Прескочи до съдържание

$100/$150/$200 за хотели, без минимум от expedia.com *изтекла*


Препоръчани мнения

Чета,чета........и чета!!!За анулираните резервации вече разбрах,а за тези които не са анулирани,какво става с тях?Остават ли си редовни или не?

Връзка към коментар

Добре поне , че си хубава. Ако и expedia бяха пратили подходящ служител на място да говори с клиента драмите щяха да са много по-малко  ;)

 

Представих си го за момент като възможност и добра реакция на експедия. Обаче май купоните ще излязат по-евтино от наемането на хиляди служители, за да обиколят всички и то по целия свят. 

Миналата седмица покрай теб четох тема за банките в бг мама. Убих половин неделя да се обременявам с подобна информация. И с изненада осъзнах, че за една промяна на условията е достатъчно да си я обявят на сайта и се води, че потребителят е уведомен. Има хора като колегата ми, който ненавижда тези институции и по-скоро ще пренася парите си на магаре до целта, отколкото да ползва банков превод или друга услуга. Но повечето не сме такива. Не ни харесват условията и си търпим. Понякога толкова сме омазали положението по някоя сделка, че на мястото на клиента бих организирала атентат на офиса ни. А той се обажда и пак си поръчва. 2 години не мога да се начудя на това явление. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Чета,чета........и чета!!!За анулираните резервации вече разбрах,а за тези които не са анулирани,какво става с тях?Остават ли си редовни или не?

Не е ясно още

post-1041-0-47816600-1423945542.jpg

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Дюк, добре си го уточнил, обаче си склонен да обвиняваш повече нас, че се полакомихме, а тях да ги оправдаваш. Няма значение каква е грешката, за грешките винаги трябва да се плаща. А те сега имат купища пари, които ще използват известно време, като цяло май спечелиха. Лично аз много не вярвах, затова и още резервацията ми в Букинг си стои, но не им харесах непрофесионализма. Не трябваше да допускат да се прилага кода и да се плаща.

Връзка към коментар

Сигурно е така, защото аз влагам малко по-различен смисъл в думите "подминават" и "допускат" и считам, че в първи случай се касае за умисъл, а във втория за небрежност... ;)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Четейки тази тема направо оставам изумен.
До тук излиза, че едва ли не съм някакъв шаран, защото съм си взел хотел с този ваучер и трябва да се обвинявам, защото съм искам да спестя едни 100 $. Още не трябва да ползвам никога expedia. За самата expedia освен, че са направили грешка и са се опитали  да си оправят грешката по признавам доста тъп и дразнещ начин  и че ще си изгубят всички клиенти само, защото не ми дават ваучери и т.н.
От моя опит ще кажа, че ако не бяха тези грешки никога нямаше да видя Япония, Сингапур или Хонг Конг и разбира се благодаря АК и резервационните сайтове, че не са ми анулирали тези билети и хотели.
Както и съм страшно благодарен на хората споделили тази информация и разбирам останалите, които не я споделят. За мен основната причина expedia (и united самолетни билети) да анулира всички резервация е, че прекалено много хора сме си взели хотели (билети) с техните грешки и те немогат да позволят такива загуби.



 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Добре де, когато не могат да покрият тези загуби и фалират по-доволен ли ще си? 

Може да си почешем езиците още малко с такъв въпрос - какво според вас трябваше да направи експедия, ако признаването на тези купони ще ги докара до фалит? Кой е начинът да не се чувствате измамени и разочаровани? 

Ако ти бяха пратили имейл "извинявайте за причиненото неудобство, моля Ви да анулирате резервацията си, тъй като некадърните ни служители са направили грешка и ако се възползвате, ние ще бъдем разорени и пак няма да ходите никъде" щеше ли да им влезеш в положението? И щеше ли да се промени резултатът? 

 

Участвал съм в доста подобни ситуации, доста от тях завършили по същия начин, но за първи път виждам да се променят условията в движение. Айде за втори, и Алиталия се пробваха, но не за дълго, тяхното трая само няколко часа. Това е което дразни, това е което вбесява. Иначе ако я отменят, живи и здрави, никога не съм се палил и да съм го приемал вътрешно, нито съм имал желание да съдя, просто за мен е известна забава и тръпка цялата работа. 

 

Нали не очакваш принципът, че една лъжа повторена сто пъти накрая се превръща в истина, ще мине баш пред мен? ;)

 

Не съм съгласен със съждението, че всички ние сме невинни, а единствено Expedia има вина в конкретния случай. Нека да резюмираме:

 

Наши грешки:

 

1. Подминаваме условието "this offer is from Expedia.com and is valid for Expedia.com U.S. customers only" и се надяваме номерът да мине с оправданието, че терминологията не била ясна - дрън-дрън та пляс, както казват хората, но нека да подскажа, че дори ти си написал още на първа страница в тази тема следното: "В условията пише, че е само за щатски профили, както и че трябва да имаш регистрация в експедиа, аз успях и без двете да резервирам. Ще видим дали ще мине...";

 

2. Подминаваме изискването за посочване на адрес и телефон в щатите, както и използваме български кредитни карти или пейпал, където няма изискване за zip code, но има изискване за билинг адрес, който отново е в България, която доколкото знам все още не е един от американските щати;

 

3. Надяваме се срещу дребни стотинки да получим 3, 4 или 5 нощувки в реномирани хотели, само защото някой не си е свършил работата докрай и е допуснал подобна техническа, повтарям техническа, грешка.

 

 

Грешки на Expedia:

 

1. Допускат извършването на резервации, които не отговарят на предварително поставените условия;

 

2. Допускат заплащане на тези резервации с платежно средство, което не отговаря на предварителните условия;

 

3. Променят условията като включват изискване за определен вид кредитна карта.

 

За себе си мога да направя извод, но е малко нецензурен и включва думите "лаком" и "затрива". :lol:

 

Хъх, коя е лъжата, повторена хиляда пъти? Че expedia си промениха условията ли? Виж, цялото ми участие в дискусията е на общо основание. Зарежи я моята резервация, но има хора, от САЩ, които са третирани по абсолютно същия начин като мен. И можеш мен да ме броиш, че само се гърча да се измъкна, но за тях какво ще кажеш? Нека и на теб ти кажа, нямам никакво намерение да преследвам резервацията, да ги съдя, да пиша 1000 мейла. Още докато съм я правил съм бил наясно, че мож да я отменят и толкова, нито ще ми е първата такава, нито последната. Нямаше да гъкна, ако са отменили резервацията, защото не съм я направил през профила си примерно. За щатския customer имам известни въпросителни (не съм само аз), и там щях да ги преживея. Ако ми бяха написали - не си резервирал през профила и ти махаме резервацията, а на всички вас ви бяха признали резервациите през профила щях да се псувам само себе си, че не съм изпълнил условията до запетайката. Но в кюпа са освен такива келеши като мен и хора, които са си резервирали абсолютно резонно, според условията. Хора, които дори имат Discover карти, но не са знаели че трябва да ги ползват. Хора, които разбират на гишето в хотела, че резервацията им е отменена някак си ОТ ТЯХ. И ако смяташ, че тия хора заслужават същото отношение, каквото опортюнисти като мен вече е съвсем друга идея. 

 

Най-дразнещото е сменянето на условията и това е проблем, който няма как да бъде изолиран само до разни тарикатчета, които абюзват промоции, а може да те застигне с абсолютно нормална резервация, във всеки един момент, както гореспоменатите, които кликват по всички условия на промокода. И ако продължаваш да мислиш, че това е реклама за сайта, нека е реклама. 

 

 

Относно подобни случки - винаги подхождам с огромно съмнение. По простата причина, че хубаво и евтино няма. И за самолетни билети, и за хотели и за всичко, що ми се иска. Това съм го установила от личен опит. Ама тука вие всички сме млади, имате време и да грешите, и да се поправяте.

 

Колкото до приказките за дядо Коледа, евтиното излиза скъпо и т.н. клишета, сигурен съм че всеки който се върне от Филипините до края на годината ще разкаже има ли го дядо Коледа или го няма. И може ли да е хубаво и евтино. 

  • Харесвам 11
Връзка към коментар

 А те сега имат купища пари, които ще използват известно време, като цяло май спечелиха. 

 

При пложение , че лихвата на FED е мисля 0.25% на каква ли цена мислиш мастодонт като Expedia могат да се финансират ?

Да прием , че е чутовния 1 % на годишна база и да кажем от тази промоция в момента задържат 100 млн. пари на клиенти което разбира се е много над реалните.

 

Та така - 100 млн. при 1% на годишна база би им донесло 1 млн. долара печалба ако задържат парите за 365 дни.

Ако ги държат 14 дни печалбата им ще е под 45000 долара  , което е смешна сума и оборва всякакви конспирации за смисъл подобно задържане  ;)

Филипините и промоцията на Cebu нямат връзка , защото си е напълно редовна промоция с ясни условия  :)

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

За мен беше забавно да участвам, макар, че бях скептична. Е, не се изненадах сутринта на мейла, но имише едно: е, язък!

До сега не съм резервирала от тях, нямам навик, признавам, че ако беше минал "номера" щях да съм зарибена. 

Ама ето извода - всички казвахме - няма да мине. Грешка! Трябваше да впрегнем колективната магеланскеа енергия и да изпращаме мисълта "неотмяна на резервациите ни" и да визуализираме... :lol:  Е, нямаше начин как да ни устои Експедия на напъна!

Наздраве и целунете другарчето!

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

А, не съм чак такъв експерт по лихвите, печалбите на Експедия и не знам дали 45000 $ е сума за тях или не. За промоцията на Цебупасифик, то и тези бяха с ясни условия, когато резервирахме, ама се промениха. Дано и тези не решат, че ще загубят много от тези промоции и да анулират всички билети, че не са платени с някой вид карта.

Връзка към коментар

Още докато съм я правил съм бил наясно, че мож да я отменят и толкова, нито ще ми е първата такава, нито последната.

 

Айде за последно, за да не изглежда като заяждане. Отговори на себе си, не на мен, защо правиш резервация с предварителната нагласа, че тя може да бъде отменена? Човек не прави резервация с подобни мисли в главата. Очевидно предварително си знаел, че нещо не е наред. И после, тази промяна и включването на изискването за определен вид кредитна карта, защо смяташ, че не е било валидна още по време на резервацията? Преди да завършиш резервацията отвори ли линка с "terms and conditions" и прочете ли внимателно всички условия на Expedia? Не вярвам да си го сторил, аз например не го направих. И в този смисъл, имаш ли доказателство, че условието за въпросната кредитна карта не се е намирало някъде там или пък не е записано на друго място, което касае притежателите на тази карта с регистрация в щатската версия на резервационната система?

Връзка към коментар

  • Duke, по тази логика не трябва да купуваме никога евтини билети, нито да резервираме хотели, изобщо, щом видим нещо изгодно, трябва да го прескачаме, понеже е фалшиво. Да, но практиката показва, че в едно 50% от случаите дядо коледа ни идва на крака.
Връзка към коментар

 

  • Duke, по тази логика не трябва да купуваме никога евтини билети, нито да резервираме хотели, изобщо, щом видим нещо изгодно, трябва да го прескачаме, понеже е фалшиво. Да, но практиката показва, че в едно 50% от случаите дядо коледа ни идва на крака.

 

Нещо не си ме разбрал. Говоря единствено за случаи, при които умишлено "подминаваме" определени условия, надявайки се да минем метър или надявайки се някой отсреща да "допусне" едно подобно наше действие. Това е хазарт. А при хазартните игри винаги има възможност да загубиш. Тогава кой обвиняваш?

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Expedia US Customer =/ US Citizen =/US National =/ US Resident =/ US Permanent Resident =/ US Billing Address

 

Дори да допуснем разширено тълкуване на понятието Expedia US Customer, включващо супер-множество на всички гореизброени статути тогава отговорността на Expedia е да събере информация за това дали понятието "Expedia US Customer" се отнася до съответния клиент.

 

Това означава да искат съотвените документи удостоверяващи съответния статут.

 

Експедия дори и не направи опит да събере тази информация, това директно означава че нарушават презумпцията за "good faith" http://en.wikipedia.org/wiki/Good_faith_(law).

 

Резервацията, включваща трансфер на средства представлява договор според щатския закон, при който двете страни се съгласяват на някакви условия.

 

Какво правят Expedia, прекратяват едностранно договора цитирайки недоказано обстоятелство. 

 

Това заедно с промяната на общите условия не е грешка а е съвсем умишлено престъпление.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Дюк, не е така. Ние сме ... ами в първите си години трудов стаж. Нито аз, нито Георги, нито много хора във форума щяха да видят и половината от местата, на които отиваме и сме ходили, ако понякога с малка доза магия тези "промоции" не се увенчаваха с успех. 

И аз искам да си букна 4 * хотел, да не се тревожа за условията на място, да си наема шофьор, да си взема редовен билет и да си лежа, спокойна, че нищо няма да се обърка при пътуването. И аз искам декември примерно да кажа - ми тая година искам да отида във Фиджи и точно там най- много ми се ходи и това е. И никакви ненадейни промоции да не ме изкушат, да не реша, че и друго ми е ок на този етап и ще задоволи този глад в мен и тн.  Ами не е така. И ходя където мога да си позволя да отида. И ако има начин да спестя от нещо, ще опитам. Това ще са пари за друго пътуване. Не ме е заболяло да си направя резервация. Не ме боли и да я отменят. Другия път може да стане. Не се оплаквам с това цялото нещо, но ти ми каза да пиша без да мисля :P . Аз съм изключително щастлива, че успявам да осъществя все някоя от мечтите си. И да отида някъде. И съм благодарна на macf1an за споделянето независимо от резултата. 

  • Харесвам 15
Връзка към коментар

Пенява се все още като досаден дърдорко в тази тема само, за да подскажа на вас по-младите, че монетата винаги има и друга страна. Явно е време да се оттегля в покоите си, че и без това на моите години отдавна ми е време за сън. А ти, продължавай да пишеш точно това, което мислиш, и то преди да го обмислиш, защото така се трупа опит и памет... ;)

Редактирано от Duke
  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Еее нека не обръщаме конкретния случай в "За" и "Против" въпросните промоции по принцип.

Когато резервирам полет с явно изпусната горивна такса съм с пълното съзнание , че може да бъде канселиран и си поемам риска.

Наясно съм , че нещо може да се обърка в даден момент. Така е с полетите на Iberia към Южна Америка и с куп промоции на Qatar.

Хората които резервираха първа класа с United за по 70-80 евро също са имали ясното съзнание , че вършат нещо нередно , но просто са се пробвали.

 

В случая със Cebu и подобни обаче всичко си е напълно редовно :)

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Преди време, когато стана дума за семейството, което мореплава с катамарана си, голям процент от съфорумците негодуваха по повод сладоледите, които си купуват ако получат по пей пал сметката си дарена на готово сума. В същото време сме склонни да махнем с лека ръка за някакви си хипотетични 45000 долара, спечелени от завъртане на чужди пари по сметките на Експедия.

 

Акцията на Е., рекламна или не, води неизменно до голяма посещаемост на техния сайт. Признавам, че никога не бих резервирала от тях ако не беше промоцията. А до момента от мен спечелиха десетки кликове/посещения на сайта си. За тези които не знаят, многото посещения водят до изкачване на един сайт в търсачките на предни позиции. Това иначе не се постига толкова лесно. Следващият път, когато един хотел реши да си даде стаите при агент, ще иска да отиде при този, който е най-посещаван, защото се надява на туристически трафик. Този пък сайт, който има по-добри позиции може да изнудва хотелиерите за по-висок процент комисионна именно заради голямата си популярност.

 

Без да знам подробности, може да е чисто разкрасен приятелски разговор, но в Щатите се съдят за щяло и нещяло, сравнително бързо се разглеждали делата. Действията на Е. все още не са станали достояние на медии, за да имат евентуалните единични дела, да не кажа даже никакви, такава гласност, която да доведе до чак такива фалиращи ги разходи. И не съм попадала на клиент, на който да му пука за чужди фалити или да не преживее лесно изчезването от пазара на едни и появата на други.

 

И да уточня, само си чеша езика, нали съм уточнила, че съм мерудия на всяка тема.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Айде за последно, за да не изглежда като заяждане. Отговори на себе си, не на мен, защо правиш резервация с предварителната нагласа, че тя може да бъде отменена? Човек не прави резервация с подобни мисли в главата. Очевидно предварително си знаел, че нещо не е наред. 

 

Нагласата идва от там, че съм видял доста подобни промоции и съм ги видял да протичат и в двете посоки. Повечето "нормални" промоции са или на % отстъпка, или ако е твърда сума има min spend. Когато видя нещо извън тези стандарти, което е супер добро предложение винаги имам едно наум и това едно наум не идва от това, че знам че съм нарушител. Можеш да го видиш и в темата с кода от hotels.com, там няма никакви us customer-и, discover карти и подобни. Но се случва и такива неща да бъдат отменени, за това и имам нагласата, че нещо може да се обърка, дори да съм перфектен по буквата на правилата. Това няма нищо общо с условията по кода! Дори да пише "Валидно за граждани на България, живели в Холандия", аз пак ще знам, че могат да направят нещо. И това важи за тази промоция, тази на hotels.com, която в крайна сметка признаха, както и всички airbnb кодове от миналата година, които също нямаха min spend изискване и си минаха без проблем. 

 

Как според мен трябва да процедурат сайтовете в такива ситуации. Ето извадка от имейл пратен до мен:

 

 

You have recently made bookings at the Marriott Executive Apartments Beijing Sandalwood property. During the time of your booking, there was a system malfunction, showing the selling rate for the property at RMB 144, where it should have been a selling rate of RMB 1440. Due to the system error, all the bookings made at the RMB 144 rate will be cancelled.

 
We sincerely apologize for any inconvenience caused due to this system failure. As a gesture of goodwill, we would like to offer you a 30% discount off our prevailing retail rates at the property for the dates of your reservation.
 
Please contact me if you would like our assistance in rebooking the reservation for you.
 
Отменят ми резервацията, но не вдигам гири, защото не ми променят условията по нея постфактум! Освен това се опитват да дадат някаква отстъпка. 30% от retail е доста смехотворно, но все пак. Когато се случи по тоя начин нямам нищо против, вдигам рамене и толкова. 
 

 

И после, тази промяна и включването на изискването за определен вид кредитна карта, защо смяташ, че не е било валидна още по време на резервацията? Преди да завършиш резервацията отвори ли линка с "terms and conditions" и прочете ли внимателно всички условия на Expedia? Не вярвам да си го сторил, аз например не го направих. И в този смисъл, имаш ли доказателство, че условието за въпросната кредитна карта не се е намирало някъде там или пък не е записано на друго място, което касае притежателите на тази карта с регистрация в щатската версия на резервационната система?

 

О, да, доказалтества за това бол. Едно на ръка, че винаги чета условията, второ че Discover картата никъде не излезе преди да пращат мейл за отмяна. И това е доказано безспорно. Условията на кода ги има кеширани от гугъл, намери къде тук пише discovery карта: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:bWjpPUsoACcJ:https://www.expedia.com/p/info-terms/terms%3Fpageid%3D19131%26AID+&cd=5&hl=en&ct=clnk&  Ей това ми е особено любимо: 

 

Terms and conditions of this coupon are as written and cannot be changed by any representation of any unauthorized person, including employees of Expedia, Inc. 

 

Пък нека ние сме по-кривите. 

  • Харесвам 8
Връзка към коментар

Колко иронично - новият хотел в Ница, който си харесах след отмяната на резервацията, излезна с най-ниска цена именно в Expedia :lol: И то без да се ползва купон.

 

Но нямам проблем с това, ще резервирам от тях.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Колко иронично - новият хотел в Ница, който си харесах след отмяната на резервацията, излезна с най-ниска цена именно в Expedia :lol: И то без да се ползва купон.

 

Но нямам проблем с това, ще резервирам от тях.

Е, то като няма купон, вероятно няма проблем, мен просто ме е яд на тях и им правя бойкот. На теб в крайна сметка всички резервации ли ти отмениха, или спаси някоя?

Връзка към коментар

Е, то като няма купон, вероятно няма проблем, мен просто ме е яд на тях и им правя бойкот. На теб в крайна сметка всички резервации ли ти отмениха, или спаси някоя?

 

Всичките.

Връзка към коментар

И все пак не порязаха всички. Тези на  които нощувките им бяха преди expedia да се усетят , че не им излизат сметките си  ползваха ваучерите и всичко е ОК или поне за сега е така.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.