Прескочи до съдържание

Въпрос за booking.com


tonik

Препоръчани мнения

Няма нужда да четеш условия, за да стигнеш до този извод. Букинг са посредник, а не доставчик на услугата. И друг път сме коментирали тези неща. Това, което ти дава Букинг и всяка друга резервационна система е по-ниска цена и относителна сигурност, че резервацията няма да бъде отменена или променена. Относителна, защото всичко в крайна сметка зависи от хотела, който предоставя услугата. Затова хиляди пъти съм споделял в този форум, че е добре внимателно да се преценяват хотелите, които резервираме. Досега на мен случаи като твоите не са ме спохождали. Няма гаранция, че няма да се случи някога, но това което зависи от мен аз го правя. Избирам реномирани хотели с читави оценки на гости, като залагам на минимум 500 мнения на страницата на хотела в Букинг. Най-добре е мненията да бъдат над 1000, но за някои хотели съм склонен да приема за меродавна и оценка базирана на минимум 500 мнения. Предпочитам да дам 10 евро повече за хотелска стая на вечер, но да съм спокоен, вместо да спестя пари за семки. И т.н., и т.н...

Напротив чета те много внимателно.

Хотела вече не се предлага от Букинг и не мога да дам линк. Беше с рейтинг над 9,5 по онова време в Парга на Йонийското крайбрежие. Резервация без предплащане и с право на отмяна. Получих мейл от хотела не през Букинг, а на личния ми мейл поне 3 месеца след резервацията и един преди престоя с молба  аз да откажа резревацията защото била станала грешка. Имало дублиране. Аз естествено се заинатих и поисках те да я отменят и съответно писах на Букинг като им препратих мейла на хотела. От Букинг се опитаха се да ми предложат алтернативи, които не бяха  поне същите като местополжение и условия, камо ли по добри. Само месец преди престоя и в този период на годината в Парга е фул. Букинг не успяха да накарат хотела да отмени резервацията. Така аз бях изнудена или да се явя в хотела с малко дете с ясното съзнание, че там няма място за нас или да не се явя и да ми дръпнат от хотела дори наказание за неявяване. Общо взето параграф 22 и се принудих да откажа резервацията. Та така.

Ясно е че те са само посредник, но са посредник който не носи никакви отговорности към клиентите си. Да не говорим, че системата им за сигурност по отношение на кредитните карти на клиентите изобщо липсва и тяхната отговорност по този въпрос е нулева. 

Редактирано от Bliss
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Напротив чета те много внимателно.

Хотела вече не се предлага от Букинг и не мога да дам линк. Беше с рейтинг над 9,5 по онова време в Парга на Йонийското крайбрежие. 

 

Аз вече не разбирам какво точно обсъждаме?! От горното за пореден път се убеждавам, че си попаднала на кофти хотел, което е изцяло твоя грешка с риск да се обидиш от тези мои думи. Този рейтинг от 9,5 ако е бил натрупан на база двадесетина мнения, можеш да бъдеш сигурна, че не е реален. Няма как booking.com да изхвърли от резервационната си система хотел с подобен рейтинг, който предлага качествено обслужване на своите гости. Очевидно причината е на друго място, а именно в хотела. Абстрахирам се от дестинацията, че ако почна и за нея да говоря ще ме обвиниш в предразсъдъци...

 

 

Ясно е че те са само посредник, но са посредник който не носи никакви отговорности към клиентите си. Да не говорим, че системата им за сигурност по отношение на кредитните карти на клиентите изобщо липсва и тяхната отговорност по този въпрос е нулева. 

 

За енти път, не можеш да търсиш отговорност за некачествено предоставена услуга от посредника на услугата. Аз не обичам да ползвам посредници и с това съм известен в този форум. При хотелското настаняване обаче от десет години работя преимуществено с booking.com и досега не съм имал никакъв проблем с резервация направена чрез тях, а в същото време са ми спестили маса пари. Това за кредитните карти отново е функция на първото. Въобще и изобщо...

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Е не наистина няма смисъл повече да се обсъжда каквото и да било...

 

А по отношение на Парга, наистина са крайни предрасъдаци. Но темата е дълга. Имам претенции да познавам малко повече Гърция и нейните особености.  :)

Претенциите ми по отношение на Букинг са, че те като посредник не успяха да разрешат проблема, а така също и да предложат адекватна компенсация. Общо взето оставиха клиента си сам да се оправя с казуса. 

 

Въобще изобщо както спестените пари са недоказани (виж гореописания пример с хотела в Болоня), така и сигурността и надежността им също са илюзорни. Но всеки е свободен да вярва в това което вярва. 

 

П.С. И не, не беше с 20 оценки въпросният хотел. 

Редактирано от Bliss
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Дай конкретния хотел с датите да го видим :)

 

 

От сутринта до сега, докато се върна и отворя отново, и вече не го намирам в горния сайт. Продължавам да ровя, но за съжаление и датите ми още не са окончателни. Като стигна до нещо странно, ще го пусна тук :)

Връзка към мнение

Тъй като аз продължавам да си търся хотели за януари, много бях изненадана, че този сайт ми намери не само повече свободни стаи, но и по-добри цени от тези, които намирах през booking. И пак твърдят, че са от booking. Нямам идея как да постъпя при това положение. Дали да резервирам през тях? И възможно ли е? Още не съм доразгледала сайта, че сега отварям очи. :blush:

 Провери цените не само в Букинг, но и в останалите. Може да ти излезе доста по-тънко с някой друг сайт. 

И, да- нормално е понякога да се появяват по-ниски цени оттук към Букинг, отколкото, ако отвориш директно Букинг.

Защо е така- не знам....

Връзка към мнение

Давам два примера, не го разбирам това нещо:

 

В https://www.hotelscombined.com ми дават цена през hrs €92 за нощувка в Ringhotel Rheinhotel Dreesen, отварям през линка и цената е 125€.

 

При https://www.hotelscombined.com/ за 20.01 - 21.01booking излиза че President Hotel ми дават двойна стая на 110 €, а като отворя през "Виж офертата" цената е 118€ без право на отмяна. Напр. HRS казват 87€, отваряш и се оказва първо че е 118€, а след това с допълнителни начисления става 135€.

 

Очевидно е, че няма да намеря нищо читаво под 120€ на вечер. Вероятно има някакво събитие в Бон по това време.

Връзка към мнение

Давам два примера, не го разбирам това нещо:

 

В https://www.hotelscombined.com ми дават цена през hrs €92 за нощувка в Ringhotel Rheinhotel Dreesen, отварям през линка и цената е 125€.

 

При https://www.hotelscombined.com/ за 20.01 - 21.01booking излиза че President Hotel ми дават двойна стая на 110 €, а като отворя през "Виж офертата" цената е 118€ без право на отмяна. Напр. HRS казват 87€, отваряш и се оказва първо че е 118€, а след това с допълнителни начисления става 135€.

 

Очевидно е, че няма да намеря нищо читаво под 120€ на вечер. Вероятно има някакво събитие в Бон по това време.

 

Това е често срещано и при сайтовете за покупка на самолетни билети, т.нар. кеширане. Hotelscombined не могат да поддържат абсолютно свежа и постоянно база на абсолютно всички сайтове, това изискв огромен технически ресурс. За това, запазват цените през определено време. Така е възможно да предоставят неактуални оферти. 

 

Виждам, че специално за втория ти пример виждам, че HRS вече си излизат на 188€, така че явно са се обновили. 

Връзка към мнение

Аха, значи по-добре да не се занимавам с тях, ами да си търся по познатите пътеки. Мисля че за момента реших проблема с една резервация с опция за отмяна, че така и не се знае кога ще се пътува .... вече ми е дошло до не знам къде от неясноти по това наше пътуване.

 

Ще трябва да правя резервации по пътя за едно и също място в няколко последователни дни и ще ги отменям в деня на пътуването, очевидно.

Връзка към мнение

Аха, значи по-добре да не се занимавам с тях, ами да си търся по познатите пътеки. Мисля че за момента реших проблема с една резервация с опция за отмяна, че така и не се знае кога ще се пътува .... вече ми е дошло до не знам къде от неясноти по това наше пътуване.

 

Ще трябва да правя резервации по пътя за едно и също място в няколко последователни дни и ще ги отменям в деня на пътуването, очевидно.

 

Е, ако искаш се занимавай, не ти струва пари... просто не се предоверявай сляпо, а винаги с едно наум :)

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

Здравейте, влизам с молба за съвет.Имам резервации през booking за 23-26  януари. Поради здравословен проблем трябваше да анулирам резервациите.Проблема е, че от хотела искат да ми удържат 50 % от сумата за целия престой, тъй като в условията им безплатната анулация е била възможна до 17 януари до 23,50 , а аз я анулирах на 18 януари!

Между другото в имейла им за потвръждение на анулиране на резервацията, изрично е написано, че се дължат 50 % за анулация до 2 дена преди датата на пристигането! Опитах да говоря с оператори от booking, но нищо...Някой ако има някаква идея, ще бъда много благодарна.

Връзка към мнение

Така както е написано, аз разбирам че при анулация до два дена преди началния период, хотелът има право да удържи 50% от сумата, а след това задържа стойността на нощувките. Вероятно резервацията е направена при специални условия.

Не мисля, че ще постигнете нещо чрез букинг, тъй като такива са условията на резервацията.

Понеже пишете, че пътуването се отлага по здравословни причини и сигурно резервацията е с кредитна карта, ако имате застраховка и медицински документи си поискайте парите от застрахователя.

Редактирано от mililia
Връзка към мнение

Свържи се с booking.com, обясни им, че става дума за здравословен проблем, подготви се с всички възможни медицински документи, свързани със случая, и чакай. Те ще ти отговорят, вероятно ще завържете дълъг (и тегав) разговор. Шанс да си получиш парите обратно има.

Разбира се, още в началото на писмото си до booking.com трябва да изтъкнеш, че хотелът ти бездруго би трябвало да ти върне сумата в пълен размер, защото такива са били условията по време на резервирането (условието за отказ до два дни преди нощувката).

Връзка към мнение

За пръв път ми се случва веднага/рано на следващата сутрин/ след направена резервация с безплатна отмяна  до 7 дни и без депозит,от хотела да блокират цялата сума /която не е малка/ по картата.Пътуването е след доста месеци,та се изненадах,да не говорим,че получих смс за плащане на пос терминал от същия хотел.И друг път са ми блокирали част от сумата,но такова известие не съм получавала.Писах на Букинг и много бързо и любезно ми отговориха,че хотела извършва предварителна оторизация на картата и в зависимост от условията на банката,сумата ще бъде възстановена като текуща наличност-или както там се казва,съгласно сроковете на банката.Понеже ми предстои друго плащане,се наложи да довнеса пари по картата и банковата служителка малко уклончиво ми обясни,че не зависи от тях,когато хотела ги отблокира,тогава...Та,някаква идея за какъв период от време ще са ми блокирани парите?

Връзка към мнение

Доколкото знам нямат право да държат парите повече от 30 дни, но въпреки това го правят.

По същия повод в банката ме посъветваха минат ли 30-те дни, да вдигам врява. 

Все пак аз бих проверила и в банката дали са блокирани или изтеглени, защото ми се е случвало "по грешка" да ги изтеглят.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Здравейте, влизам с молба за съвет.Имам резервации през booking за 23-26  януари. Поради здравословен проблем трябваше да анулирам резервациите.Проблема е, че от хотела искат да ми удържат 50 % от сумата за целия престой, тъй като в условията им безплатната анулация е била възможна до 17 януари до 23,50 , а аз я анулирах на 18 януари!

Между другото в имейла им за потвръждение на анулиране на резервацията, изрично е написано, че се дължат 50 % за анулация до 2 дена преди датата на пристигането! Опитах да говоря с оператори от booking, но нищо...Някой ако има някаква идея, ще бъда много благодарна.

 

Можеш ли да пуснеш точно текста от имейла с потвърждението? Очевидно има някакво неразбирателство в датите. 

Връзка към мнение

Извинявайте за закъснението, благодаря на всички за идеите. Ще опитам пак да говоря с booking, но не вярвам да има някакъв резултат...

Това е имейла за потвърждение на анулираната резервация ( от 18 януари ), но за съжаление е на италиански :)

 

  Numero di prenotazione: 658552563

Codice PIN: 9831

La tua prenotazione è stata cancellata al costo di € 93.5

Gentile....

Ti confermiamo che la tua prenotazione per Hostal Tijcal I è stata cancellata. Non devi fare nient'altro, ma se avessi domande per la struttura, ecco il recapito: +34913655910.

Hostal Tijcal I

Madrid, Spagna CANCELLATA

Telefono: +34913655910

Arrivo sabato 23 gennaio 2016

Partenza martedì 26 gennaio 2016

Termini di cancellazione:

 

In caso di cancellazione o modifiche effettuate fino a 2 giorni prima della data prevista di arrivo viene addebitato il 50% dell'intero soggiorno.

Costo totale della cancellazione: € 93.5

Le condizioni di cancellazione vengono decise da Hostal Tijcal I, che gestisce anche l'addebito degli eventuali costi. Se hai domande in merito, contatta direttamente Hostal Tijcal I, al numero +34913655910.

Ricorda che, durante l'aggiornamento del nostro sistema in tutte le sue parti, potresti ricevere altre notifiche in merito a questa prenotazione. Ma non preoccuparti: la cancellazione è stata confermata.

Copyright © 1996–2016 Booking.com. Tutti i diritti riservati.

Questa e-mail ti è stata inviata da Booking.com, Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam, Paesi Bassi

Връзка към мнение

Ами както и предположих резервацията е със следните условия: безплатна анулация до 5 дни от датата на пристигане, 50% от цената при анулация до 2 дни и пълния размер на сумата при анулация след това. Букинг няма какво да направят след като хостелът има такива условия.

Ако сте резервирали с кредитна карта, която има застраховка този риск ти е покрит. Вземи си медицинско и си заведи щета при застрахователя.

По принцип е хубаво да се чете пълния текст на условията на хотела, за да не става разминаване в очакванията.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

30 дни (един месец)

Благодаря! :( Не че е успокоително.Не разбирам каква им  е логиката-пътуването е през декември ,а дотогава мога  и да се откажа,и картата да сменя-луда работа и добре ми объркаха сметките... :)

Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

И аз с въпрос.

Преди време резервирах един апартамент, но резервацията отпадна не по моя вина. Букинг ми изпратиха мейл, че ми правят ново предложение /по-скъпо/, което ако приема, след ползването му, ще ми възстановят разликата в цената. В мейла пишеше, че парите ще бъдат възстановени след като им изпратя касовите бележки.

Аз платих с кр. карта и не очаквам собственикът да ми даде касов бон. Имате ли представа какво трябва да искам от него за целта?

Връзка към мнение

Фактура.

Сигурно въпросът ми е много лаишки, но след като съм платила с кр. карта имам ли право да искам фактура?

Връзка към мнение

Благодаря  :) , а във фактурата може ли да е включена и таксата за почистване или тя не подлежи на осчетоводяване?

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.