Прескочи до съдържание

Въпрос относно Booking.com


Lindt

Препоръчани мнения

Е и какво като съм 3 ниво, като нито веднъж не ми изпратиха код за 10% кредит 😁

Screenshot_20211216-230115.png.a4fa83fb13da2af62b65b367d98259d9.png

Има ли някакви настройки в профила, за да се получават тези така желани кодове... 😂 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Преди 1 час, wiliko каза:

Е и какво като съм 3 ниво, като нито веднъж не ми изпратиха код за 10% кредит 😁

Screenshot_20211216-230115.png.a4fa83fb13da2af62b65b367d98259d9.png

Има ли някакви настройки в профила, за да се получават тези така желани кодове... 😂 

Аз също никога не съм получавала код. Ще си останем с нивото само 😂

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Те пращат кодове предимно ( само ) на слабо активни акаунти. 
 

Сега погледнах,  моят акаунт също е левъл 3 , забелязах няколко интересни неща. Под престои имат предвид нощувките , тоест 4 престоя с 15 нощувки ви класира за трето ниво , броят се и престои, резервирани за други хора от вашият акаунт.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Пореден маркетингов трик на букинг за генериране на някаква лоялност и да не останат по-назад от другите платформи. Не виждам нищо ценно в ниво 3 освен евентуалния приоритетен съпорт, за който вътрешният ми глас нашепва, че няма да е особено приоритетен или директен.

 

Иначе да, броят се реализираните нощувки. 1 резервация за 15 нощувки е достатъчна, например.

  • Харесвам 11
Връзка към коментар

Аз също не виждам нищо ново в този ъпгрейд. Честно казано обаче на база над 100 осъществени резервации през последните 15 години винаги съм получавал уникално отношение от съпорта, включително преди десетина дни ми преведоха 25 евро за неудобство причинено от пробив в моя кредитна карта и извършена неоторизирана резервация в тяхната система. Така или иначе за мен Booking са без алтернатива и отдавна спрях дори да поглеждам към други платформи...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Преди 1 час, Duke каза:

Booking са без алтернатива и отдавна спрях дори да поглеждам към други платформи...

Аз пък вече ги ползвам само за резервации за други хора , просто тяхната кешбек програма е най-слаба в сравнение с партньорите им или алтернативите им, което е разбираемо предвид водещата им роля в OTA.
 

Съпорта им е безспорно 10/10 , при диспути винаги са взимали моя страна , без да изискват доказателства. Последният фрапиращ случай беше в Чили преди месец , когато хотел твърдеше , че резервацията е била no show , явно да спестят комисион или да вземат повторно плащане . Резервацията беше всъщност за мой приятел , аз бях в същият хотел с друга резервация през друга платформа.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Не съм сигурна, че броят нощувките, а не резервациите. През един от профилите за последната година имам  6 резервации за общо 9 нощувки. Изписва ми, че ми трябват още девет престоя за да стигна 3 ниво. Т.е. брои резервациите, а не нощувките. Не знам дали има връзка, че през този профил резервирам основно за други хора, т.е. не присъствам в резервацията.

А в профила с Genius 3  пише, че за последните две години имам 15 престоя, а реално са 2 резервации за 5 нощувки. 🙂

Но пък той е най старият ми профил, с много натрупани през годините резервации. Явно си имат някаква тяхна си логика. 😉

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 19 минути , iMari каза:

Не съм сигурна, че броят нощувките, а не резервациите. През един от профилите за последната година имам  6 резервации за общо 9 нощувки. Изписва ми, че ми трябват още девет престоя за да стигна 3 ниво. Т.е. брои резервациите, а не нощувките. Не знам дали има връзка, че през този профил резервирам основно за други хора, т.е. не присъствам в резервацията.

А в профила с Genius 3  пише, че за последните две години имам 15 престоя, а реално са 2 резервации за 5 нощувки. 🙂

Но пък той е най старият ми профил, с много натрупани през годините резервации. Явно си имат някаква тяхна си логика. 😉

 

в основния си акаунт имаме 18 приключени от 2020 досега и сме ниво 2. Къде ти изписва, че ти трябват още 9 престоя? 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

От любопитство (и любов към статистиката) си прегледах инфото и се оказа, че откакто ползвам booking.com през основния ми акаунт са минали 197 резервации / 413 нощувки. 80-90% от тях са реализирани в периода 2010-2016, а от 2017-а нататък почти съм спрял да ползвам сайта за сметка на други платформи.

 

Почувствах се прецакан. Защо не съм (поне) Genius Level 5? Та даже и забавна картинка от @iMari си нямам :cray2:

  • Смея се 7
Връзка към коментар

Броят настаняванията, т.е. резервациите, а не нощувките.. Ето от един профил с Genius 1

image.png

 

Complete 5 stays in 2 years to unlock Level 2 и Complete 15 stays in 2 years to unlock Level 3

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 35 минути , Георги Матеев каза:

Почувствах се прецакан. Защо не съм (поне) Genius Level 5? Та даже и забавна картинка от @iMari си нямам :cray2:

Несправедливостите в живота не мога да компенсирам, но обещавам като ме споходи пак вдъхновението поне картинка да си имаш. :good:

  • Благодаря 1
  • Смея се 4
Връзка към коментар
преди 4 часа, stanislavpp каза:

Аз пък вече ги ползвам само за резервации за други хора , просто тяхната кешбек програма е най-слаба в сравнение с партньорите им или алтернативите им, което е разбираемо предвид водещата им роля в OTA.

Основното тяхно предимство за мен е правото на безплатна отмяна, съчетано с опцията да не се предплаща резервацията. По този начин се чувствам независим и дори в последния момент мога да отменя резервация. Освен това явно съм свикнал с интерфейса, който намирам за достатъчно изчистен и носещ нужната информация за избор на място за настаняване. Иначе след всяка резервация получавам кешбек в уиз акаунта си, като през последните две години ползвам тези пари единствено, за да подновявам членството си при розово-виолетовите, защото принципно тях съм ги задраскал с дебелия флумастер... 😛 

  • Харесвам 3
  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , Ivko каза:

Дебел…,колко да е?! 

От всички провалени пътувания поради COVID-19 през последните две години, само от тях не видях връщане на пари или компенсация. Отделно от това, в рамките на няколко месеца два пъти с кредити купувам билети за Лондон и два пъти полетите бяха променяни. Аз наричам това недоразумение всичко друго, но не и въздушен превозвач...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 4 часа, chandni каза:

Броят настаняванията, т.е. резервациите, а не нощувките.. Ето от един профил с Genius 1

image.png

 

Complete 5 stays in 2 years to unlock Level 2 и Complete 15 stays in 2 years to unlock Level 3

Добре сме видяли , че пише STAYS , аз имам 9 STAYS , и съм левъл 3 , та бих заложил , че броят нощувките и умишлено са използвали двусмисленост..

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 2 часа, stormbringer каза:

Букинг на телефона и букинг на компа 😄

Извинявам се за некадърното графично оформление, ама се надявам да се разбира достатъчно добре 

wtf.jpg

И аз съм така. На компютъра 3, на приложението 2.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.