water Публикувано: 13 март, 2017 Сподели Публикувано: 13 март, 2017 Мда, така ще направя. Просто интерфейса на резервационната система на Бг еър е супер зле и всъщност информацията за багажа при проверка на e-tkt изцяло липсва Връзка към коментар
mitkobiker Публикувано: 13 март, 2017 Сподели Публикувано: 13 март, 2017 Здравейте, чудех се дали можете да ми помогнете с нещо. Купих си през edreams билет на Bg Air в новата им тарифа само с ръчен багаж, като имах намерение да доплатя на летището за чекиран, понеже цената заедно с доплащането за багаж (20 евро, пише на сайта им) пак беше по-ниска от следващата тарифа, economy saver. Още при резервацията в edreams обаче забелязах, че билетът ми се води в първа класа, същото пише и в проверката на резервацията ми на сайта на Bg air. Очевидно е грешка, приятна Обаче се чудя мога ли да се направя на ударена и да настоявам да си взема чекиран багаж безплатно, тъй като всички полети в първа класа включват такъв. Как мислите? Няма значение в каква класа е билета (особено ако такава изобщо не съществува при България Ер ), а какво е написано в самия билет. На чекин отварят записа на билета и в него пише 0 BAG...съответно ви пращат към опашката на гишето на България Ер да си доплатите. При всички положения можете да пробвате, но ви съветвам да не влизате в пререкания, когато НЕ мине номера 1 Връзка към коментар
water Публикувано: 13 март, 2017 Сподели Публикувано: 13 март, 2017 Дам, ясно, че е грешка, чудех се дали е в моя полза само Наистина явно са си омазали новата тарифа. в checkmytrip показва това: Fare type: First Aircraft: Airbus Industrie A320Meal: SNACK OR BRUNCHBaggage: 0 piece(s) per traveller Връзка към коментар
mitkobiker Публикувано: 13 март, 2017 Сподели Публикувано: 13 март, 2017 (редактирано) Ами грешката може да е, че ти показва грешно, а не че по грешка те е сложило в бизнес класа. Като отвори онлайн чекина виж на кое място те слага. Не знам тогава късно ли е да се плати за багаж. Може ли да видиш коя буква точно е тарифата? Бизнес е J, C примерно. Аз бих заложил, че нещо са оплескали с новата тарифа и не показва вярно, но кой знае. Тарифата без багаж на България Ер категорично е economy class, но е заложена в резервационна класа с буква "F"... явно само тя им е останала вакантна От там идва и драмата с дисплейването на резервациите... защото по традиция в резервационните системи тази буква отговаря на FIRST class. Първа класа при България Ер изобщо няма... отделно на бройката багаж черно на бяло си пише НУЛА. Редактирано 13 март, 2017 от mitkobiker 2 Връзка към коментар
water Публикувано: 13 март, 2017 Сподели Публикувано: 13 март, 2017 Ясно. Знам какво пише на бройката с багаж, просто се чудех къде е объркването. Сега ми стана ясно с F :D Връзка към коментар
mitkobiker Публикувано: 13 март, 2017 Сподели Публикувано: 13 март, 2017 (редактирано) Пожелавам ти следващото пътуване да ти е F-класа... ама с Emirates или Air France ;) Редактирано 13 март, 2017 от mitkobiker 6 Връзка към коментар
Oshko Публикувано: 13 март, 2017 Сподели Публикувано: 13 март, 2017 Оказа се, че поради закъснение от 2-3 часа на България Еър ще си изпусна връзката. Обадиха ми се по телефона 4-5 часа преди полета и ме попитаха искам ли да ме прерутират през Търкиш и да пристигна в крайната точка 1 час по-късно, отколкото по първоначален билет. Съгласих се. Изненадан съм от реакцията им. Тъпо е, че полетът им закъсня, но ме спасиха от големи мъки на летището, изпускане на хотел, атракции и т.н. в сгъстената програма, те пък се спасиха от претенции за компенсация. 3 дни по-късно имах подобна случка с Royal Jordanian, никой не ми се обади, висях си на летището, кацнахме в часа на излитане на следващият полет, никой не ме посрещна да ме упътва, а съм виждал да го правят. Упътих се сам, оказа се, че следващият полет закъснява също и се съгласиха да ме пуснат, въпреки, че чек-ин-а беше затворил. Като цяло Bulgaria Air - Royal Jordanian 1:0 5 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 13 март, 2017 Сподели Публикувано: 13 март, 2017 Оказа се, че поради закъснение от 2-3 часа на България Еър ще си изпусна връзката. Обадиха ми се по телефона 4-5 часа преди полета и ме попитаха искам ли да ме прерутират през Търкиш и да пристигна в крайната точка 1 час по-късно, отколкото по първоначален билет. Съгласих се. Изненадан съм от реакцията им. Тъпо е, че полетът им закъсня, но ме спасиха от големи мъки на летището, изпускане на хотел, атракции и т.н. в сгъстената програма, те пък се спасиха от претенции за компенсация. 3 дни по-късно имах подобна случка с Royal Jordanian, никой не ми се обади, висях си на летището, кацнахме в часа на излитане на следващият полет, никой не ме посрещна да ме упътва, а съм виждал да го правят. Упътих се сам, оказа се, че следващият полет закъснява също и се съгласиха да ме пуснат, въпреки, че чек-ин-а беше затворил. Като цяло Bulgaria Air - Royal Jordanian 1:0 От кого купи билетите и в двата случая и кой гарантираше връзките ти между двата полета? Royal Jordanian по принцип също са доста малка авиокомпания. Връзка към коментар
Oshko Публикувано: 13 март, 2017 Сподели Публикувано: 13 март, 2017 За Bulgaria Air, билетите бяха от Aegean, с код на Aegean, но operated by Bulgaria Air. Дори си мислех, че е по-логично да ми се обадят от Aegean. А за Jordanian, билетите бяха от Expedia. Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 13 март, 2017 Сподели Публикувано: 13 март, 2017 (редактирано) За Bulgaria Air, билетите бяха от Aegean, с код на Aegean, но operated by Bulgaria Air. Дори си мислех, че е по-логично да ми се обадят от Aegean. А за Jordanian, билетите бяха от Expedia. Коя бече другата авиокомпания при Jordanian? По логично е би било да ти звъннат от Aegean, защото това е техен билет и тем имат задължението за премаршрутиране. Интересно е дори как са ти предали телефонния номер на България ер, защото при подобни случаи изобщо не е естество, че автоматично трябва да ти споделят лични данни, като телефонния номер. Редактирано 13 март, 2017 от Topfly Връзка към коментар
Oshko Публикувано: 13 март, 2017 Сподели Публикувано: 13 март, 2017 Коя бече другата авиокомпания при Jordanian? По логично е би било да ти звъннат от Aegean, защото това е техен билет и тем имат задължението за премаршрутиране. Интересно е дори как са ти предали телефонния номер на България ер, защото при подобни случаи изобщо не е естество, че автоматично трябва да ти споделят лични данни, като телефонния номер. Няма друга, полетът беше Jordanian-Jordanian. За Aegean беше Aegean(operated by Bulgaria Air) - Aegean. Странно наистина, как изобщо са ми разбрали телефона от Bulgaria Air, явно си партнират и те поемат обажданията, заради български език... Връзка към коментар
Деси Борисова Публикувано: 15 март, 2017 Сподели Публикувано: 15 март, 2017 Здравейте, може ли да ми кажете дали ще имам проблем, ако размера на чекирания багаж е 162 см., вместо разрешените 158 см.? Връзка към коментар
Oshko Публикувано: 15 март, 2017 Сподели Публикувано: 15 март, 2017 Здравейте, може ли да ми кажете дали ще имам проблем, ако размера на чекирания багаж е 162 см., вместо разрешените 158 см.? То гаранция никой не може да ти даде. Но все пак 99% няма да имаш проблем. 1 Връзка към коментар
adreno Публикувано: 17 март, 2017 Сподели Публикувано: 17 март, 2017 Няма друга, полетът беше Jordanian-Jordanian. За Aegean беше Aegean(operated by Bulgaria Air) - Aegean. Странно наистина, как изобщо са ми разбрали телефона от Bulgaria Air, явно си партнират и те поемат обажданията, заради български език... Напълно естествено е опериращия превозвач да има тази информация, как биха те качили на борда например иначе А и отговорността винаги се поема от опериращия превозвач, а не от маркетинговия. 2 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 17 март, 2017 Сподели Публикувано: 17 март, 2017 Напълно естествено е опериращия превозвач да има тази информация, как биха те качили на борда например иначе А и отговорността винаги се поема от опериращия превозвач, а не от маркетинговия. Отговорността за какво? Това че полетът се изпълнява от България ер не означава, че те са длъжни непременно да те премаршрутират. Защо да е естествено да предават лични данни, които да не са нужни превоза? Какъв е проблема да те качат на борда без да ти знаят телефонния номер? Ал лично съм много алергичен когато някой ми предава телефонния номер на трети лица без да съм го упълномощил за това. Връзка към коментар
adreno Публикувано: 17 март, 2017 Сподели Публикувано: 17 март, 2017 Отговорността за какво? Това че полетът се изпълнява от България ер не означава, че те са длъжни непременно да те премаршрутират. Напротив, точно това означава. Защо да е естествено да предават лични данни, които да не са нужни превоза? Естествено е, защото: а) така работят резервационните системи; б) необходим е начин за уведомяване на пътниците в случай на закъснение и отмяна на полета Какъв е проблема да те качат на борда без да ти знаят телефонния номер? Няма проблем, но повечето авиокомпании го искат задължително при правене на резервация през техните сайтове или офиси. Туристическите агенции понякога са склонни да си правят оглушки, но тогава се размива отговорността в случай на промяна или отмяна. Ал лично съм много алергичен когато някой ми предава телефонния номер на трети лица без да съм го упълномощил за това. Упълномощил си го със закупуването на билет, съгласявайки се с условията за превоз. 1 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 18 март, 2017 Сподели Публикувано: 18 март, 2017 Напротив, точно това означава. От къде идва тази категоричност в теб? Така си мислиш или се основава на някакви писмени документи? Имал съм случай полет на редовна компания да бъде изпълняван със самолет на чартърна авиокомпания? И в този случай ли мислиш, че чартърната авиокомпания трябва да ме премаршрутира, а не този, който ми е издал билета? Нормално е отговорността да носи този с когото си подписал договора, а не някакъв подизпълнител за когото може и да не знаеш, че съществува. Връзка към коментар
Георги Публикувано: 18 март, 2017 Сподели Публикувано: 18 март, 2017 От къде идва тази категоричност в теб? Така си мислиш или се основава на някакви писмени документи? Имал съм случай полет на редовна компания да бъде изпълняван със самолет на чартърна авиокомпания? И в този случай ли мислиш, че чартърната авиокомпания трябва да ме премаршрутира, а не този, който ми е издал билета? Нормално е отговорността да носи този с когото си подписал договора, а не някакъв подизпълнител за когото може и да не знаеш, че съществува. В Еу регулацията изрично пише, че отговорността (сиреч този, който ще плаща обезщетението) се поема от operating carrier. Така може да се получи да си купиш билет от ЕС компания, да мислиш, че регулацията те защитава, но да е кодшеър с United, и ако техния полет е виновен за закъснението просто ще пиеш една студена вода. Не казвам дали така е редно или нередно, просто такава е регулацията в момента. 1 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 18 март, 2017 Сподели Публикувано: 18 март, 2017 В Еу регулацията изрично пише, че отговорността (сиреч този, който ще плаща обезщетението) се поема от operating carrier. Така може да се получи да си купиш билет от ЕС компания, да мислиш, че регулацията те защитава, но да е кодшеър с United, и ако техния полет е виновен за закъснението просто ще пиеш една студена вода. Не казвам дали така е редно или нередно, просто такава е регулацията в момента. Ти ме шокира! Сигурен ли си в това което пишеш? Аз знам, че задълженията за обезщетения при закъснение се длъжни да изплащат всички авиокомпании които кацат или излитат от ЕС, независимо от тяхната регистрация. Георги Матеев ако добре си спомням беше получавал обезщетения по европейската регулация и от Флай Дубай. В случая обаче не става дума за това кой плаща обезщетението, а кой е длъжен да се свърже с теб и да те премаршрутира. Според мен по нормалното е този да се свърже с теб и да носи отговорност с когото си влезъл в договорни отношения, а не някакакъв негов подизпълнител! Връзка към коментар
Георги Публикувано: 18 март, 2017 Сподели Публикувано: 18 март, 2017 Ти ме шокира! Сигурен ли си в това което пишеш? Аз знам, че задълженията за обезщетения при закъснение се длъжни да изплащат всички авиокомпании които кацат или излитат от ЕС, независимо от тяхната регистрация. Георги Матеев ако добре си спомням беше получавал обезщетения по европейската регулация и от Флай Дубай. В случая обаче не става дума за това кой плаща обезщетението, а кой е длъжен да се свърже с теб и да те премаршрутира. Според мен по нормалното е този да се свърже с теб и да носи отговорност с когото си влезъл в договорни отношения, а не някакакъв негов подизпълнител! Само изходящите полети на неевропейските превозвачи са покрити конкретно от регулацията за обезщетения при закъснения. Т.е. Георги Матеев няма как да получи обезщетение за полета Дубай - София. Същото става, и ако си купиш билет от Air France до САЩ, но по някаква причина полета обратно закъснее и се изпълнява от Delta. In some cases the airline operating the flight may not be the same as the one from which you bought your ticket. In case of any difficulties only the airline which operates the flight can be held responsible. http://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_en.htm Колкото конкретно до премаршрутирането и информирането, според мен трябва да се прави от агента продал билета - може да е авиокомпания Х, ако е закупен от нейния сайт, но може и да е bravofly, rumbo и т.н 1 Връзка към коментар
adreno Публикувано: 18 март, 2017 Сподели Публикувано: 18 март, 2017 Когато агента има тази информация. В случая явно става въпрос за закъснение в деня на полета (а не планирано предварително смяна на часа или отмяна на полета), пък и обезщетението ще се плаща от опериращия превозвач те просто са премаршрутирали Oshko. Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 19 март, 2017 Сподели Публикувано: 19 март, 2017 Самолетите станаха повече от дестинациите им на BOJ. 3 Връзка към коментар
master_of_germs Публикувано: 19 март, 2017 Сподели Публикувано: 19 март, 2017 (редактирано) Самолетите станаха повече от дестинациите им на BOJ. Тъкмо за финала на купата на конфедерациите на 2 юли в Санкт Петербург и мача за третото място в Москва! Редактирано 19 март, 2017 от master_of_germs Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 21 март, 2017 Сподели Публикувано: 21 март, 2017 В България националният превозвач Bulgaria Air през 2015 г. оглавява класацията на Летище София като брой полети седмично - със 122 полета, следван от Wizz Air и Ryanair. Въпреки това пътниците на Bulgaria Air намаляват с почти 80 хил. през 2015 г. в сравнение с предходната година. http://www.investor.bg/ikonomika-i-politika/332/a/bumyt-na-niskotarifnite-aviokompanii-syzdava-nov-pazar-v-iugoiztochna-evropa-236069/ Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 23 март, 2017 Сподели Публикувано: 23 март, 2017 На въпрос защо очакваният ръст в сектора ще е по-висок при международните авиокомпании, изпълнителният директор на „България Ер“ Янко Георгиев заяви: „Навлизат нови чуждестранни превозвачи, което води до допълнителен трафик. Ние запазваме обема на трафика“. Той заяви, че „България Ер“ очаква 10,7% ръст на трафика през 2017 г. при чартърите и редовните полети. В отговор на въпрос за конкуренцията Янко Георгиев коментира, че Ryanair „се появява там, където има голям потенциал за развитие, което означава, че в България този момент е дошъл. Това е компания, която генерира нов трафик и той след време се преразпределя“. http://www.investor.bg/ikonomika-i-politika/332/a/bylgarskite-aviokompanii-ochakvat-umeren-rastej-v-sledvashtite-godini-236171/ Не ми се вижда много реалистично да откраднат пазар от Ryanair, но от пазара на чартъри е възможно да вземат по голям дял. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Публикувано от vinidj,
Мейл за закупуване на багаж и връзка с FB
Препоръчано от chandni
1 реакция
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега