Vanko Публикувано: 4 януари, 2018 Сподели Публикувано: 4 януари, 2018 до кой номер звъните, когато става въпрос за обезщетения/жалби/молби? Пробвах през call center-a, но никой не вдига от вчера. Връзка към коментар
randi Публикувано: 4 януари, 2018 Сподели Публикувано: 4 януари, 2018 Според мен маркетинг отдела не знае що е то самолет да не говорим за 737. 3 Връзка към коментар
АнтонМинков Публикувано: 5 януари, 2018 Сподели Публикувано: 5 януари, 2018 преди 16 часа, Vanko каза: до кой номер звъните, когато става въпрос за обезщетения/жалби/молби? Пробвах през call center-a, но никой не вдига от вчера. Доколкото знам е само call центъра. На мен ми се е налагало да се обаждам два пъти и двата пъти се свързах, не веднага, но не е имало кой знае какво забавяне. Може би си налучкал такъв момент просто. Връзка към коментар
yordanov Публикувано: 5 януари, 2018 Сподели Публикувано: 5 януари, 2018 преди 13 минути , АнтонМинков каза: Доколкото знам е само call центъра. На мен ми се е налагало да се обаждам два пъти и двата пъти се свързах, не веднага, но не е имало кой знае какво забавяне. Може би си налучкал такъв момент просто. Ако става дума за жалба относно закъснял/отменен полет, по-добре би било комуникацията да е писмена, за да имаш черно на бяло всичко. Имат официална форма за такива неща в сайта - тук. Иначе имат и мейл, на който можеш да пишеш - crfb@air.bg Не са много по отговарянето на жалби, обаче... чакам ги вече трети месец да се произнесат по едно мое оплакване за закъснял полет. 3 Връзка към коментар
Vanko Публикувано: 5 януари, 2018 Сподели Публикувано: 5 януари, 2018 преди 50 минути , yordanov каза: Ако става дума за жалба относно закъснял/отменен полет, по-добре би било комуникацията да е писмена, за да имаш черно на бяло всичко. Имат официална форма за такива неща в сайта - тук. Иначе имат и мейл, на който можеш да пишеш - crfb@air.bg Не са много по отговарянето на жалби, обаче... чакам ги вече трети месец да се произнесат по едно мое оплакване за закъснял полет. Всичко е направено по надлежния ред. Аз също ги чакам вече 3-ти месец, затова исках да ми напомня само и да им споделя очакванията си Връзка към коментар
Pepitte Публикувано: 5 януари, 2018 Сподели Публикувано: 5 януари, 2018 Здравейте, Аз чакам вече 6 месеца за обещетение за закъснял полет не знам колко пъти съм звъняла на call center-a, колко е-майла съм пуснала и нищо ... явно само търпение Успех ! Връзка към коментар
Jenbel Публикувано: 5 януари, 2018 Сподели Публикувано: 5 януари, 2018 Капацитет нямат и все по-зле става! Текучество на хора, няма кой да работи там или ако има, са некомпетентни...на всички нива. Връзка към коментар
yordanov Публикувано: 5 януари, 2018 Сподели Публикувано: 5 януари, 2018 (редактирано) Преди 1 час, Vanko каза: Всичко е направено по надлежния ред. Аз също ги чакам вече 3-ти месец, затова исках да ми напомня само и да им споделя очакванията си Ами, аз информирах ГД ГВА, колкото да понатиснат а/к да отговорят на жалбата ми. Към този момент все още натискам само за отговор, не сме влезли в спорове за самото обезщетение. Та, от ГД ГВА писаха мейл на БГ ер (на горенаписания от мен мейл) с молба по-бързо да разгледат случая ми и, че, ако има доказани нарушения (ако не са отговорили в срок), могат да наложат глоба на а/к. Дадоха им до 12.12 да се произнесат. Съотвено няма никакъв отговор и до ден днешен. Аз пак писах на ГД ГВА да попитам дали пък случайно БГ ер не са писали на тях, да са игнорирали моя мейл като са отговаряли. Последва същото - нов мейл до БГ ер, заедно с мен вътре и молба за отговор в 'спешен порядък' - това преди вече 2 седмици, а все още няма ни вест, ни кост от никого. Впоследствие се оказа, че мейлът на а/к, всъщност, връща автоматичен отговор, че ще отговорят до 2 месеца, колкото бил срокът... и това е нещо, което и от ГД ГВА са видели, когато са писали..., та не знам изобщо дали си струваше упражнението да им пиша. Иначе писах на БГ ер вчера във Фейсбук - там съобщението ми бе прочетено, но не последва отговор. И така.. чакам се. Може и до 2 месеца да стигнат до мейлите, които от ГД ГВА им изпращаха. Редактирано 5 януари, 2018 от yordanov 1 Връзка към коментар
Pepitte Публикувано: 5 януари, 2018 Сподели Публикувано: 5 януари, 2018 (редактирано) Първият отговор дойде след 2 месеца, след което не бях съгласна с тяхното предложение, та обмяна на е-майли още седмици наред .... договорихме се преди почти 3 месеца и от тогава си чакам обещетението казаха ми да изчакам търпеливо (каквото и да значи ), но ще си получа обещетението. Не спирайте да им пишете и да звъните на call center-a, понякога попадаш на свестни хора и те предават съобщението на отдел жалби. Така или иначе, ако не ви отговорят можете да подадете жалба до националните органи (Министерство на транспорта - caa@caa.bg) или ако не се договорите, можете да пуснете оплакване до структурата за алтернативно решаване на спорове (https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/consumers-dispute-resolution/out-of-court-procedures/index_bg.htm). Редактирано 5 януари, 2018 от Pepitte 3 Връзка към коментар
yordanov Публикувано: 5 януари, 2018 Сподели Публикувано: 5 януари, 2018 преди 4 часа, yordanov каза: Ами, аз информирах ГД ГВА, колкото да понатиснат а/к да отговорят на жалбата ми. Към този момент все още натискам само за отговор, не сме влезли в спорове за самото обезщетение. Та, от ГД ГВА писаха мейл на БГ ер (на горенаписания от мен мейл) с молба по-бързо да разгледат случая ми и, че, ако има доказани нарушения (ако не са отговорили в срок), могат да наложат глоба на а/к. Дадоха им до 12.12 да се произнесат. Съотвено няма никакъв отговор и до ден днешен. Аз пак писах на ГД ГВА да попитам дали пък случайно БГ ер не са писали на тях, да са игнорирали моя мейл като са отговаряли. Последва същото - нов мейл до БГ ер, заедно с мен вътре и молба за отговор в 'спешен порядък' - това преди вече 2 седмици, а все още няма ни вест, ни кост от никого. Впоследствие се оказа, че мейлът на а/к, всъщност, връща автоматичен отговор, че ще отговорят до 2 месеца, колкото бил срокът... и това е нещо, което и от ГД ГВА са видели, когато са писали..., та не знам изобщо дали си струваше упражнението да им пиша. Иначе писах на БГ ер вчера във Фейсбук - там съобщението ми бе прочетено, но не последва отговор. И така.. чакам се. Може и до 2 месеца да стигнат до мейлите, които от ГД ГВА им изпращаха. Хм, май четат форума...току що ми отговориха. Предлагат ми безплатен двупосочен билет с платени от авиокомпанията такси. Това, предполагам означава, че признават вината си и мога да откажа и да си искам 250 евро? 2 Връзка към коментар
Vanko Публикувано: 5 януари, 2018 Сподели Публикувано: 5 януари, 2018 Май, четат. На мен пък ми вдигнаха, но аз не бях подготвен с номера на жалбата, та женицата не можа да го намери. Каза, че обикновено се бавят с около 1 седмица от обещания 2-месечен срок и да ги потърся другата седмица направо. Връзка към коментар
Jenbel Публикувано: 6 януари, 2018 Сподели Публикувано: 6 януари, 2018 преди 17 часа, yordanov каза: Хм, май четат форума...току що ми отговориха. Е, ако така работят, значи са ударили дъното!!! 1 2 Връзка към коментар
Pepitte Публикувано: 8 януари, 2018 Сподели Публикувано: 8 януари, 2018 On 05/01/2018 at 3:21 PM, yordanov said: Хм, май четат форума...току що ми отговориха. Предлагат ми безплатен двупосочен билет с платени от авиокомпанията такси. Това, предполагам означава, че признават вината си и мога да откажа и да си искам 250 евро? И на мен ми бяха предложили безплатен двупосочен билет с платени от авиокомпанията такси, но се отказах и се съгласиха на обещетението, което е по закон. Аз пък писах до Министерство на транспорта и сега чакам отговор. 2 Връзка към коментар
epetkov Публикувано: 11 януари, 2018 Сподели Публикувано: 11 януари, 2018 На 3.01.2018 г. в 0:39, montepinar каза: Иначе темата беше: откога тръгват полетите за Одеса, тръгват ли изобщо, защо имаше цени на сайта, сега няма.. Вече може да се купуват билети от София до Одеса през няколко сайта! цък 2 Връзка към коментар
Loverboy Публикувано: 12 януари, 2018 Сподели Публикувано: 12 януари, 2018 Днешният полет до Одеса защо е канселиран? Връзка към коментар
randi Публикувано: 13 януари, 2018 Сподели Публикувано: 13 януари, 2018 Защото полетите ще стартират от 02.02. 1 Връзка към коментар
randi Публикувано: 14 януари, 2018 Сподели Публикувано: 14 януари, 2018 Полетите до Атина вече излизат на сайта на Олимпик. 1 Връзка към коментар
epetkov Публикувано: 19 януари, 2018 Сподели Публикувано: 19 януари, 2018 На 31.12.2017 г. в 11:37, Topfly каза: 100 евро на посока може да ти изглеждат много, Ами явно от FB са разбрали, че 100 на посока са много. Много са също и 80 евро и затова са пуснали за 46 евро на посока и 92 евро двупосочно! цък Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 22 януари, 2018 Сподели Публикувано: 22 януари, 2018 На 1/19/2018 в 20:27, epetkov каза: Ами явно от FB са разбрали, че 100 на посока са много. Много са също и 80 евро и затова са пуснали за 46 евро на посока и 92 евро двупосочно! цък Ние взехме билети за Одеса за 69 евро двупосочно от www.budgetair.lv 6 1 Връзка към коментар
tch Публикувано: 29 януари, 2018 Сподели Публикувано: 29 януари, 2018 От 29 януари до 9 февруари включително всеки, който закупи двупосочен самолетен билет в най-ниския ценови клас, може да се възползва от отстъпка до 40% при закупуване на втори билет за същия полет. https://www.investor.bg/specialni-predlojeniia/425/a/bylgariia-er-puska-specialna-promocionalna-kampaniia-za-sveti-valentin-254762/ 1 Връзка към коментар
epetkov Публикувано: 29 януари, 2018 Сподели Публикувано: 29 януари, 2018 преди 3 часа, tch каза: който закупи двупосочен самолетен билет в най-ниския ценови клас, Условието билетът да бъде в най-ниския ценови клас показва пълното безумие на авиокомпанията! Що за авиокомпания не желае да получи повече средства? Нормалните авиокомпании предлагат подобни оферти с условието: "Купете един билет и вторият ще бъде ......." 1 Връзка към коментар
Loverboy Публикувано: 29 януари, 2018 Сподели Публикувано: 29 януари, 2018 преди 4 минути , epetkov каза: Условието билетът да бъде в най-ниския ценови клас показва пълното безумие на авиокомпанията! Що за авиокомпания не желае да получи повече средства? Нормалните авиокомпании предлагат подобни оферти с условието: "Купете един билет и вторият ще бъде ......." Пише, че можеш да си купиш билет до 9 февруари, но за полети до 29 януари?! Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 29 януари, 2018 Сподели Публикувано: 29 януари, 2018 2 minutes ago, Loverboy said: Пише, че можеш да си купиш билет до 9 февруари, но за полети до 29 януари?! до 29 януари 2019 година включително. 2 Връзка към коментар
epetkov Публикувано: 30 януари, 2018 Сподели Публикувано: 30 януари, 2018 (редактирано) преди 12 часа, Topfly каза: до 29 януари 2019 година включително. Дългият период на промоцията в съчетание с условието закупеният билет да бъде от най-ниския клас, за мен е индикация, че авиокомпанията отчаяно се нуждае от постъпления на парични средства. Редактирано 30 януари, 2018 от epetkov Връзка към коментар
Гост 45#2 Публикувано: 30 януари, 2018 Сподели Публикувано: 30 януари, 2018 преди 30 минути , epetkov каза: Дългият период на промоцията в съчетание с условието закупеният билет да бъде от най-ниския клас, за мен е индикация, че авиокомпанията отчаяно се нуждае от постъпления на парични средства. Нищо ново. @Topfly скоро ще почне да предупреждава за едно наум Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Публикувано от vinidj,
Мейл за закупуване на багаж и връзка с FB
Препоръчано от chandni
1 реакция
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега