Mitko Публикувано: 29 март, 2015 Сподели Публикувано: 29 март, 2015 Почти всички работят с PayPal . След, като направиш резервацията се свързват с теб и ти пращат искане в твоя PayPal акаунт за депозит. Такси за теб няма . 1 Връзка към коментар
Yto Публикувано: 29 март, 2015 Сподели Публикувано: 29 март, 2015 http://www.booking.com/hotel/br/necos-apartment.en-gb.html?aid=368032;label=rio-de-janeiro-xPB3Dktdy59dcO7cdvs7nwS44961842223%3Apl%3Ata%3Ap1750%3Ap2%3Aac%3Aap1t1%3Aneg;sid=85ac267feae60348cb556043c9e8753c;dcid=1;checkin=2015-05-20;checkout=2015-05-24;dist=0;highlighted_facilites=96;srfid=1d0adad28445ef7aeeae42dcd5f561715c877666X1;type=total;ucfs=1availability_targetза тези юнаци става въпрос и на мен ми се струва, че ще е с paypal щото искат кредитна карта но после най-долу говорят за bank transfer... Връзка към коментар
mamaivy Публикувано: 20 април, 2015 Сподели Публикувано: 20 април, 2015 Искам да похваля отдела за обслужване на клиенти.Ама много.Ще се опитат да ми съдействат да коригираме една неотменяема резервация-къде съм бляла като съм маркирала датите и аз не знам.Пуснах запитване във формата и тази сутрин ми се обади младеж,говорещ прекрасен български език .Обясних какъв е проблема и човека ми каза,че веднага ще се свържат с мястото и ще направят всичко възможно да оправят нещата.Стана ми много приятно! 4 Връзка към коментар
xisba Публикувано: 20 април, 2015 Сподели Публикувано: 20 април, 2015 Искам да похваля отдела за обслужване на клиенти.Ама много.Ще се опитат да ми съдействат да коригираме една неотменяема резервация-къде съм бляла като съм маркирала датите и аз не знам.Пуснах запитване във формата и тази сутрин ми се обади младеж,говорещ прекрасен български език .Обясних какъв е проблема и човека ми каза,че веднага ще се свържат с мястото и ще направят всичко възможно да оправят нещата.Стана ми много приятно! Ти да видиш. 1 Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 20 април, 2015 Сподели Публикувано: 20 април, 2015 Е, и на мен ми се е случвало такова отношение, не за такъв проблем, но също ми се обадиха на български и ми разрешиха проблема. За разлика от някои други прехвалени сайтове. Връзка към коментар
mamaivy Публикувано: 20 април, 2015 Сподели Публикувано: 20 април, 2015 И още веднъж да ги похваля- след съгласуване с хотела,абсолютно безплатно ми анулираха тази резервация,при условие,че си запазя резервацията за другата дата.Дори същия младеж,с когото говорих сутринта,ми се обади лично,за да ме уведоми. Няма да скрия-много им се зарадвах!От разговора с човека,разбрах,че при проблем може да се звъни на кол центъра им и да се изиска разговор с оператор на български език,винаги връщат обаждането.И че е по-добре,вместо веднага да анулираш резервацията,първо да ги оставиш те да се опитат да оправят нещата.Споделям опит,дано да е полезен на някого-аз не съм и допускала,че мога да направя такава глупава грешка да маркирам грешен месец,ама ми се случи.Вероятно съм попаднала и на отзивчив сътрудник,но като цяло съм много доволна от сайта. 1 Връзка към коментар
Mary Публикувано: 20 април, 2015 Сподели Публикувано: 20 април, 2015 И аз съм доволна от комуникацията с тях. Дори когато съм писала мейл са ми връщали обаждане и са били супер отзивчиви. Връзка към коментар
CyrillAlex Публикувано: 7 май, 2015 Сподели Публикувано: 7 май, 2015 Ами привет и от мен в тази тема... Взех, че и аз опрях до помощ и съвет относно booking.com Имахме си една резервация за 3 дни в Барселона в края на месеца (още началото на април я направих)... Онзи ден ме изненадват с мейл, в който ми обясняват, че "било станало дублиране" и за съжаление трябвало да ми отменят резервацията. Според мен е нещо друго, защото въпросния апартамент го дава unavailable от 16 май до 20 юли, но все тая - факт, че явно няма да сме там. Въпреки че си имах комуникация (по телефон и после мейл) с въпросния хотел, взеха си ми 25% от картата (както си пишат в условията) и всичко си беше ОК... Сега - въпроса е с booking. Първо ми пращат предложение, което докато аз разбера, че въобще имам "issue" се оказа заето. Това добре, после обаче аз им пращам мое предложение, което докато те реагират също става заето. Получавам тяхно второ предложение, само че рейтинг на този апартамент е 6.5 срещу 8.0 на първоначалния ни избор. И направо не знам какво да правя - като омагьосан кръг е това с предложенията. Освен това - ми се циганят за поемане на разликата. Според тях резервацията ми била за 2-ма (за 2-стаен апартамент!!!) въпреки че в търсачката съм бил написал 4 души + 1 дете и видите ли като съм отишъл на място щели да ме charge-нат допълнително 160 EUR, А пък аз изрично още в резервацията, в полето Special Request бях поискал изясняване на този момент и получих писмено потвърждение, че въпреки написаното за 2-ма, апартамента е за 4-ма души и няма проблем да бъдем толкова, че дори и + 1 дете. Продължавам да си пиша с booking, но ако някой може да даде съвет или да сподели опит... Ще съм благодарен... Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 (редактирано) Booking имат ли по-високо ниво от Genuis и какви привилегии дават? Редактирано 8 август, 2015 от Hollywood Връзка към коментар
Mary Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 Booking имат ли по-високо ниво от Genuis и какви привилегии дават? Доколкото аз знам - нямат. Поне моето от години е едно и също - Genuis. 1 Връзка към коментар
mamaivy Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 Доколкото аз знам - нямат. Поне моето от години е едно и също - Genuis. А какви реални ползи има от Genius? Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 (редактирано) А какви реални ползи има от Genius? Eто: 10% отстъпкаGenius потребителите получават 10% отстъпка в определени хотели по целия свят. Genius обслужванеЧесто пътуващите заслужават предимство! Затова потребителите със статут Geniuse имат собствена линия за обслужване. Безплатни екстриПотребителите със статут Geniuse могат да получат безплатен летищен трансфер, напитки за добре дошли, късно напускане и много други екстри. Редактирано 8 август, 2015 от Hollywood 1 Връзка към коментар
rik4o Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 А какви реални ползи има от Genius? Реално имаш едни 10% намаление от редовната цена на стаята в booking плюс понякога късно напускане и ранно, приоритетно настаняване. Наскоро видях и "Напитка за "добре дошъл"! 2 Връзка към коментар
mamaivy Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 Eто: 10% отстъпкаGenius потребителите получават 10% отстъпка в определени хотели по целия свят. Genius обслужванеЧесто пътуващите заслужават предимство! Затова потребителите със статут Geniuse имат собствена линия за обслужване. Безплатни екстриПотребителите със статут Geniuse могат да получат безплатен летищен трансфер, напитки за добре дошли, късно напускане и много други екст Благодаря,това го четох и аз. На една резервация съм от този статут/като цяло по-рядко използвам Букинг/.Въпросът ми беше по-скоро реално какво се случва-ето това определени хотели ми звучи малко...неопределено,могат да получат...пак така?Изобщо като имаш този статут още при резервацията ли си виждаш благинките ? Връзка към коментар
Mary Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 Благодаря,това го четох и аз. На една резервация съм от този статут/като цяло по-рядко използвам Букинг/.Въпросът ми беше по-скоро реално какво се случва-ето това определени хотели ми звучи малко...неопределено,могат да получат...пак така?Изобщо като имаш този статут още при резервацията ли си виждаш благинките ? Още, като влезеш в профила си и избираш хотел, се виждат ясно тези, които предлагат такава отстъпка. Аз лично изобщо не се заглеждам има или няма такава отстъпка... Избирам по съвсем други критерии. 5 Връзка към коментар
rik4o Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 ...Изобщо като имаш този статут още при резервацията ли си виждаш благинките ? Виждаш това и твоята genius-цена е червената: 3 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 (редактирано) Виждаш това и твоята genius-цена е червената: Screenshot - 8.8.2015 г. , 19_25_59.png Зариби ме с рекламата/офертата Може ли линк? Редактирано 8 август, 2015 от Hollywood Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 Аз също имам тоя статус , но не подбирам по него. Ако съвпада с желанията ми да , но само заради него никога не съм резервирал. Нямам представа и какви условия съм покрил за да го получа. Не съм се зачитал из правилата на букинг. 1 Връзка към коментар
rik4o Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 (редактирано) Зариби ме с рекламата/офертата Може ли линк? А-а-а, за офертата ли питате! Заповядай: Sedir Hotel Akcay 2 звезди 10% Camliyol Cad No:13 Akcay, 10300 Акчай, Турция – Покажи на картата 50 евро полупансион за двама - с genius отстъпката! - във висок сезон - месец август, много добри оценки, относително близичко в сравнение с Кушадасъ и пр. Хубав плаж. Бонус - Едремитски залив с, както казват, наситен с кислород въздух и маслинени горички. И още има, но и това не е малко за тия пари. И е близо до едно любимо мое местенце - Асос (Бехрамкале), който ще бъде посетен отново! Там сме... Редактирано 8 август, 2015 от rik4o 1 Връзка към коментар
Knowall Публикувано: 8 август, 2015 Сподели Публикувано: 8 август, 2015 Genius е нещо като програма за лоялни клиенти на booking.com. Получаваш статута при определен обем резервации за определен период (не си спомням, но мисля, че водещ беше оборотът, а не брой резервации) - не беше много висок прагът на месечна база, след като го достигнах с 2 резервации за по 1-2 нощувки в САЩ. От другата страна - booking.com натискат хотелите да участват в тази програма с определени отстъпки - има много варианти. Някои приемат, други - не, въпрос на маркетингова стратегия и търговска политика на хотела. Общо взето, интелигентен начин хотелът да намали цена в определен период на слаба заетост и да стимулира търсенето. За booking.com е ясно - те печелят % от оборота, колкото повече, толкова ... повече. 1 Връзка към коментар
noshtna_ptica Публикувано: 11 август, 2015 Сподели Публикувано: 11 август, 2015 Така.... Чувствам се много лека. Не отслабнала, а с лека кр. карта. Източиха ми 4 бона, докато резервирах в Букинг. Напазарували са яко от Renfe - Испания. Да ги задави, дано! Останаха ми 60лв. в кр.карта, но вече е блокирана. Имам 2 въпроса и ще съм благодарна на всякакви съвети и мнения. 1. Резервирах хотел в Мадрид, с плащане, поискаха ми и CVC код. Това означава ли, че крадецът е техен човек? Такива резервации съмнителни ли са и давате ли си CVC кода? Уточнявам, че в самия формуляр на Букинг се искаше кода и никакви допълнителни кореспонденции с хотела не съм водила. 2. Каква ще се случи сега с направените от мен резервации с блокираната ми вече кр. карта? Имам поне 10 резервации и разчитам на тях. С безплатно анулиране и без плащане са, но нали по всяко време хотелът може да провери дали има наличности по картата? А при мен няма.... И да добавя - бясна съм..... Имате ли някаква представа в какъв срок парите ще ми бъдат върнати, а кр. карта - отблокирана? Или да вадя нова? Връзка към коментар
mililia Публикувано: 11 август, 2015 Сподели Публикувано: 11 август, 2015 Хм, лошо. По скоро виж как можеш да оспориш транзакциите, които ти не си направила. Това с помощ от банката ти. За даването на този код....ами аз съм резервирала такива хотели, а също и такива покупки съм правила и никога не е било проблем. Това обаче си зависи май и на какви хора попадаш. При всяко положение ще ти сменят картата, няма да я отблокират. То това е за твое добро. Иначе пак може да теглят от нея. Направените резервации за сега не са ти проблем. В последствие може да уведомиш хотелите. Концентрирай се върху връщането на изтеглените суми. 1 Връзка към коментар
woman_in_white Публикувано: 11 август, 2015 Сподели Публикувано: 11 август, 2015 noshtna_ptica това е ужасно Трябва да може да се оспорят плащанията. Предполагам, че банката ти знае какво трябва да се направи. От нея какво казаха? А от букинг? Имаше някакъв подобен случай тук в магеланци с откраднати данни от карта и със закупени обаче самолетни билети. 1 Връзка към коментар
Mary Публикувано: 11 август, 2015 Сподели Публикувано: 11 август, 2015 Птичке, ти нямаше ли и преди проблем с карта? За хотелските резервации не мисли - даже и някой от хотелите да иска да си дръпне сумата и не успее, ще ти пуснат уведомителен мейл, даже няколко пъти. Много съжалявам за това, което ти се е случило! Ако с нещо мога да бъда полезна, знаеш, че можеш да разчиташ на мен! 1 Връзка към коментар
noshtna_ptica Публикувано: 11 август, 2015 Сподели Публикувано: 11 август, 2015 Имала съм проблеми преди 2-3 години - бяха ме пробвали чрез Трениталия, но не бяха успели да изтеглят нищо. Банката превантивно ми издаде нова карта, безплатно. Сега, освен да чакам, нищо друго не мога да направя. Банката оспорва, освен това е спряла всички плащания - които не са завършени /около 1000лв/, да не се пипат. Опитват се да открият крадеца, давах инфо къде съм влизала и какво съм правила.... Чакам си... noshtna_ptica това е ужасно Трябва да може да се оспорят плащанията. Предполагам, че банката ти знае какво трябва да се направи. От нея какво казаха? А от букинг? Имаше някакъв подобен случай тук в магеланци с откраднати данни от карта и със закупени обаче самолетни билети. Ако открият крадеца - ще връща той /идея си нямам как ще стане това?!/ Ако ли не - застраховката влиза в сила и банката ще ми ги връща /може би?!/ Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега