Прескочи до съдържание

Burgas Airport - Летище Бургас


niki_m

Препоръчани мнения

преди 25 минути , jorocontrola каза:

Аз бях писал за португалски туристи. Да не се окаже, че ние ще изнасяме туристите ...

Полетите от Порто са само в пиковия летен сезон.  Тогава цените са най-високи в цяла Европа.  Ясно е, че  ще идват  португалците. Хората от Западна Европа са с по-висок стандарт от българският.  Българските  групи пътуват на подобни дестинации в началото и в края на силния туристически сезон, когато няма много летуващи и българските туроператори успяват да договорят добри отстъпки българските си клиенти за слабия сезон.  Да, разбира се, че полетите са чартърни.  От туристическа гледна точка в подобна ситуация (на краставичар да продаваш краставици)  се  правят чартъри.  Крайно рисковано е да се тръгне с редовни полети.

 

Напиши чрез гугъл транслейт на португалски:  Летни почивки в България или пък Чартърен полет до България  или чартърен полет до Бургас и ще може да  намериш кой португалски туроператор предлага тези почивки, на каква цена ги предлага, в кои хотели по Черномориието ги предлага.

Връзка към мнение
преди 18 часа, epetkov каза:

Ами точно това е разликата Ajet (Anadolujet е вече в историята)  използват за база "Сабиха",  Търкиш еърлайнз използват Новото летище за своя база. Вече коментирахме, че евентуален ултра къс полет ще е насочен към транзитните пътници, затова логиката подсказва, че полетът би бил до Новото летище. Шестото ми чувство ми подсказва, че  до 14 дена ще имаме новина.

Ами явно това е идеята, от Варна да се лети до летище Истанбул, а от Бургас до Сабиха. Според мен точно логиката подсказва да е до Сабиха, така няма да има явна конкуренция между двете линии. Който лети транзит през Сабиха лети от Бургас, който лети транзит през новото летище лети от Варна. 

 

Връзка към мнение
преди 8 минути , EmoKrastev каза:

Който лети транзит през Сабиха лети от Бургас, който лети транзит през новото летище лети от Варна.

Този принцип би бил приложим, само ако  двете предполагаеми авиокомпании  Ajet и Turkish Airlines  бяха с еднакви капацитети.  Отделно имаме един наистина ултра къс полет, което го прави доста рисково начинание.  Само много мощна авиокопания може да тръгне на такова  нещо.  Занем  коя е голямата компания в случая.

Връзка към мнение
В момента, epetkov каза:

Този принцип би бил приложим, само ако  двете предполагаеми авиокомпании  Ajet и Turkish Airlines  бяха с еднакви капацитети.  Отделно имаме един наистина ултра къс полет, което го прави доста рисково начинание.  Само много мощна авиокопания може да тръгне на такова  нещо.  Занем  коя е голямата компания в случая.

Търкиш летят от Варна, явно не е голям риска. Каква ще е разликата в дължината на полета Варна-Истанбул и Бургас-Сабиха? 

Връзка към мнение
В момента, EmoKrastev каза:

Търкиш летят от Варна, явно не е голям риска. Каква ще е разликата в дължината на полета Варна-Истанбул и Бургас-Сабиха? 

А и от Сабиха ще хванат всички руснаци които летят с Пегасус примерно. Може и да им излезе сметката

Връзка към мнение
преди 2 минути , EmoKrastev каза:

дължината

Горното има  първостепено значение за други неща.  В авиационния бизнес дължината на полета няма първостепенно, дори няма второстепенно значение.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Голяма статия в Дневник относно лошото представяне на летище Бургас.

 

В Бургас са недоволни от трафика на летището и взимат нещата в свои ръце

https://www.dnevnik.bg/biznes/2024/04/04/4608246_v_burgas_sa_nedovolni_ot_koncesionera_na_letishteto_i/

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Мдаа, след средата на статията става ясно, че летището бая е качило таксите и Раянеър ги определя като абсурдно високи.

 

"Превозвачът посочва, че първо никой не е обсъждал до момента с него новата инициатива, а пък концесионерът е предложил "абсурдни" по размер летищни такси.

 

Те бяха предложени преди няколко месеца и одобрени на заседание на кабинета в оставка на 1 април. Мотивът са загубите, които търпи летището от пандемията. Увеличават се таксите за кацане, за паркинг при базиране, за обслужване на пътници и за сигурност. Въвежда се нов вид - такса сигурност за въздухоплавателни средства, които не превозват пътници. Заложена е и програма за стимулиращи отстъпки, която зависи от броя на превозените пътници през месеците извън активния сезон, за нов маршрут и др."

Връзка към мнение
преди 48 минути , Hakkâri Spor каза:

Мдаа, след средата на статията става ясно, че летището бая е качило таксите и Раянеър ги определя като абсурдно високи.

 

"Превозвачът посочва, че първо никой не е обсъждал до момента с него новата инициатива, а пък концесионерът е предложил "абсурдни" по размер летищни такси.

 

Те бяха предложени преди няколко месеца и одобрени на заседание на кабинета в оставка на 1 април. Мотивът са загубите, които търпи летището от пандемията. Увеличават се таксите за кацане, за паркинг при базиране, за обслужване на пътници и за сигурност. Въвежда се нов вид - такса сигурност за въздухоплавателни средства, които не превозват пътници. Заложена е и програма за стимулиращи отстъпки, която зависи от броя на превозените пътници през месеците извън активния сезон, за нов маршрут и др."

 

Увеличението на таксите се отнася и за Варна. А спрямо миналото лято, това лято полетите от Варна също са доста поорязани. Разбира се вдигаме сериозно таксите и ревем, че няма полети и пътници си e типично нашенска щуротия. Нямам време и не ми се рови в момента да търся отчетите на концесионерите, но доколкото съм поглеждал тази работа със загубите е меко казано силно преувеличена. Както и "инвестициите".

 

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Връзка към мнение

То поскъпва и за Варна, но през зимата има по-голям интерес за пътувания до Варна, тъй като е град с по-голямо население, има бизнес там, повече компании, повече университети и т.н.   

Връзка към мнение
Преди 1 час, Hakkâri Spor каза:

То поскъпва и за Варна, но през зимата има по-голям интерес за пътувания до Варна, тъй като е град с по-голямо население, има бизнес там, повече компании, повече университети и т.н.   

 

Никъкъв реален интерес няма, 3-4 полета на ден, тъжна гледка. И цените са доста по-високи спрямо аналогични дестинации от София примерно.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Е колко да няма - турците и австрийците си поддържат линиите целогодишно. Явно виждат смисъл и потенциал. Не за директните им полети до гърбовете, колкото трансферен трафик - и там цените обикновенно са сходни със софийските.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Пак основно за бургаското летище и къде е заровено кучето:

Без нови дестинации с по-скъпи билети - прогнозата за морските летища

Цитат

"...С времето най-големият европейски нискотарифен авиопревозвач "Райънер" започна да изпълнява полети и от морските летища след тези от и до София. Сега полетите му са повече от Варна, и по-малко от Бургас. На въпрос, свързан конкретно с плановете за нови маршрути от Бургас, компанията отговори, че не само не планира, но и орязва летния си трафик с 20% заради "абсурдните" по нейна оценка нови летищни такси. Те се отнасят и за двете морски летища..."

 

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.