Прескочи до съдържание

Burgas Airport - Летище Бургас


niki_m

Препоръчани мнения

преди 7 часа, epetkov каза:

Хронологията показва първо:  "

p.s. руснаците си продават имотите тук, защото не могат да си получават пенсиите и изобщо парични преводи по банков път, защото е блокирана системата swift. 😄 Какъвто кеш си донесат, него си харчат. Масово купуват имоти в Турция."

😀😀😀

Предлагам да спрем дотук. Големи хора сме. Другите отстрани сигурно ни се смеят.  Но дискусиите между двама ни винаги са били  запаметяващи се и вероятно интересни за магеланците.

Напротив!  Хронологията показва първо "Смисъл има отдавна. Особенно голям смисъл има през последните две години. Русия-> Истанбул->Бургас ->  апартаменти на руснаци по южното черноморие". Коментар 5 от стр. 6; Нека бъдем коректни! В отговор на това, започна цялата дискусия после. Съжалявам, че отговарям със закъснение, защото сега видях. Но несправедливости не обичам.  Редно е да сме коректни.  Не очаквам извинение, но поне.... нека цитираме правилно. Когато съм пуснал линка с "новината" за Турските авиолинии и Бургас, грам не съм се и сетил за Русия и за руснаци. Въпросът го повдигна ти, след което получи отговор. Въпросният мой "p.s."  e в отговор на твоите "апартаменти на руснаци по южното Черноморие"  (чак "Коментар 12 от стр. 6). Мразя нечестни неща! Всеки може да провери кой крив, кой прав.  

 

 

@tch правилно отбеляза, Варна е доста по-откъсната от София, няма ни магистрала, ни нищо, стига се за повече часове. А и е по-голям град. По едно време беше и втори по население, сега мисля, че отново е трети.  Плюс много фирми, плюс ТИМаджии, плюс много чуждестранни студенти, плюс румънци, които идват....

Връзка към мнение
преди 7 часа, Duke каза:

Единственият икономически смисъл на полети от София до Бургас е свързващ полет по време на летния туристически сезон. И друг път сме дискутирали темата, дори си спомням, че бях правил изчисления за времетраене на пътуването от София до Бургас с автомобил и самолет и бяхме стигнали до извод, че ако има разлика в полза на самолета тази разлика е несъществена. А, какво остава през зимата, когато туристически поток в посока Бургас липсва...

Пътувал съм само веднъж до Бургас с "България еър", полетът беше 40 мин.  Излетя в 10.00 и в Сарафово кацна в 10.40. Признавам, удобство е.  През октомври имах полет от Бургас до Литва и ми се искаше да стигна със самолет дотам, но... вече нямаше полети.  С бус беше почти 7 часа с Юнион Ивкони, спря на 6 или 7 места, седалките наблъскани много по-наблизо от тези на Уизеър, беше пълен кошмар. На връщане... спален вагон, беше в пъти по-комфортно..

 

Що се отнася до планираните полети Прищина-Бургас догодина на SunExpress...  Косовци имат по-нисък стандарт от българите (бях там, всичко е доста евтино, а и разбрах, че заплатите не са високи), те си ходят най-вече по албанското крайбрежие, Дуръс и Шънгин са пълни с автомобили KS. 

Другият планиран полет..  Ташкент-Бургас...  стандартът на узбекистанците е още по-нисък. Миналата пролет бях там, цените са безумно ниски. За тях, каквито и цени да сложат на самолетните билети, все ще е скъпо. Те имат сравнително евтини полети до турските курорти и летят, но голяма част от населението не може да си го позволи.

Що се касае до богатите португалци... Порто-Бургас, това за мене е абсолютна кауза пердута. Никой португалец няма да дойде на Черно море. Те си имат прекрасни плажове. В съседна Испания също. Отделно си имат Азорски о-ви, Мадейра...опрели са те до Слънчев бряг и Несебър. По-скоро тази линия е да обслужи българи, които да летят до Португалия. 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 2 часа, Hakkâri Spor каза:

Въпросът го повдигна ти, след което получи отговор.

Да, аз написах първи за руснаците като коментар. Като фактор, който може да способства такива необичайно кратки  полети в днешно време. На мястото на руснаците в друго време можеха да бъдат англичаните или ирландците.  Не съм повдигал въпроса какво праввт руснаците  в България  още след  като страната им е под санкции.  При всички случаи те са много  на брой въпреки тенденцията  да напускат България  и са фактор от гледна точка на евентуален ултра къс полет до Бургас.  

Връзка към мнение
Преди 1 час, Hakkâri Spor каза:

Другият планиран полет..  Ташкент-Бургас..

Този полет и миналаа година е бил планиран, но не се е осъществил. Очаквам и тази година да не може да тръгне полет Ташкент-Бургас.

Връзка към мнение
преди 1 час, Hakkâri Spor каза:

Никой португалец няма да дойде на Черно мор

Някои португалци  биха се навили да дойдат от любопитство само, но техният брой е толкова малък (то и населението на Португалия не е голямо) , че няма място за организиране на чартъри дори.  Ще видим как ще вървят чартърите до Мадрид това лято. Там има някакъв шанс за реализация на планираната чарърна верига. Поради големия брой жители на Испания може да се  намери необходимия брой ентусиасти. 

Връзка към мнение
преди 51 минути , Hakkâri Spor каза:

Като видиш зад нещо да седи директно или индиректно Иванджиков - положението е "тури му вестник"

 

Иначе въпреки всички радетели за "свободния пазар" и "ненамеса на държавата" - ние сме част от ЕС, и няколко държави яко субсидират подобен тип авиокомпании, съвсем официално.

 

Ако в управлението ни имаше хора с малко мозък - линии като София-Видин/Русе/Силистра щяха да съществуват, при това за сметка на ЕС пари.

Да, за мнозинството Силистра не е толкова привлекателно като Сейшелите. Но за местните, за семействата, малките фирми, хотелчета - такъв тип връзка е безценна.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Аз пък съм на мнение, че България е твърде малка за развитие на вътрешни авиолинии. За мен истината е в модернизация на железопътната мрежа. При една добра ж.п. инфраструктура достигането до всяка точка на страната може да става в рамките на три-четири часа...

  • Харесвам 11
Връзка към мнение
преди 1 час, Duke каза:

Аз пък съм на мнение, че България е твърде малка за развитие на вътрешни авиолинии.

Съгласен съм. С формата и размерите на България са достатъчни София, Варна, Бургас, Пловдив, Горна Оряховица. Ще видим дали Русе няма да  измести Горна Оряховица, ако успее да се реализира като бюджетно летище на Букурещ.  Горна Оряховица  има потенциал да  се развие като летище  за  туризъм на регион Велико Търново- Габрово.  

Връзка към мнение
преди 3 минути , epetkov каза:

Горна Оряховица  има потенциал да  се развие като летище  за  туризъм на регион Велико Търново- Габрово.  

Соренто ще си прави летище, а пък Габрово без. Не може да я бъде тази работа...

  • Харесвам 1
  • Смея се 3
Връзка към мнение
преди 9 часа, Hakkâri Spor каза:

Сега пък Burgas Air 

 

Момчил Камбуров ме изпревари с две седмици. Мислех да пусна новина за полети на Air Burgas  на първи април.  Сега ще трябва да мисля друга шега. Ама имам време още  :biggrin:.

  • Смея се 2
Връзка към мнение

По повод  острата дискусия преди  дни за евентуален полет Бургас -Истанбул на Турските Авиолинии, вероятно съм изхождал подсъзнателно от  друга статия,  която бях прочел преди седмици в друг форум.  Лично  аз ако прочета 

турски авиолинии,  приемам , че   се говори за огромната авиокомпания, а не за  Пегасус, Анадолуджет, Сънекспрес и други.  Ето го и въпросния материал:  https://www.bta.bg/bg/news/628247-turskiyat-konsul-v-burgas-shte-lobira-za-sreshta-s-tarkish-earlayns-za-obsazhd

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 3 седмици по-късно ...
На 11.03.2024 г. в 21:10, jorocontrola каза:

Аз пък искам да видя португалски туристи с полет от Порто на българското море. Ако това се случи, ги признавам ...

Ами май ще ги видиш това лято:

712441135_Screenshot_20240403_151006_SamsungInternet.jpg.5dab7a8649e04dea2543fcf74ad69547.jpg

Признаваш ли ги вече? 😀

  • Харесвам 1
  • Замислям се 2
Връзка към мнение
Иван Попов

Въвежда се нов вид такса сигурност на летищата в Бургас и Варна

Въвежда се нов вид такса сигурност на летищата в Бургас и Варна

Въведени са промени в ценовата политика на летищата в Бургас и Варна. Това става с одобрени нормативни промени от Министерския съвет (МС).

С одобрените промени в ценовата политика се въвежда нова такса сигурност за въздухоплавателните средства, които не превозват пътници. Също така от 15 април т.г. се увеличава размерът на таксите за кацане, за паркинг при базиране, за обслужване на пътници и за сигурност.

Също се актуализира размерът на такса "прелитане", която събира доставчикът на аеронавигационно обслужване в обслужваното въздушно пространство на България - Държавно предприятие "Ръководство въздушно движение". Променя се и лихвеният процент за просрочено плащане на аеронавигационните такси за 2024 г., определени по реда, предвиден в Регламент на ЕС.

Въвежда се и Програма за стимулиращи отстъпки, която има за цел да привлече авиокомпании, които развиват нови маршрути. От отстъпките могат да се възползват и всички ползватели на летището.

 

Информацията е взета от този сайт.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
Иван Попов

Създава се нова авиокомпания Burgas Air

orig.jpg?_=1707471753

Проект за създаване на авиокомпания Burgas Air беше презентиран по време на работна среща в Областната администрация. Идеята за създаване на авиокомпания, позиционирана в Бургас е екзотична към момента, но се очаква до април да бъде представен бизнес план с повече конкретика, обясни областния управител Пламен Янев. Предвижда се общините от региона да участват в компанията като собственици, съобщава БНР.

 

За повче инфо тук.

  • Смея се 1
Връзка към мнение

Имайки предвид, че често ми се налага до ходя до Бургас, въпреки наличието на магистрала бих предполеча да отида със самолет. 

Магистралата ни е в трагично състояние, особено след Стара Загора ( и не само). Дори лявата лента, която обичайно е по-читава, вече не става за движение с прилична скорост. Ако не искам да си разбия колата (и бъбреците, тазобедрените стави и да си влоша спондилоартрозата), ще трябва да пътувам поне 4 часа в едната посока. Все си мисля, че със самолет поне тези неудобство биха ми били спестени. Вероятно не съм единствената с подобни разсъждения. 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 17 минути , Иван Попов каза:

За повче инфо тук.

Пак изоставаш от събитията 😀. Погледни  малко по-нагоре. На 16 март тази новина е аноснсирана от @Hakkâri Spor

  • Харесвам 1
  • Смея се 2
Връзка към мнение
преди 5 минути , Lyubina каза:

Вероятно не съм единствената с подобни разсъждения.

Със сигурност не си единствената. За съжаление,  полетите на Bulgaria Air са само през лятото.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
Иван Попов
преди 12 минути , epetkov каза:

Пак изоставаш от събитията 😀. Погледни  малко по-нагоре. На 16 март тази новина е аноснсирана от @Hakkâri Spor

Ами както винаги аз се движа назад във времето 😀

  • Смея се 1
Връзка към мнение
В момента, Иван Попов каза:

аз се движа назад във времето 

Това е невъзможно да стане. Истината е друга.  Времената са много динамични.  Само преди три седмици коментирахме, че е невъзможно на този етап да има полети от Порто и ето, че днес  разбираме , че  такива полети ще има през лято 2024.

  • Харесвам 3
  • Смея се 1
  • Замислям се 1
Връзка към мнение
На 16.03.2024 г. в 12:36, epetkov каза:

По повод  острата дискусия преди  дни за евентуален полет Бургас -Истанбул на Турските Авиолинии, вероятно съм изхождал подсъзнателно от  друга статия,  която бях прочел преди седмици в друг форум.  Лично  аз ако прочета 

турски авиолинии,  приемам , че   се говори за огромната авиокомпания, а не за  Пегасус, Анадолуджет, Сънекспрес и други.  Ето го и въпросния материал:  https://www.bta.bg/bg/news/628247-turskiyat-konsul-v-burgas-shte-lobira-za-sreshta-s-tarkish-earlayns-za-obsazhd

Anadolujet е лоукостър на Търкиш еърлайнз, не е кой знае каква разлика. И се говори че точно за тях става на въпрос че имали интерес към линия Бургас - Сабиха

Връзка към мнение
преди 28 минути , EmoKrastev каза:

не е кой знае каква разлика

Ами точно това е разликата Ajet (Anadolujet е вече в историята)  използват за база "Сабиха",  Търкиш еърлайнз използват Новото летище за своя база. Вече коментирахме, че евентуален ултра къс полет ще е насочен към транзитните пътници, затова логиката подсказва, че полетът би бил до Новото летище. Шестото ми чувство ми подсказва, че  до 14 дена ще имаме новина.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Сабиха е с цели 78 км по- на изток от новото летище, така че полетът ще е с няколко минути по-дълъг 😉

Жителите на Бурса също масово използват летище Сабиха Гьокчен за полети, точно 1 час е трансферът по магистралата. На автогарата в Бурса има куп гишета, на които пише Sabiha Gökçen havalimanı

Тяхното летище Йенишехир е на 50 км източно от града и има няколко вътрешни полета, много малко се ползва, а и пътят до него не е уау.

 

БУРГАС ЕЪР дано бъде създадена, докато сме живи. И ако да... нека има полети до София целогодишно 😄

 

 

Връзка към мнение
преди 18 часа, epetkov каза:

Ами май ще ги видиш това лято:

712441135_Screenshot_20240403_151006_SamsungInternet.jpg.5dab7a8649e04dea2543fcf74ad69547.jpg

Признаваш ли ги вече? 😀

Аз поне на сайта им (https://www.enterair.pl/en) полетите не ги виждам. Да не са някакви чартъри?

Аз бях писал за португалски туристи. Да не се окаже, че ние ще изнасяме туристите ...

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.