Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 6 часа, rdd каза:

Ох, това си  висш пилотаж. По висш и от пилотирането на самолет.

И за мен е така. 😀 И нямам време и желание да се занимавам с тях.

Аз затова миналата година ползвах услугите на Аероиск, те се занимаваха с исковете към България Ер и си получихме обезщетенията благодарение на тях. 

  • Харесвам 2
Публикувано:

Аз също първоначално опитах сама, но след изтичане на всички  възможни срокове за реакция от тяхна страна, опрях до Аероиск и те си свършиха перфектно работата. 

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 43 минути , Dreamm каза:

Аз също първоначално опитах сама, но след изтичане на всички  възможни срокове за реакция от тяхна страна, опрях до Аероиск и те си свършиха перфектно работата. 

Чрез формата за заявки ли действахте? Тук във форума откривам такава.

Дани Магелани
Публикувано:
Преди 1 час, rdd каза:

Чрез формата за заявки ли действахте? Тук във форума откривам такава.

Влез в сайта им. Попълваш формата, подписваш пълномощно, те действат от твое име и накрая получаваш парите по посочена сметка. Бързо реагират.

Удържат си 30% за услугата. 

 Видях, че Аероиск вече са намалили на 24% комисионната си.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 34 минути , rdd каза:

Чрез формата за заявки ли действахте? Тук във форума откривам такава.

Дори да решиш да ползваш услугите на Аероиск,трябва първо да пуснеш искане за обезщетение към БГ ер.Аероиск поема случая след като има официален отказ на АК да изплати дължимото.Имам спомен,че стандартната бланка за обещетение,който се попълва в случая я имаше качена на сайта на БГ ЕР,но сега не я намирам.

Моят съвет е,ако сина ти е все още в София да се разходи до летището и от гишето/офис на БГ ер да вземе официален документ за причината за закъснението.На клиентите си БГ ер могат да говорят/пишат врели некипели,но избягват да лъжат в официални документи.

  • Харесвам 2
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 2 минути , elateq каза:

Само тази форма за попълване намерих на сайта на БГ ЕР.

Да и аз само нея намерих.Имаше един друг документ от няколко страници,който беше като образец за АК в ЕС,но може би е отпаднал като задължителен,защото виждам,че и други АК вече предлагат този съкратен вариант.

  • Благодаря 1
Публикувано:
13 minutes ago, Мари Николова said:

Дори да решиш да ползваш услугите на Аероиск,трябва първо да пуснеш искане за обезщетение към БГ ер.Аероиск поема случая след като има официален отказ на АК да изплати дължимото.

Бих казал, че това не е вярно. Можеш да се обърнеш по всяко време към Аероиск. Ако преценят, че има основание за иск, те действат от твое име (като адвокат) и си вземат процента съответно ( 24% ).

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 20 минути , Мари Николова каза:

Дори да решиш да ползваш услугите на Аероиск,трябва първо да пуснеш искане за обезщетение към БГ ер.Аероиск поема случая след като има официален отказ на АК да изплати дължимото. 

Това не мисля, че е така. Можеш да ползваш услугите дори и да не си пускал искане до авиокомпания 

Писали сме заедно с @jorocontrola

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 3 минути , Branko каза:

Това не мисля, че е така. Можеш да ползваш услугите дори и да не си пускал искане до авиокомпания 

Пидали сме заедно с @jorocontrola

За два полета на БГ ер съм се обръщала към тях и останах с такова впечатление.Така или иначе е по-добре човек да опита самостоятелно и после да дава процент на посредник.Има късметлии във форума,които са получили обезщетение/ безплатни билети от БГ ЕР без да ползват трета страна.🙂

  • Харесвам 1
Публикувано:
5 minutes ago, Branko said:

Само малка корекция, 24% не е точния процент а 20%+ддс върху тях, което на различна сума е различен крайния процент

Аз като един бивш математик, не го разбрах  20% + 20%*20%=20%+4%=24% , сумата къде играе ?

Публикувано:
преди 46 минути , jorocontrola каза:

Бих казал, че това не е вярно. Можеш да се обърнеш по всяко време към Аероиск. Ако преценят, че има основание за иск, те действат от твое име (като адвокат) и си вземат процента съответно ( 24% ).

А срок има ли за подаване на жалба както към Аероиск така и към АК-та? 

Публикувано:
преди 59 минути , elateq каза:

Само тази форма за попълване намерих на сайта на БГ ЕР.

Тази форма я попълвах, но не получих абсолютно никакъв отговор от там, дори след изтичането срокa за отговор от авиокомпанията от 2 месеца. Трябваше да намеся ГВА, които включиха в кореспонденцията по-горе цитирания мейл crfb@air.bg и от там вече последва отговор.

Това преди повече от година, така че, може да са се променили нещата все пак.

  • Харесвам 1
Публикувано:
Преди 1 час, Мари Николова каза:

Дори да решиш да ползваш услугите на Аероиск,трябва първо да пуснеш искане за обезщетение към БГ ер.Аероиск поема случая след като има официален отказ на АК да изплати дължимото.Имам спомен,че стандартната бланка за обещетение,който се попълва в случая я имаше качена на сайта на БГ ЕР,но сега не я намирам.

Моят съвет е,ако сина ти е все още в София да се разходи до летището и от гишето/офис на БГ ер да вземе официален документ за причината за закъснението.На клиентите си БГ ер могат да говорят/пишат врели некипели,но избягват да лъжат в официални документи.

Благодаря за отзивчивостта, но не, синът ми вече би трябвало да пътува с Биомет за Варна. Не иска повече да помирише летище.

Публикувано:
преди 2 минути , Branko каза:

До 5г.мисля

Е има време, тогава. Ще се опитам да прочета регламента, сигурно ли е това, че при отменен полет се полагат, освен парите за билета, за новия билет с който все пак ще се придвижиш до съответния града и обезщетение.

  • Харесвам 1
Дани Магелани
Публикувано:
преди 8 минути , rdd каза:

А срок има ли за подаване на жалба както към Аероиск така и към АК-та? 

Свържи се с Аероиск, за да проверят навреме всичко около полета. Аз им изпратих снимки на летищните монитори на двете летища, но и те си направиха проучването. Уизз излязоха с номера, че нямаме право, но те ги притиснаха и платиха 250 евро за закъснението.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 8 минути , Дани Магелани каза:

Свържи се с Аероиск, за да проверят навреме всичко около полета. Аз им изпратих снимки на летищните монитори на двете летища, но и те си направиха проучването. Уизз излязоха с номера, че нямаме право, но те ги притиснаха и платиха 250 евро за закъснението.

Да, да току-що го направих в темата на форума, чрез образеца за заявка.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 2 часа, rdd каза:

Чрез формата за заявки ли действахте? Тук във форума откривам такава.

Иск до БГ Ер подадох чрез формата им в сайта. След това посетих сайта на Аероиск. 

  • Благодаря 1
Публикувано:

Полетите на Bulgaria Air между София и Мадрид (FB471 FB472) на 29.06.2019 са изпълнени със закъснение над три часа. Всички пътници могат да претендират за обезщетение от €400
Отново вчера 29.06.2019 полети FB971 и FB972 на същия превозвач, между Варна и София имат закъснение над 3 часа. Пътниците могат да претендират за обезщетение от €250

 

😀😄

Мирослав Василев
Публикувано:

Като гледам днешния Амстердам - София (FB461), дотук е на почти 5 часа.

 

Май, вече трябва да купуваме билети за полетите които ще бъдат изпълнявани от LZ-BOT или LZ-BVS и да чакаме обезщетения 😀

  • Харесвам 2
  • Смея се 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.