chandni Публикувано: 16 декември, 2021 Публикувано: 16 декември, 2021 На 16.12.2021 г. в 19:24, Mary каза: О, благодаря, че споделихте, та да разбера и аз, че съм се издигнала чак до ниво 3. Разшири Дзвиздъ! 🤩 5
Цвете Публикувано: 16 декември, 2021 Публикувано: 16 декември, 2021 На 16.12.2021 г. в 19:26, chandni каза: Дзвиздъ! 🤩 Разшири И аз блестя😂 1 1
wiliko Публикувано: 16 декември, 2021 Публикувано: 16 декември, 2021 Е и какво като съм 3 ниво, като нито веднъж не ми изпратиха код за 10% кредит 😁 Има ли някакви настройки в профила, за да се получават тези така желани кодове... 😂 2
Цвете Публикувано: 16 декември, 2021 Публикувано: 16 декември, 2021 На 16.12.2021 г. в 21:03, wiliko каза: Е и какво като съм 3 ниво, като нито веднъж не ми изпратиха код за 10% кредит 😁 Има ли някакви настройки в профила, за да се получават тези така желани кодове... 😂 Разшири Аз също никога не съм получавала код. Ще си останем с нивото само 😂 3
stanislavpp Публикувано: 17 декември, 2021 Публикувано: 17 декември, 2021 Те пращат кодове предимно ( само ) на слабо активни акаунти. Сега погледнах, моят акаунт също е левъл 3 , забелязах няколко интересни неща. Под престои имат предвид нощувките , тоест 4 престоя с 15 нощувки ви класира за трето ниво , броят се и престои, резервирани за други хора от вашият акаунт. 2
Георги Матеев Публикувано: 17 декември, 2021 Публикувано: 17 декември, 2021 Пореден маркетингов трик на букинг за генериране на някаква лоялност и да не останат по-назад от другите платформи. Не виждам нищо ценно в ниво 3 освен евентуалния приоритетен съпорт, за който вътрешният ми глас нашепва, че няма да е особено приоритетен или директен. Иначе да, броят се реализираните нощувки. 1 резервация за 15 нощувки е достатъчна, например. 11
Duke Публикувано: 17 декември, 2021 Публикувано: 17 декември, 2021 Аз също не виждам нищо ново в този ъпгрейд. Честно казано обаче на база над 100 осъществени резервации през последните 15 години винаги съм получавал уникално отношение от съпорта, включително преди десетина дни ми преведоха 25 евро за неудобство причинено от пробив в моя кредитна карта и извършена неоторизирана резервация в тяхната система. Така или иначе за мен Booking са без алтернатива и отдавна спрях дори да поглеждам към други платформи... 2
traveler Публикувано: 17 декември, 2021 Публикувано: 17 декември, 2021 Явно сега е момента за вдигане на нивото, тръгнах да резервирам и като погледнах, и мен са ме ощастливили. 😀
stanislavpp Публикувано: 17 декември, 2021 Публикувано: 17 декември, 2021 На 17.12.2021 г. в 9:10, Duke каза: Booking са без алтернатива и отдавна спрях дори да поглеждам към други платформи... Разшири Аз пък вече ги ползвам само за резервации за други хора , просто тяхната кешбек програма е най-слаба в сравнение с партньорите им или алтернативите им, което е разбираемо предвид водещата им роля в OTA. Съпорта им е безспорно 10/10 , при диспути винаги са взимали моя страна , без да изискват доказателства. Последният фрапиращ случай беше в Чили преди месец , когато хотел твърдеше , че резервацията е била no show , явно да спестят комисион или да вземат повторно плащане . Резервацията беше всъщност за мой приятел , аз бях в същият хотел с друга резервация през друга платформа. 1
iMari Публикувано: 17 декември, 2021 Публикувано: 17 декември, 2021 Не съм сигурна, че броят нощувките, а не резервациите. През един от профилите за последната година имам 6 резервации за общо 9 нощувки. Изписва ми, че ми трябват още девет престоя за да стигна 3 ниво. Т.е. брои резервациите, а не нощувките. Не знам дали има връзка, че през този профил резервирам основно за други хора, т.е. не присъствам в резервацията. А в профила с Genius 3 пише, че за последните две години имам 15 престоя, а реално са 2 резервации за 5 нощувки. 🙂 Но пък той е най старият ми профил, с много натрупани през годините резервации. Явно си имат някаква тяхна си логика. 😉 1
Lindt Публикувано: 17 декември, 2021 Автор Публикувано: 17 декември, 2021 На 17.12.2021 г. в 10:25, iMari каза: Не съм сигурна, че броят нощувките, а не резервациите. През един от профилите за последната година имам 6 резервации за общо 9 нощувки. Изписва ми, че ми трябват още девет престоя за да стигна 3 ниво. Т.е. брои резервациите, а не нощувките. Не знам дали има връзка, че през този профил резервирам основно за други хора, т.е. не присъствам в резервацията. А в профила с Genius 3 пише, че за последните две години имам 15 престоя, а реално са 2 резервации за 5 нощувки. 🙂 Но пък той е най старият ми профил, с много натрупани през годините резервации. Явно си имат някаква тяхна си логика. 😉 Разшири в основния си акаунт имаме 18 приключени от 2020 досега и сме ниво 2. Къде ти изписва, че ти трябват още 9 престоя? 1
iMari Публикувано: 17 декември, 2021 Публикувано: 17 декември, 2021 През приложението, като отидеш на данните на профила. 1
Lindt Публикувано: 17 декември, 2021 Автор Публикувано: 17 декември, 2021 На 17.12.2021 г. в 11:15, iMari каза: През приложението, като отидеш на данните на профила. Разшири Нашето изобщо не в час 🤔 1
iMari Публикувано: 17 декември, 2021 Публикувано: 17 декември, 2021 Може би трябва да го обновиш. Извинявам се за творческото оформление, но ми е скучно. 🙂 8
Георги Матеев Публикувано: 17 декември, 2021 Публикувано: 17 декември, 2021 От любопитство (и любов към статистиката) си прегледах инфото и се оказа, че откакто ползвам booking.com през основния ми акаунт са минали 197 резервации / 413 нощувки. 80-90% от тях са реализирани в периода 2010-2016, а от 2017-а нататък почти съм спрял да ползвам сайта за сметка на други платформи. Почувствах се прецакан. Защо не съм (поне) Genius Level 5? Та даже и забавна картинка от @iMari си нямам 7
chandni Публикувано: 17 декември, 2021 Публикувано: 17 декември, 2021 Броят настаняванията, т.е. резервациите, а не нощувките.. Ето от един профил с Genius 1 Complete 5 stays in 2 years to unlock Level 2 и Complete 15 stays in 2 years to unlock Level 3 4
iMari Публикувано: 17 декември, 2021 Публикувано: 17 декември, 2021 На 17.12.2021 г. в 13:02, Георги Матеев каза: Почувствах се прецакан. Защо не съм (поне) Genius Level 5? Та даже и забавна картинка от @iMari си нямам Разшири Несправедливостите в живота не мога да компенсирам, но обещавам като ме споходи пак вдъхновението поне картинка да си имаш. 1 4
ven62 Публикувано: 17 декември, 2021 Публикувано: 17 декември, 2021 На 17.12.2021 г. в 13:02, Георги Матеев каза: ... Почувствах се прецакан.... Разшири Уф, най-после. Сега вече мога да си чакам празниците ... спокоен. 9
Ivko Публикувано: 17 декември, 2021 Публикувано: 17 декември, 2021 А за брой анулирани не дават ли нещо. Сега видях, че за тази година имам 8 канселирани 😆 2 7
Duke Публикувано: 17 декември, 2021 Публикувано: 17 декември, 2021 На 17.12.2021 г. в 10:14, stanislavpp каза: Аз пък вече ги ползвам само за резервации за други хора , просто тяхната кешбек програма е най-слаба в сравнение с партньорите им или алтернативите им, което е разбираемо предвид водещата им роля в OTA. Разшири Основното тяхно предимство за мен е правото на безплатна отмяна, съчетано с опцията да не се предплаща резервацията. По този начин се чувствам независим и дори в последния момент мога да отменя резервация. Освен това явно съм свикнал с интерфейса, който намирам за достатъчно изчистен и носещ нужната информация за избор на място за настаняване. Иначе след всяка резервация получавам кешбек в уиз акаунта си, като през последните две години ползвам тези пари единствено, за да подновявам членството си при розово-виолетовите, защото принципно тях съм ги задраскал с дебелия флумастер... 😛 3 1
Ivko Публикувано: 17 декември, 2021 Публикувано: 17 декември, 2021 На 17.12.2021 г. в 14:41, Duke каза: …защото принципно тях съм ги задраскал с дебелия флумастер... 😛 Разшири Дебел…,колко да е?! 2
Duke Публикувано: 17 декември, 2021 Публикувано: 17 декември, 2021 На 17.12.2021 г. в 14:51, Ivko каза: Дебел…,колко да е?! Разшири От всички провалени пътувания поради COVID-19 през последните две години, само от тях не видях връщане на пари или компенсация. Отделно от това, в рамките на няколко месеца два пъти с кредити купувам билети за Лондон и два пъти полетите бяха променяни. Аз наричам това недоразумение всичко друго, но не и въздушен превозвач... 2
stormbringer Публикувано: 17 декември, 2021 Публикувано: 17 декември, 2021 Букинг на телефона и букинг на компа 😄 Извинявам се за некадърното графично оформление, ама се надявам да се разбира достатъчно добре 5 1
stanislavpp Публикувано: 17 декември, 2021 Публикувано: 17 декември, 2021 На 17.12.2021 г. в 13:22, chandni каза: Броят настаняванията, т.е. резервациите, а не нощувките.. Ето от един профил с Genius 1 Complete 5 stays in 2 years to unlock Level 2 и Complete 15 stays in 2 years to unlock Level 3 Разшири Добре сме видяли , че пише STAYS , аз имам 9 STAYS , и съм левъл 3 , та бих заложил , че броят нощувките и умишлено са използвали двусмисленост.. 3
traveler Публикувано: 17 декември, 2021 Публикувано: 17 декември, 2021 На 17.12.2021 г. в 15:25, stormbringer каза: Букинг на телефона и букинг на компа 😄 Извинявам се за некадърното графично оформление, ама се надявам да се разбира достатъчно добре Разшири И аз съм така. На компютъра 3, на приложението 2.
Препоръчани мнения
Публикувано от Duke,
3 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега