Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Мда, така ще направя. Просто интерфейса на резервационната система на Бг еър е супер зле и всъщност информацията за багажа при проверка на e-tkt изцяло липсва

Връзка към коментар

Здравейте, чудех се дали можете да ми помогнете с нещо. Купих си през edreams билет на Bg Air в новата им тарифа само с ръчен багаж, като имах намерение да доплатя на летището за чекиран, понеже цената заедно с доплащането за багаж (20 евро, пише на сайта им) пак беше по-ниска от следващата тарифа, economy saver. Още при резервацията в edreams обаче забелязах, че билетът ми се води в първа класа, същото пише и в проверката на резервацията ми на сайта на Bg air. Очевидно е грешка, приятна :) Обаче се чудя мога ли да се направя на ударена и да настоявам да си взема чекиран багаж безплатно, тъй като всички полети в първа класа включват такъв. Как мислите?

 

Няма значение в каква класа е билета (особено ако такава изобщо не съществува при България Ер :lol:;) ), а какво е написано в самия билет. На чекин отварят записа на билета и в него пише 0 BAG...съответно ви пращат към опашката на гишето на България Ер да си доплатите. При всички положения можете да пробвате, но ви съветвам да не влизате в пререкания, когато НЕ мине номера ;)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Дам, ясно, че е грешка, чудех се дали е в моя полза само:) Наистина явно са си омазали новата тарифа.  

 

в checkmytrip показва това:

 

Fare type: First

Aircraft: Airbus Industrie A320
Meal: SNACK OR BRUNCH
Baggage: 0 piece(s) per traveller

Връзка към коментар

Ами грешката може да е, че ти показва грешно, а не че по грешка те е сложило в бизнес класа. Като отвори онлайн чекина виж на кое място те слага. Не знам тогава късно ли е да се плати за багаж. Може ли да видиш коя буква точно е тарифата? Бизнес е J, C примерно.

Аз бих заложил, че нещо са оплескали с новата тарифа и не показва вярно, но кой знае.

Тарифата без багаж на България Ер категорично е economy class, но е заложена в резервационна класа с буква "F"... явно само тя им е останала вакантна :lol:

От там идва и драмата с дисплейването на резервациите... защото по традиция в резервационните системи тази буква отговаря на FIRST class. Първа класа при България Ер изобщо няма...

отделно на бройката багаж черно на бяло си пише НУЛА.

Редактирано от mitkobiker
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Оказа се, че поради закъснение от 2-3 часа на България Еър ще си изпусна връзката.

Обадиха ми се по телефона 4-5 часа преди полета и ме попитаха искам ли да ме прерутират през Търкиш и да пристигна в крайната точка 1 час по-късно, отколкото по първоначален билет. Съгласих се.

Изненадан съм от реакцията им. Тъпо е, че полетът им закъсня, но ме спасиха от големи мъки на летището, изпускане на хотел, атракции и т.н. в сгъстената програма, те пък се спасиха от претенции за компенсация.

3 дни по-късно имах подобна случка с Royal Jordanian, никой не ми се обади, висях си на летището, кацнахме в часа на излитане на следващият полет, никой не ме посрещна да ме упътва, а съм виждал да го правят. Упътих се сам, оказа се, че следващият полет закъснява също и се съгласиха да ме пуснат, въпреки, че чек-ин-а беше затворил.

Като цяло Bulgaria Air - Royal Jordanian 1:0 :)

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Оказа се, че поради закъснение от 2-3 часа на България Еър ще си изпусна връзката.

Обадиха ми се по телефона 4-5 часа преди полета и ме попитаха искам ли да ме прерутират през Търкиш и да пристигна в крайната точка 1 час по-късно, отколкото по първоначален билет. Съгласих се.

Изненадан съм от реакцията им. Тъпо е, че полетът им закъсня, но ме спасиха от големи мъки на летището, изпускане на хотел, атракции и т.н. в сгъстената програма, те пък се спасиха от претенции за компенсация.

3 дни по-късно имах подобна случка с Royal Jordanian, никой не ми се обади, висях си на летището, кацнахме в часа на излитане на следващият полет, никой не ме посрещна да ме упътва, а съм виждал да го правят. Упътих се сам, оказа се, че следващият полет закъснява също и се съгласиха да ме пуснат, въпреки, че чек-ин-а беше затворил.

Като цяло Bulgaria Air - Royal Jordanian 1:0 :)

 

От кого купи билетите и в двата случая и кой гарантираше връзките ти между двата полета? Royal Jordanian по принцип също са доста малка авиокомпания.

Връзка към коментар

За Bulgaria Air, билетите бяха от Aegean,  с код на Aegean, но operated by Bulgaria Air. Дори си мислех, че е по-логично да ми се обадят от Aegean. 

А за Jordanian, билетите бяха от Expedia.

Връзка към коментар

За Bulgaria Air, билетите бяха от Aegean,  с код на Aegean, но operated by Bulgaria Air. Дори си мислех, че е по-логично да ми се обадят от Aegean. 

А за Jordanian, билетите бяха от Expedia.

 

Коя бече другата авиокомпания при Jordanian? По логично е би било да ти звъннат от Aegean, защото това е техен билет и тем имат задължението за премаршрутиране. Интересно е дори как са ти предали телефонния номер на България ер, защото при подобни случаи изобщо не е естество, че автоматично трябва да ти споделят лични данни, като телефонния номер.

Редактирано от Topfly
Връзка към коментар

Коя бече другата авиокомпания при Jordanian? По логично е би било да ти звъннат от Aegean, защото това е техен билет и тем имат задължението за премаршрутиране. Интересно е дори как са ти предали телефонния номер на България ер, защото при подобни случаи изобщо не е естество, че автоматично трябва да ти споделят лични данни, като телефонния номер.

Няма друга, полетът беше Jordanian-Jordanian.

За Aegean беше Aegean(operated by Bulgaria Air) - Aegean. Странно наистина, как изобщо са ми разбрали телефона от Bulgaria Air, явно си партнират и те поемат обажданията, заради български език...

Връзка към коментар

Здравейте, може ли да ми кажете дали ще имам проблем, ако размера на чекирания багаж е 162 см., вместо разрешените 158 см.?

То гаранция никой не може да ти даде. Но все пак 99% няма да имаш проблем.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Няма друга, полетът беше Jordanian-Jordanian.

За Aegean беше Aegean(operated by Bulgaria Air) - Aegean. Странно наистина, как изобщо са ми разбрали телефона от Bulgaria Air, явно си партнират и те поемат обажданията, заради български език...

Напълно естествено е опериращия превозвач да има тази информация, как биха те качили на борда например иначе :)

А и отговорността винаги се поема от опериращия превозвач, а не от маркетинговия.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Напълно естествено е опериращия превозвач да има тази информация, как биха те качили на борда например иначе :)

А и отговорността винаги се поема от опериращия превозвач, а не от маркетинговия.

 

Отговорността за какво? Това че полетът се изпълнява от България ер не означава, че те са длъжни непременно да те премаршрутират. Защо да е естествено да предават лични данни, които да не са нужни превоза? Какъв е проблема да те качат на борда без да ти знаят телефонния номер? Ал лично съм много алергичен когато някой ми предава телефонния номер на трети лица без да съм го упълномощил за това.

Връзка към коментар

Отговорността за какво? Това че полетът се изпълнява от България ер не означава, че те са длъжни непременно да те премаршрутират.  

 

Напротив, точно това означава.

 

 

Защо да е естествено да предават лични данни, които да не са нужни превоза? 

 

Естествено е, защото:

а) така работят резервационните системи;

б) необходим е начин за уведомяване на пътниците в случай на закъснение и отмяна на полета

 

 

Какъв е проблема да те качат на борда без да ти знаят телефонния номер?

 

Няма проблем, но повечето авиокомпании го искат задължително при правене на резервация през техните сайтове или офиси. Туристическите агенции понякога са склонни да си правят оглушки, но тогава се размива отговорността в случай на промяна или отмяна.

 

 

Ал лично съм много алергичен когато някой ми предава телефонния номер на трети лица без да съм го упълномощил за това.

 

 

Упълномощил си го със закупуването на билет, съгласявайки се с условията за превоз.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Напротив, точно това означава.

 

От къде идва тази категоричност в теб? Така си мислиш или се основава на някакви писмени документи? Имал съм случай полет на редовна компания да бъде изпълняван със самолет на чартърна авиокомпания? И в този случай ли мислиш, че чартърната авиокомпания трябва да ме премаршрутира, а не този, който ми е издал билета? Нормално е отговорността да носи този с когото си подписал договора, а не някакъв подизпълнител за когото може и да не знаеш, че съществува.

Връзка към коментар

От къде идва тази категоричност в теб? Така си мислиш или се основава на някакви писмени документи? Имал съм случай полет на редовна компания да бъде изпълняван със самолет на чартърна авиокомпания? И в този случай ли мислиш, че чартърната авиокомпания трябва да ме премаршрутира, а не този, който ми е издал билета? Нормално е отговорността да носи този с когото си подписал договора, а не някакъв подизпълнител за когото може и да не знаеш, че съществува.

 

В Еу регулацията изрично пише, че отговорността (сиреч този, който ще плаща обезщетението) се поема от operating carrier. Така може да се получи да си купиш билет от ЕС компания, да мислиш, че регулацията те защитава, но да е кодшеър с United, и ако техния полет е виновен за закъснението просто ще пиеш една студена вода. Не казвам дали така е редно или нередно, просто такава е регулацията в момента. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

В Еу регулацията изрично пише, че отговорността (сиреч този, който ще плаща обезщетението) се поема от operating carrier. Така може да се получи да си купиш билет от ЕС компания, да мислиш, че регулацията те защитава, но да е кодшеър с United, и ако техния полет е виновен за закъснението просто ще пиеш една студена вода. Не казвам дали така е редно или нередно, просто такава е регулацията в момента. 

 

Ти ме шокира! Сигурен ли си в това което пишеш? Аз знам, че задълженията за обезщетения при закъснение се длъжни да изплащат всички авиокомпании които кацат или излитат от ЕС, независимо от тяхната регистрация. Георги Матеев ако добре си спомням беше получавал обезщетения по европейската регулация и от Флай Дубай.

 

В случая обаче не става дума за това кой плаща обезщетението, а кой е длъжен да се свърже с теб и да те премаршрутира. Според мен по нормалното е този да се свърже с теб и да носи отговорност с когото си влезъл в договорни отношения, а не някакакъв негов подизпълнител!

Връзка към коментар

Ти ме шокира! Сигурен ли си в това което пишеш? Аз знам, че задълженията за обезщетения при закъснение се длъжни да изплащат всички авиокомпании които кацат или излитат от ЕС, независимо от тяхната регистрация. Георги Матеев ако добре си спомням беше получавал обезщетения по европейската регулация и от Флай Дубай.

 

В случая обаче не става дума за това кой плаща обезщетението, а кой е длъжен да се свърже с теб и да те премаршрутира. Според мен по нормалното е този да се свърже с теб и да носи отговорност с когото си влезъл в договорни отношения, а не някакакъв негов подизпълнител!

 

Само изходящите полети на неевропейските превозвачи са покрити конкретно от регулацията за обезщетения при закъснения. Т.е. Георги Матеев няма как да получи обезщетение за полета Дубай - София. Същото става, и ако си купиш билет от Air France до САЩ, но по някаква причина полета обратно закъснее и се изпълнява от Delta. 

 

 

 

In some cases the airline operating the flight may not be the same as the one from which you bought your ticket. In case of any difficulties only the airline which operates the flight can be held responsible.

 

http://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_en.htm

 

Колкото конкретно до премаршрутирането и информирането, според мен трябва да се прави от агента продал билета - може да е авиокомпания Х, ако е закупен от нейния сайт, но може и да е bravofly, rumbo и т.н 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Когато агента има тази информация. В случая явно става въпрос за закъснение в деня на полета (а не планирано предварително смяна на часа или отмяна на полета), пък и обезщетението ще се плаща от опериращия превозвач те просто са премаршрутирали Oshko.

Връзка към коментар

Самолетите  станаха повече от дестинациите им на BOJ. :biggrin:

 

 

Тъкмо за финала на купата на конфедерациите на 2 юли в Санкт Петербург и мача за третото място в Москва! ;)

Редактирано от master_of_germs
Връзка към коментар

 

В България националният превозвач Bulgaria Air през 2015 г. оглавява класацията на Летище София като брой полети седмично - със 122 полета, следван от Wizz Air и Ryanair. Въпреки това пътниците на Bulgaria Air намаляват с почти 80 хил. през 2015 г. в сравнение с предходната година.

http://www.investor.bg/ikonomika-i-politika/332/a/bumyt-na-niskotarifnite-aviokompanii-syzdava-nov-pazar-v-iugoiztochna-evropa-236069/

Връзка към коментар

На въпрос защо очакваният ръст в сектора ще е по-висок при международните авиокомпании, изпълнителният директор на „България Ер“ Янко Георгиев заяви: „Навлизат нови чуждестранни превозвачи, което води до допълнителен трафик. Ние запазваме обема на трафика“.

Той заяви, че „България Ер“ очаква 10,7% ръст на трафика през 2017 г. при чартърите и редовните полети.

В отговор на въпрос за конкуренцията Янко Георгиев коментира, че Ryanair „се появява там, където има голям потенциал за развитие, което означава, че в България този момент е дошъл. Това е компания, която генерира нов трафик и той след време се преразпределя“.

http://www.investor.bg/ikonomika-i-politika/332/a/bylgarskite-aviokompanii-ochakvat-umeren-rastej-v-sledvashtite-godini-236171/

 

Не ми се вижда много реалистично да откраднат пазар от Ryanair, но от пазара на чартъри е възможно да вземат по голям дял.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.