълнение:

13.12 15:00 FB.jpg FB302   Прага T2   Анулиран Редактирано от Polina
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Абе хубаво ги плюете, ама без тях няма да сме по-добре. Вижте ги сега унгарците без Малев, да не им е по-добре?

Aaa да се разберем :)

Първо не ги плюя, просто представям фактите от реалността. Кажи кое от написаното не е така? :)

И второ - не знам дали унгарците без Малев  не са по-добре, ти ми кажи като им видиш и сравниш със София дестинациите само от Ференц Лист . А и няма много база за сравнение, защото Малев преди да фалират покриваха много повече направления, отколкото сега "нашите" хубостници преди да фалират уж националния ни превозвач (нарочно или по естествен път). ;)

 

 

Все пак не вярвам да им дадат и целия Т1

И аз не вярвам, ама напоследък много невероятни неща взеха да стават реалност, та не знам. Предпазлив песимист съм по този въпрос. И много искам да не съм прав в случая.  :huh:

Само виж какво стана със Swissport. Кой би предположил преди година да речем?  :rolleyes:

 

 

Пък ако земат, че спрат и да летят.. туко виж Уиз би пуснал отново полети до Варна за без пари.. 

И да фалират БГер, и Уиз да пуснат пак линията до Варна, не залагай големи надежди билетите да са пак по 9.98 лв на посока. Само административната ти такса  вече е 15 лева на резервация  ;)

Редактирано от wilks
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

В общи линии ако БГеър фалират, ще гризнем дръвцето. Уиз и Изи ще вземат 2-3 направления, като на всички като Берлин, цените им ще се качат няколко пъти. Останалите никой няма да ги покрие. И за където и да тръгнем няма да има сутрешни полети, защото много рядко нощува тук самолет на някой от големите, което пък ще означава, че всички далечни дестинации на запад ни стават с нощувка в Париж/Лондон/Амстердам след отпадането на кодшеъра на БГеър. 

За вътрешните линии не вярвам някой да се засили и си оставаме без.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Явно пътуващите са им уведомени, защото няма никакви новинарски включвания от летището.Хората са се примирили.  :lol:  Уиз а закъснят или отменят полет и веднага БТВ се включва.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

В общи линии ако БГеър фалират, ще гризнем дръвцето. Уиз и Изи ще вземат 2-3 направления, като на всички като Берлин, цените им ще се качат няколко пъти. Останалите никой няма да ги покрие. И за където и да тръгнем няма да има сутрешни полети, защото много рядко нощува тук самолет на някой от големите, което пък ще означава, че всички далечни дестинации на запад ни стават с нощувка в Париж/Лондон/Амстердам след отпадането на кодшеъра на БГеър. 

За вътрешните линии не вярвам някой да се засили и си оставаме без.

Чакай сега. Ти говориш за случая, в който ако БГер фалира, останем тотално без друг национален превозвач (незвисимо дали пак български, или чуждоземски капитал). Това ми се вижда малко вероятно, все пак. Да, може да им буфер от няколко месеца, но нишата ще се запълни до 6-8 месеца макс. И допускам, че който и да е друг оператор, ще предложи ако не по-евтина (малко вероятно), то със сигурност по-качествена услуга, отколкото "холдинга" сега.

Иначе си напълно прав си за сценария, който описваш, ако България остане тотално без превозвач. И аз разсъждавайки понякога по този въпрос, съм стигал до абсолютно същите изводи, като твоите горе :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Все пак не вярвам да им дадат и целия Т1

 

Хрумна ми, ако им дадат Т1, дали това няма да се отрази негативно на Уиз, Изиджет? Да се започне извиване на ръце да ги изгонят?

Връзка към коментар

Хрумна ми, ако им дадат Т1, дали това няма да се отрази негативно на Уиз, Изиджет? Да се започне извиване на ръце да ги изгонят?

 

Като гледам на терминал 2 какво надпреварване е......... ще се избият коя авиокомпания да дойде. :biggrin:

Връзка към коментар

И Милано анулираха.

Аз се чудя защо анулират полети.

Предположенията ми са :

  • Няма достатъчно пасажери за полета и им е по-евтино да плащат компенсации.
  • Прехвърлили са ги за чартърни програми или нещо друго, където ще спечелят повече, и пак - по-евтино им е да плащат компенсации
  • имат проблеми с плащането на такси и/или консумативи

 

Гледам страницата на България Еър във ФБ, но там освен инфо за промоции никаква друга свястна информация няма, камо ли обяснение защо отменят полети.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

И Милано анулираха.

Аз се чудя защо анулират полети.

Предположенията ми са :

  • Няма достатъчно пасажери за полета и им е по-евтино да плащат компенсации.
  • Прехвърлили са ги за чартърни програми или нещо друго, където ще спечелят повече, и пак - по-евтино им е да плащат компенсации
  • имат проблеми с плащането на такси и/или консумативи

 

Гледам страницата на България Еър във ФБ, но там освен инфо за промоции никаква друга свястна информация няма, камо ли обяснение защо отменят полети.

Според мен нито една от трите изброени причини. Може би само донякъде третата.

Реалната, подчертавам според мен, е просто казано рекет. Както писах преди, ТИМ имат много богат опит с този похват в различни и разнообразни сфери от икономическия живот в България.

Даже долния рекет е прекалено явен в настоящия предпразничен момент. Всеизвестно е, че по цял свят преди Коледа хората масово тръгват да пътуват - кой се връща у дома, кой на гости по роднини и близки, кой за празнични пътувания и новогодишни партита. И точно в този супер активен период дали тимаджийската компания според вас най-случайно решава да  анулира полети? Аз лично никак не го вярвам! Те много добре знаят, че от България няма кой знае колко алтернативи за полети, а и те нали уж се водят "национален авиопревозвач", т.е. с други думи тези, на които се предполага че разчитат всички българи. И как по-точно да разчитат с масово анулиране?!

В момента просто дават предупредителен към правителството "да внимава кой концесионер ще избере за летище София" на пролет или лято 2014. <_<

Рекет, ама от най-класическия възможен вид. Гнусна история общо взето...  B)

 

П.П. А вземат ли и летище София (осен другите две в момента), стават абсолютен монополист в България. Всеки сам може да се досети, или предположи какви своеволия всички ние ще бъдем принудени да понасяме, когато това стане. Тогава и КЗК няма да може да ни спаси. Не че досега го е правила кой знае колко активно, де.

Редактирано от wilks
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

А рекет, че кой изнудват, себе си ли като губят една камара приходи и трябва да платят още повече обезщетения? Убеден съм, че проблема е технически, но нека някой по-запознат с флотилията им разясни защо така се случва тия дни с отменени полети в последния момент. Да не би самолетите им да са заети с чартъри?

 

А и коледния трафик още не е почнал в пълна сила, ще почне след 18-19, и няма авиокомпания в света която да се откаже доброволно от него, в случая не съм съгласен съвсем с теорията на конспирацията. 

Връзка към коментар

А рекет, че кой изнудват, себе си ли като губят една камара приходи и трябва да платят още повече обезщетения? Убеден съм, че проблема е технически, но нека някой по-запознат с флотилията им разясни защо така се случва тия дни с отменени полети в последния момент. Да не би самолетите им да са заети с чартъри?

 

А и коледния трафик още не е почнал в пълна сила, ще почне след 18-19, и няма авиокомпания в света която да се откаже доброволно от него, в случая не съм съгласен съвсем с теорията на конспирацията. 

Има едно хазартно правило в мръсния бизнес - губиш нещо, за да спечелиш след това по-голям дял.

Що се отнася до коледния трафик, който още, съгласен съм, не е почнал - ще видим какво се случва с полетите и следващите седмици и месеци. Бургас е отписан със сигурност.

Много ще се радвам да не се окажа прав след 6-7 месеца като дойде време за отдаване на летище София на дългосрочна концесия.

Дано да се окаже само конспирация, родена от болния ми мозък.  :)

Редактирано от wilks
Връзка към коментар

ОК това, но не разбирам как тия загуби ги приближават до концесията. Не са незаменими, ако си тръгнат луфта оставен от тях ще бъде запълнен доста бързо, при това от по-компетентни авиокомпании. От отменените полети ползи за тях не виждам, само вреди. 

 

Но наистина, и в спотърския форум нищо не пише на какво се дължат отменените полети, знам само че FBF е в Bangkok Airways, но те май малка част от Ербъсите влизат в редовното разписание напоследък така и така. 

Връзка към коментар

ОК това, но не разбирам как тия загуби ги приближават до концесията.

Ми не разбираш, защото нямаш нужната информация, а ако я имаше, щеше да си "в бизнеса". Тук работата не се подчинява на икономическите закони, преподавани на студентите в университетите. Остава само да гадаем.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Още мистерии. Ако продължа ровенето току що изскочил и някой боинг (нали татарстан им върнаха единия)  :lol:

Wednesday, December 18, 2013
Departure:	10:20	 Paris, France - Charles De Gaulle, terminal 2D
Arrival:	14:15	 Sofia, Bulgaria - Sofia, terminal 2
Airline:	 Bulgaria Air FB432 e	
Aircraft:	 Airbus Industrie A321

Thursday, December 19, 2013
Departure:	07:20	 Sofia, Bulgaria - Sofia, terminal 2
Arrival:	09:20	 Paris, France - Charles De Gaulle, terminal 2D
Airline:	 Bulgaria Air FB431 e	
Aircraft:	 Airbus Industrie A321

Monday, December 23, 2013
 	
Departure:	17:40	 Amsterdam, Netherlands - Schiphol
Arrival:	21:15	 Sofia, Bulgaria - Sofia, terminal 2
Airline:	 Bulgaria Air FB464 e	
Aircraft:	 Airbus Industrie A321
 
Tuesday, December 24, 2013
Departure:	10:00	 Amsterdam, Netherlands - Schiphol
Arrival:	13:40	 Sofia, Bulgaria - Sofia, terminal 2
Airline:	 Bulgaria Air FB462 e	
Aircraft:	 Airbus Industrie A321
Редактирано от adreno
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

В спотърския форум има мнение, че проблемите са заради навъртяни максимум часове от всички налични пилоти на ембраери. Не знам до колко е достоверно. Ще е интересно идните дни. 

Връзка към коментар

Май чорапът ще започне да се разплита :

След 2-те 320-ки България Еър е дала на мокър лизинг и една 319-ка - LZ-FBF, на пакистанската Air Blue.

 

Това създава 2 проблема - първо липсва самолет, който е бил предвиден за някои полети.

Второ най-вероятно се е случвало някой от Ембраерите да поеме полет, предвиден за вече лизингования Еърбас - ето и проблем с нальота на пилотите.

Връзка към коментар

Има нещо с тези Ембраери на България Еър (защо пишат на кирилица България Ер не мога да разбера). Имах купени 3 полета с тях, които трябваше да бъдат на Ембраер (SOF-AMS, CDG-SOF и SOF-VAR), всички до един бяха заменени с А319. Предположих, че е заради повечето пътници - пълни бяха самолетите, но като чета сега форума, май има и нещо друго покрай тези Ембраери.

 

Разбиха ми и вадещата се дръжка на един супер здрав пластмасов "Самсонайт", който е ходил къде ли не, не просто да се счупи дръжката, ами там където влиза са се отворили две дупки, през които направо се вижда съдържанието на куфара :) :) Язък, много ми беше любим, целият налепен с лепенки от държави, градове и летища от цял свят... Не знам какво трябва да са го правили за да се счупи, трябва да е паднал с извадена дръжка.

 

Взех damage report от летището, снимах куфара отвсякъде пред гишето за изгубен багаж (качен на кантара им) и пуснах жалба с препоръчано писмо както пишеше в указанията до централният им офис на бул. Брюксел. Интересно ми е дали ще има реакция изобщо :) 

 

Последните 13 години съм бил голям късметлия с багажите по летища, сега ми се върна накуп - 20 часа закъснял багаж с KLM, 8 часа закъснение и джобене на куфар с LAN Argentina плюс счупване на куфар с Bulgaria Air и всичко това за едно пътешествие :)

Връзка към коментар

Тоя закъснял багаж ми се струва правило, и то не заради КЛМ а заради БгЕър.

Брат ми летя с Бг Еър + КЛМ и още от начало са му казали да не си чака багажа, защото няма да го качат поради липса на време (90 мин в Амстердам :O ). На връщане с Ер Франс + Бг Еър багажа пак липсва, и на всичкото отгоре са го карали да ходи до летището да го взима.

Това комбинирано с факта, че ер Франс вече не летят до София (поне зимата), прави нещата да изглеждат много зле в моите очи.

Връзка към коментар

23.12 09:10 FB455 319 Венеция/Тревизо/Милано T2

 

Може да направят и един пит-стоп на Триест. :biggrin:

Защо кацат на Тревизо, а не на Марко Поло? Т2 на MXP нормално от друга страна.

Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...
Wizz air започва да подпира FB. Националният ни превозвоч леко започна да  сваля цените и да предлага безплатен превоз на спотна екипировка, но без колело. :lol:
 

 

 

 

До всички наши клиенти, пътуващи от или до Тел Авив – вече имате право на безплатен превоз на ски, водни ски, сноуборд или голф-екипировка по време на вашия полет.

Насладете се на своето пътуване с България Ер!

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...

Маркетинговият отдел на националния ни превозвач заслужава номинация за счупен тъпометър с цените на двупосочния билет София-Рим-София. На пръв поглед всичко е ОК. Заминаване например на 29.06 за 107.59 лв и връщане на 30.06 за 129.06 лева. Общо: 236.65

 

post-76-0-62570500-1391981470_thumb.jpg

 

А колко струват двата полета, резервирани поотделно?

 

post-76-0-31242300-1391981607_thumb.jpg

post-76-0-26642000-1391981866_thumb.jpg

 

103.68 + 113.42 = 217.10 лв или почти 10% по-евтино от двупосочния билет.

 

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.