Bliss Публикувано: 24 август, 2015 Сподели Публикувано: 24 август, 2015 Вероятно е както Duke казва. И при мен беше същия статус докато не осъществих и петата резервация. 1 Връзка към коментар
mamaivy Публикувано: 24 август, 2015 Сподели Публикувано: 24 август, 2015 А още по-лесно е, вместо с телефон (апарат), да "снимаш" екрана си с клавиша "print screen" , че и резултатът ще е по-качествен Така вече е по-ясно. По въпроса-резервациите са осъществени и платени вече,предстоящите не се броят,ясно.Днес получих този отговор,който хвърля малко повече светлина в тунела,така както го разбирам,резервациите трябва да са в рамките на 6 месеца в една година.Дали е така няма кой да каже!Между другото си имат и четвърти служител,който говори на български.Понеже обаче аз и този критерий съм покрила,пак ще им върна предния си въпрос къде е проблема,в краен случай ще разберем поне колко са служителите,които консултират на български език Лошото е,че досега проблем с Букинг съм нямала,ама не ми се мисли как ще съдействат ако има.Изобщо забавна игра на развален телефон се получи... Как да стана Genius? За да постигнете статут на Genius е необходимо редовно да използвате Booking.com. Необходимо е да имате 5 резервации, които да сте използвали в последните 6 месеца. Ние пазим регистър на вашите реализирани резервации и когато отговаряте на съответните условия за отстъпките на Genius, ще ви изпратим имейл. Най-лесният начин да станете част от Genius програмата е да резервирате с нас често и да използвате за вход един и същ имейл. Ако преди това сте използвали различен имейл, можете да го добавите в своя потребителски акаунт в Booking.com.Как да разбера, че вече съм Genius? Ако отговаряте на условията за придобиване на статут на Genius, ще получите съобщение, когато влезете в своя Booking.com акаунт. Освен това, когато сте влезли в акаунта си, ще виждате иконата на Genius до потребителското си име. Когато търсите места за настаняване, ще виждате иконата на Genius до избрани обекти в множество дестинации. Това са индикации, че вие сте нашият Genius!Аз съм Genius, но не получих отстъпка при последната си резервация. Защо? За това може да има две причини. Специалните цени на Genius са в сила само за определени стаи в определени места за настаняване. Някое от тези места може да разполага със стаи, за които намалението не важи, и ако вашата резервация е за някоя от тях, няма да получите отстъпка. Ако сте направили резервацията без да влезете във своя акаунт, може да сте пропуснали някоя от отстъпките на Genius. Aко в процеса на резрвиране не виждате иконите на Genius, това означава, че може да пропускате някоя от отстъпките. Моля, не се колебайте да се свържете с нас, в случай че имате допълнителни въпроси. C уважение, --Tatyana Angelova 1 Връзка към коментар
miroslava Публикувано: 24 август, 2015 Сподели Публикувано: 24 август, 2015 На мен ми казва, че ми остава една нощувка до статус Genius. Обаче за 6 месеца назад имам 1 резервация, която съм ползвала и 3 анулирани! Което навежда на мисълта, че те имат проблем с изчисляването. Връзка към коментар
Duke Публикувано: 24 август, 2015 Сподели Публикувано: 24 август, 2015 Не знам защо се вторачвате толкова много в програмата "Genius". Да си призная честно активно ползвам booking.com вече десет години и нямам спомен дали някога съм резервирал стая с въпросните 10% отстъпка. По-скоро се е случило, но наистина не помня подробности. За сметка на това много често ми се случва да ползвам временна отстъпка от хотели в размер на 20%, 30% и дори 50%. Не вярвам въпросните временни отстъпки да имат отношение към статута ми на "Genius" потребител в booking.com. С две думи, влизайте си в профила при всяка резервация, а офертите "Genius" така или иначе излизат първи, но не разчитайте само и единствено на тях при избор на хотелска стая... 10 Връзка към коментар
logist13 Публикувано: 24 август, 2015 Сподели Публикувано: 24 август, 2015 (редактирано) и аз като Duke, често ги ползвам, но май досега не съм резервирал с отстъпките по "Genius" защото имат доста по-изгодни оферти... друг е въпроса, че в част от местата ако имаш такъв статус може да искаш по-късен check out, ама на практика никога не ми е трябвало... Редактирано 24 август, 2015 от logist13 Връзка към коментар
noshtna_ptica Публикувано: 24 август, 2015 Сподели Публикувано: 24 август, 2015 (редактирано) Имах подобна случка в началото на годината - имах 5 ползвани резервации през последните 6 месеца, а статус джениус - не. Питах ги защо и отговорът беше, че трябва да са в същата календарна година. Изпълних и това условие и пак статус - цъ.Забравих за тях и най-неочаквано след 2-3 месеца получих въпросния статус. Моята версия е, че са със забавано развитие. Редактирано 24 август, 2015 от noshtna_ptica 2 Връзка към коментар
aneliya Публикувано: 12 септември, 2015 Сподели Публикувано: 12 септември, 2015 (редактирано) Моля за съвет, направих резервация в booking za 7 нощувки за хотел в Италия. Получих потвърждение, че имам резервация, дори когато влязох пак да проверя хотела, ми пишеше, че няма свободни стаи и последната е заета преди 5 минути. След един час получавам мейл от booking : "Получихме съобщение от Hotel Christian относно вашата резервация. На 2015-09-11, Hotel Christian пише 16.1.16 - 23.1.16 Dear guest,for the period of time requested we haven´t rooms available!!! Отговорете на мястото за настаняване с този имейл.Това е съобщение от мястото за настаняване, което Booking.com само ви препраща. Booking.com не носи отговорност за съдържанието на съобщението." Какво да отговоря не ми стана ясно? Редактирано 12 септември, 2015 от aneliya Връзка към коментар
Георги Публикувано: 12 септември, 2015 Сподели Публикувано: 12 септември, 2015 Моля за съвет, направих резервация в booking za 7 нощувки за хотел в Италия. Получих потвърждение, че имам резервация, дори когато влязох пак да проверя хотела, ми пишеше, че няма свободни стаи и последната е заета преди 5 минути. След един час получавам мейл от booking : "Получихме съобщение от Hotel Christian относно вашата резервация. На 2015-09-11, Hotel Christian пише 16.1.16 - 23.1.16 Dear guest, for the period of time requested we haven´t rooms available!!! Отговорете на мястото за настаняване с този имейл. Това е съобщение от мястото за настаняване, което Booking.com само ви препраща. Booking.com не носи отговорност за съдържанието на съобщението." Какво да отговоря не ми стана ясно? Явно се опитват да те накарат ти да отмениш резервацията, а да не го правят те. Аз бих го препратил към букинг да се оправят, все пак в техния сайт имаш резервация. 1 Връзка към коментар
Tanichkalein Публикувано: 12 септември, 2015 Сподели Публикувано: 12 септември, 2015 На Ваше място бих се свързала с хотела, за да се уверя, че наистина е така. Ако имате право на безплатна промяна на резервацията, по-добре я анулирайте и си намерете друг хотел. Ако същият проблем възникне на място, би трябвало да Ви намерят от хотела друга алтернатива на същата цена, но до януари има доста време и при тези обстоятелства може да минат с номера, че са Ви известили предварително за липсата на свободни места. 2 Връзка към коментар
aneliya Публикувано: 12 септември, 2015 Сподели Публикувано: 12 септември, 2015 (редактирано) То ясно че е по добре да си направя нова резервация , но цените са минимум тройни над тази. Изпратих и на букинг и на хотела запитване сутринта, още от никъде няма отговор. P.S Току що говорих с букинг, изненадани са от писмото на хотела в понеделник ще се разбере какъв е случая. Редактирано 12 септември, 2015 от aneliya Връзка към коментар
Zara Публикувано: 18 септември, 2015 Сподели Публикувано: 18 септември, 2015 Незнам дали тук да поставя въпроса си, но нямам никакво време за губене. Резервирах хотел в София за утре с опция без право на анулация. До момента не са дръпнали сумата от картата ми. НО... Не мога да се възползвам по едни или други причини от резервацията. Обадих се на хотела те да ми я анулират(при добро желание), но нямали такава възможност щом резервирам през Booking. Не откривам друг тел., на който да се обадя. А и незнам има ли смисъл. Моля ви за съвет...или телефон. (На 008001194467 ме прехвърлят от оператор на оператор и нито един български). Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 18 септември, 2015 Сподели Публикувано: 18 септември, 2015 на мене са ми отменяли резервации в последния момент при отменен полет, но не в БГ този хотел или не знае, че могат да го правят, или не искат пиши на букинг с молба за отмяна, те да предадат на хотела, но обичайно времето за отговор е 48 часа, не знам дали ще стане 1 Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 18 септември, 2015 Сподели Публикувано: 18 септември, 2015 От хотела не искат защото ще си вземат парите, ако не се явиш утре. Иначе могат, на нас ни се развали колата при обиколка в Румъния и се наложи да останем 3 дни в Яши да чакаме да я направим. От хотела в Яши се обадиха на другия хотел и им обясниха, защото времето за отмяна беше минало. В резултат те анулираха и не си взеха парите за нощувката. 1 Връзка към коментар
Zara Публикувано: 18 септември, 2015 Сподели Публикувано: 18 септември, 2015 По-скоро не искат сами да анулират резервацията ми. На Booking им писах, но кореспонденцията се води бавно и не съм с големи очаквания. По-скоро се надявам да се разбера по тел. с тях, но удрям на дърво. Връзка към коментар
aneliya Публикувано: 18 септември, 2015 Сподели Публикувано: 18 септември, 2015 (редактирано) По-скоро не искат сами да анулират резервацията ми. На Booking им писах, но кореспонденцията се води бавно и не съм с големи очаквания. По-скоро се надявам да се разбера по тел. с тях, но удрям на дърво. Опитай с този номер +44 20 3320 2609 , задръж докато ти вдигнат и кажи да те свържат с оператор на български език. Цяла седмица си говоря с тях така. Редактирано 18 септември, 2015 от aneliya 1 Връзка към коментар
Zara Публикувано: 18 септември, 2015 Сподели Публикувано: 18 септември, 2015 aneliya, Благодаря, ще звънна! Връзка към коментар
Zara Публикувано: 20 септември, 2015 Сподели Публикувано: 20 септември, 2015 Във връзка с проблема ми с резервацията за хотел в София: На съобщението, което писах на Booking, ми отговориха с позвъняване от тел. +34935479692. Обясних ситуацията и отказа от хотела сами да я анулират. След по-малко от 5 мин. имах анулирана резервация, при това записът в -мейла беше за анулация от хотела. Благодаря на Booking за съдействието! 1 Връзка към коментар
Knowall Публикувано: 20 септември, 2015 Сподели Публикувано: 20 септември, 2015 Zara, чудесно, че казусът се е развил в твоя полза, но бих искала да поясня, че хотелът наистина няма право да анулира резервацията, това следва да го направи клиентът сам или от booking.com (както в твоя случай - обадили са се в хотела и са се договорили с тях), в противен случай комисионната по резервацията е дължима към booking.com (въпреки no-show-то или cancel-ацията) и хотелът не може да докаже, че гостът не е нощувал. 1 Връзка към коментар
Zara Публикувано: 21 септември, 2015 Сподели Публикувано: 21 септември, 2015 Knowall, сигурна съм, че е така, но не съм имала подобен проблем до сега, затова споделих. По принцип резервирам с възможност за безплатна анулация с най-кратък срок до датата на настаняване. Връзка към коментар
Еmilia Публикувано: 21 септември, 2015 Сподели Публикувано: 21 септември, 2015 Чудя се за последната ми почивка ако хотелът е дръпнал пари от кредитната ми карта (а ние платихме в брой), какво да направя. Имаше такива оплаквания в част от ревютата точно за този хотел. Лошото е, че банката ми изпраща извлечения само в работни дни и няма да разбера веднага. Връзка към коментар
akair Публикувано: 21 септември, 2015 Сподели Публикувано: 21 септември, 2015 Наскоро имах интересна случка с Booking.com. Бях си букнал 2 стаи в 1 хотел за 6 нощувки всяка, на 2 отделни резервации. След чек-ин, престоят в едната стая трябваше да бъде намален до 2 нощувки. От хотела ми казаха, че booking.com трябва да ъпдейтнат резервацията, което беше ок. Обадих им се, те пратиха мейл на хотела и ми върнаха, че всичко е ОК. Тук започва интересната част - служителите на хотела ми бяха съкратили и 2-те резервации. Booking.com им бяха подали само номера на едната, както стана ясно от обменените мейли. В писмото, което booking.com ми пратиха, пишеше, че са ми съкратили само едната. След кратка дискусия със служитеите на рецепцията и 2 разговора с booking.com, изяснихме ситуацията. Но този хотел вече беше на 100% пълен. Booking.com ми направиха резервация в съседния хотел и се преместих. След около седмица получих писмо от Booking.com, с което ме информираха, че според техните записи, има разлика в парите, които съм платил и предварителните резервации. Пратих им фактурите и те ми върнаха разликата, макар вината да не беше изцяло тяхна. Всъщност продължавам да мисля, че те имаха много по-малка вина, сравнено с хотела. 2 Връзка към коментар
Knowall Публикувано: 21 септември, 2015 Сподели Публикувано: 21 септември, 2015 Чудя се за последната ми почивка ако хотелът е дръпнал пари от кредитната ми карта (а ние платихме в брой), какво да направя. Имаше такива оплаквания в част от ревютата точно за този хотел. Лошото е, че банката ми изпраща извлечения само в работни дни и няма да разбера веднага. Nine, пишеш мейл на хотела, по възможност на мениджър, веднага щом си сигурна, че има двойно плащане. Не е необходимо да предоставяш документални доказателства в мейла, само точни суми и дати на транзакциите, но е важно да дадеш твои контакти за връзка, както и да определиш начин, по който предпочиташ да ти възстановят сумата. Това касае само хотела - booking.com е посредник, не се занимава с плащания, съответно няма представа от подобни чисто оперативни недоразумения (случва се понякога, наистина) 1 Връзка към коментар
Knowall Публикувано: 21 септември, 2015 Сподели Публикувано: 21 септември, 2015 Akair, грешката е абсолютно от страна на хотела - аз на твое място нямаше да освободя или поне щях да настоявам за компенсация - имам пълното право. Резервациите non-refundable ли бяха? Настина, промяна на резервацията към хотела следва да се прави от клиента или от booking.com, но грешката при промяната трябва да се поеме от извършителя й - хотелът. Връзка към коментар
akair Публикувано: 22 септември, 2015 Сподели Публикувано: 22 септември, 2015 Бях командировка - деловите ангажименти са доста по-важни от това къде ще спя.Не мисля, че пропуснатите срещи и презентации щяха да си струват разправиите с хотела. Разбирам недоглеждането / разсеяността / липсата на капацитет на търговския отдел на хотела. Не разбирам целта на липсата на желание за гъвкавост и намиране на решение от страна на рецепционистите и търговците, въпреки очевидната грешка. Сега погледах, че вторият хотел е бил 4*, а първият - 3*... Може би е било за добро Да не се заричам, но надали ще гласувам с порфейла си за този хотел отново. Ако недоволните, като мен, станем критична маса, е много вероятно да има промени - в процедурите и/или в екипа (на всички нива). 1 Връзка към коментар
Еmilia Публикувано: 24 септември, 2015 Сподели Публикувано: 24 септември, 2015 Чудя се за последната ми почивка ако хотелът е дръпнал пари от кредитната ми карта (а ние платихме в брой), какво да направя. Имаше такива оплаквания в част от ревютата точно за този хотел. Лошото е, че банката ми изпраща извлечения само в работни дни и няма да разбера веднага. Ново 20 с въпросния хотел. Вчера са ми изпратили мейл за промяна в резервацията (вече изтекла ден по-рано) и намаляване на дните и съответно - сумата. А ние платихме в брой още първия ден, като отидохме. Отделно ходих в банката и те обещаха, че ще оспорят всяка транзакция, която не е наредена от мен. Да очаквам ли хотелът да ми върне пари? Времето за промяна и анулация е изтекло преди 10-тина дни, но не аз правя промяната, а те. Пък ако не ми ги върне - губя и магеланските мили за този ден Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега