nikolaysto Публикувано: 8 септември, 2014 Публикувано: 8 септември, 2014 Не мога да намеря думи да кажа какво мисля за Австрииците. Не познавам друга компания, която да има по-лошо отношение към клиентите си. Миналата година летях София – Виена - Токио – Хирошима - Токио - Виена - София. Последният полет(на Австрииците) беше отменен и ни оставиха да нощуваме във Виена. Няма да говоря за обслужването там. Е-мейлите и телефоните, които са дали за връзка с клиентите не работят, формата за контакт на сайта им също не работи. Едвам се свързах с техния Customer Service Center. След няколко месеца получих мейл че разходите ми и компенсация ще бъдат изплатени – само трябва да занеса билета и бележките на г-жа Порязова (техен служител в София) Занесох и ги и от тогава нищо. Междувременно мейлът от който ми беше изпратено потвърждението е закрит, Порязова като и се обадя ми отговаря че ще провери. Реших да ги тормозя докато получа отговор, изпратих на Порязова 14 мейла през последните няколко седмици, но и това не помага. КАКВО ДА НАПРАВЯ?
pamelanb Публикувано: 8 септември, 2014 Публикувано: 8 септември, 2014 Откак ми загубиха багажа, никак не ги харесвам. Според моя опит, докато не им изпратите поне нотариална покана, а след това и искова молба, е твърде вероятно да не се размърдат.
Мрън Публикувано: 8 септември, 2014 Публикувано: 8 септември, 2014 Имаше подобна тема за друга авиокомпания тук и това, което подейства беше социалните медии. Мисля, че случката беше описана на фейсбук страницата на авиокомпанията. Може и в туитър да пробваш.
Георги Публикувано: 8 септември, 2014 Публикувано: 8 септември, 2014 1. Давай във фейсбук страницата им, и българската и световната наред. 2. Вдигаш як скандал на място, ако може да се срещнеш с въпросната служителка сигурно най-добре. 3. Щеш не щеш, съдиш се. При положение, че имаш потвърждение, че наистина трябва да ти върнат пари не би трябвало да е сложно дело, но някой по-специалист в тези дела да каже... Мисля, че това е процедурата, която трябва да следваш: http://europa.eu/legislation_summaries/consumers/protection_of_consumers/l16028_en.htm Може да вземеш и становище от ГВА, не съм сигурен дали КЗП не може да помогне също. За съжаление не са само австрийците, повечето компании избирателно оглушават, когато трябва да се плащат компенсации. Между другото на мен директно ми дадоха на летището дебитна карта с компенсацията, когато полета беше овърбукнат.
nikolaysto Публикувано: 9 септември, 2014 Автор Публикувано: 9 септември, 2014 Между другото на мен директно ми дадоха на летището дебитна карта с компенсацията, когато полета беше овърбукнат. И на мен ми го предложиха, но аз си помислих че се опитват да ме цакат В смисъл, че си мислех че ми дължат обезщетение като за "дълъг" полет, а те ми дават само за "късия". В последствие като се разрових се оказа, че не съм прав и няма значение че билета ми е Хирошима - София - те са ме изоставили по трасето Виена - София и дължат компенсация само за това трасе.
Георги Публикувано: 9 септември, 2014 Публикувано: 9 септември, 2014 И на мен ми го предложиха, но аз си помислих че се опитват да ме цакат В смисъл, че си мислех че ми дължат обезщетение като за "дълъг" полет, а те ми дават само за "късия". В последствие като се разрових се оказа, че не съм прав и няма значение че билета ми е Хирошима - София - те са ме изоставили по трасето Виена - София и дължат компенсация само за това трасе. Всъщност ти дължат за цялата отсечка. Бях почти сигурен, че е така, но и специално попитах в money saving experts, където са най-големите спецове по компенсациите: Естествено, не го приемай като официален отговор, но според мен няма и логика да плащат само за последнта отсечка.
nikolaysto Публикувано: 30 септември, 2014 Автор Публикувано: 30 септември, 2014 Благодаря за съветите. След повече от година сагата приклчи благополучно - днес преведоха парите. Последвах съвета ви и писах във FB, реших да ги пощада и първо им писах на лично съобщение преди да постна на страницата. След ден два отговориха, че ще проучат и след още няколко дни от българския офис се свързаха с мен. Посикаха още веднъж документите и обещаха да преведат парите до НЯКОЛКО СЕДМИЦИ. Днес парите влезнаха в сметката. Отне им точно три седмици. Благодаря още веднъж за добрия съвет - Ще почерпя 4
Георги Матеев Публикувано: 30 септември, 2014 Публикувано: 30 септември, 2014 Аз лично гледам да избягвам Austrian когато имам възможност. Няколко пъти съм имал проблеми с тях.
stanimir Публикувано: 30 септември, 2014 Публикувано: 30 септември, 2014 Значи поредната добра развръзка след контакт през Facebook. Аа имам положителен опит с филипинците и Iberia. Явно вече това е най-бързият достъп към АК
Георги Публикувано: 30 септември, 2014 Публикувано: 30 септември, 2014 Благодаря за съветите. След повече от година сагата приклчи благополучно - днес преведоха парите. Последвах съвета ви и писах във FB, реших да ги пощада и първо им писах на лично съобщение преди да постна на страницата. След ден два отговориха, че ще проучат и след още няколко дни от българския офис се свързаха с мен. Посикаха още веднъж документите и обещаха да преведат парите до НЯКОЛКО СЕДМИЦИ. Днес парите влезнаха в сметката. Отне им точно три седмици. Благодаря още веднъж за добрия съвет - Ще почерпя Ама за целия полет ли платиха или само за последния?
nikolaysto Публикувано: 2 октомври, 2014 Автор Публикувано: 2 октомври, 2014 Ама за целия полет ли платиха или само за последния? Само за последния - 250 Евро + 16 Евро закуска на летището, защото полета беше ранен и в хотела няаше толкова ранна закуска. Чудя се дали да ги натискам за целия полет?! Това ми отне една година...
macf1an Публикувано: 2 октомври, 2014 Публикувано: 2 октомври, 2014 Разбира се! Щом са превели, значи са признали отговорност. Оттук нататък - ти си с козовете.
dimitrov6 Публикувано: 17 март, 2015 Публикувано: 17 март, 2015 Австрийските авиолинии ще предлагат по-евтини пътувания от есента http://www.dnevnik.bg/na_put/2015/03/17/2493663_avstriiskite_aviolinii_shte_predlagat_po-evtini/ 1
ivabeleva Публикувано: 27 март, 2015 Публикувано: 27 март, 2015 (редактирано) Пиша тук за да не отварям нова тема.Искам да си купя билет София-Мюнхен с австрийците. За датите, които ми трябват излиза най-евтино.Притеснявам се, че във Виена има 25 мин за прекачване. Ако първия полет закъснее, дали ще ни чакат? Редактирано 27 март, 2015 от ivabeleva
neuromancer Публикувано: 27 март, 2015 Публикувано: 27 март, 2015 За чакане не знам, но ще ви качат на следващия възможен (ако вземеш всичко на един билет). 1
ameri4ka Публикувано: 10 май, 2015 Публикувано: 10 май, 2015 Здравейте, през средата на лятото летя софия - киев през виена и понеже има само час престой от любопитство влезнах в сайта на летище софия да проверя на време ли излитат австрийците. Оказа се че полета е анулиран и се оказва, че през ден все си го анулират. Какво да правя в такъв случай? Ще бъда ли информирана навреме ако това се случи и с моя полет? И каква е причината един и същи полет почти всеки път да е анулиран? Благодаря ви за помоща.
Георги Публикувано: 10 май, 2015 Публикувано: 10 май, 2015 Здравейте, през средата на лятото летя софия - киев през виена и понеже има само час престой от любопитство влезнах в сайта на летище софия да проверя на време ли излитат австрийците. Оказа се че полета е анулиран и се оказва, че през ден все си го анулират. Какво да правя в такъв случай? Ще бъда ли информирана навреме ако това се случи и с моя полет? И каква е причината един и същи полет почти всеки път да е анулиран? Благодаря ви за помоща. Аз лично си мисля, че може да е някакъв бъг в сайта на летището. Сигурно са заредили разписанието за всеки ден, а той се изпълнява през ден. И така излиза като анулиран. Например в момента в сайта им са заредени полетите на BH Air до Ню Йорк, които никога не са били дори и близо до изпълняване. Но си излизат анулирани в разписанието Дай данни за конкретния полет, но като цяло най-точен отговор ще ти дадат от представителството тук.
ameri4ka Публикувано: 11 май, 2015 Публикувано: 11 май, 2015 Става въпрос за полета София-Виена, който излита в 20:35. В сайта на виенското летище също ги дават анулирани и това ме навежда на мисълта, че по скоро е факт, а не бъг в системата. Благодаря за бързия отговор.
Alenn Публикувано: 11 май, 2015 Публикувано: 11 май, 2015 Миналата година имам 24 полета с Austrian по направлението Виена-София (и обратно). В значителна част от пътуванията съм ползвам полета в 20:35 и не е имало случай на отмяна.
Георги Публикувано: 11 май, 2015 Публикувано: 11 май, 2015 Става въпрос за полета София-Виена, който излита в 20:35. В сайта на виенското летище също ги дават анулирани и това ме навежда на мисълта, че по скоро е факт, а не бъг в системата. Благодаря за бързия отговор. Подозирам, че и с виенското летище случая е същия. В днешно време европейските компании не отменят полети току-така, защото плащат солени компенсации. Някои хора дори стискат палци да им отменят полета с австрийците, защото те превозват със следващия и ти дават 250€ Но виж например дали в тези дни от седмицата, където полета излиза отменен се продават билети в сайта им. Това е добър сигнал, ако се продават значи има нещо подозрително. А за най-пълно успокоение им звънни в офисите тук: Sofia Town Office Call Center: 02/ 806 0000 02/ 806 0001 8.30-17.00 Sofia Airport Counter Telephone Numbers: (+3592) 937 3133 or 937 3141 Mon-Fri: 04.00-07.30 and 09.00-18.30 Sat-Sun: 04.00-07.30 and 10.45-20.00
krasi75 Публикувано: 11 май, 2015 Публикувано: 11 май, 2015 Подозирам, че и с виенското летище случая е същия. В днешно време европейските компании не отменят полети току-така, защото плащат солени компенсации. Някои хора дори стискат палци да им отменят полета с австрийците, защото те превозват със следващия и ти дават 250€ Но виж например дали в тези дни от седмицата, където полета излиза отменен се продават билети в сайта им. Това е добър сигнал, ако се продават значи има нещо подозрително. А за най-пълно успокоение им звънни в офисите тук: Sofia Town Office Call Center: 02/ 806 0000 02/ 806 0001 8.30-17.00 Sofia Airport Counter Telephone Numbers: (+3592) 937 3133 or 937 3141 Mon-Fri: 04.00-07.30 and 09.00-18.30 Sat-Sun: 04.00-07.30 and 10.45-20.00 Георги моля те разясни за тези 250 евро ?! Миналата седмица отмениха следобедния полет към София но освен да ме ребукнат за вечерния и ваучер за 4 евро, друго не предложиха... Какъв е принципа на тази парична компенсация?
adreno Публикувано: 11 май, 2015 Публикувано: 11 май, 2015 Принципът е "ако мине". Ако има закъснение или отменен полет и пренасочване на следващ с повече от 3 часа спрямо първоначалния час на пристигане ти дължат неустойка в размер на 250 евро
wilks Публикувано: 12 май, 2015 Публикувано: 12 май, 2015 (редактирано) krasi75 от кой полет на кой те ребукнаха?Ако е от OS797 на OS799, са повече от три часа разлика, и си идеален случай за refund. Пробвай първо направо при австрийците - отиваш с бордната карта, и заявяваш компенсация. Може първо да им се обадиш. Ако те увъртят, отиваш на https://www.refund.me/en/ Тук има доста писано и обяснявано какво да правиш. Ще ти вземат такса, но пак е повече от нищо. http://magelanci.com/topic/3365-refundme-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D0%BD%D1%81%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F-%D0%B8-%D1%80%D0%B5%D0%B7%D1%83%D0%BB%D1%82%D0%B0%D1%82/?hl=refund.me Пробвай първо директно при Австрийските авиолинии. Редактирано 12 май, 2015 от wilks 2
krasi75 Публикувано: 12 май, 2015 Публикувано: 12 май, 2015 krasi75 от кой полет на кой те ребукнаха? Ако е от OS797 на OS799, са повече от три часа разлика, и си идеален случай за refund. Пробвай първо направо при австрийците - отиваш с бордната карта, и заявяваш компенсация. Може първо да им се обадиш. Ако те увъртят, отиваш на https://www.refund.me/en/ Тук има доста писано и обяснявано какво да правиш. Ще ти вземат такса, но пак е повече от нищо. http://magelanci.com/topic/3365-refundme-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D0%BD%D1%81%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F-%D0%B8-%D1%80%D0%B5%D0%B7%D1%83%D0%BB%D1%82%D0%B0%D1%82/?hl=refund.me Пробвай първо директно при Австрийските авиолинии. Страхотно инфо.. ей ся ще ги разпердушиня защото и на отиване в понеделник за Варшава не ме изчакаха и хартисах??!!@#$@@@.. Да от 797 на 799 ме ребукнаха полета беше канцелиран due to technical reasons
Георги Публикувано: 12 май, 2015 Публикувано: 12 май, 2015 Щом обявената причина е технически проблеми, значи битката ще е тежка. Не пречи да си пуснеш заявка де. 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега